Kawasaki ER6N/F - gen. topic

Pitaj Darija iz KMSa  :wink:

A ako bas zelis imas i u ovoj temi unazad 10-15 stranica o svemu tome  (y)
 
I Dario iz KMS je kupovao 8)

Samo konstatiram da je riknula i tebi masina radi akrapa na er, ali je bila yoshimura na fz6  :mrgreen: :mrgreen:
 
Ivan_ZG said:
I Dario iz KMS je kupovao 8)

Samo konstatiram da je riknula i tebi masina radi akrapa na er, ali je bila yoshimura na fz6  :mrgreen: :mrgreen:

ti si ko Joka majke mi  :LOL: vas dvoje u kombinaciji i samo nebo Vam granica...

elem razgovarao sa likom jer sam vidio da je moj ex Er6n bio kod njega u radioni... jer me interesiralo nešto... pa smo ušli u priču da nije jedini ER6n tamo završio sa spaljenim klipom i cilindrom radi aftermarket šupljih cijevi... i da je tu bilo i sa Leo-om, Mivv, Akrap itd... svi isti simptomi svi iste posljedice...

a ovo za fz6 ne kužim šta si mislio pod time...
 
šta će mo sa ovima što su procvrčili i sa oriđiđi auspuhom, čini se da ima i takvih? :azn:
 
Način vožnje, tjeranje tog motora do krajnjih granica i to još sa ful otvorenim auspuhom, koji je ionako prekratak. Dajem glavu da je auspuh ispod sica ili bočno duži za pola metra puno bi mu značilo. Mislim da je auspuh najveći problem.
A to što kolega piše o akrapoviću vjerujem da je tako i na prvi se pogled vidi da je to kvaliteta, ali da se može prekopirat i napravit isti to može dobar meštar u svojoj garaži i zašto takav auspuh ne valja a akrap valja. O estetici nisam govorio u svojim ranijim komentarima. Ako se odlučim na kupovunu takvog auspuha to će biti isključivo da mogu normalno na tehnički i da me ne zeza netko na cesti, a ne zato jer ga nemogu i sam napraviti. Nisam zapisivao dimenzije svojeg lonca koji je evo jučer dovršen, ali da ga netko od vas vidi i čuje nebi uopće pomislio da je moj ručni rad. Po zvuku se ne razlikuje od 90% auspuha koji se mrsno plaćaju, a i sama konstrukcija po promjeru,dužini, promjeru perforacije i ostalih sitnica, gotovo je identična takvima. E ako će mi popucati ventili zato što je milimetar cijev uža ili šira ili je duži ili kraći od akrapovića jedan centimetar, onda neka pucaju.
Ionako vozim pristojno i ne divljam s motorom, samo sam htio malo ozbiljniji zvuk. Očito nam nedostaje na forumu ozbiljna diskusija o ozbiljnim pitanjima. Koliko nas ima vlasnika istog motora i svaki ima svoju logiku i suprotna tumačenja oko gotovo svakog pitanja, a auspuh nije baš neozbiljna stvar.
 
geronimo43 said:
šta će mo sa ovima što su procvrčili i sa oriđiđi auspuhom, čini se da ima i takvih? :azn:
Onda su to loši motori, ja nisam prije kupnje dobio takve informacije, samo rječi hvale, pogotovo za mašinu, očito nije tako.
 
ma ljidi pišu pi.zdarije, te prekratak auspuh te ovo te ono... Kao da je u Yamahe mt 07 dulji auspuh pa je proglašena za najkvalitetniji motor na maraton testu Motorevije. Ja sam 100 % siguran da se mom er 6 zbog načina na koji je održavan i vožen ovo nemože dogoditi, niti sa aftremarket, niti sa originalnim auspuhom
 
Ljudi, zamarate se glupostima, to je super kvalitetan motor... Ako se je na kojemu i desio defekt, to je poneki u moru prodanih... Prije če biti da nisu mijenjali svjećice svaki 12.000 km kako stoji u intervalu, pa je izgorio klip..
 
da su originalni na 07 i er6 kratki jesu, ali su zato vrlo debeli. Cijele kutije za razliku od toga kad se nabije gore samo šuplja cijev. U to što prdne desni klip i zbog čega nemam pojma.

07 sa originalom radi skoro kao usisavač koliko je prigušena, a er6 u usporedbi još i ima bar neki zvuk
 
salej600 said:
da su originalni na 07 i er6 kratki jesu, ali su zato vrlo debeli. Cijele kutije za razliku od toga kad se nabije gore samo šuplja cijev. U to što prdne desni klip i zbog čega nemam pojma.
Na mom versysu zamjenski lonac nije bio svega skupa 3 sata, ali ono što sam primjetio nakon što sam ispolirao granu da je desna cijev od grane na prvom koljenu od poprimila plavkastu boju nakon mjesec dana  i to sa originalnim auspuhom, i u režimima normalne vožnje, ništa pretjerano.očito se desni cilindar više grije.
 
ima kod nas majstor na er6 Arrow. God. 06/07.
Vozi isključivo bez db killera. Motor grmi. Stalno vozi full gas. Na mjestu u blokadi svako malo. I tako već pune 2 sezone. Mašina radi ko švicarski sat.
Baš razgovarao s njim neki dan i pitam ga jel bio gdje i išta podešavao. Mislio sam na mapu paljenja i ubrizgavanja.
Kaže on meni o čemu ti uopće pričaš. Nabio ga samo gore i pun gas.
Ajd sad znaj

Kad proleti vatamo šalice po stolu  :LOL:
 
Šta je sa granama kod vas, znam da mora poplavit svaka tamo blizu izlaza iz cilindra, koliko su poplavile. Obično se tu najviši koliko je umaran motor
 
kad ga vidim s motorom slikat ću grane

Prijatelj je kupio neki dan er6 i razmišljao je isto o auspuhu. Pročitavši ovdje šta se desi sa tim klipom sad razmišlja šta da radi i vjerovatno da će i odustati, a kad vidimo ovog šta mu radi  :misli:
 
Bob Rock said:
Ljudi, zamarate se glupostima, to je super kvalitetan motor... Ako se je na kojemu i desio defekt, to je poneki u moru prodanih... Prije če biti da nisu mijenjali svjećice svaki 12.000 km kako stoji u intervalu, pa je izgorio klip..
taj mi dio isto nije jasan  :misli: :misli:, iridiumke na 12000 izgledaju doslovno kao nove, te svjećice su napravljene da odrade bar 5 puta toliko. Na autu sam ih mijenjao na 80000 iako proizvođač preporuča na 90000, izgledale su kao da mogu još a i auto se nakon izmjene ponaša isto.
 
sad ima 73 tisuće vožen po grobniku sa originalom kojem je izvađen katalizator
po cesti sa kineskim "akrapom" kojem je produžena ulazna cijev tako da nije tako kratak a i probom dobio onaj moment u niskim okretajima i dbkiler
grane pri normalnoj i žešćoj "cesta"vožnji isto plave jedino na grobniku je desna duže poplavila
ništa dirano po mapama, usis povezan gao što je na slici iznad (geronimo)
i kao što je spomenuto ranije moj je 2009g ako ti kvarovi imaju veze sa godinom proizvodnje
i naravno dosta je slabiji od er6 samo 64KS što i znači da su bregaste blažeg profila i sve je malo manje opterečeno
 

Attachments

  • DSC_0024.JPG
    DSC_0024.JPG
    801.2 KB · Views: 129
https://www.youtube.com/watch?v=Pw4m2Repe6Q

:mrgreen:
 
Ekipa, jucer sam isao mijenjati ulje i filter. U auto-kresi sam dobio ovaj filter:
http://www.ebay.com/itm/HIFLO-RACING-OIL-FILTER-FITS-KAWASAKI-VN1500-N4-N6F-T6F-CLASSIC-2005-2006-/131001909656?hash=item1e80528198:g:28gAAOSwCGVX2WL7

U usporedbi s original Kawasaki filterom koji je bio gore do sada sam primijetio da je ovaj Hiflo malo (recimo 4mm) kraci od Kawasaki filtera.

Moze li tu biti kakvih problema i u cemu je fora s tim dubinama?
Pod original kawasaki smatram ovakav:
http://www.ebay.com/itm/1x-GENUINE-KAWASAKI-PERFORMANCE-OIL-FILTER-160970008-CHANGE-KAWASAKI-ER6N-2006-/401175964250?hash=item5d67f36a5a:g:kDAAAOSwdzVXvNmY&vxp=mtr

I drugo pitanje - od kuda se moze naruciti u Hrvatskoj originalni filter ako netko zna?