Kawasaki GTR 1400

toni d said:
ZZR je ogroman ovi mi se pari  enormno velik

Wheelbase 1520mm (that's 30mm shorter than a 2006/7 FJR1300)

Samo Ti se čini...
 
niksa said:
i vjerojatno mi se nece svidjat cijena  :mrgreen:

Mislim da se tu apsolutno slažemo... jer će cijena, po svemu sudeći, prelaziti 110.000 kuna...  :? :? :? :?
 
Pa 150ak konja na 1400 kubika mi se čini sasvim ok! Ja sam imao nekada ZZRa 1100 i motor me je oduševio što se tiće udobnosti i male potrošnje ali i perfomansama! Mogu si misliti kako negdje fino vuče 1400 kubika sa dvoje i natovareni! Meni se dopada,a o ukusima se ionako ne raspravlja! (y)
 
Glede potrošnje, mislim da su Japanci umanjili sve te jake brojeve samo da bi umanjili i potrošnju, koja sa putno-tourerskom namjenom ne smije biti tako bahata kao kod ZZR-a 1400. No, sa druge strane, ljudi sa drugih foruma (istinaibog, iz Amerike, a tko još vjeruje Amerima?), govore da je potrošnja te mrcine od ZZR-a otprilike ovakva za puni tank:

180 miles = cca 290 km

5.8 gallons = cca 22 liters

Average cons = 7,2 liters per 100 km

Kako kod GTR-a gotovo i nema mogućnosti da bi napravili veći tank, jer već i postojeći od ZZR-a ide do ispod sjedala, onda se veća uporabna vrijednost GTR-a može postići samo sa smanjenjem potrošnje. A to se najlakše postiže i ublažavanjem snage i ostalih performansi.
 
Zadnja informacija je da GTR 1400 na tržište dolazi u lipnju...

Za više detalja, kao i pogledati 4 službena filmića koji pobliže tumače 4 najvažnije tehnološke novosti na GTR-u 1400, idite na link:

http://www.kawasaki.co.uk/1400gtr/?MID=34095599997&TC=90CC328330FECCE

BTW, neću raditi off, ali tu je i slijedeće:

The final specifications of the brand new Z750 are released on the Z750 dedicated website as well.
 
BTW, u najnovijoj Motoreviji je test ABS-sustava na 11 motocikala raznih klasa. Uz očekivanu nadmoć BMW-a ( :jesus: :jesus: :jesus: ), začuđuje neočekivano katastrofalan rezultat za ZZR 1400, koji bi se znači preslikao i na GTR 1400...?

Može li netko dati korisničko-stručnije mišljenje o tome?
 
Sledgehammer said:
BTW, u najnovijoj Motoreviji je test ABS-sustava na 11 motocikala raznih klasa. Uz očekivanu nadmoć BMW-a ( :jesus: :jesus: :jesus: ), začuđuje neočekivano katastrofalan rezultat za ZZR 1400, koji bi se znači preslikao i na GTR 1400...?

Može li netko dati korisničko-stručnije mišljenje o tome?

da, može


LAŽU




srki
 
Ono baš nije i normalno da BMW osvaja sve najbolje pozicije u skoro svakom testu u Motoreviji. :misli:
Predprošli put su našli uspoređivati bajkove po alpskim cestama i onda svrstaju u istu klasu nakede Monster695, MT-03, er6f koji je konjažom slabiji dosta sa čistim turing bajkom BMW F800S. I ovaj pobjeđuje sa uvjerljivim rezultatom, što je i logično gledajući totalno različite koncepcije suparnika koje su večinom neprilagođene duljim putovanjima. Također i u najvišoj klasi di su uspoređivali sport bajka ZZR1400 sa čistim turerom K1200GT. A u prošlom testu da K1200S pobjedi ZZR1400 na račun neke ekologije to nije normalno.
Iz svih testova Motorevije i sestrinskih listova, njemačkog vlasnika, vidi se kristalno jasno na koju se stranu volan okreče okrenut!!!
 
Čini se, kako novi GTR kasni na tržište, da Kawasaki ipak ima velikih problema sa njime...

Posebno je razočaravajuća vijest, koja se pojavila na http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=220&content=specifications , da će novi GTR 1400 imati neusporedivo manji obrtni moment od samo 136 Nm pri 6200 okretaja u minuti, što znači i da će imati podosta manju snagu, pa se pretpostavlja da će biti jako daleko od 190-200, koliko KS ima ZZR 1400... govori se čak i o ispod 155 KS. Iako je i to puno, to nisu aduti na koje se Kawasaki oslanjao cijelo vrijeme najava, konstrukcije i promocija...
 
Sledgehammer said:
Čini se, kako novi GTR kasni na tržište, da Kawasaki ipak ima velikih problema sa njime...

Posebno je razočaravajuća vijest, koja se pojavila na http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=220&content=specifications , da će novi GTR 1400 imati neusporedivo manji obrtni moment od samo 136 Nm pri 6200 okretaja u minuti, što znači i da će imati podosta manju snagu, pa se pretpostavlja da će biti jako daleko od 190-200, koliko KS ima ZZR 1400... govori se čak i o ispod 155 KS. Iako je i to puno, to nisu aduti na koje se Kawasaki oslanjao cijelo vrijeme najava, konstrukcije i promocija...


136 Nm kod 6200

stari, to je JEBENI moment vjeruj mi

moj GSX ima 129 kod 5000, na 5000 u 6. se voziš 175 uz potrošnju od 5 litara

ipak je GTR 1400 putni motor, a to kaj obećavaju prije puštanja u prodaju se uvijek uzima sa rezervom


nisu ni drugi proizvođači puno pouzdaniji u toj fazi, osim BMW-a.

BMW je krava i prije i poslije :mrgreen:




srki
blah blah
 
malo sam promatrao silvijevog 1.4 zzr-a. Ogroman je, ali nizak, čak ni na mjestu, zajahan,  ne djeluje težak. Plastike djeluju super lomljive, mislim, prekrte, kao na raptoru bočne plastike ispod sica, ali motor je lijepo napravljen - jednostavno dušu dao za autoput. Silvio veli da mi je ok i za naše ceste. Moćan je, nema što. A ovaj gt je još dotjeran.  (y) (y) (y)
 
Srki said:
136 Nm kod 6200

stari, to je JEBENI moment vjeruj mi

moj GSX ima 129 kod 5000, na 5000 u 6. se voziš 175 uz potrošnju od 5 litara

ipak je GTR 1400 putni motor, a to kaj obećavaju prije puštanja u prodaju se uvijek uzima sa rezervom


nisu ni drugi proizvođači puno pouzdaniji u toj fazi, osim BMW-a.

BMW je krava i prije i poslije :mrgreen:

je, točno je da je to prejeben moment.

No točno je i da je Kawasaki obećavao nešto sasvim drugo, obećavao je senzaciju, vrlo blizu na tragu golijeg brata ZZR-a 1400, koji ima impresivne brojke na papiru, a i u praksi. A onda to oslabiti za 40-50 konja je ipak previše, kao i skresati moment za cca 25-30 Nm...

Mislim, meni bi bio - kao uostalom realno i svakome - superdovoljan, ali sada se ograničavam na neispunjena obećanja...
 
ipak to je jos uvijek 1400ccm a to se vrlo lako moze nabrijat za dodatnih 20-30tak konjica-samo otvoreni auspuh tu donosi bar 15KS :wink:
 
Super Jura said:
Šteta kaj ni jedan HR časopis ne prepisuje testove iz japanskih moto časopisa :mrgreen:

huh...koliko uopće novinara zna japanski :mrgreen:
imao sam priliku više puta gledat njihove časopise i mogu reći da su im prerade predobre...ljudi su stvarno umjetnici... (y)
 
http://www.motori.hr/Njegovo_Veli_anstvo_Kawasaki_GTR_1400_1971.html


P.S. Kako u Ilici neće dobiti GTR na uvid do kraja kolovoza, ima li koji dealer koji će ga pokazno imati i prije? Imam neke interesente, pa... a dealeri vele da ga mogu naručiti, ali da nisu ziher da će ga imati u salonu. Pa zar stvarni misle da će netko dati 120.000 kuna na temelju prospekta? Ipak to nije HD...
 
beki said:
Ono baš nije i normalno da BMW osvaja sve najbolje pozicije u skoro svakom testu u Motoreviji. :misli:
Predprošli put su našli uspoređivati bajkove po alpskim cestama i onda svrstaju u istu klasu nakede Monster695, MT-03, er6f koji je konjažom slabiji dosta sa čistim turing bajkom BMW F800S

Otkuda ti to da je F800S "čisti touring bajk"???

ST je tourer srednje klase, ali S je čisti naked. Znači, na testu je dobro svrstan.