Kawaski KLX 250

Stigao novi motopuls !
I ljudi kaj velite na recenzije malog klx-a ?
 
A što reći?

Da je 5000 kuna manje odma bi kupija. Vjerojatno.  :wink: Ovako za te pare čini mi se da bi bilo bolje nabaviti nešto polovno ali jače. Tipa XT660X ili KLE. Ali je KLX lakši i ipak novo je novo. :misli:
 
Sve je dobro i motor i cijena, ali ga hebe konjica od samo 22 ks...A opet, košta koliko i skuter te kubikaže...samo ga opet hebe to šta je skuter od 250-300 cc brži :shock:.
 
prolisto moto puls i cini mise da je pisalo minus mala snaga
standardno kod motopulsa kada ne znaju što ce reci minius pa stavimo snagu... ;)

kad ima snage npr wr250 onda je minus cijena ;) (koji je skoro 18000kn skuplji WR 250FR 09- 52.900)
 
Bob Rock said:
Sve je dobro i motor i cijena, ali ga hebe konjica od samo 22 ks...A opet, košta koliko i skuter te kubikaže...samo ga opet hebe to šta je skuter od 250-300 cc brži :shock:.

Na asfaltu da  :wink:
 
strani forumi prenose da se skidanjem blokada moze izvuci dodatnih 7 ks, dok suza ostale prerade potrebna izdvajanja financijskih sredstava :mrgreen:
 
"...Tuning it up

In standard from the KLX is heavily restricted, so here's the hot set up to make the bike perform in the manner it was supposed to. First of all pull the carburettor slide out and fill the two holes drilled in the top with epoxy resin or similar and smooth off so that it doesn't snag in the body. Alternatively fit a new slide without holes, Kawasaki part #161261382. Remove the airbox snorkel and the spark arrestor in the end of the exhaust. Finally, go up three teeth on the rear sprocket. The result is an extra seven PS and more power everywhere. Sorted!

What we liked: Low speed steering; High speed handling; Crash durable/waterproof. Not so much: Lack of bottom end pick-up; Choke location; Gearing. ..."

preuzeto sa : http://www.bikepoint.com.au/reviews/2003/trail/kawasaki/klx250/kawasaki-klx250-13915
 
nisam neki stručnjak za tehniku, ali mislim da ovo ne mozes u europi uraditi ;)
 
Imam ja. Al' moj nije ovaj fensi-šmensi palac-starting taze ljepotan. '93, samo kick. Motorin je, kako bi rekao jedan frend, "Odi probaj pa da vidiš kako osmjeh raste od uva do uva..."  :mrgreen: Nije za rušit brzinske rekorde, guzica odvaljuje nakon 50 km, ali kad luna uleti, fun factor je na 'iljadu.  :D
 
Pozdrav. Vidim da se žalite na snagu KLX, ali postoji i za to rješenje, a ono se zove "Big Bore Kit 330" i u sebi sadrži slijedeće: LINK...
  Daklem, novi KLX 250 S (35.000 HRK) + BB Kit (4 do 5000 HRK)= Kawasaki KLX 330.  (y)
 
zemlja zrak said:
Pozdrav. Vidim da se žalite na snagu KLX, ali postoji i za to rješenje, a ono se zove "Big Bore Kit 330" i u sebi sadrži slijedeće: LINK...
  Daklem, novi KLX 250 S (35.000 HRK) + BB Kit (4 do 5000 HRK)= Kawasaki KLX 330.  (y)

Nažalost, ništa od toga. Još treba riješiti injektor i programirati ecu...
 
Evo dolazi i Klx 125...Enduro i supermotard..Mašina 125 cc zrakom hlađena sa dva ventila i ubrizgavannjem. Baš me zanima je li njihova mašina...Svakako, bude li cijena dobra, a vjerujem da hoče, doviđenja Yamaha xt 125 ,isto kao šta je ninja 250 uništila ybr 250. Neka , nek se kolju...Ajme, da mi je imat 16 godina opet...Mi smo vozali bt 50, bar onaj tko je ima sreće :(...
 
Ale da malo refresham temu - koliko bi se moglo spustit sjedalo od klx-a, za nas malene koji nismo igrali u KK?  :jesus: Sad je nekih 89 cm, ako sam dobro pokopčala..