Sledgehammer said:Kako je najavljeno u aktualnom broju MotoPulsa, test GTR-a 1400 bit će u idućem broju (već sam se pobojao da je ovo dvobroj), pa je to jedan od rijetkih MotoPulseva koje baš očekujem sa nestrpljenjem (mada ionako kupujem svaki).
Također se nadam da ga neće testirati samo brzi i najbrži, tj. da test neće biti koncentriran samo na njegove brzinske performanse, kao i da neće biti odrađen tipično za MotoPuls, znači na Grobniku, jer su uvjeti na Grobniku dostatni i dobri samo za mali dio testnog spektra, onoga koji se tiče brzinskih postignuća. Zato se nadam da će test biti koncentriran na touring i sve njegove detalje oko touringa, da test neće ličiti na test nekog RR-RR-R (ako sam zaboravio koje slovo R, oprostite mi...) motocikla.
Sledgehammer said:Kako je najavljeno u aktualnom broju MotoPulsa, test GTR-a 1400 bit će u idućem broju (već sam se pobojao da je ovo dvobroj), pa je to jedan od rijetkih MotoPulseva koje baš očekujem sa nestrpljenjem (mada ionako kupujem svaki).
Također se nadam da ga neće testirati samo brzi i najbrži, tj. da test neće biti koncentriran samo na njegove brzinske performanse, kao i da neće biti odrađen tipično za MotoPuls, znači na Grobniku, jer su uvjeti na Grobniku dostatni i dobri samo za mali dio testnog spektra, onoga koji se tiče brzinskih postignuća. Zato se nadam da će test biti koncentriran na touring i sve njegove detalje oko touringa, da test neće ličiti na test nekog RR-RR-R (ako sam zaboravio koje slovo R, oprostite mi...) motocikla.
matavz said:N
Neće, GTR je testiran u Francuskoj, tam je bila prezentacija... ako se ne varam, čak je trebala biti organizirana ruta Francuska-Njemačka, al je bilo loše vrijeme pa neznam kak je to na kraju završilo...
Cisto sumnjam da ce onaj ko je u stanju izdvojiti 15K+ EUR za motor razmisljati o cijeni servisa/zamjeni ventila i guma.linza said:Jao koje govno Gledam filmice i vidim dva geĐita. Prvi je KIPASS( hahaha ) neko govno od privjeska koje se nosi negdje u Đepu i bez kljuca se daje kontakt a taj privjesak daje nekakav signal centralnoj racunalnoj jedinici.
Sljedeci gadjit koji mene naprosto odusevljava sa svojom sveukupnom primjenom i kasniom isplativosti je senzor koji daje informacije o pritisku guma. Kao prvo netreba mi i kad je guma prazna osjetit cu to ( ovo je moje subjektivno misljenje ). Pravi problem je sto se desava kad mjenjam gumu, da li cu to kao i kod nekih auti morat mjenjati ( svako govno kosta 800kn /kotac ) ili ce se to nekako morati prebrikati ukoliko se to moze tako izvesti. Bas me zanima kakav bi bio odgovor Kawasakija kad znamo da se na takvim motorima gume mjenjaju barem 3-4 puta godisnje ( o zaboravio sam da se kod nas ne sodraju kilometri bezveze )
Evo, ispravite me ako grijesim.
Kako su rekli amreki kad se pojavio HD sa vodenim hladjenjem " jos jedna tekucina koja ce curiti". E pa ovaj Kramasaki ima dva geĐita
Plus kardan, kuku lele prvim kupcima aka ginipigovi
adizonevic said:Cisto sumnjam da ce onaj ko je u stanju izdvojiti 15K+ EUR za motor razmisljati o cijeni servisa/zamjeni ventila i guma.
linza said:Bio ja jedne godine na ronjenju i slusam tipa koji ima brod kaje ima probleme. Naime frajer, koji sam prizna da nezna sorerirati, sjebe propeler. Propeler kosta preko 20.000kn i nije problem sto on kosta toliko nego sto ga NEMA, a doci ce u 9 mjesecu kad sezona zavrsi.
P.S. vozim Varadero i problem mi dat 800kn na pizdarije tipa nova jakna. Jel to mozda zato sto radim 40tkm godisnje? :misli:
Veci je problem (citaj iznos ) odrzavanje i voznja nego iznos motora...
adizonevic said:Nije mi bila namjera klasificirati ljude po tome koliko zaradjuju ili koliko novaca izdvajaju za kupovinu motora.
Po meni postoje ljudi koji gledaju koliko ce "motora" dobiti za svoje pare, i oni koji ne gledaju na to vec im je bitno da je neka ekskluziva u pitanju - bez obzira na cijenu. Nekako mi GTR pripada ovim potonjim, i ako su vec spremni izbrojati tolike novce za, izmedju ostalog, keyless paljenje (ili kako se vec zove) i kontrolu pritiska u gumama - trebaju biti spremni to i servisirati. Ili mozda ne?
Mak na konac... mozemo ovako do ujutro. Jeste putni motor ALI nije jedini - siguran sam da za manje novaca ima motora koji ce isto kvalitetno i dobro posluziti u turing svrhe i biti jeftiniji za odrzavanje. Max. respect prema @Linzi u smislu njegovih putovanja i predjenih kilometara.ib said:Kriva ti je klasifikacija. Ne kupuju skupe motore samo oni koji bi ih pokazivali, vec i oni koji ih namjeravaju voziti. Ovo je putni motor, prema tome, mnogi koji ga namjeravaju kupiti ce isto tako raditi i dosta kilometara. Pogledaj primjer Linze koji natuce 40.000 km godisnje. Recimo da Vara u prosjeku trosi 6.5 litara na 100 km i eto ti dodatnog troska od prek 3.000 E samo za benzin. Uracunaj gume, lanac, ulje/filtere, i sve ostalo sto ulazi u standardno odrzavanje + troskove putovanja, i godisnja suma koja ti omogucava sigurnih 40.000 km se priblizava nabavnoj cijeni motora :shock:
Za one koji ne ubiru novac na grani, a takvih je medju putnicima i istinskim zaljubljenicima u motociklizam malo, to je veliki trosak.
adizonevic said:Mak na konac... mozemo ovako do ujutro. Jeste putni motor ALI nije jedini - siguran sam da za manje novaca ima motora koji ce isto kvalitetno i dobro posluziti u turing svrhe i biti jeftiniji za odrzavanje.
Jedan je you-know-who koji bi sada nastavio raspravu... :jesus:ib said:Ima upola jeftinijih motora od Varadera koji mogu posluziti za putovanja, znaci Linza je jedan od tih o kojima pises?