bev
New member
Trenutno vozim skuter i razmišljam već neko vrijeme o svom prvom motoru !
Da ne nabrajam šta mi se sve sviđa i da vas previše ne zamaram evo zašto je izbor pao na ova dva ili dilemica.
Naime da ima 250 uzeo bi 250 radi sigurnosti, ali idemo redom.
Prvo i jako važno je naravno lova koju treba izdvojiti za pilu. Pošto ja trenutno baratam s nejakih 25.000 kuna (a imam dobr volju ) izbor se znatno suzio. Možda navučem do 30 somova pošto vidim u oglasnicima da se malo bolji primjerci kreću oko te cifre.
Druga stvar je trošak rege i osiguranja koji je preko 500 znatno veći, a pošto ja nastupam bez bonusa, to je neizvedivo.
Što se tiče usporedbe znam da su to dva potpuno različita motora što se tiče namjene, ali da djele istu mašinu.
Pročitao sam test u MP za KLE-a i nisu ga baš poštedili. Čitao sam i o ER5 pa čak i cijelu temu na ovom forumu i zanimljvo putovanja koja su u njoj opisana.
ER5 mi je zanimljiv zbog centralnog nogara pa je lakše ga ostavljati zbog čiščenja lanca. Opet KLE je navodno nezgodan za grad zbog prednje kočnice itd.
Da sad sve ne nabraj vjerujem da znate prenosti i mane oba motora.
Motor bi 80% vremena koristio za grad (Zgb), ali naravno kad bi imao ovakvu pilu da bi me povukao i koji izletić.
Moje pitanje za vas koji od ova dva je bolji izbor i zašto?
Volio bih čitati odgovore onih koji su ih vozili pa imaju direktna iskustva, ali i svih ostalih.
Znam da vam je već puna kapa ovakvih porodiljnih muka i glupih pitanja, ali ja sam odlučio riskirati 8)!
Hvala unaprijed na odgovorima!
Da ne nabrajam šta mi se sve sviđa i da vas previše ne zamaram evo zašto je izbor pao na ova dva ili dilemica.
Naime da ima 250 uzeo bi 250 radi sigurnosti, ali idemo redom.
Prvo i jako važno je naravno lova koju treba izdvojiti za pilu. Pošto ja trenutno baratam s nejakih 25.000 kuna (a imam dobr volju ) izbor se znatno suzio. Možda navučem do 30 somova pošto vidim u oglasnicima da se malo bolji primjerci kreću oko te cifre.
Druga stvar je trošak rege i osiguranja koji je preko 500 znatno veći, a pošto ja nastupam bez bonusa, to je neizvedivo.
Što se tiče usporedbe znam da su to dva potpuno različita motora što se tiče namjene, ali da djele istu mašinu.
Pročitao sam test u MP za KLE-a i nisu ga baš poštedili. Čitao sam i o ER5 pa čak i cijelu temu na ovom forumu i zanimljvo putovanja koja su u njoj opisana.
ER5 mi je zanimljiv zbog centralnog nogara pa je lakše ga ostavljati zbog čiščenja lanca. Opet KLE je navodno nezgodan za grad zbog prednje kočnice itd.
Da sad sve ne nabraj vjerujem da znate prenosti i mane oba motora.
Motor bi 80% vremena koristio za grad (Zgb), ali naravno kad bi imao ovakvu pilu da bi me povukao i koji izletić.
Moje pitanje za vas koji od ova dva je bolji izbor i zašto?
Volio bih čitati odgovore onih koji su ih vozili pa imaju direktna iskustva, ali i svih ostalih.
Znam da vam je već puna kapa ovakvih porodiljnih muka i glupih pitanja, ali ja sam odlučio riskirati 8)!
Hvala unaprijed na odgovorima!