Kawasaki ER6N/F - gen. topic

Tom€k said:
Pozdrav momcovi.  :hello:

Vidim u zadnje vrijeme hrpu pitanja, a nema odgovora na njih. Mozda budem bolje srece od kolega prije mene.  :mrgreen:

Dakle, imam problem sa retrovizorom. Izgleda da je “kugla” na nosacu istrosena ili je sam dosjed na retrovizoru potrosen tako da se retrovizor svako malo pomakne u voznji (pri vecoj brzini, neravninama na cesti i sl.)

Sa unutarnje strane (ispod stakla) je matica za tu "kuglu". Probaj izvadit staklo, dotegnut maticu i vratit staklo. Ako se ne usudis, odi kod nekog ko se bavi popravkom (zamjenom) retrovizorskog stakla. Meni su ovi iz linka savrseno napravili staklo nakon sto mi je ispalo, pa pretpostavljam da bi znali i izvadit citavo staklo i vratit ga nazad u utor, u najgorem slucaju, napravit ti novo (ja platio 50kn prije par godina).

http://www.srsekcentar.hr/autostaklo/?q=kontakt
 
Ne može se staklo vaditi iz retrovizora.. Probao sam i razbio ga jer je ljepljeno iznutra, zbog vibracija, valjda.. Kupio sam od Aprilije Tuono originale, bolji su od originala..
 
Bob Rock said:
Ne može se staklo vaditi iz retrovizora.. Probao sam i razbio ga jer je ljepljeno iznutra, zbog vibracija, valjda.. Kupio sam od Aprilije Tuono originale, bolji su od originala..

jbg, onda ili drugi retrovizori, ili razbit, zategnut i za 50tak kuna stavit novo staklo.
Mislio sam da nije ljepljeno jer je moje ispalo kad sam se kvrcnuo sa kombijem iz kontra smjera retrovizorom u retrovizor. Ostao mi savrsen retrovizor, ali bez stakla  :mrgreen: , a unutra nisam vidio tragove ljepila, izgledalo je bukvalno ko novo, samo bez stakla
 
Pozdrav ljudi. Nov sam ovdje al vec sa problemom. Kupio nedavno er6n iz 2009.g. prije par dana mi se pocelo desavat kad dam malo gasa iz prve na moment ga ne primi opce koda ga nesto zagusi skroz i onda primi gas. Tako da mi se vec tri put desilo kad ocu krenut sa semafora ja dam kao gas i pocnem pustat kuplung a on se ugasi. Ako uspijem krenut onda mi prvih par metara kad krenem cuka lagano . Ako dajem vise gasa pri kretanju to se ne desava. Isto tako u voznji kad drzim jako malo gasa (konstantno) on radi neravnomjerno cijelo vrijeme osijetim trzanje lagano koda daje i pusta gas sam. Dok pri jacem gasu (konstantnom) to ne radi.
 
to sa cukanjem na malom gasu na tvom motoru je normalno, naročito ako imaš otvoreni auspuh, oko 3000 okretaja zacukava, meni je to
uz stalno zujanje i vibriranje plastika najviše išlo na živce na inače odličnom motoru. ovo sa gušenjem na semaforu nije normalno. Ja bi za početak pogledao svjećice i filter zraka a možda je i loše gorivo.
 
Hvala na savijetu. Gledao filter zraka i ocistio ga. Stavio bas sad nove svijecice pa idem probat, javim. A za gorivo heh to se nebi cudio na ovim nasim benziskama.
 
Tutlek1992 said:
A za gorivo heh to se nebi cudio na ovim nasim benziskama.

Zadnjih 30+ godina nikad problema sa gorivom u ZG (INA u 99,99% slucajeva). Auti, motori, skuteri, kosilice...........
Prije toga nisam koristio benzin jer sam bio premali  :LOL:
 
A to tak ide svako drugacija iskustva. Nedavno doso decko kupio od mene kit za skuter jel mu je masina navodno otisla od vode u gorivu. Uglavnom evo promijenio svijecice na kawi i zasad mi se cini oke. Ne gusi se vise kod davanja malog gasa i mirnije radi sveukupno gledano. Jos mi ostaje tajanstveni klik nekakav koji se cuje kao dolazi iz masine koje prati jedan cuk onak osijetljiv posteno. Dogada se vecinom u 2,3 brzini samo na nizim okretajima
 
što se tiče onog cukanja ja sam skratio gumeno crijevo što dovodi zrak na filter zraka jer je preblizu filteru i filter se prlja samo u toj točki, odnosno nakon što sam ih skratio zrak se ravnomjernije raspršuje po filteru. Odspoijo sam sve džekove i očistio kontakte sprejom, malo je bilo bolje nakon toga. Cukanje je gotovo nestalo tek nakon što sam vratio original auspuh.
 
Vidis da budem pogledao to kaj se tice filtera. A i ja isto vijerujem da ga jebe spuh. Bez obzira sto je akrap gore  a ne neki no name al ga to jebe cini mi se, pre otvoren je. Stalno puca nekad tak pukne da se cuje ko bomba.
 
na ovom forumu je bila rasprava o tome da otvoreni auspuh na versysu i er6 uništava cilindre . mislim da u tome ima istine ako je samo stavljen auspuh bez mapiranja, ja sam imao mivv, zvuk je bio strava ali sam ga skinuo.sa originalom definitivno bolje ide, posebno u nižim okretajima i bolje radi motor.Neki su začipali onu cijev što vodi iz air boxa i onda nebi pucalo.
 
Mali komentar:neoriginalni auspuh + prčkanje po ubrizgavanju,dakle netko je to nestručno radio.Uzrok =previše benzina,cukanje i nehvatanje gasa i detonacije neizgorjele smjese u ispuhu . Moguće(vjerovatne) posljedice : pucanje stijenki cilindara,prijevremena detonacija u samom cilindru a moguća i oštećenja klipnjača .  8)Dakle ,prvo riješiti ubrizgavanje. (y)
 
Hvala na savijetima. Vratiti cu original auspuh . Malo glupo pitanje. Jel na dyno stolu mogu vidjet te sve parametre ako nesto nije kako treba sto se tice smjese i slicno. Otisao bi u goricu u Yamahu,Grigič oni imaju stol a poznam sina od vlasnika
 
Sutra cu ga zvat. Vikend je. Stavio sam sad db killer u akrapovica. Puno je tisi motor i cini mi se malo uglađeniji za vozit, mirniji  je motor
 
moj je bez db killera imao veliku rupu u ubrzanju negdje oko 3-4000 samo si zbog buke imao osjećaj da bolje ide a ta buka mi je išla na živce na duljim putovanjima .ja sam mjerio ubrzanja od 0-100kmh i od 0-400m. Najbolji rezultat je bio sa originalom a najlošiji bez db killera. neki dan sam naletio na neke testove usporedbe različitih proizvođača auspuha i originala. jedino je akrapovič na stolu davao nešto malo više snage od ostalih koji su u pravilu davali manje ili isto snage od originala. Ako budeš išao na stol javi kako je prošlo
 
Da to sam cuo da jedino Akrapovic daje nesto malo performansi makar sumnjam da daje bez mapiranja. Javim ako cu ic na stol da. Nego jel neko zna sta bi moglo bit sljedece. Dolazio sam na semafor za skretanje lijevo pocelo mi se palit zuto. Pa sam malo ubrzo da ga stignem i prije skretanja poceo kocit i saltat nizu,nizu i odjednom mi je poceo motor cukat napred nazad ko lud. Brzo cukanje ili trzanje kako god. Dok nisam stisnuo kuplung odma je presto. Nije mi se nijednom to jos dogodilo. Jel moguce da se to desi ak ga nisam dobro presalto u nizu ili nesto takvo. Da uz jako trzanje se culo uskladeno lupanje. Al to vijerojatno lupanje zadnjeg kotaca kolko sam uspio skuzit. Da napomenem ima ABS pa da nije to mozda.
 
ako si najašio na zadnju onda je abs jer ti kotač zablokira pa pusti a u im trenucima ti isto to i lanac radi pa hoće malo zveknuti po vilici, a ako nisi stisnuo kvačilo naravno da je i mašina skakutala u ritmo loco
 
Kuzim hvala nisam jos imo iskustva s ABS-om jel mi je na autu iskljucen a na motoru nisam imo nikada.