Kawasaki ER 5 ili KLE?

manakao said:
da a ti si sigurno prvo naucio trcati pa onda puzati....

moram pitati mamu, pa ti javim na PP da ne spamamo  (y)

edit: evo ti jednog od njih nekoliko u MK Motori koji su, neki praktički, neki doslovno preskočili KLE. Iako instant vozači ( tvoj pogrdni naziv) svi su danas živi i zdravi, a iako nemaju iskustva koliko i ti možeš se ogledati s njima na Grobniku.  8)

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,125672.msg2121321.html#msg2121321
 
mv_agusta said:
moj glas za ER5
ne kužim ove šta govore uzmi KLE on može na makadam pa kako vi znate jel se uopče autor misli vozit po makadamu a ako misli onda ne vjerujem da bi razmišljao o KLE-u
na cesti je ER5 bolji u svemu

KLE ima bolju zastitu od vjetra  :mrgreen:  8)
 
sve ovisi kako voziš...ja kle nebi nikad uzea...preružan mi je.
ako ćeš se vozit penzićki i oćeš nešto mekano uzmi kle
ako ćeš ipak vozit malo agresivnije ipak er5...položaj sjedenja, tvrđi motor, upravljiviji vjerovatno, bolje koči...
 
fucking said:
meni je kle daleko bolji, imao sam ih dva. er5/gs500 sam povremeno vozao od prijatelja i nebi ga nikad kupio.
sad nemam vremena za iznošenje argumenata jer ih ima mnogo.

neznam kavo je tvoje iskustvo da ovim motorima. :misli:

ajd molim te, mene bas zanima,
 
ja sam kupio kle, vozilo prije njega je bila mountin bike, nisam imao ni skuter.  :mrgreen:

prvi dan sam tražio mjenjač, pokušavao se popet na njega, pao 2 puta u idućih 2 dana  :mrgreen: za 4 dana napravio 1000 km, počeo ga učit dizat na zadnje (nije baš išlo  :D ). za mjesec dana stavljao top i đinđe minđe. za 2 mjeseca ga stavio u oglasnik.  :mrgreen: preporučam što jače da kupiš jer ćeš brzo prerast što kupiš da kupiš u klasi 500. i preporučam er5 ako nisi baš previsok jer kle ima jako visoko težište i početnicima zadaje teške muke dok ga ne ukrote, ništa strašno al ja mrzim izgrebane plastike  :? (y)
 
Mislim da ti je u pravilu svejedno koji odaberes. Neces biti nezadovoljan. Moj prijedlog ti je da ignoriras ove sa prijedlogom za 250 kubika jer ce ti dosaditi u roku odmah, kako ti je i napisano.

Sto se tice izbora ER5 ili KLE, sve ovisi o tvojoj visini. Ako si Hobbit, uzmi ER5, ako si previsok uzmi KLE.

Ista je masina tako da nema razlike u performansama i odrzavanju.

Samo sto ces vjerojatno zavrsiti kao i svi ostali koji su imali istu dilemu - kupis, pocnes se voziti po gradu, sve cesce ides na ture izvan grada i na kraju zavrsis na soma kubika za putovanja po zemlji i sire, a po gradu se vozis u autu jer te sekiraju debili koji te gaze (cuvaj se senjske ruke i sivog Nissana). Ili eventualno razmisljas o full malom skuteru za grad, a veliki motor za izvan njega (recimo Cigara)...

:mrgreen:

Ali nemoj se sramiti ici koracima koje su mnogi prosli, sve ima svoje vrijeme...
 
vlucic said:
Mislim da ti je u pravilu svejedno koji odaberes. Neces biti nezadovoljan. Moj prijedlog ti je da ignoriras ove sa prijedlogom za 250 kubika jer ce ti dosaditi u roku odmah, kako ti je i napisano.

Sto se tice izbora ER5 ili KLE, sve ovisi o tvojoj visini. Ako si Hobbit, uzmi ER5, ako si previsok uzmi KLE.

Ista je masina tako da nema razlike u performansama i odrzavanju.

Samo sto ces vjerojatno zavrsiti kao i svi ostali koji su imali istu dilemu - kupis, pocnes se voziti po gradu, sve cesce ides na ture izvan grada i na kraju zavrsis na soma kubika za putovanja po zemlji i sire, a po gradu se vozis u autu jer te sekiraju debili koji te gaze (cuvaj se senjske ruke i sivog Nissana). Ili eventualno razmisljas o full malom skuteru za grad, a veliki motor za izvan njega (recimo Cigara)...

:mrgreen:

Ali nemoj se sramiti ici koracima koje su mnogi prosli, sve ima svoje vrijeme...

da, slazem ti se s ovim.
250 ti je stvarno premalo. uopce nemoh.
KLE I ER 5 su jako isplativi i vozni motori.
vozila sam er 5. o n jemu sve pohvale, ali kako sam isla i dalje postao mi je preslab.
ako iams kakva pitanja, slobodno posalji pp.

a  mozes i roadkillera pitat za er 5.
puno ti frajera vozi er 5

ali i teta dosta voze KLE.

mozda ako iasm od koga probat kratak đir, pa da vidis koji ti vise pase  :misli:
 
manakao said:
e da i da prestanem s offom ja sam ti na KLE-u bio na gdanska na baltiku i služio me odlično jedno sam popizdio kad sam se vračao kući jer sam iz berlina do siska vozio u komadu(žurba) po autocesti tu mu je definitivno falilo krajnje brzine tu bi mi er5 bio bolji jer na kle-u 140 kmh je već mučenje za er5 ne znam nisam imao prilike voziti ali kle je odličan motor (y)
er5 ti moze i bez problema 160. samo ti malkoc vise troši, ali treba mu i  zaleta  :mrgreen:
 
ja nakon ovog svega opet ne bih znao šta bi :D

al štagod, kawa je put, sine :mrgreen:
 
Kad malo zatopli možeš mi se javiti na PP da se nađemo i da probaš KLE. Ja nisam imao tu priliku i nećkao sam se između XT koji sam prije vozio i KLE i jako sam sretan što sam KLE izabrao. Ima cijela dobra ekipa na forumu adventurer kod koje možeš saznati i najmanje detalje oko KLE-u. Sad kad imam KLE ne razmišljam uopće o prodaji istog jer je predobar za grad i ne može se niti jedan skuter mjeriti sa njim, dok su troškovi održavanja minimalni. Ako kasnije želiš nešto jače bit će ti sigurno teško prodati KLE. Ako se odlučiš za KLE pitaj prije za detalje koje treba pogledati.
Er ne znam kakav je.
 
live-for-ride said:
daj javi kad kupiš :wink:

Obavezno  (y)!

dado76 said:
Kad malo zatopli možeš mi se javiti na PP da se nađemo i da probaš KLE.  Ako se odlučiš za KLE pitaj prije za detalje koje treba pogledati.

Puno hvala na ovome! To bi mi svakako koristilo!

Javim rezultate - svima još jednom  (y)!
 
dado76 said:
Ako kasnije želiš nešto jače bit će ti sigurno teško prodati KLE.
"Teško" kao teško će mu biti odvojit se od istog ili "teško" kao prodavat će ga 100 godina?
 
apsolutno mi je er-5 vozniji .. i nije samo za po gradu ja sam se đirao svuda okolo po Hrvatskoj sa njim(Bosna,mađa i to je to..onda mi je došao sin pa sad ne vozim  :mrgreen:)
dakle er-5
KLE mi nikako ne odgovara,položaj,voznost itd...
čudno ali iako je ista mašina,bome mrvicu je tromiji od ER-5 ali to sad ne znači da je trom u pm ne znam kolko...nije istina..
malo sam niži i smeta mi KLE...smeta mi šta mjesi,smeta mi to propadanje prednjih vilica,smeta mi položaj ko da imam metlu u guzi..


ali koji god da se odlučiš nisi falio,provjereni agregati!  (y) (y) (y)

valkira-cbr said:
er5 ti moze i bez problema 160. samo ti malkoc vise troši, ali treba mu i  zaleta  :mrgreen:
bez problema 160 i onda ga nateže do 180  (y)
na autoputu 185 hahha!
 
moj izbor bi bio kle,za grad puno udobniji,mozes stavit i kofer koji uvijeg dobro dođe za sitnice i opremu,a bolje izgleda na kle-u nego na er5,rinzoli i rupe mu ne predstavljaju nikakve probleme,za otic na izlet je super jer mozes i na makadam,uglavnom između ta dva motora bi bez razmisljanja izabrao kle
 
Corto Maltese izaberi koji ti se više svidi,nijedan nije loš za početak,naprotiv.
 
Faber said:
apsolutno mi je er-5 vozniji .. i nije samo za po gradu ja sam se đirao svuda okolo po Hrvatskoj sa njim(Bosna,mađa i to je to..onda mi je došao sin pa sad ne vozim  :mrgreen:)
dakle er-5
KLE mi nikako ne odgovara,položaj,voznost itd...
čudno ali iako je ista mašina,bome mrvicu je tromiji od ER-5 ali to sad ne znači da je trom u pm ne znam kolko...nije istina..
malo sam niži i smeta mi KLE...smeta mi šta mjesi,smeta mi to propadanje prednjih vilica,smeta mi položaj ko da imam metlu u guzi..


ali koji god da se odlučiš nisi falio,provjereni agregati!  (y) (y) (y)
bez problema 160 i onda ga nateže do 180  (y)
na autoputu 185 hahha!


Bajac se nikako ne slaze s tobom  :? a za razliku od er-5 na kle ne otpadaju tipke od paljenja  :jesus: