Kawasaki GTR 1400

Sledgehammer

Guest
Niti punu godinu otkada se na tržištu pojavio Kawasakijev ultimativni sport-tourer ZZR 1400, uskoro na tržište dolazi njegova inačica pripremljena za duge, i nadasve brze ture, i obilježena oznakom GTR. Da će to biti jako brzo, već nam je poznato iz osnovice samog motocikla, ali da bi to trebalo biti i toliko raskošno i udobno, nismo dosad navikli na motociklima sa Kawasakijevim znakom...



Još nikada do sada u moto-svijetu nije putovanje bilo tako brzo. Kawasakijeva perjanica ZZR 1400 preuređena je i dotjerana do maksimuma kako bi udovoljila zahtjevnoj tourerskoj publici, koja jednostavno traži sve i svašta, što ponekad i debelo zalazi u vode razmaženosti. No, ovaj puta je Kawasaki odlučio da prigovora na komfor i luksuz na njegovom super-toureru bude što manje, dok je jedan bitan segment već uspješno riješio, a taj je brzina.



Iako je u prošloj sezoni bilo puno testiranja pogonske osnove i cjelokupnog motocikla ZZR-1400, pa je zabilježeno i podosta zamjerki na određene segmente ubrzanja i elastičnosti, Kawasaki je siguran da će namjena i određena poboljšanja ovog motocikla lako progutati poneki nedostatak u vršnim opterećenjima prigodom brzih vožnji, bolje rečeno utrka na otvorenim cestama i zahtjevnim planinskim putevima.

Glavno poboljšanje pogonskog agregata u odnosu na postojeći ZZR bit će u detalju jedinstvenom za ovu klasu, a zove se „varijabilno upravljanje ventilima“, koje bi trebalo pomoći da se gore spomenuti nedostaci svedu na razinu nevažnih detalja, ako uopće i bude negativnih kritika na sam motor. Drugo poboljšanje zove se „tetra-lever“ i označava poboljšani kardanski prijenos, koji zatire bilo kakve negativne nuspojave kardanskog prijenosa  već u korijenu. Tako se sam prijenos snage na zadnji kotač dešava mekano i tekuće, bez ikakvih utjecaja na ponašanje motocikla i loših utjecaja na vozne osobine, tako da se ima dojam da je prijenos snage izveden jednim vrhunskim lancem. Uz takve najave Kawasakija, test-vozači su već polagano nabrijani da se u to i uvjere...



Kao i pogonski agregat, i podvozje novog GTR-a temelji se na ZZR-u. Sitne preinake odnose se uglavnom na komfort pri putovanju i poboljšanju opremljenosti. Tako je, npr., samo sjedalo napravljeno da djeluje i pruža opušteniji osjećaj, iako je sportski talent jedinstvene aluminijske monocoque-šasije zadržan u cjelosti. 

GTR dozvoljava velike nagibe u zavojima, u čemu se – kao nasljednik – pokazao i boljim od osnovice zvane ZZR. Stabilan i čvrst okvir, prednja vilica tipa upside-down, kao i ostale visokovrijedne vozne komponente, omogućuju velike vozačke užitke, uz potpuni povrat informacija vozaču.



Cijeloj toj masi i ljepoti služi jedan potpuno novorazvijeni ABS-sustav, koji omogućuje izvanrednu kontrolu kočionih sila, a što je pri toj snazi jednostavno osnovna potreba. Sam GTR se neće moći kupiti bez ugrađenog ABS-a, a svakom vozaču će brzo postati jasno i zašto se Kawasaki odlučio na serijsku ugradnju tog visokovrijednog kočionog pomagala. Glede moguće snage, neke najave govore da se neće mijenjati postojeći raspon poznat iz ZZR-a 1400.

Za ovu ljepotu preporučujem početak štednje – odmah! Vrijeme brzo ide, i svibanj iduće godine, kada će ovaj Kawasakijev admiralski brod doći na tržište doći u crnoj ili srebrnoj boji, opremljen već rečenim serijskim ABS-sustavom, brzo će doći...
 
Sledgehammer said:
Nije. Ista je na portalu, ali tamo je više novinarski pristup i namjena, a na forumu je diskusijski pristup. Puno ljudi sa foruma ne čita portal, i obrnuto. Bila je i u Motoreviji nakon toga, a sada je i na forumu, jer GTR to fakat zaslužuje da ga se prokomentira.

Imaš i tražilicu, pa si mogao pogledati, a ne ovdje postavljati pitanja i raditi off-topic. Jel te smeta tema, da ju obrišemo, i pokrenemo jednu "dobra večer", a ranom zorom i jednu "dobro jutro"? Molim dalje bez offanja...
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,27908.0.html
 
Sada mu nos izgleda puno ljepse, a ne kak prije cetiri okrugle lampe koje su kvarile cjelokupan dojam inace solidno napravljenog motora.
 
Robocop bike :LOL:

Za moj ukus preveliko tako da bi radje birao auto nego to cudo kud god da idem
 
kruntas said:
Sada mu nos izgleda puno ljepse, a ne kak prije cetiri okrugle lampe koje su kvarile cjelokupan dojam inace solidno napravljenog motora.

Nekaj si pobrkal čini mi se  :misli:

GTR si zamijenil sa ZZR-om. Stari GTR mi je nekak ko stari BMW K serije
 
Ljudi, sjedil sam na tome, doduše na zzr-u i mogu vam reći da je hayabusa igračka prema tome, kaj se tiče veličine...  :misli:
Al da me neko ne napadne odma s tehničkim podacima, takav sam dobil dojam, moguće je da sam u krivu!
 
Citat: Sledgehammer - 21. Listopad 2006, 17:19:24

"Nije. Ista je na portalu, ali tamo je više novinarski pristup i namjena, a na forumu je diskusijski pristup. Puno ljudi sa foruma ne čita portal, i obrnuto. Bila je i u Motoreviji nakon toga, a sada je i na forumu, jer GTR to fakat zaslužuje da ga se prokomentira.

Imaš i tražilicu, pa si mogao pogledati, a ne ovdje postavljati pitanja i raditi off-topic. Jel te smeta tema, da ju obrišemo, i pokrenemo jednu "dobra večer", a ranom zorom i jednu "dobro jutro"? Molim dalje bez offanja..."


------------------------------------------------------------------------------------------------
Sledge...ova tema je bila!

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,27908.0.html
 
Pivi said:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sledge...ova tema je bila!

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,27908.0.html

Mogao si tražiti pogreške motocikla, a ne moje, i tako raditi off. Samo što za ovo drugo ne treba pameti, ali treba i kulture i samodiscipline, što je nekima najteže... Al je slatko kada se može srat unedogled...

Pa čak i da je bila ova tema, mada ne smatram da je, jer je ova moja tema predstavljanja, dok ono što je Beorn napravio nije ništa. Dao jednu sliku, o motociklu nije napisao ništa, iz njegovog posta-teme nismo doznali ništa i nismo naučili ništa, čak mi nije niti jasno što je on htio da mu mi kažemo ili napišemo.

Stoga, kada zamolim za uzdržavanje od off-topica, drugi puta to i napravi. I BTW, i takvo upozorenje je već bilo, pogledaj Shokyjev post 27 cm gore, pa se me ponavljaj i ti ako to već ja "radim"...

 
Negdje sam pročitao da neće smanjivati konje u odnosu na ZZR.

I živo me zanima cijena :misli:

Jaaako zanimljiv motorić za putovanja (y)
 
Sledgehammer said:
Pa čak i da je bila ova tema, mada ne smatram da je, jer je ova moja tema predstavljanja, dok ono što je Beorn napravio nije ništa. Dao jednu sliku, o motociklu nije napisao ništa, iz njegovog posta-teme nismo doznali ništa i nismo naučili ništa, čak mi nije niti jasno što je on htio da mu mi kažemo ili napišemo.

prije mjesec dana dobio sam vrlo sturu informaciju o tom modelu pa sam htio cuti da li neko zna nesto vise ...to sam htio,...ne kuzim kaj je tu nejasno
 
Sa nekih vanjskih foruma prenosim informacije koje su trenutno dostupne, kao i neke moje komentare glede novog GTR-a 1400, iliti Concoursa 14, kako se zove za američko tržište (bole me leđa, pa mi se neda dugo sjediti i prevoditi)...

Ono najvažnije:

Snaga - 114 kW (155 KS) pri 8.800 okr/min
Moment - 136 Nm pri 6.200 okr/min


====

"True is that bikes, with such a motorisation, are still very mobile, and still - we can say - "overmotorized"!

But in that case, people which are expecting more as regards "power-fetish", remains dissappointed... If one Gold Wing, with its 1832 ccm and 118 HP with 167 Nm, can represent one measure in puncto luxury tourers, and nobody says it's "undermotorized", than is clear that GTR 1400 with 38 HP more much more kilo's less really does it's job fine. But people expects positive shock, what is here missing..."

====

"Like Jeroen said, this data are under expected. It's unclear why Kawasaki so much lowered some specs, because some important details are much under ZZR 14, even they both share the "same" machine.

155 HP are much under 190; 136 Nm is much lower than 155... seems to me that they cutted this machine just for lower consumption..."

====

"Prices shall be about 10.600 GBP, or 16.130 euro, or 20.830 U$... or even higher, depending on State... Holland already speaks about price over 18.000 euro, and I'm afraid of same high price in Croatia..."

====

"Wheelbase 1520mm (that's 30mm shorter than a 2006/7 FJR1300)

Seat height 825mm

Tank 22 Liters (25 Liters in the FJR's tank)"

 
Sledgehammer said:
Ono najvažnije:

Snaga - 114 kW (155 KS) pri 8.800 okr/min
Moment - 136 Nm pri 6.200 okr/min

I to ce iskoristit tek 0.001% buducih vlasnika u punom potencijalu. Motor je cisto OK za one koji naginju takvoj vrsti tourera.
 
U pravu si... i sam sam nekoliko puta govorio da je i sa mnogim drugim modelima ista situacija, kao i sa njihovim vlasnicima.

Znam neke koji su grozničavo tražili kitove za tuning ionako serijski opakih makina sa velikim kubikažama, usta su im bila prepuna kenjaže i brojeva koje niti sami valjda ne razumiju, a istodobno sam ih gledao kako kroz zavoje prolaze maltene okomitim stavom i položajem motocikla...  :LOL:

Kao da sam se ja vozio! A sve zato jer za iskorištavanje nekakvih troznamenkastih snaga na zadnjem kotaču ipak treba puno i znanja i iskustva, koje ja nemam, pogotovo ne za R-motocikle, ali su mi takvi koji misle da će biti kao Rossi, pa čak i Saša Kranjec, ako nabace kakav tuning-kit za par somova eura, malo smiješni, baš kao mala djeca, a istodobno i ono kaj u dobili iz dućana ne znaju (samo im to ne smiješ reći!) iskoristiti niti izbliza u punoj snazi i brzini...

Osobno mislim i da je ta snaga, iako je značajno umanjena od osnovice zvane ZZR 1400, sasvim dovoljna za jedan sport-tourer... druga je sada spika što za predviđenu cijenu jedna Yamaha nudi više za manje para...
 
Sledgehammer said:
druga je sada spika što za predviđenu cijenu jedna Yamaha nudi više za manje para...


Ali ta Yamaha ima 10 konja manje i u tome grmu lezi zec  :mrgreen: bitno je naglasavanje da jedan ima duzi od drugog  :LOL:
 
Baš tako... pitanje je sada da li i te Yamahine performanse zadovoljavaju (  :LOL: :LOL: :LOL: )? I koliko je normalno, potrebno ili svrsishodno za jedan sport-tourer?

Zar se dvoje na putovanju više ne mogu ugodno voziti sa "pišljivih" 150 konja?