Nedo mi vraga mira, pa se za vikend zaletio do najbližeg salona sa testnim H2Rom. Uživo motor izgleda
prilično impresivno, ne bi rekao da mi se sviđa, ali je definitivno zanimljiv. Ergonomija je daleko
agresivnija u odnosu na moj SX, prilično neudobno za moj ukus. Nisam fan Rovskog položaja sjedenja. Sam motor je
prilično uži od ZZRa, najsličnije što sam vozio je vfr1200. Sjedalo je tvrdo i udobno, doduše u ovom položaju sve će počet bolit prije nego prkno,
tako da su i dasku mogli montirat. Težina se ne osjeća, jedino me iritira uzak i previše zatvoren upravljač, koji
manevriranje čini nezgrapnijim nego što treba biti, budući da se sam motor čini izvrsno balansiran i lagana na nogama.
Odgovor na gas je prilično trzav iz zatvorenog u otvoreni, što iritira pri provlačenju kroz kolonu na semaforu. Nakon toga prima
gas glatko i kontrolirano. Na otvorenoj cesti je brutalan i linearan, nema neke WTF provale snage, već konstanto i snažno ubrzanje uz
zviždukanje čargera. Nema nikakvih primjetnih vibracija, ni u fuzičim, ni u sicu, ni na upravljaču. Valjda prvi
4cil koji sam provo bez ovog featura. Od gadđeta hrpa nepotrebnih gluposti, kvik šifter, gameboy ekran..., veliki plus
je analogni tahometar, jednostavno ima nešto seksi u kazaljci koja se kreće prema crvenom...
Sve u svemu, prilično impresivan stroj. Ne znam u koju klasu bi svrstvo, valjda
s već pokojnim VFR1200 i k1300? Podić upravljač i stavit malo širi, ko onaj na ZSXu, i bio bi to solidan sport-turing stroj,
za one kojima fakat treba tih 200ks. Cijena? Pa ako jedan R1200RT može koštat 25000E, ne vidim zašto ovo ne bi koštalo 22000E.