Kawasaki ER6N/F - gen. topic

meni je majstor koji sigurno zna šta je kawasaki er6 spominjao neko štelanje, sad na što je konkretno mislio neznam.Spominjao je i kombinaciju sa otvorenijim filterom zraka i da bi to vjerovatno utjecalo na potrošnju a pošto meni taj auspuuh i nije bio baš napet vratio sam original i prodao ga
 
3alfa3 said:
(skoro) bi se kladio da je to lovacaka prica i da se ECU neda podesavat na er6 (kao sto se 100% ne moze na Z750)
Ispricavam se unaprijed ako se moze, al nekak mislim da bi se o tome nasiroko vec raspravljalo, a ne sjecam se da sam ikad tako nesto procitao

pa 99% si u pravu, baš zato me i zanima šta su to "štelali" (y)
 
3alfa3 said:
(skoro) bi se kladio da je to lovacaka prica i da se ECU neda podesavat na er6 (kao sto se 100% ne moze na Z750)
Ispricavam se unaprijed ako se moze, al nekak mislim da bi se o tome nasiroko vec raspravljalo, a ne sjecam se da sam ikad tako nesto procitao
2006-2008 s americkim ecu se 100% moze programirat, ne znam za europski dal ima drugaciji ecu, al pretpostavljam da se moze i taj (samo je pitanje jel netko tko zna prodaje znanje).
 
boobdy said:
Jedni govore ovo drugi ono, ja velim prekratak auspuh da bi bio full otvoren. DB kiler i to malo duži stvorio bi malo veći otpor. U ostalom to je za desetak konja ili nešto manje jači motor, tek toliko da versysu nesmeta a er6 očito smeta. Ima li otvoreni auspuh neka duža verzija bočno kod zadnje vilice. To bi čak lijepo i figuralo.

Ovo je točno rekao i Dario iz KMS-a za Versysa. Dakle Arrow sa modela er6n-a 2008. god. ide na Versys upravo zbog te smanjene snage versulje. Al jbg. na nasem radi probleme. Cak i sa db killerom gore, bez obzira koliki je, a na Arrowu je tocno 23 cm dug.

Inace ima i par stranica prije video sa er6n-om 2006-08 sa custom produzenom spuljom koja ide kraj zadnjeg kotaca, lonac spojen na zadnji desni fuzic (kroz koji je probusena rupa za drzac). Razmisljao sam i o toj opciji, samo da si zadrzim ovaj bestijalni zvuk Arrowa 8), al ne da mi se zajebavat sa tim.
 
Kad pogledam sliku Arrow mi izgleda zapreminom manji od Leo Vince koji ja imam namontiran.
Mislim da je Leo Vince zapreminom sličniji original auspuhu, barem su oba kvadratni, iako je dosta manji id originala.


 

Attachments

  • 2015-09-26_12-49-40_580.jpg
    2015-09-26_12-49-40_580.jpg
    1 MB · Views: 112
  • 2015-09-26_13-46-24_859.jpg
    2015-09-26_13-46-24_859.jpg
    1.2 MB · Views: 94
evo i ja sam na versysu povezao ove vakume,kasnije ću vidit ima li šta nova. Al koji posa za spojit jedno crijevo. Radio sam po videu koji je i ovdje postavljen, kad sam sve vratio skužio sam da ne treba ništa rastavljat, nego jedna manja dječija ruka to spoji za minut. U versysa ima dovoljno prostora bez rastavljanja.

Bojim se da će ić sve nazad. Apsolutno nikakva poboljšanja nisam osjetio. Neki dan sam vozao 200tinjak km i nije trznuo ni jednom, sad vozim i u svim brzinama na jednoličnu gasu osjetim gurkanje motora lagano naprid-nazad.
Čudne ćudi u motora
 
Došao je dan...

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-6n-649-cm3-prvi-vlasnik-oglas-22799450
 
Law said:
Mijenjaš ili ti je dosta motora? :mrgreen:
Ne mijenjam, zasad, i nije mi dosta ali eto, potreba je.
A ne vozim se baš zadnje dvije godine ionako.

Pa ti radi djecu haha
 
47 said:
Ne mijenjam, zasad, i nije mi dosta ali eto, potreba je.
A ne vozim se baš zadnje dvije godine ionako.

Pa ti radi djecu haha

Nadam se bit će opet nekad..... brzu prodaju ti želim... pa ti pravi djecu :D
 
nakon 2 i pol godine dugog i uspješnog druženja, danas je moj er6f promijenio vlasnika. Čovjek kad je vidio motor samo je pitao gdje je javni bilježnik. Sljedeća destinacija je najvjerovatnije Honda cbf 1000. Nema ih baš puno na njuškalu ali će se do subote valjda nešto naći :mrgreen: :mrgreen: Valjda će opet jednom biti kawasaki
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6-f-650-cm3-oglas-21714603
 
Prije par tjedana se teska srca odlucio skinuti Arrowa.

Ovaj vikend prvi put napravio djir do mora sa original spuhom i ono..nije to to!  :LOL: Prvo nema vise one brutalne buke, drugo vibracije su isto nesto izrazenije. Jbg. sta je tu je, zdravlje motora je na prvom mjestu, a i ne da mi se kockat. Da vozim uglavnom grad ili krace ture, ostavio bi ga gore (Dario iz KMS-a veli da duge ture potencijalno skode), ovako kuvam u originalnom loncu, samo inox! :mrgreen:

Ko ga hebe, glavno da se odvrce! :021:
 
geronimo43 said:
nakon 2 i pol godine dugog i uspješnog druženja, danas je moj er6f promijenio vlasnika. Čovjek kad je vidio motor samo je pitao gdje je javni bilježnik. Sljedeća destinacija je najvjerovatnije Honda cbf 1000. Nema ih baš puno na njuškalu ali će se do subote valjda nešto naći :mrgreen: :mrgreen: Valjda će opet jednom biti kawasaki
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6-f-650-cm3-oglas-21714603

Sta je ovo, er6-asi se osipaju! Samo najhrabriji drndaju dalje! :jesus: :LOL:
 
Rusty Chain said:
Sta je ovo, er6-asi se osipaju! Samo najhrabriji drndaju dalje! :jesus: :LOL:
Teška srca smo se rastali, dobar je to motor ali za dulje ture ipak nije  :embarrassed:
 
geronimo43 said:
Teška srca smo se rastali, dobar je to motor ali za dulje ture ipak nije  :embarrassed:

zato postoji Versys  :mrgreen:
 
stigla grmljavina, pa ćemo vidit teorije o izgorenim klipovima :mrgreen:

 

Attachments

  • 19424322_10212527175270469_8055013020245017094_n.jpg
    19424322_10212527175270469_8055013020245017094_n.jpg
    76.9 KB · Views: 111
samo gasss,nema straha. Meni se čini da je leo najsličniji originalu, sa prigušivačem zvuk skoro isti
 
evo ga, montirano, grmi  :mrgreen:
 

Attachments

  • 24e3cdf1-85dd-4a49-a226-916ac340cbf5.jpg
    24e3cdf1-85dd-4a49-a226-916ac340cbf5.jpg
    727.3 KB · Views: 156
  • f1c389c9-f3b1-41e7-9899-6026ca58a5de.jpg
    f1c389c9-f3b1-41e7-9899-6026ca58a5de.jpg
    295.7 KB · Views: 116
  • 139f6fb9-65b0-4106-b6d5-9e0f8fd39c4a.jpg
    139f6fb9-65b0-4106-b6d5-9e0f8fd39c4a.jpg
    130.1 KB · Views: 116