Kawasaki - paleta modela i dizajn

Icek said:
Ili re oživljavanje ZRX1200 koji kolko znam je bio jači od GSX1400 i XJR 1300 ili uvođenje Z1400 sa mašinama iz ZZR i sl. ali onda to nije "klasik" kao ostali već brutalan naked u klasi onog čuda od Suzukia što ima mašinu od Hayabuse ali me jebi ne sjećam se kako se ono zove ? :misli:
ono  cudo se zove B-King :wink:

kawa je uvik imala klasicne motore u svim klasama, ER5 W650 Zephyr-i ZR7 ZRX...
mislin da ce uskoro izac nesto ka ZRX u manjoj klasi 600-750 i vecoj 1200-1400 i odgovor na B-King Z1400 koji se vec dvi godine vrti po netu.mozda vec 2010.vidit ce mo,reka je stivi vonder




 
fredi said:
Uglavnom, dok Honda ima CB1300F, Yamaha XJR 1300, Suzuki Bandit 1250, Kawasaki nema ništa u ovoj klasi.Zna netko, ima li Kawasaki šta u planu napraviti po ovom pitanju, dakle više naked motora?
U toj klasi  ima zzr 1400 i gtr-a 1400,dobro nisu naked ali klasa je.

To se i ocekuje, kao i neki tourer manjeg kapacitete koji oni nakon z 750s vise nemaju..

 
GSX 1402 said:
Z 1400 je u pripremi za proizvodnju a jel bude ko zna.....

Da je u pripremi onda bi se sigurno znalo.. Ono su bile price za malu djecu..

Priprema za poizvodnju znaci da je prototip rijesen i da se pripremaju proizvodni pogoni za izradu istog te pocetak prodaje...  :D
 
Icek said:
Ili re oživljavanje ZRX1200 koji kolko znam je bio jači od GSX1400 i XJR 1300 ili uvođenje Z1400 sa mašinama iz ZZR i sl. ali onda to nije "klasik" kao ostali već brutalan naked u klasi onog čuda od Suzukia što ima mašinu od Hayabuse ali me jebi ne sjećam se kako se ono zove ? :misli:
tu je sukac bio definitivno the best, ali po rezultatima prodaje "klasik" je po malo prošlost a in su "street fighter"
motori poput kinga, zeca....
 
Nedaj boze da samo svemirski look zavlada, fali klasicnih nakeda...
 
Tommee said:
Nedaj boze da samo svemirski look zavlada, fali klasicnih nakeda...

Slažem se.Nikako mi ne leži npr. ovaj izgled novog Z-a, tako da se toplo nadam da ono nije istina, sa prodajom.Mogu odmah i pitati, odakle taj podatak?
Jer vidim da npr. Suzukiju i Hondi ne nedostaje takvih modela.Ali Kawasaki, njemu da.A što se ZRX 1200 tiče, da, u Japanu se prodaje novi model.
 
šteta što kawasaki recimo ne napravi neki model kao hornet ili bandit osim ovoga er6
ili recimo da se vrati redizajnirani er 5 to je bio dobar motor za početak a ne preskup
 
Mislim da bi bilo dobro da svaka firma od velike četvorke ima jedan "big bike" klasičnog oblika jer bi s time pokupili jednu veliku grupu bikera srednjih godina, a i onih koji emaju namjeru mjenjati motor svakih par godina.
Po meni osobno Bandit 1250 nije nikakva alternativa GSX-u 1400, kao niti Z 1000/750, ZRX-u 1200 Premda je Bandit puno sličniji GSX-u, ali jednostavno to nije to !!!!
Honda ima CB koj je stvarno lijep motor, samo da ga mimoiđe onaj "dizajnerski" val koji je sada aktualan ( CBR 1000, Horent,..  :povraca: :povraca:)
 
a zato je suzuki izbacio gsr 600.Inače je kod nas klasa 250, 500, 600 zanemarena a da ne pričamo o 750.
Jedino kawasaki ima z-a
 
O ukusima se ne raspravlja. Nekima se sviđa klasičniji dizajn,a drugi pak vole moderniji.
Moderniji dizajn obično je i funkcionalan,aerodinamičan. Z naked ima odličnu zaštitu od vjetra bez vjetrobrana.
 
KAWAZ1000 said:
šteta što kawasaki recimo ne napravi neki model kao hornet ili bandit osim ovoga er6
ili recimo da se vrati redizajnirani er 5 to je bio dobar motor za početak a ne preskup
da da i da općenito klase 500, govorim o "normalnim"(bez komentara molim) uopće nema. Kaj je moguće da to naša država koći, vani ih navodno ima, mislim Honda cb 500,
Klasa za početak, ili za kraj kao u mom slučaju.
 
Kawasaki je daleko najmanja fabrika u Japanu i normalno je da se nemogu trpat bas u sve klase..lako je napravit neki motor al treba to i prodat. Kawa ipak ima i nesto sto drugi nemaju...zzr 1400 i Hajabusi iz Honde i Yamahe mogu samo gledat u stop svjetla..isto tako za GTR i FJR u Hondi i Suzukiju nemaju odgovora..tako svako z a sebe ima neki segment gdje drzi prodaju a negdje se i poklapaju pa ko bolje prodje..sve j e to samo biznis
 
Tommee said:
To se i ocekuje, kao i neki tourer manjeg kapacitete koji oni nakon z 750s vise nemaju..


E to meni nije jasno, zasto ne izbace novi z 750 s.
Meni osobno je to odlican motor i ukoliko nesto ne ucine po tom pitanju, morat cu mjenjati firmu.
 
Meni se osobno sviđa što je Kwaks pomalo drugačiji od drugih. K tome, postoje modeli koji se ne prodaju kod nas, a očito je da prate zahtjeve tržišta i prema tome se prilagođavaju. Oni koji bi klasične nakede navode ih nekoliko od drugih proizvođača tako da izbora u tom segmentu ima, ne mora to biti Kawasaki koji se opet bacio u malo futurističniji design na koji sam i ja "pala"  8)
 
Jucer sam vidio u Zg policajca na novom GTR 1400, u originalnoj, sivoj boji, bez policijskih oznaka. :shock:
Bio je u uniformi sa bijelom kacigom, dakle sumljam da je njegov privatni.