Kawasaki Z900 ABS-2017

Tako je, 2019. godište. 91 decibel s OEM-om, tiši nego tvoj. Zato i očekujem da će glasnoća u konačnici biti ispod tvog.


Bit ce, znacajno, kod starijeg modela vecinu prigushavanja odradi prvi lonac, kod novijih je on manji, a i u njemu je konfiguracija drugacija (krace cijevi, poroznija pregrada, drugacija prigushenja perforiranim limovima i vunom.....)

Ukratko, sada jasno cujem auspuh i u 6. brzini nevezano uz brzinu kretanja i buku vjetra, zvuk usisa vise ne cujem uopce jer ga auspuh nadglasa u svim rezimima voznje.

Lonci: na prvoj slici je stari model, na drugoj novi:
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    995.1 KB · Views: 0
  • breadbox.jpg
    breadbox.jpg
    314.4 KB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: davorbarnjak
Bit ce, znacajno, kod starijeg modela vecinu prigushavanja odradi prvi lonac, kod novijih je on manji, a i u njemu je konfiguracija drugacija (krace cijevi, poroznija pregrada, drugacija prigushenja perforiranim limovima i vunom.....)

Ukratko, sada jasno cujem auspuh i u 6. brzini nevezano uz brzinu kretanja i buku vjetra, zvuk usisa vise ne cujem uopce jer ga auspuh nadglasa u svim rezimima voznje.

Lonci: na prvoj slici je stari model, na drugoj novi:
Ako je tvoj s originalnim bio 97 db a dobio još cca 3 db s LV-om (oko 100 db)... nekako mi je za očekivati da će moj s 91 db otići s plus cca 3 db na oko 94 db... I opet će biti tiši nego tvoj s originalnim. Bit će ako ništa dublji zvuk pri nižim okretajima
 
Ako je tvoj s originalnim bio 97 db a dobio još cca 3 db s LV-om (oko 100 db)... nekako mi je za očekivati da će moj s 91 db otići s plus cca 3 db na oko 94 db... I opet će biti tiši nego tvoj s originalnim. Bit će ako ništa dublji zvuk pri nižim okretajima
Nemoj to s naljepnice shvatit doslovno, to je max dozvoljena buka za koju je dobivena homologacija, u praksi je bitno manja, barem na mom Z900 koji je bio prilicno tih, a prijasnji Z750 sa Leo Vince je mjerio 97-98db i bio bitno glasniji od serijskog Z900. Sada sa LV-10 je Z900 glasniji od tog Z750
 
  • Like
Reactions: davorbarnjak
Ako netko treba lanac, ili set koji se sastoji od DID 525 ZVMX lanca sa 114 linkova za Z900 (goli metal, nije zlatni, crni, kromirani) i JT lancanika (prednji gumirani):

Vidim da lanac u BTS u Njemackoj kosta 75 eura, u Motormaniji niti 85 eura, cijeli set u Motormaniji 132 eura.

DID je izbacio ZVMX2 lanac prosle godine, pokusao sam guglat razliku u odnosu na ZVMX i nisam nista pametno nasao, tehnicke specifikacije su ostale iste, mozda je do drugacijih x ringova.

Pa eto, info za one kojima treba lanac ili cijeli set, sad je to povoljno. Btw, isti takav lanac sam krajem prosle godine kupio za 711kn u Auto Kreso i tada je to bila daleko najpovoljnija kupovina.



Ovo je link za set u Motormaniji (tu mozete i otvorit linkove samo za lanac ili lancanike jer se prodaje i odvojeno)


Ko narucuje iz BTS-a, cijena dostave je 15 eura, pa ako vise toga narucujete, tamo je isplativije i lanac kupit jer kosta 75 eura
 
Last edited:
Nakon 23000km sa ZVMX stavio danas novi ZVMX lanac i novi prednji lancanik (straznji je ostao stari jer je ko nov - novi sam spemio za slijedecu izmjenu). Jedna karika je zapekla, osjetila se lagana vibracija na priblizavanju semaforu kad je motor u leru (tj. stisnut kuplung) pri brzini od 10tak km/h i manje. Nije bila drama, ali, volim da je savrseno :mrgreen: .

Sad mogu i dat recenziju suhog Louis spreja za lanac jer sam stari ZVMX samo njime podmazivao. Lanac se jedva malo "istegnuo" (zapravo potrosio) u tih 23.000km. serafi spanera lanca su sada sa novim lancem tocno pola kruga zategnutiji (oznacio sam ih prije danasnje promjene lanca) sto je jako mala razlika. To cak i nije do maziva kojeg stavljamo nego do potrosenosti pinova lanca koji su zasticeni o/x ringovima i tu mazivo niti ne moze uc kod podmazivanja. Da nije te "nesretne" karike, lanac nebi mijenjao jos jaaaaako dugo jer se potrosio jedva mjerljivo.

Zadnji lancanik je doslovno ko nov, prednji na oko isto, pod povecalom bi se mozda moglo diskutirat jel malo nacet (prednji sam svejedno zamijenio).
To je dokaz da mazivo prvenstveno treba hranit o/x ringove da ne ispucaju kako bi tvornicko mazivo na pinovima ostalo gdje treba, ali i da je bitno da mazivo kojeg stavljamo dodje ISPOD rolica kako bi se one lagano rotirale, jer kad dodju u kontakt s lancanikom su ionako fiksirane za lancanik i sva rotacija se desva izmedju rolica i supljeg pina lanca. Iz tog razloga treba i prati lanac ako bi se zracnost izmedju rolica i bocnih unutarnjih plocica zapunila smecem i onemogucila da mazivo prodre pod rolice. Uopce nije problem sto se trosenja tice ako nakon podmazivanja lanac obrisemo "do suhog". Mazivo na samom lancu s vanjske strane cuva lanac od hrdje i oni koji s tim imaju problema bi trebali lanac drzat masnim i izvana, ali ako hrdja nije problem (a meni nije jer vozim samo po suhom i u garazi mi ne hrdjaju nezasticeni metali), nema potrebe da je lanac s vanjske strane masan, dapace, ta masnoca samo skuplja prljavstinu i onda je trosenje rolica i lancanika izrazenije.


Da rezimiram, dobar mi je taj Louis suhi sprej iz jedinog razloga sto ne sprica nimalo, ali bas nimalo (zadnja felga samo skuplja prasinu :D ) , nanosim ga svakih 300tinjak km (max 400), ali, cijena mu je skocila sa ispod 10 na 13 eura od kad sam zadnji put kupovao (kupio 5 komada i jos imam jedan i pol - potrosio 3 i pol u 23.000km sto znaci da mi je jedan bio za 20-25 podmazivanja ili nekih 6500-7000km po spreju). Zbog te cijene cu razmislit da li cu ga nastavit koristit kad potrosim zalihu, ali, uvijek cista felga i rep motora je veliki plus :D

23.000km nisam ocistio poklopac prednjeg lancanika. Skupilo se tamo maziva, ali, ne toliko da je trebalo cistit, sada sam pocistio i nemam ga namjeru skidat i cistit barem jos toliko km ako cu nastavit korisitit Louis suhi sprej

Btw, drugi put koristio DID KM500R alat za montazu lanca. Ajme kako je to dobar alat, nema s njim greske jer ju alat ne dopusta, stezes i plocicu i zakivas suplje pinove dok se moze kljucem stezat, kad vise ne dozvoli stezanje jer se jasno osjeti da je otpor postao jako velik, to je to. Digitalni subler ponovo potvrdio kao i na montazi lanca prije ovog: razmak plocica je unutar 2 stotinke milimetra razlicit od ostatka lanca, a oba suplja pina je rasirio na tocno 5.8mm kao i na prijasnjem lancu (DID navodi za ZVMX da moraju biti u rasponu 5,7-6,0mm).
 

Attachments

  • 20230315_140013.jpg
    20230315_140013.jpg
    321.2 KB · Views: 0
Last edited:
Zaslužuje jedan dobar tail tidy, pa i pod cijenu povremene kazne.

Vjerojatno bi ga vec stavio (i atestirao :mrgreen: ) da nemam GIVI nosac kofera (zapravo, samo nosace nosaca pa montiram nosac u par min kad mi treba, a to je par puta godisnje). Ne znam da li bi bilo problema sa tail tidy obzirom da se taj GIVI nosac montira na isto mjesto (u sendvicu je izmedju blatobrana i undertaila), a s druge strane, dok vozim to ne vidim pa me ne smeta toliko da se upustim u trosak i potencijalni problem kod montaze. Onda bi me i serijski retrovizori smetali pa bi i njih "morao" mijenjat, a nebi htio prosirit volan sa njima jer bi mi u ZG provlacenje izmedju kolona bilo vjerojatno teze.

Nek vizualno bude ovakav, stock motor uz par dodataka
 
  • Like
Reactions: gvo and rabbit75
Stigo mi battery tester sa Aliexpressa (poslano je iz Njemacke DHL-om pa je od narudzbe do isporuke proslo samo 3-4 dana, ukupna cijena 30,05€).

Akumulator koji sam prosle godine u ljeto stavio i koji je odvozio cca 10.000km sam sada testirao (Exide etx9-bs za prihvatljivih 285kn u Berenu u ZG) kad je originalni crko nakon samo 2 godine usred ljeta (jedva iz druge motor upalio nakon pauze od 30tak min, vec mi se motalo po glavi kako cu trcat s motorom i palit na guranac iako je ujutro prije djira upalio "na zub").

Exide je prosao test odlicno (4-5 dana motor stoji ugasen u garazi, nije dopunjavan akumulator), od 120 nazivnih ampera, test je pokazao 200 ampera. OK, test bi trebalo izvrsit na skoro -20C za precizan podatak jer je tako akumulator dobio naljepnicu 120A (EN norma), ali, dovoljno je i ovo na 10tak C koliko mi je u garazi jer je 200A skoro duplo vise od 120A. Pad napona kod paljenja motora je bio do 10.45V sto je isto OK i akumulator je definitivno u top stanju.

Sluzit ce tester i za akumulator u autu. EDIT: druge dvije slike su testovi akumulatora starog 2-3 godine iz auta: odlicno :)
 

Attachments

  • 20230406_094603.jpg
    20230406_094603.jpg
    1.8 MB · Views: 0
  • 20230406_094649.jpg
    20230406_094649.jpg
    1.7 MB · Views: 0
  • 20230406_103020.jpg
    20230406_103020.jpg
    2.1 MB · Views: 0
  • 20230406_103102.jpg
    20230406_103102.jpg
    1.8 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Stig
Stigo mi battery tester sa Aliexpressa (poslano je iz Njemacke DHL-om pa je od narudzbe do isporuke proslo samo 3-4 dana, ukupna cijena 30,05€).

Akumulator koji sam prosle godine u ljeto stavio i koji je odvozio cca 10.000km sam sada testirao (Exide etx9-bs za prihvatljivih 285kn u Berenu u ZG) kad je originalni crko nakon samo 2 godine usred ljeta (jedva iz druge motor upalio nakon pauze od 30tak min, vec mi se motalo po glavi kako cu trcat s motorom i palit na guranac iako je ujutro prije djira upalio "na zub").

Exide je prosao test odlicno (4-5 dana motor stoji ugasen u garazi, nije dopunjavan akumulator), od 120 nazivnih ampera, test je pokazao 200 ampera. OK, test bi trebalo izvrsit na skoro -20C za precizan podatak jer je tako akumulator dobio naljepnicu 120A (EN norma), ali, dovoljno je i ovo na 10tak C koliko mi je u garazi jer je 200A skoro duplo vise od 120A. Pad napona kod paljenja motora je bio do 10.45V sto je isto OK i akumulator je definitivno u top stanju.

Sluzit ce tester i za akumulator u autu. EDIT: druge dvije slike su testovi akumulatora starog 2-3 godine iz auta: odlicno :)
kaj ti vrijedi tester ako je aku u ćurcu?