Kawaski KLX 250

Null

Member
[size=10pt][size=10pt]Kawaski KLX 250

Evo vidim da nitko ne piše o ovom motoru pa da onda ja započmem. Listao sam novi MotoPuls Katalog i naletio na ovaj motorček.
Čini mi se da bi za cijenu koja bi trebali biti 35.000 kuna dosta dobra kupovina za početnike 18+


kawasaki_klx250_cmyk_01.jpg


"Kawasaki je za 2009. pripremio enduro mašinu baziranu oko agregata iz modela Ninja250R, a sve u cilju privlačenja novih kupaca malim dažbinama.

KLX250 je enduro mašina namjenjena prvenstveno za vožnju po asfaltu. Ova mašina se ne boji ni izleta van druma prvenstveno zbog svoje težine, tj nedostatka iste, u kombinaciji sa novim jednocilindričnim četvorotaktnim agregatom od 249 ccm.

Agregat je poreklom iz modela Ninja 250R, a uparen je sa šestobrzinskim mjenjačem.

Od većeg brata KLX450 je preuzeo konstrukciju rama, koji nudi odlične manevarske sposobnosti i stabilnost pri većim brzinama, kao i točkove koji garantuju mogućnost postavljanja ozbiljnijih pneumatika.

KLX250 će u prodajne salone doći krajem ove godine sa mogućnosti izbora dve boje: Kawasaki zelene i jarko crvene."

link teksta- autorevija http://www.autorevija.com/noviteti/kawasaki_klx250.html

 
Za te pare i ja ću da kupim jedan pa Let the good times roll...  (y) :mrgreen:
 
Null said:
Agregat je poreklom iz modela Ninja 250R, a uparen je sa šestobrzinskim mjenjačem.

Nek mi netko objasni kako je ovo moguće - KLX ima jedan cilindar, a Ninja 2. I kako je onda KLX mogao biti deriviran iz Ninja 250R mašine?
 
svakak said:
Nek mi netko objasni kako je ovo moguće - KLX ima jedan cilindar, a Ninja 2. I kako je onda KLX mogao biti deriviran iz Ninja 250R mašine?
papir svasta trpi, a internet jos i vise :wink:
 
svakak said:
Nek mi netko objasni kako je ovo moguće - KLX ima jedan cilindar, a Ninja 2. I kako je onda KLX mogao biti deriviran iz Ninja 250R mašine?

Imaju oni navodno u pripremi i motor s 0 cilidara razvijen iz ZX10R. Jaka je ta japanska tehnologija... 8)
 
Null said:
Kawasaki je za 2009. pripremio enduro mašinu baziranu oko agregata iz modela Ninja250R, a sve u cilju privlačenja novih kupaca malim dažbinama.
Motor je super, al ovo boldano je fakat glupost, da ne kažem grublju riječ  :LOL:
 
svakak said:
Nek mi netko objasni kako je ovo moguće - KLX ima jedan cilindar, a Ninja 2. I kako je onda KLX mogao biti deriviran iz Ninja 250R mašine?

moj bed :wink: nisam gleda samo san copy paste napravija.

Negdje sam pročita da je to zapravo mašina na bazi 300 KLX ali nisam siguran.

Ali nije mi namjera bila isticati od kojeg motora su pruzeli agregat nego me općenito zanimalo mišljenja iskusnih vozača što misle o ovom motoru.
Jer gledao sam malo motore manje kubikaže, kao neke lagane za početnike, ne preskupe i sve 125 4T su oko 10-15 KS a to za koji mjesec postane premalo, 2T imaju više konja a i malo su više za jurenje i više teži/skuplji za održavanje (barem kako sam ja zaključio čitajući po forumu iskustva  :misli:).


 
Null said:
moj bed :wink: nisam gleda samo san copy paste napravija.

Negdje sam pročita da je to zapravo mašina na bazi 300 KLX ali nisam siguran.

u.Ali nije mi namjera bila isticati od kojeg motora su pruzeli agregat nego me općenito zanimalo mišljenja iskusnih vozača što misle o ovom motor
Jer gledao sam malo motore manje kubikaže, kao neke lagane za početnike, ne preskupe i sve 125 4T su oko 10-15 KS a to za koji mjesec postane premalo, 2T imaju više konja a i malo su više za jurenje i više teži/skuplji za održavanje (barem kako sam ja zaključio čitajući po forumu iskustva)  :misli:.

da si popunio profil do kraja, i da se vidi gdje zivis, mozda bih ti mogao dati moje skromno misljenje. po ovim informacijama ne znam kaj bi ti uopce htio!? da li bi htio imati frezu za po sumi, ili bi ti kompa krstario i druzio se sa bikerima!?  :wink: (y)



 
cobRRa said:
da li bi htio imati frezu za po sumi, ili bi ti kompa krstario i druzio se sa bikerima!?

Živim na Pagu - tu ti baš i nema šume :) ali ima makadama i dosta cesta po kršu. Onako za svaki dan se malo vozati. Ništa extremno. :wink:

Mislim da baš i nije ovaj motor za neke duge rute. 
Možda bi koji put koji vikend đir napravio od max 150 km, ne više. Prijatelj mi ima KLE 500 koji bi možda mogao i biti bolji izbor samo je to težak motor a i pitanje je na kakvog bi naletio jer s polovnima nikad nisi siguran.
 
Null said:
[size=10pt][size=10pt]Kawaski KLX 250


Čini mi se da bi za cijenu koja bi trebali biti 35.000 kuna dosta dobra kupovina za početnike 18+

Prije 4 godine je KLR 650 toliko koštao  :shock:

Gadna je ta inflacija  :mrgreen:
 
Motor mi na oko lijepo zgleda,kolko je dobar ne znam.Ta cijena mi se cini malo visoka,pa za tolko bi ja svoga prodal. :D
 
Je skupi su. 45.000 dođe XT660R a ove 125 malo bolje su od  cca 20-30.000, Aprilia SX/RX 34k (ne gledam kineze jer su mi  :palacdolje:) tako da je ovaj kawa negdin između.
Sada je i recesija a i nešto sam pročitao da  je slabi jen prema dolaru pa da će motori japanskih proizvođača poskupiti.  :(


 
Super Jura said:
Prije 4 godine je KLR 650 toliko koštao  :shock:

Je, ali je i onda bilo koji malo moderniji enduro od 250 ccm koštao kao
KLR. Nema veze kubikaža kod singlova sa cijenom. Sjeti se samo koliko
je koštao KXF 250 dok je KLR bio 36 tkn  :mrgreen: No ako bude KLX 250
imalo na tragu KXF-a, to će biti sasvim dobar enduro motor. KLR je oduvijek
bio low budget enduro.
 
Mislim da motor uopče nije skup...pa normalni skuteri (ne kinezi ) u toj kubikaži koštaju od 30-35.000 kn...Koliko košta Yamaha Wr 250 x/r ? 50.000 Kn..Mislim da su ninja 250 i klx 250 najpooljniji u svojim klasama na tržištu.
 
Bob Rock said:
Mislim da motor uopče nije skup...pa normalni skuteri (ne kinezi ) u toj kubikaži koštaju od 30-35.000 kn...Koliko košta Yamaha Wr 250 x/r ? 50.000 Kn..Mislim da su ninja 250 i klx 250 najpooljniji u svojim klasama na tržištu.

Kod nas i trenutno definitivno.  (y) Vidim da je objavljena cijena za KLX 250,
34.900 kn. To je ok cijena, ako se gleda konkurencija. Dobiješ sympa mali enduro, sa
dobrim ovjesom, kvalitetan, zafrkancija zagarantirana za razumne novce.
 
ja to opet gledam da dodam jos malo cca 5 tis kn pa imam 40 i kupim polovni hornet star dvije godine u dobrom stanju :wink: no dobro necemo komplicirat inace ce me svi popljuvat :jesus: p.s. salim se..motoric je solidan :wink:
 
AnteK said:
Je, ali je i onda bilo koji malo moderniji enduro od 250 ccm koštao kao
KLR. Nema veze kubikaža kod singlova sa cijenom. Sjeti se samo koliko
je koštao KXF 250 dok je KLR bio 36 tkn  :mrgreen: No ako bude KLX 250
imalo na tragu KXF-a, to će biti sasvim dobar enduro motor. KLR je oduvijek
bio low budget enduro.

Sve stoji, a pogotovo boldano, ali je baš zato KLR bio toliko blizak narodnim masama  (y)