pa jesi li razmislja o dijeti..!?!?!?Jucer ja i frau napravili oko 400km na Versyaneru, dosta i po autoputu. Iako je malisa pratio mladjeg brata sa 1000 kubika bez problema, danas se osjecam kao da me netko prebio, a vjerujem da se tako osjeca i ovjes na motoru. Bas je ocito da mu je previse iako sam ga naspano do kraja. Znam da sam ja sa 120kg vec lagano previse na tom motorcicu, a jos kad na to dodje zeninih 60kg to je onda bas mucenje.
Koliko god mi GS-ovi bili antipaticni, izgleda da nemam drugog rjesenja ako cemo se cesce voziti ovako udvoje. Sve ostalo u toj klasi je nedovoljno povoljnije od GS-a da bi opravdalo ono sto on nudi. Vozio sam i ovaj Versys 1000 od frenda i on je definitivno puno bolji i suvereniji od moje 650tice, ali nesto kontam ako bih za njega vec dao 9-10k€ mogu onda i 12k€ dati za GS-a i imati tehnoloski puno napredniji motor.
Jesam li u krivu?
Inace, zena do prije 2 mjeseca nije htjela ni pogledati motor. Sad kad vidi da sam uzeo kacigu, automatski uzima i ona svoju i pita gdje idemo
Kralj problema. To sigurno.Realno, u toj klasi GS je kralj!
Ima na ovome forumu tonu toga od svetoj kravi GSu. Traži pa čitaj.Daj podijeli sa nama koji su to problemi?
Jesam kratko i odlucio da vise ne razmisljam o glupostimapa jesi li razmislja o dijeti..!?!?!?
😂
Nemam potrebu čitati jer vozim već drugog i do sada niti jedan problem!Ima na ovome forumu tonu toga od svetoj kravi GSu. Traži pa čitaj.
Daleko od toga da je to loš motor, ali je precjenjen do boli. I ne puca od pouzdanosti.
Omjer cjene i dobivenog je puno ispod, Supertenere, KTM Adventura, Triumph Tigera ili Afrike Twin.
Največa prednost mu je za one što vole putovati podrška servisa i djelova po cijelome svjetu.
Eto meni 4 frenda imaju GSa i samo jedan nije za sad imao problema.Nemam potrebu čitati jer vozim već drugog i do sada niti jedan problem!
Ne bi se složio niti sa omjerom cijene i dobivenog za motore koje si naveo ali to su subjektivne procjene oko kojih ne vrijedi raspravljati.
To je sve točno što si napisao. Pa i u Italiji je najprodavaniji model.Dovoljno je otici do Tomića i sve dvojbe padaju. Precijenjen ili ne, stoje u redu za njega. Bez popusta i bez truda oko prodaje. Nije moj izbor ali postao je ikona i statusni simbol.
Evo ja ga vozim samo po asfaltu. Uzo sam ga jer mi najviše odgovara način sjedenja. Koristim ga isključivo za putovanja i vožnje vikendom. Tako da kad putujem, trebaju mi ti silni kuferi. Na vikend vožnjama su skinuti. Vozim pod dugim svjetlima i upaljenim maglenkama i po danu i po noći. Da ih imam 10 sve bi popalio. Razlog da me lakše uoče. Na motor ne sjedam ako nemislim potrošit rezervar taj dan.Ne kažem da ne tuču, postoje tu tuorer cruiser i svakakve klase pogodnije za to. Kako se silom prilika vozam u zadnje vrijeme po bespućima HR osim okorjelih endurasa baš ne viđam na čombavim makadamskim cestama te adventure bajkove. Čast izuzecima ali jako jako malo.
Ja iman problemEvo ja ga vozim samo po asfaltu. Uzo sam ga jer mi najviše odgovara način sjedenja. Koristim ga isključivo za putovanja i vožnje vikendom. Tako da kad putujem, trebaju mi ti silni kuferi. Na vikend vožnjama su skinuti. Vozim pod dugim svjetlima i upaljenim maglenkama i po danu i po noći. Da ih imam 10 sve bi popalio. Razlog da me lakše uoče. Na motor ne sjedam ako nemislim potrošit rezervar taj dan.
A neznan……moj cini i u ponoc ka da je podne…..zasljepljuje i periferni vid…..Onaj ko te namjerava vidjeti i ko pogleda prije uključivanja/prestrojavanja i svega će to odraditi i vidjeti te bez svih tih maglenik. Isto tako onda možeš cijeli motor i sebe obojati u signal red ili fluorescent yellow da baš budeš vidljiv na max. Za noć staviti neonke na felge za se vrte u skladu a po motoru božićne lampice sa kakvim strobo efektom. Jer ako neko ne vidi motor od 100, 200, 400 kila pogotovo ove nove gude onda te neće vidjeti ni uz sve to. Da se ne vratim u doba od pred 5-10 godina di se svaki R čuo na 10 km. Nisi me vidio jeli, a nisi čuo?
A eto. Meni je vidljiviji auto sa upaljenim svjetlima.Onaj ko te namjerava vidjeti i ko pogleda prije uključivanja/prestrojavanja i svega će to odraditi i vidjeti te bez svih tih maglenik. Isto tako onda možeš cijeli motor i sebe obojati u signal red ili fluorescent yellow da baš budeš vidljiv na max. Za noć staviti neonke na felge za se vrte u skladu a po motoru božićne lampice sa kakvim strobo efektom. Jer ako neko ne vidi motor od 100, 200, 400 kila pogotovo ove nove gude onda te neće vidjeti ni uz sve to. Da se ne vratim u doba od pred 5-10 godina di se svaki R čuo na 10 km. Nisi me vidio jeli, a nisi čuo?
Ne znam osobno nisam primijetio pretjeranu razliku u osvijetljenju jer imam i manje prdekalo s ledom i kravicu s ledom a i na skuteru sam cesto. Razlika je jedino u veličini, kad vide kravicu da im ide u susret drugačije reagiraju nego na malom Sm-u ili skuteru. Očito size matters ali ako je neko budala ništa ne pomažeA eto. Meni je vidljiviji auto sa upaljenim svjetlima.