Način vožnje, tjeranje tog motora do krajnjih granica i to još sa ful otvorenim auspuhom, koji je ionako prekratak. Dajem glavu da je auspuh ispod sica ili bočno duži za pola metra puno bi mu značilo. Mislim da je auspuh najveći problem.
A to što kolega piše o akrapoviću vjerujem da je tako i na prvi se pogled vidi da je to kvaliteta, ali da se može prekopirat i napravit isti to može dobar meštar u svojoj garaži i zašto takav auspuh ne valja a akrap valja. O estetici nisam govorio u svojim ranijim komentarima. Ako se odlučim na kupovunu takvog auspuha to će biti isključivo da mogu normalno na tehnički i da me ne zeza netko na cesti, a ne zato jer ga nemogu i sam napraviti. Nisam zapisivao dimenzije svojeg lonca koji je evo jučer dovršen, ali da ga netko od vas vidi i čuje nebi uopće pomislio da je moj ručni rad. Po zvuku se ne razlikuje od 90% auspuha koji se mrsno plaćaju, a i sama konstrukcija po promjeru,dužini, promjeru perforacije i ostalih sitnica, gotovo je identična takvima. E ako će mi popucati ventili zato što je milimetar cijev uža ili šira ili je duži ili kraći od akrapovića jedan centimetar, onda neka pucaju.
Ionako vozim pristojno i ne divljam s motorom, samo sam htio malo ozbiljniji zvuk. Očito nam nedostaje na forumu ozbiljna diskusija o ozbiljnim pitanjima. Koliko nas ima vlasnika istog motora i svaki ima svoju logiku i suprotna tumačenja oko gotovo svakog pitanja, a auspuh nije baš neozbiljna stvar.