Kawasaki Z900 ABS-2017

A musice u kileru? Sta s njima?

Imam stitnik kilera, nevjerojatno, uopce se ne love na to, jako rijetko, dovoljno ga prebrisat vlaznom krpom. Prije stitnika je bilo ceprkanja po killeru 😁
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
Zasto nemas neki kratki nosac tablice?

Ne patim na to, a i imam montiran Givi nosac kofera koji je u sendvicu izmedju undertaila i blatobrana (zapravo nosac nosaca, sam nosac montiram po potrebi kad mi (jako rijetko) treba kofer).
 
Proslo je 17.000km od servisa u KMSu gdje je Dario za jedan zub dotego spaner lanca bregastih. Vec cca 1000km se lanac bregastih cuje i kad je motor hladan i kad je zagrijan (nesto tise kad je zagrijan, ali se cuje). Danas za jedan klik podesio spaner i motor opet radi "tiho".

Kad bolje razmislim, sada sa 68.000km koliko motor ima.... Spaner je jednom "sam to obavio", ja jednom rucno, Dario jednom i danas opet ja. To bi bilo 4x do sada u 68.000km (4 zuba na spaneru ukupno do sada), a obzirom da je proslo 17.000km od zadnjeg "dotezanja", matematika kaze da moj Z900 trazi jedan klik spanera lanca bregastih svakih 17.000km jer kad 68.000 podijelim sa 4, dobijem upravo 17.000. Ta matematika ne znaci puno, ali je kakav takav pokazatelj.

Ako nekog to muci (cesta boljka Kawasakia gdje spaner sam ne odradi svoj posao), mislim da sam vec opisao postupak, ali evo, ponovo cu:

Spaner ima 3 serafa: jedan veliki u sredini, 2 mala (kljuc broj 8) na rubovima. U TIHOM ambijentu (zatvorena garaza, tiho ko u grobu :mrgreen: ), otpustit ova dva serafa (srednji veliki ne dirat) cca jedan krug. Prstima malo rasklimat spaner da se odvoji od mashine, ako ne ide prstima, onda si pomoc necim tek toliko da se vidi da ima zracnosti u odnosu na mashinu. Kad se odvojio, prstima okretat svaki seraf jednolicno cca 1/8 kruga i nakon toga prstima izvuc spaner koliko ti serafi dopustaju. Ponavljat tu radnju do se ne cuje klik iz spanera (ako je tihi ambijent, jasno se cuje - ne radit ako je buka, uz muziku, itd). Kad je kliknulo jednom, zaserafit te serafe i stegnut na 11Nm. Gotovo.

Ako se zaletite pa se cuje 2 ili vise klikova jer ste previse otpustili te serafe: NE STEZAT IH I NE PALIT MOTOR. Tada treba izvadit spaner i resetirat ga jer on radi samo u jednom smjeru. Malo strpljenja, ja sam serafe okretao prsitma za 1/8 kruga, izmedju toga izvlacio prsitma tijelo spanera od motora. Kliknuo je nakon dosta ponavljanja te radnje, stego serafe - gotovo. Ako radite u tako sitnim koracima, ne vidim kako bi spaner kliknuo vise od jednom (ali svaki put nakon 1/8 kruga odserafljivanja, privuc spaner tim serafima da prati taj "napredak"). Problem se najcesce desi ako se odserafljuje, spaner to ne prati, odserafi se previse i napravi se puno zracnosti izmedju serafa i spanera, pa kad ga se konacno primakne serafima - sranje jer je puno previse odserafljeno i spaner preudaljen od mashine pa klikne vise puta nego je potrebno.


E da, kad se cuje taj jedan klik i kad stegnete serafe, upalit motor pa poslusat, najbolje zapravo obavit i voznju. Ako je zvuk lanca bregastih nestao, gotovo. Ako se i dalje cuje (bit ce tise sigurno), mozda ponovovit radnju za jos jedan klik. Ali to je u 99% slucajeva nepotrebno.
 
Last edited:
Zamijenio danas ulje u vilicama (tj. opet samo lijevi stap jer desni je "glup"). Sad motor ima 68.000km, prva izmjena je bila na 40.000km. Prva izmjena, ulje bilo tamno i dosta srebrnog pred kraj curilo (metalna prasina), ali sad me iznenadilo da je ulje boje skoro ko novo, i ako je i bilo metalne prasine, bilo je toliko malo da nisam primjetio sto me cudi obzirom na 28.000 prijedjenih km.
U voznji nisam primjecivao da je ulje degradiralo (kao kod prve izmjene kad se bas osjetilo da se motor drugacije ponasa hladan i kasnije u voznji kad se zagrije sve), rebound podesen cijelo vrijeme kao i kad je bilo novo ulje koje sam danas ispustio i vilice se ponasale isto cijelo vrijeme, barem ja nisam kuzio razliku. A isto se ponasaju i sad kad sam ponovo zamijenio ulje. Slijedeca izmjena nece biti barem 40.000km poucen danasnjim iskustvom.

Kod obje izmjene koristio Motorex 4W (16cSt viskozitet na 40C temperaturi, originalno ulje je 15.3cSt sto je u principu ista gustoca, jedino sto Motorex ima puno veci index viskoziteta - preko 250 (manje pati na promjene temperature).

I kod prve izmjene i danas, istocio iz lijevog stapa 395ml i toliko i nalio novog ulja.


E da, desni stap nisam ni sad dirao, tamo nema niceg hidraulickog, originalno ulje je u njemu i mislim da ce tako i ostat osim ako slijedeci put necvu imat volje bas i to zamijenit iako nis koristi od toga :D

Semerinzi i cistaci prasine rade kao prvog dana, nisam ih jos mijenjao, samo sam ulje promijenio drugi put u lijevom stapu.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
Netko od vlasnika zeceva sutra za đir na svetoj nam cesti D8 i hvaljenju ciji zec ima bolji zvuk 😁?
 
Netko od vlasnika zeceva sutra za đir na svetoj nam cesti D8 i hvaljenju ciji zec ima bolji zvuk 😁?
očekivano dobar odaziv 😄
ja ne mogu sutra, ali ako budeš navraćao idući tjedan javi

zvuk ti je bolji to ti odma mogu reći 😁 i jebeno izgleda taj akrapovic sa granama
prijatelj mi je imao full sc project na svome 2017.,naravno sve otvoreno, ok da ne spominjem šta se meni to ne bi dalo skidati i stavljati original grane za tehnički svake godine, ali brate mili to je bilo nevozljivo koliko se čulo, doslovno je mrtve budilo. evo i slika jedna na tom njegovom, ja sam 1.90 i novi model mi je skroz ok u vožnji, dok se na ovom starijem stvarno osjetio tih 3 cm niži sic

44978640054417.jpeg



a kad su se spomenule svetosti u ponedjeljak napokon skidam tvorničke gume i stavljam sveti mitas SF, po pričama na forumu i s obzirom da su tvorničke bile sranje očekujem da će se motor dosta bolje voziti, nadam se da se neću razočarati 😅
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Nekad se stvari desavaju cesto, nakon desetine tisuca km bez takvih situacija.



Jucer trebao zbog auta ispred sebe naglo zakocit, bez panike, bez lupanja po prednjoj kocnici - "skolski" - progresivno pojacavanje sile kocenja (ali brzo - nema panike kod mene u 99,99% slucajeva). Pa ipak, ABS se javio pred kraj pojacavanja usporavanja (prerano sto se mene tice), OK, vjerojatno je prednja guma bila djelic sekunde blokirana zbog prljavstine na cesti (nisam ju primjetio), ali, ono sto me jako zasmetalo je da je ABS nastavio razmisljat umjesto da me prednja kocnica uspori: jasno bilo da guma i cesta nude grip, a ABS se pravi blesav i "razvodnjava" situaciju. Danas se ponovila skoro ista situacija. ABS na Z900 je mozda OK da prepozna blokiranje kotaca, ali sve sto radi nakon toga je u najmanju ruku blesavo: nije to bilo samo jucer i danas, ko se sjeca, pisao sam u (mislim ovoj) temi kako mi ABS zapravo smeta, ali jucer i danas me bas raspizdio.


Eto, da se pozalim. Znam da ga mogu iskljucit da izvadim osigurac od ABS-a, ali pojma nemam da li bi to isprovociralo light show na kontrolnoj tabli, greske koje bi ECU prijavljivao itd. Samo hocu rec, jebo ABS na Z900 sto se mene osobno tice (ponavljam: sto se mene OSOBNO tice, bio bi sretniji da ga nema na mom motoru ovakav kakav je).


To ne znaci da cu ABS tehnologiju popljuvat, samo kazem da meni osobno nikad nije pomogao, a odmogao mi je vise puta, pricam o zadnjih skoro 70.000km sa ovim motorom koji je prvi u mom vlasnistvu koji ima ABS. Prije njega nikad nisam imao situaciju da bi mi ABS zatrebao, da, znala je prednja guma i zacvilit na asfaltu (iako se zapravo i dalje okretala samo vjerojatno sporije od brzine kretanja, nije bila skroz blokirana jer bi to najcesce bio pad), ali, nikad, NIKAD ni trunke gubitka kontrole nad motorom niti me kocenje IKAD prestrasilo za razliku od ovog Z900 koji ima ABS.


Vozim ISKLJUCIVO po asfaltu i to suhom, tako da samo o tim uvjetima pricam.
 
Last edited:
Nekad se stvari desavaju cesto, nakon desetine tisuca km bez takvih situacija.



Jucer trebao zbog auta ispred sebe naglo zakocit, bez panike, bez lupanja po prednjoj kocnici - "skolski" - progresivno pojacavanje sile kocenja (ali brzo - nema panike kod mene u 99,99% slucajeva). Pa ipak, ABS se javio pred kraj pojacavanja usporavanja (prerano sto se mene tice), OK, vjerojatno je prednja guma bila djelic sekunde blokirana zbog prljavstine na cesti (nisam ju primjetio), ali, ono sto me jako zasmetalo je da je ABS nastavio razmisljat umjesto da me prednja kocnica uspori: jasno bilo da guma i cesta nude grip, a ABS se pravi blesav i "razvodnjava" situaciju. Danas se ponovila skoro ista situacija. ABS na Z900 je mozda OK da prepozna blokiranje kotaca, ali sve sto radi nakon toga je u najmanju ruku blesavo: nije to bilo samo jucer i danas, ko se sjeca, pisao sam u (mislim ovoj) temi kako mi ABS zapravo smeta, ali jucer i danas me bas raspizdio.


Eto, da se pozalim. Znam da ga mogu iskljucit da izvadim osigurac od ABS-a, ali pojma nemam da li bi to isprovociralo light show na kontrolnoj tabli, greske koje bi ECU prijavljivao itd. Samo hocu rec, jebo ABS na Z900 sto se mene osobno tice (ponavljam: sto se mene OSOBNO tice, bio bi sretniji da ga nema na mom motoru ovakav kakav je).


To ne znaci da cu ABS tehnologiju popljuvat, samo kazem da meni osobno nikad nije pomogao, a odmogao mi je vise puta, pricam o zadnjih skoro 70.000km sa ovim motorom koji je prvi u mom vlasnistvu koji ima ABS. Prije njega nikad nisam imao situaciju da bi mi ABS zatrebao, da, znala je prednja guma i zacvilit na asfaltu (iako se zapravo i dalje okretala samo vjerojatno sporije od brzine kretanja, nije bila skroz blokirana jer bi to najcesce bio pad), ali, nikad, NIKAD ni trunke gubitka kontrole nad motorom niti me kocenje IKAD prestrasilo za razliku od ovog Z900 koji ima ABS.


Vozim ISKLJUCIVO po asfaltu i to suhom, tako da samo o tim uvjetima pricam.
Nisi atestirao abs 🤔
 
Nekad se stvari desavaju cesto, nakon desetine tisuca km bez takvih situacija.



Jucer trebao zbog auta ispred sebe naglo zakocit, bez panike, bez lupanja po prednjoj kocnici - "skolski" - progresivno pojacavanje sile kocenja (ali brzo - nema panike kod mene u 99,99% slucajeva). Pa ipak, ABS se javio pred kraj pojacavanja usporavanja (prerano sto se mene tice), OK, vjerojatno je prednja guma bila djelic sekunde blokirana zbog prljavstine na cesti (nisam ju primjetio), ali, ono sto me jako zasmetalo je da je ABS nastavio razmisljat umjesto da me prednja kocnica uspori: jasno bilo da guma i cesta nude grip, a ABS se pravi blesav i "razvodnjava" situaciju. Danas se ponovila skoro ista situacija. ABS na Z900 je mozda OK da prepozna blokiranje kotaca, ali sve sto radi nakon toga je u najmanju ruku blesavo: nije to bilo samo jucer i danas, ko se sjeca, pisao sam u (mislim ovoj) temi kako mi ABS zapravo smeta, ali jucer i danas me bas raspizdio.


Eto, da se pozalim. Znam da ga mogu iskljucit da izvadim osigurac od ABS-a, ali pojma nemam da li bi to isprovociralo light show na kontrolnoj tabli, greske koje bi ECU prijavljivao itd. Samo hocu rec, jebo ABS na Z900 sto se mene osobno tice (ponavljam: sto se mene OSOBNO tice, bio bi sretniji da ga nema na mom motoru ovakav kakav je).


To ne znaci da cu ABS tehnologiju popljuvat, samo kazem da meni osobno nikad nije pomogao, a odmogao mi je vise puta, pricam o zadnjih skoro 70.000km sa ovim motorom koji je prvi u mom vlasnistvu koji ima ABS. Prije njega nikad nisam imao situaciju da bi mi ABS zatrebao, da, znala je prednja guma i zacvilit na asfaltu (iako se zapravo i dalje okretala samo vjerojatno sporije od brzine kretanja, nije bila skroz blokirana jer bi to najcesce bio pad), ali, nikad, NIKAD ni trunke gubitka kontrole nad motorom niti me kocenje IKAD prestrasilo za razliku od ovog Z900 koji ima ABS.


Vozim ISKLJUCIVO po asfaltu i to suhom, tako da samo o tim uvjetima pricam.
To sam negdje napisal vec da sam prosli motor skoro razbil radi ABS-a kad je lik ispred mene naglo zakocil 😂
Bez abs-a bi najmanje metar od auta stal, a ovak sam mu poljubil branik, nije bilo mjesta ni s lijeve ni desne strane da ga obiđem 😄
Na trenutnom motoru je ipak malo pametniji ABS i čini mi se da finije radi, tj. dozvoljava vise gripa 😎
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Moguće da bi stao, a moguće i da bi se opet zalijepio u auto, ili završio na podu. Svašta je moguće kad čovjek vrti film unazad o situaciji koja je trajala 1.5s.
 
Moguće da bi stao, a moguće i da bi se opet zalijepio u auto, ili završio na podu. Svašta je moguće kad čovjek vrti film unazad o situaciji koja je trajala 1.5s.

Ne ne, bas se (u mom slucaju) radi o tromosti ABS-a nakon njegove aktivacije - treba mu "stoljece" da shvati da vise nema potrebe za njim. Nije do dojma nego je cinjenica.
slikovito, naidjes na malu fleku ulja ili sodera (10-20cm velicina), ABS se aktivira, a pusti tek bitno kasnije. DA ga nema, OK, kotac bi proklizao preko toga i odmah uhvatio grip nako toga. A pogotovo zna bit problem kod "rebrastog", neravnog asfalta pred semaforima: ABS se aktivira i cijelo vrijeme radi jer je prespor, nisu tu sekunde nego milisekunde u pitanju. Ponavljam, nikad nisam imao problem sto bi mi prednja guma znala zacvilit na motoru bez ABS-a u takvim situacijama, nije to bio trag na cesti potpuno blokiranog kotaca jer bi to bio najcesce pad, nego bas u ovakvim situacijama.
 
  • Like
Reactions: gvo
Ok, ne znam kakav je ABS na devetki, očito nije najbolji.
Ne čudi, ipak je kawasaki japanska aprilija :mrgreen:
Nisam nikad imao ni običaj na motoru bez ABSa cvilit gumom po alfaltu.
Iskusan si, znaš što radiš, a znaš i posljedice.
Generalno nemam ništa protiv kad netko s dosta iskustva zaključi da mu ABS ne treba, smeta mi samo kad ljudi taj savjet prodavaju nekome s 0 km iskustva.
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ok, ne znam kakav je ABS na devetki, očito nije najbolji.
Ne čudi, ipak je kawasaki japanska aprilija :mrgreen:
Nisam nikad imao ni običaj na motoru bez ABSa cvilit gumom po alfaltu.
Iskusan si, znaš što radiš, a znaš i posljedice.
Generalno nemam ništa protiv kad netko s dosta iskustva zaključi da mu ABS ne treba, smeta mi samo kad ljudi taj savjet prodavaju nekome s 0 km iskustva.
krivo tumačiš, ja konkretno ne govorim protiv ABS-a, dapače, ABS je top stvar pogotovo za neiskusne vozače i veće brzine, pogotovo za one koji ne vladaju baš situacijom i uspaniče se pa nagaze kočnicu muški.
ALI smatram da u ovakvim nekakvim "naglim" situacijama pri manjim brzinama JA osobno mogu 99% bolje zakočit u tom trenutku bez nego sa ABS-om.
OPET napominjem, na trenutnom motoru je ipak nešto konzervativniji ABS (noviji sistem, a i "cornering" je), i puno bolje radi nego na prošlom (omogućava više gripa), tak da je generalni zaključak da ga je bolje imati nego ne imati :mrgreen:
 
ja sam čuo priče da je Aprilia talijanski Suzuki, zato sam ju i kupio, ako je kawasaki odmah ide na njuškalo, sad sam u problemima
Ako je do toga doslo znas sta ti je ciniti (inbox) 😂😂😂... Onda moras na talijanskog suzukija pod hitno Ducati is your friend 😝
 
  • Haha
Reactions: Igor28
krivo tumačiš, ja konkretno ne govorim protiv ABS-a, dapače, ABS je top stvar pogotovo za neiskusne vozače i veće brzine, pogotovo za one koji ne vladaju baš situacijom i uspaniče se pa nagaze kočnicu muški.
ALI smatram da u ovakvim nekakvim "naglim" situacijama pri manjim brzinama JA osobno mogu 99% bolje zakočit u tom trenutku bez nego sa ABS-om.
OPET napominjem, na trenutnom motoru je ipak nešto konzervativniji ABS (noviji sistem, a i "cornering" je), i puno bolje radi nego na prošlom (omogućava više gripa), tak da je generalni zaključak da ga je bolje imati nego ne imati :mrgreen:

Vidiš, meni je osobno najkorisniji na malim gradskim brzinama i komjutingu motorom, svakodnevne rutinske situacije gdje je mozak na paši ili je okolo puno stvari koje odvraćaju pažnju.
Na većim brzinama se nikad nije upalio, dijelom zbog fizike, a dijelom i zbog moje koncentracije u takvom režimu vožnje.
 
Jebiga, nije savrsen :mrgreen:


Otiso (naceo se) jedan lager zadnjeg kotaca. Ne onaj na HUB-u gdje je lancanik, nego onaj do njega na felgi (sa strane lanca). Onaj na HUB-u i desni (kod kocnice) su "ko novi" (skinuo kotac i probao prstima), ali, naravno da ce se mijenjat svi lageri i semerinzi (pa i prednjeg kotaca gdje su OK, ali, kad se vec mijenja, nek se sve zamijeni, ipak su napravili 68.000km).
Sad cekat ponedjeljak da narucim (OEM) dijelove, pa kad stignu - stignu. Ako ce to trajat tjedan-dva, jos cu bit i u plusu financijski jer se ne mislim vozit ovako :mrgreen:

Obicno ode vanjski lager zbog pranja motora, voznje po mokrom itd, unisti ga korozija pa prosvira, ali, ja niti vozim po mokrom (ni metra do sad) niti perem motor tekucom vodom, niti se radi o vanjskom lageru. Ovaj je jednostavno crko mehanicki od upotrebe jer ovi izlozeniji su "ko novi".


A kako sam skuzio problem....
Motor poceo vuc lagano u lijevo kad maknem ruke s volana. Kad skidam kotace zbog promjene guma, spanere lanca ne diram pa ni ne mogu bit krivo podeseni, a kod zatezanja ili promjene lanca, jako pazim koliko ih odvrcem/zavrcem (oznacim jednu stranicu sesterokuta serafa spanera i brojim), a davnih dana sam postelao ne po oznakama na zadnjoj vilici nego bas da je zadnji kotac paralelan sa prednjim. I danas na provjeri, skuzim da nije paralelan: Obzirom na sirinu zadnje gume u odnosu na sirinu prednje felge (danas ponovo mjerio jer se guma moze i razgazit pa treba mjerit kad se to sve gleda, a ne imat od prije podatke), sa obje strane sam danas trebao imat 36.55mm razmaka na pradnjoj felgi, ali, sada je s lijeve strane 30mm, a s desne 43.1mm. Alarm se odma digo, jer zato motor vuce u stranu pa sam isao redom provjeravat, srecom, iz prve skuzio problem: Probao zadnji kotac jel ima lufta: i odma napipao mali luft, ali stvarno minimalan i ne u svim smjerovima (koji se u voznji nije osjetio, samo je motor vukao u stranu bez drzanja volana). Btw, gume mijenjao prije cca 2-3 mjeseca (oko 5000km napravio od tada), tada naravno provjerio i lagere i bili su savrseni (sam skidam i stavljam kotace bas zato da sve provjerim, pocistim, podmazem itd). Kad sam kotac montirao na zadnju vilicu, stegao, ali bez lanca (rasirio malo disk plocie da ne diraju disk), vrtio se slobodno unedogled, ali uz sitan prizvuk s lijeve strane - odma potvrdjena sumnja na lager. Stvarno je problem tek nastao, vjerojatno u zadnjih tjedan-dva, ali eto, skuzio sam.

Obzirom da su svi lageri kotaca bili potpuno ispravni preko 60.000km, maknuo sam sumnju sa spejsera izmedju lagera (ona cijev u felgi), da se ovo desilo u prvih par tisuca km, skoro bi se kladio da je taj spejser prekratak i lageri previse stisnuti (stezem kotac na propisanoh 108Nm, cak ako mi se rupa za osigurac ne poklopi, ne stezem dalje nego otpustim i stegnem na ne manje od 100Nm i tako ostavim ako se tada rupa poklopi, a kilokljuc je ispravan i nema greske u tom smislu. Ne znam zasto je bas taj lager najebo prvi, mozda je tvornicki imao premalo masti u sebi ili jednostavno bio losije kvalitete u startu? Kako bilo, sad nije bitno, sve ce se zamijenit.


Ocito sam na vrijeme skuzio problem jer je jedva pipljivo da zadnji kotac nije cvrst, a u voznji nema vibracija, samo malo vuce u lijevo i to se ne kuzi ako drzim volan (ako se malo tijelom pomaknem u desno, motor ide ravno, ali skuzio da je to abnormalno).


A nista, cekat ponedjeljak, narucit lagere i semeringe ako ih nema na stanju i cekat.



Cijene koje navodim sam provjerio online kakve su u EU (u HR su vise 10-20%). Skupo :(
Zadnji kotac 3 lagera i 2 semeringa cca 90 eura (lager na HUB-u je najskuplji: preko 30 eura, pas mater, al mijenjat cu i njega naravno)
Prednji kotac 2 lagera i 2 semeringa cca 36 eura


Rijeseno, svi lageri i semerinzi za oba kotaca promijenjeni u Moto Markez-u (tamo su i naruceni dijelovi jer nisu bili na stanju). 185 eura, od toga 40 eura 1 radni sat koliko je naplaceno (dofuro sam autom kotace), ostalih 145 eura su lageri i semerinzi (OEM)
 
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
Skinuo sa starih lagera plasticne kosuljice sto cuvaju tvornicku mast (koje je bilo dovoljno u svim lagerima), 0% korozije, na oko ko novi, i mast ko nova, ne prljava nego poluprozirna i cista. Oprao u benzinu, posusio i isao provjeravat svaki prstima da li cu napipat razlike u zracnostima. I da, jedan zadnji je imao i radijalno ("gore/dole") i aksijalno ("lijevo/desno") lufta. Svi ostali lageri nisu imali radijalni luft, ali su svi imali aksijalni koji je na lagerima prednjeg kotaca jedva primjetan i jednak (pretpostavljam da je to luft koji je i potreban ili je samo jednoliko minimalno povecan), na lageru gdje je lancanik isto tako, a ostala 2 glavna lagera zadnjeg kotaca osjetno vise (2-3x vise onako pod prstima) s tim da je jedan i tu imao osjetno vise od drugog (taj koji ima i radijalni - minimalan radijalni, ali se da napipat).


Uglavnom, prednji kotac realno nije trebao zamjenu lagera, nije niti dio zadnjeg kotaca gdje je lancanik, ali je trebalo zamijenit lagere zadnjeg kotaca jer su jedan manje, drugi vise dobili lufta koji se jasno osjeti pod prstima kao dosta veci od ostalih lagera (osjetilo se i kad bi se kotac dok je motor na stenderu "cimao lijevo desno/gore dole" - minimalno, ali se osjetilo).

Neka je sve zamijenjeno, barem ne moram o tome mislit jako dugo vremena :)