Kawasaki ZZR 1400

Bok ekipa.Prije nego se zaputim u dojčland da pitam ovdje jel ima neka dobra duša koja bi se oprostila od druženja s njegovim (svojim) zzrOmmmm,po nekoj razumnoj tarifi.Ako ima ,možda dogovorimo ,ako nema opet možda dogovorimo.Parametri: oko 2010e,da je uglavnom originalan.😎
Kawah da nisi možda ti kupil crnog zzr na dojčland tablama u Međimurju?
 
Videl ga jesam,kupil ga nisam.Pobegel mi je pred nosom jedan u Weiblingenu,lagano oštećen desno po stranici ,09,četiri i pol.😥
 
Aha,sam mislil da si ti kupil,neki dan mi je javil da ga je prodal ,nisem niti znal da ga prodaje jer je bil nekaj neodlučan bi nebi,inače bi ti ga bil preporučil
 
Sve ok ,ak se najde ok ,ak ne imam neki godišnji od 20og 12og do 10og prvog pa si bum onda dal više truda.Ne se brini.👍😎
 
  • Like
Reactions: e39
👍
Tako je, na krajnjoj postavci su mi polugice.

Meni na Z900 osim sto mi srecom odgovara ergonomski, takav savjet sam dobio i u KMSu kod kupovine motora jer skoro jedino tako je garancija da ce kuplung skroz odvojit ako se koriste 2 prsta sto je najcesce, a ostali budu izmedju poluge kuplunga i rukohvata na "volanu" (najbitnije kod ubacivanja u prvu). Za razliku od poluge kocnice koju drzim 2 "zuba" blize volanu od max udaljenosti jer mi tako odgovara, a i hod rucice nije velik i ima u rezervi jaaaaako puno - niti ostali prsti izmedju nje i volana nisu niti blizu da bi ih rucicom dotakao i kod najjaceg kocenja. A kad sam vec kod rucica, na proslom Z750 sam stavio kratke s ebaya, kvaliteta bila OK ("najbolje" kineske tada i radile su OK), ali, oblik mi je bio preostar - nisu bile zaobljene kao originalne pa me smetalo. Prodao nakon prvog djira i vratio originalne. I sad koristim originalne na Z900 iz tog razloga - udobne su za koristenje.