prije 10 g. dobio stipendiju za studij kineskog...u Kini...odbio...nema dana da ne :misli: o tome!
no neko mora ostati u ovoj prekokrasnoj zemlji, živit na moru i imati plaću malo veću od prosječne :grin:
Jednostavno sam više "cvrčak" po prirodi i to je tak!
No vratimo se na temu:
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/epsilon-teren-400rs-400-cm3-model-oglas-3875667
odmah napominjem da sam od opisa dobio laaagani proljevitis, više na:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,230300.0.html, odnosno prenosim post od tamo
Pošto živim u Zadru, skočio sam do Vira vidjeti i probati testni model, koji se prodaje za 22 tis. kn,
jer je ćaća popizdio i želi motor opet pod stare dane (65. g. mu na grbači)!
Proračun je oko 20 tis. kn, a furka enduro-do 500 ccm, da je lagan-ispod 150 kg...
i tako se ovo ubacilo u računicu. Tržište za ovakve motore u nas ne postoji, a Husu 450 ne dam "dedeku",
koji doduše ima cca. 100 000 km na motorima pod guzicom, ali napravljenih u 70-ima i 80-ima...tak
da je stari zapravo početnik, sa žicom za dva kotača.
No vratimo se Kini, ovo Epsilon je zapravo ime firme-uvoznika, a motor je nešto na Z???i S???
Od endurača imam iskustva na Cagivi w 8 125, tenerki 600 i KLR-u, i ne znam kako pozicionirati
ovog čajnezera: tvrđi ovjes od big-singl japanera, te kraći prijenos, uzak kao 125-ica, a sjedi se
kao na hard endurkama-više ka na rezervoaru. Kao da bi htio biti hard-enduro,
no fali mu snage i treba mu djeta...tj. to je softić sa loše pogođenom ergonomijom!
Da vratim temu na početak, vizualno je to okej (vidi npr. KLX 250), no za ostalo ja sam skeptik,
pa vozim Tenerku iz 1989. g. za 11 tis. kn, a ćaća vizionar, pa je zapeo za ovo!
Btw., isti taj tata je 1973. g. ležao u gipsu do guze i blejao u prospekt od Kawe z 900, kojeg su
Motorradovi test-vozači zvali Frankensteinova mlada, jerbo se zadnja vilica uvijala ko šiba
kad bi isporučavao svojih 80-etak konja, a da ne govorimo o prednjoj kočnici pri 200 km/h!
Da sumiram, sve to bu sjelo kod kineza na mjesto, no brend se stvara dugo, kroz natjecanja,
razno razne makinacije, tzv. lobiranja i tako to!
I za kraj: u garaži nam stoji jedan bmw r 75/6 iz 1975. g. koji će nas sve, skupa sa mnom i našim motorima
japanskim, mačkožderskim, žabarskim i injim nadživjeti, jer kako je rekao jedan mali u domu gdje radim:
-što ćeš ti kad bude smak svijeta ?
- u Njemačku! :grin: