Kawasaki zrx1200,suzuki gsx1400,yamaha xjr1300 i Honda cb1300SA

Jesam stari..sigurno jedno 2kile
Al garantiram da ču nakon 2 sezone (nemam nit jedan motor duže od 2 sezone) ovaj prodat za iste pare ili par 100eur više.
e jesi ga usro sad

još fali “zvijezde su se poklopile” 🤣




Srki
 
  • Haha
Reactions: diesel power
K&n filter + originalni filter i auspuh.
Svu dokumentaciju od dede ..računi ..papiri od uvoza i ostale pizdarije.
I ljevo deklo je poprilično oksidirano (to sam vidjel na više CBjki)..
iz iskustva s hondom, stavi original filter

što se dekla tiče, to je na većini oksidirano, a ni ova rama nije neka sreća, antikorozivna zaštita 0, dekl se da ispolirati u pasja muda
 
Last edited:
To imam u planu..vratit original filter.
Deklo bi se vjerojatno dalo spolirat..al kad več imam novo budem zamjenil.
Kod moje je rama odlična..nema nigdje puknute farbe,ni oštečenja..farba na rami se još svjetli ko pasja muda.
 
e jesi ga usro sad

još fali “zvijezde su se poklopile” 🤣




Srki
Neče bit ni prvi ni zadnji.
Ubiti zadnjih 6 motora sam i tak prodal, al mora bit osnova..bez greške ..1. ili max 2. vlasnik..transparentna povjest sa što više dokumentacije i što manje kilometara..bez muljaže bez maslanja. Sačekat kupca sa istim razmišljanjem.
To se onda realizira bez odugovlačenja i rušenja cjene,ruka ruci ..popit piče i svi sretni i zadovoljni😅
 
  • Like
Reactions: WraGG
Zamisli, prodajes motor, 30 godina star. Nosis registrator, vise njih. Unutra svi papiri. Tocenja goriva. Dnevnik punpanja guma.
To mi daj!
 
  • Haha
Reactions: zrakoplovac and gvo
suvišna/nepotrebna težina off :mrgreen:
zvuk s akrapom (bez db killera) malo glasniji od originala, ali rekao bih taman!
zanemarite zmazani top, nisam više imao živaca, morao sam se voziti!
1000025878.jpg
1000025879.jpg
 
Dobro..netreba pretjerivat.
Al da ima 20g.star motor 30tkm.. 12vlasnika i nijednog računa od servisa .. a očeš 7000eur..kurac češ prodat.
Evo primjerice od ZZRa sam imal i originalni račun od motora i račun od akrapovič auspuha iz 2009g.. da ne govorim o svim servisnim računima od 1.do zadnjeg dana..sva 3 ključa ..sve knjige itd..
Kupac došel pogledal motor,pogledal dokumentaciju..upalil..ugasil prodano..bez cjenkanja bez cvilenja..rješeno u pola ure.
 
  • Like
Reactions: diesel power
ugodan je za vozit i ne vuče na divljanje, malo za promjenu ok, ali da ga imam ko jedini motor, nema šanse :mrgreen:
 
Ja sam malo ovjes poštelal i stavil širi i malo niži volan..i več vuče na divljanje😅
 
Eliminiral loputu u airboxu da doče k&n do izražaja..
Auspuh otvoren..
Prednje vilice spustil 9mm preko mostova...
Motor se vozi skroz drukčije nego serijski.
Čekam još dodatni most prednjih vilica..
Bit če to super motorček za 2 sezone i gorske prelaze
 

Attachments

  • 20240530_202232.jpg
    20240530_202232.jpg
    1.2 MB · Views: 0
  • 20240531_144903.jpg
    20240531_144903.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • 20240531_144858.jpg
    20240531_144858.jpg
    1.2 MB · Views: 0
nemreš ti to spimpat, pogotovo ne za jeftine pare, sva sreća pa imam 189 aprilija za egzibicije, na ovom je i akrap overkill
evo danas konačno napravil više od par km, motor je jeben, ima autopilot, udoban, ali i dalje su x11, cb1000r pa čak i hornet rakete za njega..bit će top za umore u japankama :mrgreen:
 
Pomogni si sam pa če ti i Bog pomoč.
Svak motor se da puno prilagodit vozaču.
 
ali akrap je s travanjke, sigurno želiš riskirati?
prodam ti centralnu nogaru, ma ustvari poklonim ti je :mrgreen:
 
Centralnu imam..
Uf..akrap iz travanjke je ruski rulet.. navuč če se honda kakve taljanske boleštine i zaribat.😅
 
  • Haha
Reactions: prpa