Kawasaki Z1000SX

Na 42 tkm ide provjera odnosno podešavanje ventila, a u sklopu toga i zamjena svjećica (CR9EIA9 Iridium). Na dotičnim mašinama koje sam provjeravao nije bilo štelanja, provjera i zatvaranje do cca. 72 tkm. Jedina "mana" toj mašini je bučna korpa kuplunga, ne znam dali je na zadnjoj generaciji možda i ispravljeno.

Zar ne ide taj servis na 48k? Vidis, nisam ni pitao covjeka da li je to odradjeno jer sam racunao ja to odraditi ako ga kupim.
Ne znam, kad vidim koliko Elektricar prodaje svog ZX10R vec, a samo radi te kilometraze, bas nesto nisam hrabar da se upustim u to. Mozda radije dati malo vise za masinu sa manje kilometara i zrtvovati taj KTRC, tj. uzeti nekog do 2014-te radi cijene.
 
Hvala svima na pomoći i odgovorima na moje eventualne nedoumice.

Kakva je situacija sa serviserima? Moram li potegnuti do MMSa u Karlovac ili ima neka bliza (Varazdin) alternativa?
Probike je u blizini, ovlašteni Kawasaki servis
 
  • Like
Reactions: ZoltanBB
Zar ne ide taj servis na 48k? Vidis, nisam ni pitao covjeka da li je to odradjeno jer sam racunao ja to odraditi ako ga kupim.
Ne znam, kad vidim koliko Elektricar prodaje svog ZX10R vec, a samo radi te kilometraze, bas nesto nisam hrabar da se upustim u to. Mozda radije dati malo vise za masinu sa manje kilometara i zrtvovati taj KTRC, tj. uzeti nekog do 2014-te radi cijene.
Moja greška, vidim sad da ide na 48. Neznam kaj reći za strujkovog osim da bih ga išao gledat i vjerojatno kupit jer pikiram desetku, ali sam sjebo prošle godine dva motora, pa je ideja na čekanju. Nagledao sam se motora sa 80 tkm u odličnom stanju, i govana sa 23 tkm. Pa si sad ti misli, a ako ti je misao kod kupnje motora samo potencijalna preprodaja, onda kupi bilo kaj da je na papiru super, i za godinu dana opet sastavi jedan takav papir, za velike servise pa te ionak onda nije briga. Vani ljudi imaju potencijalan razlog da prodaju motore na određenoj kilometraži i pred velike servise, recimo baš od Z100SX je račun za izmjenu ležaja volana u ovlaštenom u Beču sveukupno bio preko 300 eura. Možeš mislit koliko je recimo podešavanje ventila...
 
Moja greška, vidim sad da ide na 48. Neznam kaj reći za strujkovog osim da bih ga išao gledat i vjerojatno kupit jer pikiram desetku, ali sam sjebo prošle godine dva motora, pa je ideja na čekanju. Nagledao sam se motora sa 80 tkm u odličnom stanju, i govana sa 23 tkm. Pa si sad ti misli, a ako ti je misao kod kupnje motora samo potencijalna preprodaja, onda kupi bilo kaj da je na papiru super, i za godinu dana opet sastavi jedan takav papir, za velike servise pa te ionak onda nije briga. Vani ljudi imaju potencijalan razlog da prodaju motore na određenoj kilometraži i pred velike servise, recimo baš od Z100SX je račun za izmjenu ležaja volana u ovlaštenom u Beču sveukupno bio preko 300 eura. Možeš mislit koliko je recimo podešavanje ventila...

Da, i ja sam "vani" pa radi toga i kalkuliram. Al dobro, to sarafanje ionako radim sam pa me i ne boli toliko koliko potencijalna prodaja kasnije jer znam da mi svaki motor/auto dosadi za maksimalno godinu-dvije.
 
Hvala svima na pomoći i odgovorima na moje eventualne nedoumice.

Kakva je situacija sa serviserima? Moram li potegnuti do MMSa u Karlovac ili ima neka bliza (Varazdin) alternativa?

Ja uvijek velim, ak je Kawa - onda KMS Karlovac (Kawasaki Hrvatska).

Ljudi šarafe Kawce od 1984. i od xy servisa koliko sam sa 3 Kawasakija obavio, nikad nisam imao niti jednu zamjerku na išta. Dario je pedantan, precizan i educiran majstor.

Kad velim educiran, ne mislim na to da zna samo šarafit kao mehaničar, već da svako malo u vlastitom trošku (?) ide u Kawasaki EU u Nizozemsku na edukacije o novim modelima.

Za druge naše servisere to nisam niti čuo niti vidio. A meni osobno to ipak nešto govori.

Naravno, uvijek će bit onih pametnih koji smatraju da je servis zamijenit ulje i filter ulja/zraka i da to mogu i sami... Sretno s motorima, to nije održavanje.
 
Zar ne ide taj servis na 48k? Vidis, nisam ni pitao covjeka da li je to odradjeno jer sam racunao ja to odraditi ako ga kupim.
Ne znam, kad vidim koliko Elektricar prodaje svog ZX10R vec, a samo radi te kilometraze, bas nesto nisam hrabar da se upustim u to. Mozda radije dati malo vise za masinu sa manje kilometara i zrtvovati taj KTRC, tj. uzeti nekog do 2014-te radi cijene.

to je bila moja 10-ka... i ja sam je sa niti 2000 km manje od sadasnjeg stanja km prodao u roku dva dana... i to bez objave u oglasima 😁

reko sam ja jos prije da je strujko slab prodavatelj 😂
 
Da, i ja sam "vani" pa radi toga i kalkuliram. Al dobro, to sarafanje ionako radim sam pa me i ne boli toliko koliko potencijalna prodaja kasnije jer znam da mi svaki motor/auto dosadi za maksimalno godinu-dvije.


Sve se može prodat, budi realan i stavi normalnu cijenu za kilometražu, i otić će za 2 dana.

Edit: Prodao sam Horneta sa 80000km, vilice su bile varene, plastike, tank. Apsolutno sve što je moglo biti vareno/ravnano - je bilo. Otišao je za 2 sata doslovno.
 
Last edited:
To je... samo sto svi misle kako i sklepanci vrijede ko i dobar primjerak tog modela/godista

svaki dan pratim oglase jer uvik iman neke projekte i kombinacije i onda kad malo vidim cijene padnem na guzicu
 
Ma nesto sad kontam, vjerovatno ga lik i prodaje jer mu je veliki servis za 2kkm i zna da ce ovamo morati izvaliti dobru lovu u servisu za to. Odoh ja njega probati za vikend pa cemo vidjeti.
 
Ima, nije stvar u tih 600€ nego se ovamo i auto i motor u pravilu mijenjaju svakih 2-3 sezone i valjda je lik vec kupio drugi motor ili ga planira kupiti i ne zeli ulagati tih 600€ u ovoga. Potpuno ga razumijem.
 
Ma sanac bo,jebe ga 600e,pa to popijemo i pozderemo na dva jaca vikenda voznje,sa skromnim hr placama,bjezi od tog klosara
 
To ni ja ne kužim, već drugi auto da sam gore kupio tik pred prvi servis, izgube 30% vrijednosti auta u tih 11 mjeseci ali glavno da prodaju prije servisa od soma eura, mislim meni paše, samo napred :mrgreen:
 
Meni je jasno donekle jer zivim tu i znam kako im mentalni sklop funkcionira, ali da, i meni odgovara :D
 
Očito da tako funkcioniraju, kupuju drugo i boli ih briga. Kad sam XR-a kupovao prošao mu je vremenski rok za servis i kilometri a veli lik da kupuje H2SX-a ili Harley-a znači lova nije problem.
 
Odradio dva izleta Varaždin - Starigrad pa evo par dojmova:

S ovjesom sam krenuo od najmekše postavke te ga postepeno dotezao. Obzirom da sam 72-73kg, predopterećenje mi je napred postavljeno na samo pola okretaja a kompresija i povrat su minimalno zategnuti. Kao takva, vilica jako lijepo radi, mekana je a u zavojima dovoljno čvrsta da sigurno drži putanju. Vjerurjem da bi na debelo nelegalnim brzinama počela ploviti na sve strane i da bi ju trebalo zategnuti no meni je ovako odlična: nije gruba na nižim brzinama a dovoljno je čvrsta na nekom mom psihološkom top-speedu.

Zadnji ovjes mi još nije sjeo. Možda sam ga postavio na premekano pa onda jednostavno propadne kroz cijelo radno područje. Nedostaje mi posebno postavljanje predopterećenja i kompresija no još ću malo testirati. Ako me pamćenje dobro služi, mislim da je predopterećenje sada postavljeno na 9-10 klikova. Povrat je minimalno zategnut. Na D1 je sve skupa dobro radilo no na nešto lošijim cestama (Senj-Karlovac) osjeti se kao da prednji i zadnji kraj ne surađuju. Eventualno se mogu stalno voziti s punim koferima. 😁

No, i s takvim postavkama se motor lijepo vozi. Iako se sve skupa može odvoziti u 6. brzini, daleko zanimljivije mi je bilo držati okretaje oko 5000-6000 okretaja pa onda lagano korigirati putanju gasom u zavoju. Gore su montirane Pirelli Angel GT II gume i nemam nekih zamjerki: dovoljno rano nagovjeste da ovjes (ili sama guma) dolazi svojim granicama i da treba smiriti strasti.

Vezano uz gume, ne mislim da je potrebno montirati zadnju 55 gumu. Barem ne meni. Kada sam ga dobio, ovjes je bio postavljen tako da motor naglo pada u zavoj (pogotovo u kružnim tokovima). Par klikova manje na amortizeru i cijela situacija je bila riješena. Isto tako, prilikom testiranja, sag sam postavio tako da motor gotovo da i ne želi skrenuti na kružnom toku (ali je zato bio super stabilan na pravcu). Geometrija je sada postavljena tako da motor lijepo ponaša i na pravcu i na uskim zavojima.

Zaštita od vjetra je OK, pruža dovoljno zaštite za dionicu Karlovac - Varaždin. Više niti ne tražim, ne mislim da ću mijenjati vizir.

Lošre strane? Barem za sada, samo jedna: noge su mi malo previše skvrčene. Divim se svima višim od 175cm i koji mogu odraditi duže ture na motoru.
Unatoč tome, moram napomenuti da mi je serijski sic sasvim OK? Napred je dovoljno uzak, odostraga je dovoljno širok, da se micati tako da mi nije bio neki problem odvoziit 500km bez stajanja.