Kawasaki Z900 ABS-2017

kaj ti vrijedi tester ako je aku u ćurcu?

Tester vrijedi utoliko sto ne dodje do toga jer kupim novi prije nego se to desi. A i testira i ispravnost punjenja :)

Kako me prosli aku izdao nakon samo 2 godine (onaj koji dodje sa motorom), plan je bio kupovat svake godine novi aku za motor i bit puno mirniji, ali opet ovisit o lutriji, svaki mjesec prekontroliram aku i to je to, ako treba novi - ide novi. Usput provjerim i ispravnost punjenja akumulatora (mjeri voltazu na leru, na povisenom gasu i koliko AC struje u mV zavrsi u instalaciji, tzv Ripple). A i za auto dobro dodje. Za tih 30 eura sam kupio mir (barem se nadam) :)
 
Last edited:
Tester vrijedi utoliko sto ne dodje do toga jer kupim novi prije nego se to desi. A i testira i ispravnost punjenja :)

Kako me prosli aku izdao nakon samo 2 godine (onaj koji dodje sa motorom), plan je bio kupovat svake godine novi aku za motor i bit puno mirniji, ali opet ovisit o lutriji, svaki mjesec prekontroliram aku i to je to, ako treba novi - ide novi. Usput provjerim i ispravnost punjenja akumulatora (mjeri voltazu na leru, na povisenom gasu i koliko AC struje u mV zavrsi u instalaciji, tzv Ripple). A i za auto dobro dodje. Za tih 30 eura sam kupio mir (barem se nadam) :)
Na mom je još oem Yuasa 🙂
 
Pozdrav svima. Da se i ja pohvalim novim strojem. :mrgreen:

900.jpg
 
Siguran sam, da bi se Alfa s njim pozabavio još pola dana... :mrgreen:

Prosli lanac sam obrisao petrolejom dvaput: jednom prije prve voznje i drugi put nakon 15tak tisuca km sto se poklopilo s krajem sezone tj. poslije zadnje voznje prije zimske pauze, inace nebi. :mrgreen:
 
  • Wow
Reactions: thule_5689
imam problem već 4 nedelje sa mojim z900 rs cafeom .Svega paar vožnji od po 50-100 km sam imao priliku da probam i stalno je isto.Motor ima 16000 km na satu ,star je 2 godine .Motor neće da vuče iznad 5-6000 obrtaja.Ako vozim normalno može da se oseti samo kod jačeg obilaženja .U zavisnosti u kojoj je brzini i kolko dajem gas neće da vuče iznad 100 -150 km na sat ..Benzin sipam isključivo u kola pa ga ffiltriram kroz crevo s filterom jer imam dosta bolju cenu u inostranstvu pa ga tamo i sipam pa kad ga vadim iz rezervoara od kola sa crevom odma ide i kroz filter.Rad u leru i i u svim ostalim režimam je savršen.
Ima li neko ideju šta bi moglo biti i kojim redom krenuti u popravke.
 
  • Wow
Reactions: cadjo
i to sam razmišljao ,da prvo promenim benzin .Ima po raznim forumima da su ljudi tankali loše gorivo i u normalnim a i onim drugim zemljama
 
imam problem već 4 nedelje sa mojim z900 rs cafeom .Svega paar vožnji od po 50-100 km sam imao priliku da probam i stalno je isto.Motor ima 16000 km na satu ,star je 2 godine .Motor neće da vuče iznad 5-6000 obrtaja.Ako vozim normalno može da se oseti samo kod jačeg obilaženja .U zavisnosti u kojoj je brzini i kolko dajem gas neće da vuče iznad 100 -150 km na sat ..Benzin sipam isključivo u kola pa ga ffiltriram kroz crevo s filterom jer imam dosta bolju cenu u inostranstvu pa ga tamo i sipam pa kad ga vadim iz rezervoara od kola sa crevom odma ide i kroz filter.Rad u leru i i u svim ostalim režimam je savršen.
Ima li neko ideju šta bi moglo biti i kojim redom krenuti u popravke.
Baca li kakvu grešku ili mu samo fali snage?