Koliko je iskustva potrebno za Hayabusu/R1 isl. u tom rangu?

Status
Not open for further replies.

zoran123456

New member
Pozdrav ekipa,

što mislite koliko bi iskustva na prijašnjim motorima bilo potrebno da se relativno sigurno sjedne za upravljač i vozi takve motore normalno (u granicama prometnih pravila), tj. da ih ne voziš kao kakva tetkica 40kmh u desnoj traci?
Znam da ljudi pričaju, kao prvo kreni s 125cc, pa 250, 500, 600... bla bla na kraju ćeš za upravljač sjesti kad napuniš 60 godina. Koji bi po vama bio realistični put od jednog početničkog motora do motora za eksperte?
 
IMHO jedan motor od 70-80ks prije njega je dovoljan, ostalo je sve u glavi.
 
Ne postoji realisticni put. Put je individualan i ovisi o tome koliki su tvoji psihofizicki kapaciteti za voznju takvog motora a i ovisi do koje granice mislis iskoristiti kapacitete samog motora.

Nitko ti na ovo ne moze precizno odgovoriti osim kaj ti moze reci da je najvaznije da se ti osjecas spremnim da uzmes u ruke jaci motor i da moras biti siguran da mu mozes biti "gazda".

Svakako je krivi put kupiti jaci motor da budes baja u kvartu, zato kaj je dobra prilika ili zato kaj je izasel novi model. Takvi na zalost najcesce najebu na motoru.

A sto se tice tvog spominjanja experta, ponekad moras biti puno veci expert da bi vozio neku malu jurilicu ili crossera od 250ccm nego HD od 1600ccm tak da to i nije neko mjerilo.  :wink:
 
za pocetak Busa i R1niti su u istom rangu niti imaju slicnosti po performansama.

Busa je ruzno pace sa pun kurac snage a u principu je ko sveta voda, nit pomaze nit odmaze i idealan je kandidat za ostrugat kanal, a madame prerenomirana je supersport motor i kRRaljica zavoja  8)


 
I za nekog početnika lakše je ukrotit motor koji koliko toliko linearno razvija snagu, nego neku beštiju koja na određenim okretajima eksplodira.
 
Nekome je i vespa dovoljna... Sve ovisi koliko imaš sive materije u glavi.

©

 
realno bi bilo sezonu il dvije godine provest na nekom slabijem motoru,bar od 500 ccm.... a poslje toga pamet u glavu i teraj šta hoćeš,princip je isti sve su ostalo nijanse  :wink:
 
Da ne tražim druge slićne teme,ali pročitaj "kralja" ovog,nebitno zbog teme,ali je dvojba ista:

Pozdrav!
Eh ovako imam pitanje za Yamahu Fzr 1000?
Problem je u mjenjacu odkako sam je uzeo,znaci izbacuje mi iz 2.ge brzine,problem nastaje kada broj obrtaja motora predje preko 3000,znaci automatski mi izbaci,neko kaze ima blokadu,ali nebi ja reko,posto kada drzim nogom ispod mjenjaca nece da izbaci uvijek,jucer sam se vozao i naravno izbacuje+nakon voznje vracam se kuci kad izbacuje mi ulje negdje,ja do majstora kad izgleda da ulje curi bas na dijelu mjenjaca,kaze da je semering,jel moguce da je radi loseg semeringa izbacicalo iz brzine.
Nemam iskustva sa motorima mlad sam i ovo mi je prvi motor,tako da svaki savjet dobro dodje.



Pazi ovo,ovaj motor ima 260 kg i 140 KS,naravno s mozgom ako voziš nije teško,ali treba imat muda i volje i kupit motor koji želiš.
 
zoran123456 said:
Pozdrav ekipa,

što mislite koliko bi iskustva na prijašnjim motorima bilo potrebno da se relativno sigurno sjedne za upravljač i vozi takve motore normalno (u granicama prometnih pravila), tj. da ih ne voziš kao kakva tetkica 40kmh u desnoj traci?
Znam da ljudi pričaju, kao prvo kreni s 125cc, pa 250, 500, 600... bla bla na kraju ćeš za upravljač sjesti kad napuniš 60 godina. Koji bi po vama bio realistični put od jednog početničkog motora do motora za eksperte?

Više pitanje karaktera nego iskustva (s tim da imaš barem 20-30K KM, na nekom solidnijem motoru).
Motor napravi budalu i od staloženih osoba. Pitaj nekog tko te pozna i zna 'kakav si'. Ako radiš sranja s autom, manjim motorom, to se samo potencira s porastom KS.
 
mislim da je glava najvažnija i ono sto imaš u njoj. nekome je i skuterić od 50 ccm previše kad je propuh u glavi.
 
ja nebih a ti kako hoćeš!!
preko Zika, Koze, MZ-a i svih skutera koji se koturaju po cesti sam došao do Dominatora i imao bar 50-ak tisuća km u nogama pa sjeo na CBR-a 900!! e srića nisam okinuo, ali naglašavam srića a i malo iskustva,ali mogu ti reći da sam ga prodao u 5 do podne jer bi mi garant žena ostala udovica a kćer siroče jer je nemoguće u glavi kontrolirat taj poriv da na tim zvjerima odvrneš gas kad podivljaju!! Onaj filing kad prokliže a ti ga upireš i upireš auuuu....!!
e sad se lagano opet vozuckam na Yamahi xj600, vječno mi fali gasa ali eto ja priznam tj. tvrdim da je nomguće ostat ravnodušan prema toj snazi i želji da se ide što brže iopasnije zato je više R ne kupujem nikad!!

 
Zorane odma u glavu R1 pod jaja i polako  :mrgreen:
 
Motori su stvar osobnog uzitka.
To je cisto subjektivna disciplina. Tako da netko moze uzivati sa 50 na sat na hajabusi a netko moze svrsavati na vespi dok je gazi 110 po magistrali. Ako ti se jedan od tih motora svida probaj vozi kupi itd itd. Naravno da je boje imati par desetaka tisuca kilometara na motoru prije nego sjednes na takvo nesto ali to nije garancija da ces biti bolji vozac ili da ces sigurnije voziti. To iskustvo je samo osobni dozivljaj motora kojih si vozio prije. Ako mislis da se mozes kontrolirati izvoli ako te boli ku... pa siroka ti cesta bila. :cool:
 
odjebes sve dvojbe,srce iscupas da te ne zajebava,i kupis            tomos.


za pocetak sasvim dobar,ima brzine,naucit ces saltati,i nece ti biti zao ako ga zavitljas u kanal kad ne upali,nakon toga aprillia 125 rs ako imas volje za to,znamo da je skuplje odrzavanje,i trazi malo vise zivaca,ali jebi ga oces na R,e pa placaj i suti,(nema djabe ni  kod stare babe :mrgreen:)a imat ces i pristojnu brzinu,i vjecni dezodorans ekstra djevicanskog smrada,sto je dobro jer ti niti jedan komarac nece prici,a boga mi ni tvoji ukucani. :Dnakon te rs-ice,sje bi kao budali samar jedna R-ica od 600 litara,tj.ccccccm-a,nakon poduzeg niza km-ra ako si jos zagrijan za R i mozes se popisati uspravnog polozaja,a ne sjedit na skoljci,ok,evo sad mozes uzet 100000000 cccccm-a(uh koliko nula)uz uvijet da tek tad posjetis svetiste nas moto hrvata,jedno i jedino,a to bi bio ujedno test,biti ili ne biti,jer ipak do tad si jos bio djevac,tu postajes FACA.nitko ti vise nista ne moze,ti si kralj,s ceste se auta sklanjaju kad te vide,u moto krugovima pricaju o tebi,tvoje junastvo se prenosi s koljena na koljeno..........postajes legenda,jebeni unicorn :mrgreen:


o fuck,jesam fulao temu? :misli:      :mrgreen:
 
Malo iskustva ali najbitnije.. mentalni sklop i samokontrola!
Zapravo pitanje je što će nekome Hayabusa ako nema znanja i iskustva barem donekle iskoristiti njen potencijal?
To su zvijeri, imaju brutalnu snagu, ubrzanja i dovedu te u strašne situacije puno brže i najbitnije- puno češće nego ''manji'' motori..

Frend mi je nedavno imao tešku prometnu (forumaš inače), Honda Blackbird 1100.. izletanje iz zavoja pri velikoj brzini, nije bio početnik, ali ni prekaljeni rejser.. i nemogu reći da mu se to nebi desilo na recimo nekoj manjoj šestici, ali desilo se na XX-u.. dugo u komi, bez ikakvih konkretnih informacija, srećom izvukao se, ali zamalo..

 
Na ovakva pitanja često je isti odgovor: ako moraš pitati znači da još nije vrijeme.
 
Aj kad je već tema ovorena da ja pitam nešto.

Ako Bog da zdravlja i para ja bi volio da ovu Yamahicu nasljedi veća sestra, R6 jelte (san snova :naklon:). To bi se moglo ostvarit najranije u mojoj 20. godini, znači za 3 godine. Šta mislite, dal bi mogo bit spreman nakon 3 godine i možda nekih 20 000km na 15 KS za zvjerku od 120 i kusur konja?
Mislim da imam nešto pameti u glavi jer nikad nisam išo "glavom kroz zid" ni prije na biciklu ni sad na motoru, uvjek razmišljam šta bi sve moglo bit iza zavoja. Nije da kenjam, al mislim da sam po tom pitanju zreliji od puno svojih vršnjaka.

R6 sam spomenuo zato jer mi je to motor iznad svih, možete to zanemarit i gledat općenito na klasu 600, R-ove naravno. :wink:

Nikamo mi se ne žuri, volio bi tako bude jednog dana, pitam tek tako da vidim šta vi iskusniji mislite o tomu. I molim vas bez nekih suvišnih komentara, rađe ignorirajte post. :wink:
 
Miki, ajd pričekaj, znaš i sam da pravog odgovora nema, a u tri godine možeš još prekonekoliko puta prominit mišljenje..samo ti lipo vozi i guštaj i uči na tuđim greškama  (y)
 
Miki za tebe vrijedi samo kad skupiš pare..  :mrgreen:

Druge sezone dođi do mene na more pa da šljakamo na benzinskoj, dobro se zaradi, iako mi bez cika ne dobimo baš puno...casha  :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.