Kawasaki ER6N/F - gen. topic

ako je upisan na 25 to je za tebe odlično, vjerovatno je samo upisan i nakon toga je skinuta blokada i sad ima normalnih 53. Znači isti model samo su ove blokirali na 25 zbog a2 kategorije. Drago mi je da je ova tema oživila jer otkako smo Bob Rock i ja prodali motore zamrla je :undecided:
 
geronimo43 said:
ako je upisan na 25 to je za tebe odlično, vjerovatno je samo upisan i nakon toga je skinuta blokada i sad ima normalnih 53. Znači isti model samo su ove blokirali na 25 zbog a2 kategorije. Drago mi je da je ova tema oživila jer otkako smo Bob Rock i ja prodali motore zamrla je :undecided:

Onda postoje problemi na tehnickom il ak me gospoda zaustavi  :police:  :misli:
Nemam baš iskustva u vezi motora jerbo eto vozio u autoškoli a prije toga skuter po kvartu u par navrata od frenda pa ne znam kak ovdje funkcionira ni sam tehnički nit  :police: kontrole tako da svaki savjet i iskustvo je dobrodošlo

Ma oživit će ona ubrzo ćim piknem motor kad krenu slike i prvi kvarovi hahaha  :mrgreen:
 
bitno je šta piše u knjižici, jeli blokada skinuta teško da će iko provjeravati. obrati pažnju na ovaj auspuh, od nedavno svi aftermarket moraju biti atestirani i upisani u prometnu , inače nema prolaska na tehničkom. jedino ako ti da i original pa ga namontiraš za tu priliku
 
geronimo43 said:
bitno je šta piše u knjižici, jeli blokada skinuta teško da će iko provjeravati. obrati pažnju na ovaj auspuh, od nedavno svi aftermarket moraju biti atestirani i upisani u prometnu , inače nema prolaska na tehničkom. jedino ako ti da i original pa ga namontiraš za tu priliku

Onda još bolje ak niš drugo ima ja mislim ona opcija elektronske blokade na daljinski pali gasi kak ti se oče  :LOL:

Ma to ćemo nekak kombinirat
 
Pozdrav dečki,

Koja je razlika između ER-6F i Ninja 650 ?

Mislim na položaj sjedenja i voznosti.


Kupujem za sina, a tu i tamo bi i ja sjeo na motor.

 
Pozdrav.

Zanima me mišljenje o ovom motoru. Nekakva informacija ako tko poznaje i kako vam se čini? Već je dugo na njuškalu.


https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6n-649-cm3-oglas-26272320

hvala
 
cijena je ok, slike mutne kao i vjerovatno prošlost motora. Nisam siguran da je ovo model 2012, fale naljepnice na tanku, ove na oklopu isto sumnjive...
 
A meni se čini da je sve na mjestu...

12ER650F_44SBLKDRF2CG_C.png
 
možda ali slike su blago rečeno katastrofa. prije gledanja uživo zatraži bolje slike, ako ti ih ne pošalje nisi ništa propustio
 
Evo da se ne osipa članstvo ove teme, ja sam prije koji tjedan uzeo ER6N, 2006 godina s 8600 km na satu. Kupljen od prvog vlasnika, račun, servisna, na motoru sve ko novo, još su i gume prve, to je sad prvo na redu za zamjenu, ne radi potrošenosti nego radi starosti. Zasad sam zadovoljan motorom osim zacukavanja kod lagane vožnje na nekih 3000 okretaja, čekam kraj sezone pa da probam to riješiti. Na motoru je sve originalno, mislim da će mu dobro doći malo čišćenja konektora, nove svjećice i filter zraka, ulje sam promijenio iako je napravilo svega 800 km, ali je bilo staro 2 godine. Vidjelo se i po boji da je novo, ali s obzirom na starost radije sam preventivno promijenio ulje i filter nego da se mislim.
 
da, motor koji je stajao treba isto pripremit. Sto se cukanja tice na oko 3000okr, budi spreman da tako i ostane, redni dvocilindras na njemu je poznat po tome
 
cukanje će na žalost ostati. meni se dosta smanjilo kad sam vratio original auspuh
 
Ma čitao sam na dosta mjesta, ako bar uspijem ublažiti, budem zadovoljan. Vozio sam 3 godine KLE 500 koji je takoreći beba kaj se tiče mašine od ovoga EX650, istina na karbove, pa nikada nije zacukaval. Iz tog razloga bi odmah prekrižil da mora cukati zato kaj je redni dvocilindraš, ovaj bi uz ubrizgavanje trebal raditi samo kultiviranije, a ne zacukavati. Auspuh je originalni kao i sve drugo na motoru. Kad prođe sezona skidam plastike i rezervoar, pa da vidim u kakvom je stanju zračni filter, da li su kraćene cijevi usisa ili ne, stavim i onaj bypas, promijenim svjećice, možda to sve skupa kolektivno malo umiri zacukavanje, ako ga već ne eliminira.
 
ja sam napravio sve što si naveo, plus sve konektore očistio kontakt sprejom, nije puno pomoglo
 
ma dobar je to motor, često viđam čovjeka kojemu sam ga prodao, prezadovoljan je s njim. čak sam ga i provozao :021:.kod mene je bio dvi godine, kod njega skoro 3. u tom razdoblju samo redovno održavanje i potrošni materijal. Od većih kvarova samo je imao jenom problem sa statorom.
 
geronimo43 said:
ja sam napravio sve što si naveo, plus sve konektore očistio kontakt sprejom, nije puno pomoglo
Onda mi pada jedino na pamet da i originalni auspuh s vremenom postane protočniji, a to zbuni EFI i počne zacukavanje. Konektore isto sve po redu planiram pregledati, počistiti i našpricati kontaktsprejem, poučen bezveznim defektom radi oksidiranih kontakata na bivšem motoru. Krajnja mjera bude klip kukuruza u auspuh, pa ili bude Kawasaki kokičar ili budem barem našel uzročno-posljedičnu vezu  :mrgreen:.
Gorivo koliko sam dosad primijetil ne igra ulogu, 95-100 oktana, isto se vozi.
 
ima li ijedan er6 jos na forumu  :mrgreen:

imam jednu ideju... jesu isti zadnji zmigavci na er6 kao i na z750, cini mi se na prvu da jesu... ima li ko neku malo bolju sliku da usporedimo? stavia bi bile plastike na z-a, ako je to to... na ebayu nigdi ne vidin bile plastike za z750?  :misli:

23007-0064
23007-0063
to bi trebali bit kat. brojevi...
 
MaRi0_St said:
ima li ijedan er6 jos na forumu  :mrgreen:

imam jednu ideju... jesu isti zadnji zmigavci na er6 kao i na z750, cini mi se na prvu da jesu... ima li ko neku malo bolju sliku da usporedimo? stavia bi bile plastike na z-a, ako je to to... na ebayu nigdi ne vidin bile plastike za z750?  :misli:

23007-0064
23007-0063
to bi trebali bit kat. brojevi...



Prozirne (bijele) plastike zmigavaca za Z750 2012 godista (a takve su sve koje su prozirne za zadnji model Z750) imaju kataloske brojeve (lijeva i desna):

23007-0102
23007-0103



Zute plastike  (Z750 2007 i 2008, mozda i 2009 godiste, za to nisam siguran, ali znam da 2010 ima prozirne) imaju kataloske brojeve:

23007-0039
23007-0040