Evo i od mene jedna sa Savudrije 😎
By the way stavija san Motul 5.1 kod izmjene kočione tekućine,nakon nekog vrimena počela mi je prednja kočnica propadati,malo san pratija šta se događa i skužin da nakon ozračivanja radi normalno dok se vozi svaki dan ali kad se ostavi motor u mirovanju cca 10-15 ili više dana opet ista stvar.Zva sa KMS jer nitko drugi nije ima pojma o čemu se radi,Dario mi je objasnija da se ta kočiona tekućina "ne trpi" sa magnezijem unutar radijalnih klišta i da u mirovanju dolazi do kemijske rekacije te se stvaraju plinovi zbog kojeg kočnica propadne.Još mi je reka da su općenito kočione tekućine užasne kvalitete zbog eko normi i prema njegovoj preporuci stavija san Bosch DOT 4 te je nakon te izmjene sve normalno na motoru.Nevjwrovatne pizdarije ali fala Bogu riješeno bezbolno 👍
Evo i od mene jedna sa Savudrije 😎
By the way stavija san Motul 5.1 kod izmjene kočione tekućine,nakon nekog vrimena počela mi je prednja kočnica propadati,malo san pratija šta se događa i skužin da nakon ozračivanja radi normalno dok se vozi svaki dan ali kad se ostavi motor u mirovanju cca 10-15 ili više dana opet ista stvar.Zva sa KMS jer nitko drugi nije ima pojma o čemu se radi,Dario mi je objasnija da se ta kočiona tekućina "ne trpi" sa magnezijem unutar radijalnih klišta i da u mirovanju dolazi do kemijske rekacije te se stvaraju plinovi zbog kojeg kočnica propadne.Još mi je reka da su općenito kočione tekućine užasne kvalitete zbog eko normi i prema njegovoj preporuci stavija san Bosch DOT 4 te je nakon te izmjene sve normalno na motoru.Nevjwrovatne pizdarije ali fala Bogu riješeno bezbolno 👍
pa to se ni meni na apriliiii ne događa, katastrofa na šta je spala kontrola kvalitete kawasakia, da krajni korisnik mora doživljavat takve stresoveDogodilo mi se isto zadnje dvije zime dok je motor bio u garaži nevožen.
Zasto stavljate DOT5.1 u motor za koji je predvidjen DOT4?
Zato jer je 5.1 za rejsere koji iscjede zadnji atom performanse svojeg vozila,pa se na dnevnoj bazi dogadja da dot4 prokljucaZasto stavljate DOT5.1 u motor za koji je predvidjen DOT4?
Zasto stavljate DOT5.1 u motor za koji je predvidjen DOT4?
Znaci prednja propadne ako motor stoji 10 dana, a zadnje nije imao ni kad je izasao iz tvornice...jbt koji idiot moras biti da idalje kazes da talijanski motori ne valjaju
pa to se ni meni na apriliiii ne događa, katastrofa na šta je spala kontrola kvalitete kawasakia, da krajni korisnik mora doživljavat takve stresove
mislim da biš ga trebao prodat/mijenjat za shivera![]()
Problem je u kočionoj pumpi koja je od magnezija i očito radi kemijsku reakciju,kako god otkad je Bosch dot 4 u njemu nikakvih problema 😎Ja imao taj Motul 5.1 i nikakvih problema, motor je s tom tekucinom znao i po mjesec dana mirovat u garazi (po zimi) i sve bilo u redu. Sad imam Liqui Moly 5.1 i isto nema problema. Brembo 5.1 ceka u garazi i kad se disk plocice potrose, tu tekucinu cu stavit. Koristio bi Motul 5.1 i dalje da sam ga nasao po normalnoj cijeni, ali Liqui Moly i Brembo su bili cca duplo jeftiniji, a ionako mijenjam jednom godisnje.
EDIT: usporedba mozda nije dobra jer su na obicnom Z900 drugacija klijesta.
Problem je u kočionoj pumpi koja je od magnezija i očito radi kemijsku reakciju,kako god otkad je Bosch dot 4 u njemu nikakvih problema 😎
Motul 5.1 and RBF600 is a polyalkelene glycon ester based brake fluid. If concentrations of magnesium in solution exceed 5% then there's a possibility of reaction that will generate small amounts of hydrogen. This will lead to a very spongy pedal and if let go may eventually generate enough pressures to lock the brakes.
And it says not to on the bottle.
Ista stvar i kod mene,nikad pro lema i ovo me baš zabrinilo,Dario kaže da je problem u ovom napisanom i kad san prominija kočionu tekućinu opet nema nikakvih problema...
Ko je spomenija Talijane?Od njihovih proizvođača je izašlo predivnih motora pogotovo od Ducati-a ali mi je jedan frend najbolje opisa zašto vozi Talijane.Zato šta voli neizvjesnost a svaki đir na Talijanu je neizvjestan 🤣Znaci prednja propadne ako motor stoji 10 dana, a zadnje nije imao ni kad je izasao iz tvornice...jbt koji idiot moras biti da idalje kazes da talijanski motori ne valjaju