Kawaski KLX 250

Da li ima za Europsko tržište SF supermoto verzija ovog biciklića?
 
i ja razmišlja o tom motorinu, ali doslovno se nema vremena pa bi stao više u garaži nego bi se vozao....

evo još rivjua
http://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/2009-kawasaki-klx250s-review-79658.html
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2009models-Kawasaki-KLX250S.htm

kit
http://kustom-kraft.com/klx250bb.html

u US je S verzija sa karburatorom, e sad jeli samo to razlika ?
 
ma uvijek se snerviram kada vidim cijene
hrvati su najpametniji u svemu pa bolje prodati 1 komad necega  sa 100+% višim naknadama, nego više modela sa manjim naknadama
(kao i sve u hrv "moramo povecati cijene/poreze/prireze/naknade da napravimo planirano" , pa onda im "nitko" to ne koristi/kupuje i onda se pitaju zasto nisu ostvarili planirano)
da je cijena u hr oko 29000kn ozbiljno bi razmišljao kupiti, ovako neka sander i dileri kupuju pa ce od mene zaraditi sveukupno nula kuna

izvor
http://www.dks.si/

Slo
KLX 250 - 3.933€
MNE
KLX 250 - 4.194€
HR
KLX 250 - 35.660,60/7,3=4.885 €
dok je zanimljivo da je kaptol carga je 36990/7,3=5054€  izvor: http://www.kaptolcargo.hr/kawasaki/Cjenik%202-G%202009.%20Kawasaki.xls


a evo i prosjecne place u hrv i slo za usporedbu
59593.png
 
952 eura stvarno nije mala razlika na svotu od ugrubo 5000 eura.
Da li je komplicirano uvesti ga iz slovenije? Proceduru otprilike znam
ali nisam to nikada radio pa  pretpostavljam da bi se razlika svela na 500-tinjak eura
(a to mi nije zanemarivo) i tjedan dana administracije. Ima netko iskustva?
 
Bob Rock said:
Jesi li uračunao sve? Carinu ,porez, trošarinu, transport, špediciju? Nekako mi se čini da bi to došlo na isto, a izludija bi se...

Nažalost, u pravu si. Bacio sam kalkulaciju i razlika je oko 1200-1300 kn. Za to ne želim gubiti živce...
 
ZZetoR said:
952 eura stvarno nije mala razlika na svotu od ugrubo 5000 eura.
Da li je komplicirano uvesti ga iz slovenije? Proceduru otprilike znam
ali nisam to nikada radio pa  pretpostavljam da bi se razlika svela na 500-tinjak eura
(a to mi nije zanemarivo) i tjedan dana administracije. Ima netko iskustva?

U toj razlici cijena HR-SLO, trošarina+PDV ti je oko 4000 kn. Špediciju računaj
oko 500 kn, prijevoz ne znam, vjerovatno još ima nešto sitno... Ha mogo bi
ušparati uz malo sreće, možda 2000 kn najviše, ili manje...
 
Treba platit špediciju s obe strane granice...ne znam kako je za nove, ali ja sam za polovne masno plača izradu papira za izvoz. Odjava, neke takse...vjerovatno i za novo triba nešto platit...
 
Null said:
Mislam da bi mogla biti Francuska. Nisam siguran. Znam da je bilo za neki model kawe ali neznam koji.

Ma kakva Francuska. Kawa ima veliku tvornicu u Tajlandu. Evo koji
se sve modeli proizvode tamo:
http://www.kawasakibigbike.com/productlineup_09.html
 
AnteK said:
Ma kakva Francuska. Kawa ima veliku tvornicu u Tajlandu. Evo koji
se sve modeli proizvode tamo:
http://www.kawasakibigbike.com/productlineup_09.html

Nije tema, ali ovaj D-tracker je baš zgodan!
 
da  (y)
e koliko modela prodje a da na nekom tržištu ni ne znaju za njih
evo prvi put vidio ovog d-trakera i na izgleda mi odlicno


odustao od klx, brat mi nabavlja DT-a 125 pa cu posudjivati od njega...
Ante vjerovatno si vozio i DT-a, moze li se kako usporediti dt i klx250, iako je dt slabiji za 7-8KS
 
fjaka said:
odustao od klx, brat mi nabavlja DT-a 125 pa cu posudjivati od njega...
Ante vjerovatno si vozio i DT-a, moze li se kako usporediti dt i klx250, iako je dt slabiji za 7-8KS

DT 125 ti je odlican motor, samo da nadje nekog u ok stanju. Ima sam priliku probat i KLX-a nedavno, isto ok motor, al nekako kad se sitim DT-a ne osjeti se tih 7-8ks prednosti.