Kawasaki Z900 ABS-2017

evo i od mene par slika

a1.jpg



a2.jpg
 
Evo i od mene jedna sa Savudrije 😎

By the way stavija san Motul 5.1 kod izmjene kočione tekućine,nakon nekog vrimena počela mi je prednja kočnica propadati,malo san pratija šta se događa i skužin da nakon ozračivanja radi normalno dok se vozi svaki dan ali kad se ostavi motor u mirovanju cca 10-15 ili više dana opet ista stvar.Zva sa KMS jer nitko drugi nije ima pojma o čemu se radi,Dario mi je objasnija da se ta kočiona tekućina "ne trpi" sa magnezijem unutar radijalnih klišta i da u mirovanju dolazi do kemijske rekacije te se stvaraju plinovi zbog kojeg kočnica propadne.Još mi je reka da su općenito kočione tekućine užasne kvalitete zbog eko normi i prema njegovoj preporuci stavija san Bosch DOT 4 te je nakon te izmjene sve normalno na motoru.Nevjwrovatne pizdarije ali fala Bogu riješeno bezbolno 👍
 

Attachments

  • Screenshot_20230920-215504_Gallery.jpg
    Screenshot_20230920-215504_Gallery.jpg
    1.7 MB · Views: 0
Evo i od mene jedna sa Savudrije 😎

By the way stavija san Motul 5.1 kod izmjene kočione tekućine,nakon nekog vrimena počela mi je prednja kočnica propadati,malo san pratija šta se događa i skužin da nakon ozračivanja radi normalno dok se vozi svaki dan ali kad se ostavi motor u mirovanju cca 10-15 ili više dana opet ista stvar.Zva sa KMS jer nitko drugi nije ima pojma o čemu se radi,Dario mi je objasnija da se ta kočiona tekućina "ne trpi" sa magnezijem unutar radijalnih klišta i da u mirovanju dolazi do kemijske rekacije te se stvaraju plinovi zbog kojeg kočnica propadne.Još mi je reka da su općenito kočione tekućine užasne kvalitete zbog eko normi i prema njegovoj preporuci stavija san Bosch DOT 4 te je nakon te izmjene sve normalno na motoru.Nevjwrovatne pizdarije ali fala Bogu riješeno bezbolno 👍


Ja imao taj Motul 5.1 i nikakvih problema, motor je s tom tekucinom znao i po mjesec dana mirovat u garazi (po zimi) i sve bilo u redu. Sad imam Liqui Moly 5.1 i isto nema problema. Brembo 5.1 ceka u garazi i kad se disk plocice potrose, tu tekucinu cu stavit. Koristio bi Motul 5.1 i dalje da sam ga nasao po normalnoj cijeni, ali Liqui Moly i Brembo su bili cca duplo jeftiniji, a ionako mijenjam jednom godisnje.

EDIT: usporedba mozda nije dobra jer su na obicnom Z900 drugacija klijesta.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cadjo
Evo i od mene jedna sa Savudrije 😎

By the way stavija san Motul 5.1 kod izmjene kočione tekućine,nakon nekog vrimena počela mi je prednja kočnica propadati,malo san pratija šta se događa i skužin da nakon ozračivanja radi normalno dok se vozi svaki dan ali kad se ostavi motor u mirovanju cca 10-15 ili više dana opet ista stvar.Zva sa KMS jer nitko drugi nije ima pojma o čemu se radi,Dario mi je objasnija da se ta kočiona tekućina "ne trpi" sa magnezijem unutar radijalnih klišta i da u mirovanju dolazi do kemijske rekacije te se stvaraju plinovi zbog kojeg kočnica propadne.Još mi je reka da su općenito kočione tekućine užasne kvalitete zbog eko normi i prema njegovoj preporuci stavija san Bosch DOT 4 te je nakon te izmjene sve normalno na motoru.Nevjwrovatne pizdarije ali fala Bogu riješeno bezbolno 👍

Dogodilo mi se isto zadnje dvije zime dok je motor bio u garaži nevožen.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Dogodilo mi se isto zadnje dvije zime dok je motor bio u garaži nevožen.
pa to se ni meni na apriliiii ne događa, katastrofa na šta je spala kontrola kvalitete kawasakia, da krajni korisnik mora doživljavat takve stresove :mrgreen:
mislim da biš ga trebao prodat/mijenjat za shivera :mrgreen:
 
Znaci prednja propadne ako motor stoji 10 dana, a zadnje nije imao ni kad je izasao iz tvornice...jbt koji idiot moras biti da idalje kazes da talijanski motori ne valjaju
 
Hm, ocito nije kompatibilno po gore napisanom.
Nemojte eksperimentirati sa kocionom tekucinom. I ja sam se par puta opekao na tu "kompatibilnost" pa sada samo koristim ono sto je proizvodjac naveo kao kompatibilno. Sa kocnicama se ne igra.
 
Zasto stavljate DOT5.1 u motor za koji je predvidjen DOT4?

Ne radim sam nista na motoru. Nemam pojma sto su mi na servisu stavljali, niti sam ikad pitao.
Problem se pojavio tek kad sam lokalno servisirao motor.
Ni prednja klješta mi nisu propisno zašarafili kod izmjene pločica, pa je jedan šaraf otpao, a drugi je bio na dobrom putu da ispadne.
Da sam u KMS odlučio ići tjedan kasnije, vjerovatno bi negdje zagnojio.
Dok je bio kod ovlaštenih nikad problema.

Znaci prednja propadne ako motor stoji 10 dana, a zadnje nije imao ni kad je izasao iz tvornice...jbt koji idiot moras biti da idalje kazes da talijanski motori ne valjaju

Da bi jedan Kawasaki Hevi Industries stroj doveo u stanje u kojem se Aprilija nalazi po izlasku iz tvornice - potreban je loš serviser.
 
pa to se ni meni na apriliiii ne događa, katastrofa na šta je spala kontrola kvalitete kawasakia, da krajni korisnik mora doživljavat takve stresove :mrgreen:
mislim da biš ga trebao prodat/mijenjat za shivera :mrgreen:

Od japanske aprilije svašta možeš očekivati.
Dao bih ga ja za kultnog Šivera '07 ili Monstera '94 odmah, jer mi je 25ks na gumi čisto dovoljno, ali ova ekipa s njuškala traži da im još nadoplatim, a kako sam čoban s niskim primanjima, to mi je problem :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: cadjo
Ja imao taj Motul 5.1 i nikakvih problema, motor je s tom tekucinom znao i po mjesec dana mirovat u garazi (po zimi) i sve bilo u redu. Sad imam Liqui Moly 5.1 i isto nema problema. Brembo 5.1 ceka u garazi i kad se disk plocice potrose, tu tekucinu cu stavit. Koristio bi Motul 5.1 i dalje da sam ga nasao po normalnoj cijeni, ali Liqui Moly i Brembo su bili cca duplo jeftiniji, a ionako mijenjam jednom godisnje.

EDIT: usporedba mozda nije dobra jer su na obicnom Z900 drugacija klijesta.
Problem je u kočionoj pumpi koja je od magnezija i očito radi kemijsku reakciju,kako god otkad je Bosch dot 4 u njemu nikakvih problema 😎
 
Problem je u kočionoj pumpi koja je od magnezija i očito radi kemijsku reakciju,kako god otkad je Bosch dot 4 u njemu nikakvih problema 😎

Nekako mislim da bi tako velika "greska" do sad bila opcepoznata i barem navedena od strane proizvodjaca motora/kocnica kao upozorenje, ne kazem da to nije slucaj, ali, nisam nikad cuo za takvo nesto, a pratim i dosta stranih foruma, pa i onog za Z900RS i nikad ni rijeci o tome.


EDIT: evo malo guglao, spomenulo se i 2004. godine na Audi forumu:


1695304353368.png
 
Nasao jos na netu info:

Motul 5.1 and RBF600 is a polyalkelene glycon ester based brake fluid. If concentrations of magnesium in solution exceed 5% then there's a possibility of reaction that will generate small amounts of hydrogen. This will lead to a very spongy pedal and if let go may eventually generate enough pressures to lock the brakes.

And it says not to on the bottle.
 
Dakle, ako je vjerovat tim informacijama, dolazi do stvaranja plina hidrogena, a plinovi se mogu tlacit pa bi to bio razlog propadanja kocnice.

E sad, ja s Motulom 5.1 nisam imao nikakvih problema niti na Z750 niti na Z900. Mozda nema magnezija u tim kocionim sistemima? Jer, svi ti motori su preko zima znali bit nevozeni barem 30 ako ne i vise dana u komadu, a nikad problema sa kocnicama
 
Ista stvar i kod mene,nikad pro lema i ovo me baš zabrinilo,Dario kaže da je problem u ovom napisanom i kad san prominija kočionu tekućinu opet nema nikakvih problema...
 
Ista stvar i kod mene,nikad pro lema i ovo me baš zabrinilo,Dario kaže da je problem u ovom napisanom i kad san prominija kočionu tekućinu opet nema nikakvih problema...

Glavno da je problem rijesen (y)
 
Znaci prednja propadne ako motor stoji 10 dana, a zadnje nije imao ni kad je izasao iz tvornice...jbt koji idiot moras biti da idalje kazes da talijanski motori ne valjaju
Ko je spomenija Talijane?Od njihovih proizvođača je izašlo predivnih motora pogotovo od Ducati-a ali mi je jedan frend najbolje opisa zašto vozi Talijane.Zato šta voli neizvjesnost a svaki đir na Talijanu je neizvjestan 🤣