Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Himalayan je odličan izbor, nemoj puno razmišljati jer će ti glava otići u kurac. Sljedeća Honda je puno skuplja, a ako ti je stalo do opreme i pravog putovanja za tu razliku možeš uzeti puno dodatne opreme, ustvari sve. Na RE sve možeš sam raditi, zato je i stvoren, a uvijek ćeš privući poglede i znatiželju oko sebe jer ih je malo. Gledaj širu sliku, tako sam i ja u startu, što možeš a što ne i koliko ćeš trebati opreme.
Ma daleko od toga, gustam usporedjivati opcije i sve, plus naucim nesto opcenito o motorima, tak da nije frka. A i krati mi vrijeme dok ne uzmem motor.
Je, meni se isto cini kao dobar odabir, zato i nisam prvenstveno pitao za njega nego za ove cestovne modele, jer su mi oni malo veca nepoznanica.

Ovu zenu sam vidio sto ih je vozila, kolko ukupno? Nekih 60 tisuca km? Strava! I to kolko sam skuzio joj je bio prvi takav put, prije toga je nekog ducatija vozila.
 
da pa onda nakon toga baš cb500x ali ni jedan tako puno kao Himalayan. U njemačkoj sam čitao da (RE) imaju problema sa proizvodnjom čipova i da će mnogi dugo čekati na novi model, pa tko ga uzme je sretnik. Ali općenito ja te kužim. Najbolji savjet je da odlučiš koji želiš i skupljaj baš za njega, ali to ovisi i o poslu, mogućnostima, kreditima, no to je najbolja opcija jer ćeš biti najsretniji. Da te utješim meni ova godina je nebitna, idem autom dolje, stavljam u stranu svaki mjesec i nagodinu ću vidjet hoće li to biti gs850, tenere700, yamaha tracer 9 gt...ili neki novi... u tom sam nekom rangu nakon što prodam ovaj, tako da uvijek računaj dokle idu tvoje mogućnosti, poslije je lakše računati cijenu starog motora i novog. I ja nikad ne kupujem nikad polovni motor, auto da, ali motor ne, no to je osobna stvar, pa razmisli i o tome. Sretno svakako i samo polako
 
  • Like
Reactions: filip989
Mislim da je s nestasicom cipova kompletna autoindustrija imala problema, nesto sam citao pocetkom godine. Tako da ne brinem specijalno o tome.
Limit sam si postavio po nekoj racunici sto bi mogao skrpati do pocetka iduce sezone (plus oprema i vozacki). Ne mislim ga vise dizati, jer cu samo morati jos odgadjati kupnju. Nemam nikakvih problema s kupnjom rabljenog, makar nisam kupio nikad ni rabljeni auto koji mi je bio li la, po prici, stanju, bilo cemu. Tako da se oko toga ne opterecujem puno. Ima dosta motora koji mi se svidjaju, par koji su mi uzi krug, mozda me na kraju nesto iznenadi i uzmem nesta sta mi sad nije ni u peti.
 
I onda vidiš koliko su ove teme smiješne zar ne? Znaš li da je 70% motociklista na kraju kupilo drugi motor od onog o kojem su se raspitivali :D
Posebno kada dođu u salon, pa probaju sjesti itd....
 
  • Like
Reactions: filip989
.
 

Attachments

  • as234001.jpg
    as234001.jpg
    81.8 KB · Views: 0
Ja sam antitalent za bilo kakvu voznju van asfalta niti imam iskustva. No reci mi koliko ljudi zaista vozi tako GS-a? Ima ih ali ne puno xD za ovo treba puno znanja
 
  • Like
Reactions: Nero and Shepa
Ja sam antitalent za bilo kakvu voznju van asfalta niti imam iskustva. No reci mi koliko ljudi zaista vozi tako GS-a? Ima ih ali ne puno xD za ovo treba puno znanja
ma nitko, ja sam u Njemačkoj i ljudi voze to samo po cesti, europa uglavnom, italija, francuska, tu i tamo uleti neki koji snimi nešto ali taj je 1:10 mil ... ugl njima je to vikend zamjena za bmw, mercedes, a reklamira se kao neki rally 😛
 
I onda vidiš koliko su ove teme smiješne zar ne? Znaš li da je 70% motociklista na kraju kupilo drugi motor od onog o kojem su se raspitivali :D
Posebno kada dođu u salon, pa probaju sjesti itd....
Je, ali zato sam otvorio temu "koje motore uzeti u obzir", a ne koji kupiti 🙂 bitna razlika
Jasno je meni ko dan da ce svatko davati preporuke po svojom osobnim preferencama, a da cu ja na kraju kupiti nesta sta ce mi se najvise svidjeti u tom trenu, a ne nesto sto ce biti najracionalniji odabir. Ali zato sam trazio preporuke da vidim dal sam mozda koju opciju izostavio, i naravno, ako koji od modela iz bilo kog razloga treba izbjegavati npr., da mi iskusniji ljudi ukazu na takve stvari.
 
Kupi Hondu CRF 250 ili 300 L, ne Rally i imaš motor za sve.
 
Ako uzimaš prvi motor, ma šta god uzmeš, prvu godinu sve će ti bit odlično, naravno da je ispravno i da nemaš nekih problema.
gomila informacija te bombardira, forum, YT ovo ono, to je ok ako možeš filtrirat šta ti triba... al kad sidneš na motor, makneš se iz grada, odu sve brige... nemoj se samo precjenit.
 
Ajme...kad sam nekad uzimao prvi motor to su bile slatke muke...da sad uzimam,koliko savjeta i prijedloga, mixeva... uzeo bi romobill ...
 
  • Like
Reactions: filip989
Ajme...kad sam nekad uzimao prvi motor to su bile slatke muke...da sad uzimam,koliko savjeta i prijedloga, mixeva... uzeo bi romobill ...

Samo pametno i nemos se zajebat
Motor se ne kupuje srcem ni razumom
Nego kombinacijom istih di je 65-35 na strani srca
Tj. realno motor ti se prvo mora svidit vizualno pa onda krece kako se vozi i na kraju kako ti moze sluzit
Ko ti kaze suprotno laze te i zeli ti zlo tj da mu ti budes pokusni kunic...hawg
 
Ajme...kad sam nekad uzimao prvi motor to su bile slatke muke...da sad uzimam,koliko savjeta i prijedloga, mixeva... uzeo bi romobill ...


Samo frende u tvoje vrijeme nije bilo ovoliko izbora kad si poceo vozit. Evo ja itekako znam sto bi danas no ili nemam para za to ili su mediokriteti od motora. Prije si imo javu ili mz i goni 🤣
 
ma e, od puno izbora čovik popizdi... a za prvi motor nema puno filozofije...ja vozim nešto što 95% ekipe ovdi ne bi ni pogledalo, a meni uvik izbije smješak na lice...možda ću ga i ja vremenom "prerast", naći ću mu stotine mana, al onda vjerovatno više neće biti ni onog dječačkog osmjeha koji mi se sad ne skida dok se vozikam.
 
ma e, od puno izbora čovik popizdi... a za prvi motor nema puno filozofije...ja vozim nešto što 95% ekipe ovdi ne bi ni pogledalo, a meni uvik izbije smješak na lice...možda ću ga i ja vremenom "prerast", naći ću mu stotine mana, al onda vjerovatno više neće biti ni onog dječačkog osmjeha koji mi se sad ne skida dok se vozikam.


Ma nije bitno sto vozis nego onaj osjecaj dok vozis. Jebo sve ostalo
 
Samo pametno i nemos se zajebat
Motor se ne kupuje srcem ni razumom
Nego kombinacijom istih di je 65-35 na strani srca
Tj. realno motor ti se prvo mora svidit vizualno pa onda krece kako se vozi i na kraju kako ti moze sluzit
Ko ti kaze suprotno laze te i zeli ti zlo tj da mu ti budes pokusni kunic...hawg
U prijevodu za sreću su potrebne 2 stvari.

SREĆA = Honda + DCT :cool:
 
Jucer ja i frau napravili oko 400km na Versyaneru, dosta i po autoputu. Iako je malisa pratio mladjeg brata sa 1000 kubika bez problema, danas se osjecam kao da me netko prebio, a vjerujem da se tako osjeca i ovjes na motoru. Bas je ocito da mu je previse iako sam ga naspano do kraja. Znam da sam ja sa 120kg vec lagano previse na tom motorcicu, a jos kad na to dodje zeninih 60kg to je onda bas mucenje.
Koliko god mi GS-ovi bili antipaticni, izgleda da nemam drugog rjesenja ako cemo se cesce voziti ovako udvoje. Sve ostalo u toj klasi je nedovoljno povoljnije od GS-a da bi opravdalo ono sto on nudi. Vozio sam i ovaj Versys 1000 od frenda i on je definitivno puno bolji i suvereniji od moje 650tice, ali nesto kontam ako bih za njega vec dao 9-10k€ mogu onda i 12k€ dati za GS-a i imati tehnoloski puno napredniji motor.


Jesam li u krivu?
Inace, zena do prije 2 mjeseca nije htjela ni pogledati motor. Sad kad vidi da sam uzeo kacigu, automatski uzima i ona svoju i pita gdje idemo:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Luke and Paf