Kawasaki ER 5 ili KLE?

bev

New member
Trenutno vozim skuter i razmišljam već neko vrijeme o svom prvom motoru  :)!

Da ne nabrajam šta mi se sve sviđa i da vas previše ne zamaram evo zašto je izbor pao na ova dva ili dilemica.

Naime da ima 250 uzeo bi 250 radi sigurnosti, ali idemo redom.

Prvo i jako važno je naravno lova koju treba izdvojiti za pilu. Pošto ja trenutno baratam s nejakih 25.000 kuna (a imam dobr volju  :mrgreen:) izbor se znatno suzio. Možda navučem do 30 somova pošto vidim u oglasnicima da se malo bolji primjerci kreću oko te cifre.

Druga stvar je trošak rege i osiguranja koji je preko 500 znatno veći, a pošto ja nastupam bez bonusa, to je neizvedivo.

Što se tiče usporedbe znam da su to dva potpuno različita motora što se tiče namjene, ali da djele istu mašinu.
Pročitao sam test u MP za KLE-a i nisu ga baš poštedili. Čitao sam i o ER5 pa čak i cijelu temu na ovom forumu i zanimljvo putovanja koja su u njoj opisana.
ER5 mi je zanimljiv zbog centralnog nogara pa je lakše ga ostavljati zbog čiščenja lanca. Opet KLE je navodno nezgodan za grad zbog prednje kočnice itd.
Da sad sve ne nabraj vjerujem da znate prenosti i mane oba motora.

Motor bi 80% vremena koristio za grad (Zgb), ali naravno kad bi imao ovakvu pilu da bi me povukao i koji izletić.

Moje pitanje za vas koji od ova dva je bolji izbor i zašto?
Volio bih čitati odgovore onih koji su ih vozili pa imaju direktna iskustva, ali i svih ostalih.

Znam da vam je već puna kapa ovakvih porodiljnih muka i glupih pitanja, ali ja sam odlučio riskirati  8)!

Hvala unaprijed na odgovorima!  (y)
 
Definitivno KLE (y)
 
bev said:
Naime da ima 250 uzeo bi 250 radi sigurnosti, ali idemo redom.
daj mi samo ovu rečenicu prosto prošireno objasni. molila bi.
 
Moja preporuka je definitivno KLE.
I to zbog svoje polivalentnosti upotrebe.
I sam vidiš da je KLE "enduro" motor a to znaći da bude pokazao ipak bolje vozne osobine po nekom lakšem makadamskom putu nego npr. ER 5.
Vrlo je vjerojatno da se budeš s vremenom odvažio i na neko putovanje i to ne samo cestom nago i "malo sa strane" a tu se bude bolje snašao KLE.
A što se tiće slabih prednjih koćnica i ostali nedostataka mogu samo sugerirat da vožnju prilagodi tehnićkim mogučnostima motora.
Ako znaš da je prednja kočnica slaba jednostavno drži malo veći razmak i bolje pripazi na promet. (y)

 
e da i da prestanem s offom ja sam ti na KLE-u bio na gdanska na baltiku i služio me odlično jedno sam popizdio kad sam se vračao kući jer sam iz berlina do siska vozio u komadu(žurba) po autocesti tu mu je definitivno falilo krajnje brzine tu bi mi er5 bio bolji jer na kle-u 140 kmh je već mučenje za er5 ne znam nisam imao prilike voziti ali kle je odličan motor (y)
 
Definitivno kle  (y)
 
nekako vučem na kle ...... samo zato jer si rekao 80 % grad. ta kle-ova prednja kočnica je u uvjetima gradske vožnje gdje se ne razvijaju velike brzine čisto adektvatna. imaš na kleu bolji pregled situacije i veću upravljivost, a naše vrle ceste i kvalitetu istih da ne spominjem, pa ti je tu enduro udobnija varijanta . naravno to sve stoji u uvjetima da ti možeš s nogama do poda na tom motoru. sa bar 80 % stopala. ako ne, onda zaboravi sve što sam napisala i kupi er5.
 
Kle! (y)
s vremenom kad skupiš što love stavi malo kraći prijenos,opletena crijeva kočnica i kvalitetnije pločice i gasss. (y)
 
ako si visok i oduvjek si sanjao o endurima...uzmi kle.....

za duža putovanja se meni čini er5 udobniji,bolji sic,stabilniji pri višim brzinama,bolje kočnice,bolja prednja vilica....a i za grad je sasvim ok,ako ne i bolji od kle-a

pogledaj još i suzuki gs 500,koji je i mrvu bolji od er5.....a tu je još i suza gs500-f s oklopima,stvarno lijep i jako upotrebljiv motor.....oklop je jako dobra stvar pri večim brzinama i malim snagama.....ideš brzo,malo trošiš.....

kad tad ćeš, se nači na auto putu,a onda je 150-160 s oklopom milina , a s er5 izvedivo s malo više vjetra,dok s kle skoro pa neizvedivo
 
Icek said:
eto, većina je dala glas za KLE

Istina...ali ja nebi uzeo kle za po gradu.
uzeo bi er5 ili kažeš da bi možda 250.
jesi razmatrao cbf250...odličan motor...ima prijatelj
malo troši,ubrzanje više nego dobro...i krajnja ok.
i izgled mi je super.sliči mi kao mali hornet.
 
nemoj 250 dosadit će u roku od odmah.

Pogledaj brdo ekipe đšto je uzelo Ninju 250 pa prodalo brzo i uzelo 600
 
na kle-u samo opletena crijeva stavis i das pretapicirat sic i to je to. nakon nekih sat vremena voznje postaje problem neudoban sic ali i za to postoji rjesenje. vozim kle-a, prije toga sam vozio gs500 i mogu reci da mi je kle nekako bolje sjeo, za ovaj grad definitivno enduro.
 
Meni je KLE bio dobar po gradu jer visoko sjediš, znači imaš dobar pregled a i tebe bolje vide, ručke su ti iznad retrovizora automobila što ti je dobro za provlačenje između kolona. Enduro ovjes je dobar za rinzole, a i svakakve rupe po cesti. Kofer mu dobro stoji, a s obzirom da je uzak kofer i štitnici ručke služe i kao crash bar (za nedaj Bože).

Mekani ovjes (može se i otvrdnuti ako si dovoljno visok) možda i je mala mana, ali KLE ionako nije motor za neku agresivniju voznju.  

Dovoljno je dobar i za dulja putovanja, a i lako ćeš ga prodat ako ti jednog dana dosadi (vjerojatno si i sam skuzio da je jedan od rijetkih enduraca koji jako dobro drzi cijenu)
 
Icek said:
nemoj 250 dosadit će u roku od odmah.

Pogledaj brdo ekipe đšto je uzelo Ninju 250 pa prodalo brzo i uzelo 600

a gle icek...sve ovisi tko je kakav.
ali s tim se slažem,zato sam ja uzeo 750 kao i ti. (y)
sve ovisi što dečko traži,te da raspolaže sa oko 25tkn.
 
jedna velika glupost je to da KLE nije za grad...vozan je kao bicikl, uzak i svugdje prolazi...a i kao što je izi napisao uočljiviji si drugima a i bolje uočavaš druge jer si višlji. E sad kočnice su subjektivna stvar kao i ovjes, ako ćeš se zakucavati drugima onda je KLE daleko od idealnog, no uz normalnu vožnju i dobro podešen ovjes sasvim dobro koči, pogotovo sa opletenim crijevom...o ER-u neću ništa pisati jer nemam iskustva ali definitvno nećeš pogriješiti ni sa jednim jer su stvarno dobri motori  (y)
Ako se odlučiš za KLE-a, dođi na www.adventurer.com.hr i posjeti forum!
Živio!