Koliko je iskustva potrebno za Hayabusu/R1 isl. u tom rangu?

Status
Not open for further replies.
Nintendo said:
Miki za tebe vrijedi samo kad skupiš pare..  :mrgreen: :jesus:
:jesus: :mrgreen:

Evo već 2 dana nisam pojeo niš konketno, oprao se nisam ko zna kolko i imam već za privjesak, sreća da nisam žensko. :oops: :mrgreen:

@Čupko
E kad bi se to iskombiniralo s ovim poslom u šumi... :misli: :mrgreen:
 
Ma nebi te bilo nis strah, ak velis da imas cca 20ak t. pod kotacima onda imas i nekog iskustva. Ja sam krenuo sa 16 sa automatikom pa sa 17,5 sam polozio za 125 i nakon 18te imal skuter 150 ccm 4t pa 180 2t i tu sam probal i cnr 600f i gsxr 750 i vidio da to ide nenormalno al se da vozit i ak se mozes i znas kontrolirat nebus se zabio ni ubio, a ak nemres onda jbg
Ja sam kasnije imal i KLE pa GSR 600 koji ima 100KS i skuzio da mi je i tih 100ks prevec i nema potrebe za tim. Sad imam DUKE-a koji puca od snage sa svojih 55 ks i to mi je dovoljno.
Al naravno ima i vozaca kojima je i 150ks malo tak da ono.
Sve u svoje vrijeme i ja sa 17 nisam ni sanjal da bi vozil nekaj sa 150ks al eto jesam vec sa 20, a sad vec imam 32 i ak se os mjenjat odma ti dam svojih 32 a ti meni daj svojih 17 :D
 
zoran123456 said:
Pozdrav ekipa,

što mislite koliko bi iskustva na prijašnjim motorima bilo potrebno da se relativno sigurno sjedne za upravljač i vozi takve motore normalno (u granicama prometnih pravila), tj. da ih ne voziš kao kakva tetkica 40kmh u desnoj traci?
Znam da ljudi pričaju, kao prvo kreni s 125cc, pa 250, 500, 600... bla bla na kraju ćeš za upravljač sjesti kad napuniš 60 godina. Koji bi po vama bio realistični put od jednog početničkog motora do motora za eksperte?

Mislim da čim se postavljaju ovakva pitanja, bilo bi poželjno odvesti jos koju sezonu i bar 15-30 k km (zavisi o x faktora) prije nego se opet dođe na ovakvu ideju. Dobronamjeran savjet. (y)

Sve je to jako individualno, a kao prvo trebaš sam sebi odrediti šta ti znači "relativno sigurno i u granicama prometnih pravila" - a za to odrediti opet treba imati kilometara iza sebe. Pa čak i kada si sve to poslozis, treba imati na umu da te bilo kakav, a pogotovo takav motor (iz pitanja) može dovesti u jako nezgodnu situaciju iz koje te samo iskustvo i pravilna i reakcija sa dobrim tajmingom vadi. Svakom se može desiti pad ili sudar, ali neiskusnom pogotovo.

Kada odvezes par sezona, proputujes dio HR, probas ceste poput Plominke i D8, ali i sve druge "normalne" ceste u svojoj okolici, naučiš cestovni motor kontrolirati na bijeloj (ili raskopanoj) cesti, po kiši, hladnom ili u raznim drugim uvijetima, skupis ekipu od nekoliko motora i vozaca uz sebe, onda ces vjerovatno vidjeti da se voznja može promatrati iz jako puno perspektiva (rejseri, touring vozači, putnici, itd.) i da su "rubni slučajevi" dijametralno suprotne stvari. Nije loše vožnju doživjeti iz raznih perspektiva prije nego se sjedne na jednu konkretniju pilu, bar je moje iskustvo takvo.

Ima ljudi kojima je R-1000 prvi motor. Od tih ljudi, ima onih koji se sezonama voze od biRRtije do biRRtije po ljeti, još nisu pali, ali imaju i 3cm mahovine na gumama. Te iste gume su naravno OEM ugradnje. Ima i onih koji nekim čudom voze jako dobro i koriste motor relativno često i isto nema problema. Tih je najmanje i rekao bih da su jako nadareni za vožnju motora. I ima dobar broj onih koji više nisu sa nama. Stroj koji ima više KS od KG treba voziti, a ne dopustiti njemu da vozi tebe. Ofanzivni stil vožnje, neiskustvo i prejak motor često budu kobni. Da može se svakome od nas dogoditi sRRanje, ali ne treba ga dodatno tražiti.

Hayabusa i R1 ni po čemu nisu usporedivi motori, osim možda po broju kotača, cilindara i zemlji porijekla. Frend sa kojim se znam voziti ima Hayabusu i znam o čemu pričam.
 
Niksa SS said:
Ma nebi te bilo nis strah, .....
Sve u svoje vrijeme i ja sa 17 nisam ni sanjal da bi vozil nekaj sa 150ks al eto jesam vec sa 20, a sad vec imam 32 i ak se os mjenjat odma ti dam svojih 32 a ti meni daj svojih 17 :D
Ne citiram cjeli post da je preglednije. :wink:

(y) Hvala!
Ma nebi se ja za godine mjenjao, te 20te mi se čine ljepe. :012: :evil:
 
  :021:  Samo pomalo sa planovima tko zna šta će bit do kraja sezone a kamali za tri lita  (y) 
 
Ja polozio prije 8-9 godina, u medjuvremenu nisam nego par kracih djireva sa motorima od frenda odvezao. i ove sezone naletio 636 i uzeo ga. samo jedno sam siguran: da sam ga uzeo kad sam polozio, garant bi se polomio ili poginuo. sa autom je puno lakse i brze vozit i sve (iako sam i s autom znao granicu) - motor je drugi svit, i triba puno vise km pod guzicom da ga se savlada...

Al volja je tu, zelja je tu - pomalo skupljamo kilometre i gradivo i uzivamo u tome  (y)
 
neki ovdje seruckaju, a neki se samo prave pametni.iskusto je pozeljno za sve tako i za prvi sex, al opet svi mi imamo prvi put u necem.
nije bitno koliko km imas u dupetu, te koliko si jak u glavi bitna je sudbina a ona ti ne moze glavu spasit.ako imas iskustva ne znaci da se neces zajebat, jer svi padnu jednom, a ako nemas istog mozes bit najbolji medu nacijom....stoga zajebi savjete.kupi motor koji oces uzivaj u njemu dok mozes i necu ti rec pamet u glavu zbog tebe , nego  zbog onih kojima je stalo do tebe-
 
zgzvone said:
neki ovdje seruckaju, a neki se samo prave pametni.iskusto je pozeljno za sve tako i za prvi sex, al opet svi mi imamo prvi put u necem.
nije bitno koliko km imas u dupetu, te koliko si jak u glavi bitna je sudbina a ona ti ne moze glavu spasit.ako imas iskustva ne znaci da se neces zajebat, jer svi padnu jednom, a ako nemas istog mozes bit najbolji medu nacijom....stoga zajebi savjete.kupi motor koji oces uzivaj u njemu dok mozes i necu ti rec pamet u glavu zbog tebe , nego  zbog onih kojima je stalo do tebe-

Potpis (y)
 
Stripiri said:
  :021:  Samo pomalo sa planovima tko zna šta će bit do kraja sezone a kamali za tri lita  (y)
Apsolutno. (y) To može bit samo želja, a ne plan. :wink:
 
A jel netko imao suportni redosljed? Recimo, sa 1300ccm, na soma, pa na 750, pa na 500, pa na 250, pa na 125, pa se sada vozi na suteru od 50 kubika? Baš me zanima ako ima tko...da mi kaže kakav je to osjećaj.
 
Direktor said:
A jel netko imao suportni redosljed? Recimo, sa 1300ccm, na soma, pa na 750, pa na 500, pa na 250, pa na 125, pa se sada vozi na suteru od 50 kubika? Baš me zanima ako ima tko...da mi kaže kakav je to osjećaj.

to su oni koje je pohodila najgora zidovska kletva ; dabogda imao pa nemao  :mrgreen:
 
cosmic said:
Nekome je i vespa dovoljna... Sve ovisi koliko imaš sive materije u glavi.

©
misliš da ovi kaj stavljaju turbo na Busu imaju puno sive materije ?  :misli:
 
KING RR said:
to su oni koje je pohodila najgora zidovska kletva ; dabogda imao pa nemao  :mrgreen:

Pony Express, automatic..par komada, APNac, Electronic, MZ, Virago pa pad na Beverly.

Jeb'ga, rodilo se dvoje klinaca pa sam stal na loptu a nema dana da ne pogledam malo GSove po oglasima.
Cim klinci stasaju, eto mene natrag  medju jacu klasu  :mrgreen:
 
Nekuzim u cemu je tolika frka oko tih motora od soma+ ccm  :misli:

u principu su nist posebno, posljednja azdaja koja je fascinirala provalom snage je zx10r 2005., K5-6 tako tako, ide nemoze se rec da neide al nebi bilo lose da ide jos bolje.

ove er jedinice su kutroni, do osam soma je ko sveta voda, poslje kao nesto podivlja al nist posebno, busa ima pun kurac snage al je teska i troma pa se toliko neprimjeti, jedini zajeb je sto provrti pa slajda umjesto da gura napred.
ajmo rec da novi zx10r kad se iskljuci TC je otrov ovo drugo je onako, nit smrdi nit mirisi.
 
uzmi bRRate Hayabusu pa nije to raketa jbt, ionako o svemu dRRagi Bog odlucuje a ne ti (y)

ja jedva cekam ovu novu CBR2000RR :cool: jos kad Kawa izbaci ZX20R, a Yama R2 to ce bit poso ... jer ova litaRR klasa kaj imamo sad je zakuRRac, to nejde s mjesta bokte :palacdolje:
 
I onda se ja cudim kad mi govore da ce mi 15 konja brzo dosadit. Pa jbt  vama bi MIG dosadio. :no:

:mrgreen:
 
Direktor said:
A jel netko imao suportni redosljed? Recimo, sa 1300ccm, na soma, pa na 750, pa na 500, pa na 250, pa na 125, pa se sada vozi na suteru od 50 kubika? Baš me zanima ako ima tko...da mi kaže kakav je to osjećaj.

evo recimo ja sada planiram pošto sam prodao horneta 900 uzeti beverly 250  :?  kad probam javim ti koji je osjećaj  :(
 
Status
Not open for further replies.