motoklasik
Member
Kupim pre godinu-dve Kawu 750 Twin iz 1976.g.. Redak model, i dugo sam ga trazio.
Iako ga je prethodni vlasnik posteno unakazio, moglo se odmah primetiti da je motor u izvornom stanju bio u klasicnoj varijanti (ugao viljuske, tockovi 19 i 18 cola itd.), a sediste i izdignuti upravljac su stavljeni naknadno.
Pri tome su upravljac, satovi i trouglovi kompletno prebaceni sa neke Yamahe, tako da je zbog promene trouglova prednji tocak bio pomeren u nazad, prema masini...
Da bih uopste poceo nesto da radim na njemu, kupim najpre (preko e-bay) originalne trouglove iz Amerike (tamo je ovaj model bio vise prodavan nego u Evropi pa ima i polovnih delova).
Postavimo trouglove (moj prijatelj Zoki Brankovic i ja) i viljuska, tj stapovi se vrate u normalan ugao i polozaj.
Posle toga,radovi su mogli da pocnu....
Iako ga je prethodni vlasnik posteno unakazio, moglo se odmah primetiti da je motor u izvornom stanju bio u klasicnoj varijanti (ugao viljuske, tockovi 19 i 18 cola itd.), a sediste i izdignuti upravljac su stavljeni naknadno.
Pri tome su upravljac, satovi i trouglovi kompletno prebaceni sa neke Yamahe, tako da je zbog promene trouglova prednji tocak bio pomeren u nazad, prema masini...
Da bih uopste poceo nesto da radim na njemu, kupim najpre (preko e-bay) originalne trouglove iz Amerike (tamo je ovaj model bio vise prodavan nego u Evropi pa ima i polovnih delova).
Postavimo trouglove (moj prijatelj Zoki Brankovic i ja) i viljuska, tj stapovi se vrate u normalan ugao i polozaj.
Posle toga,radovi su mogli da pocnu....