Koliko je stvarna prijeđena kilometraža motora u oglasnicima

Status
Not open for further replies.
ma kakva kilometraza pa da je i prava... evo ti primjer, kupis npr. evo clia, npr ima 40t, vozis ga jos 50 ili nebitno 35 pa ga prodas pa taj treci dodje do 100t ukupno i onda mu se rasipa mjenjac  :misli:  svi se hvataju za glavu, ovaj napada bivseg vlasnika ovaj zbunjen nis mu nije jasno i sta koj k...?  :mrgreen:

a realna situacija je ovakva, covijek vozio auto nije ga odrzavao primjer pukla mu ona glupa manzetna na izlazu iz mjenjaca (zato sam namjerno rekao reno clio ili opcenito galsko govno a nije jedino) i pomalo iscurilo skoro svo ulje iz mjenjaca pa se pocela cut spojnicka pa malo rostanja, pa lezaj 5.  bla bla bla i op ode mjenjac  :mrgreen:

btw. ovo nije totalno izmisljena prica, poanta je da prvi nije odzavao auto, drugi nije provjeravao pri i nakon kupovine i takodjer se ni prvi ni drugi nisu sjetili servisnih intervala, i treci je kupio opet nije slusao dok je kupovao, opet nije provjeravano poslje i ko je tu sad kriv?  :mrgreen:


prica je nije istinita i svi likovi su izmisljeni  :mrgreen:   

a kilometre nasadite na kolac  :mrgreen:
 
Imam accord tri god s 60000 održavan redovito mažen do boli, ali na parkingu me netko pukne u zadnja vrata, auto je u lizingu i ja naravno u hondu nova vrata,tek što je stigao frjer kombijem pukne s druge strane vrata ,opet nova ,žena sjedne s njim na zidić i sredi karter, bez da je minute radio više montira se novi.Auto je ko bombon ali kad netko u servisu vidi zamjena kartera oba zadnja vrata šta će pomislit  :misli: :misli: :misli:
 
to je zato jer smo mi vudreni u vugla i mislimo da je auto ili motor bolji ako piše malo km.pa pisalo je i na plotu.u njemačkoj je normalno da auto ima 400 tkm ili motor 100+ tkm i nitko tome ne pridaje neku veliku važnost jer se vozila (bar ona malo bolja)servisiraju po manualu a ne kad nekaj rikne ko kod nas.njemac ne čeka da mu prozuji lager na kotaču ili motoru i ne čeka da mu pukne remen razvoda na autobahnu jer ga šlep i popravak koštaju puno više nego da to zamjeni u roku.hoču reći da se takve stvari nebi događale niti kod nas s motorima kad bi se sve na njima mjenjalo po manualu a ne čekati kad ti kočione pakne zastružu ili lanac pukne pa ga mjenjaj.zbog toga ljudi kod nas gledaju kilometražu jer misle da je to neko mjerilo ali u krivu su jer bolje uzet motor izvana sa 70 tkm nego kod nas sa 21 tkm (y)
 
usput da se nadovežem prije 5 godina sam prodao motor zr7 ko bombon sa 27tkm i u međuvremenu je motor opet došao u moje susjedstvo s tim da je prošao 4 ili više vlasnika i još uvjek dobro držeči zr7 ima sada ni više ni manje nego 24 i nekaj sitno.ha ha neko ga je vozil u rikverc 5 godina. :LOL: :LOL:
 
haaaa i opet isto  :mrgreen:

eee ljudi moji... a sta ja govorim  :mrgreen:

NIJE BITNO KOLIKO KM ima, bitno je kako se vozio, odrzavao i sl. a TO necete nikad skoro znat, osim DETALJNIM i ISKUSNIM pregledom i opet su to nagadjanja jer svaku pricu od strane vlasnika zaboravite i da je najiskreniji kao u ovom mom slucaju sta sam napisao macak se skrivao u vreci  :mrgreen:

pa danas kad kazu prvi vlasnik ni u to nemozes bit siguran dali je stvarno ili je prvi u HR. ili jer prvi u familiji pa su ga vozili skoro pa i susjedi  :LOL:

kod polovnih svih vozila, samo vasa osjetila, iskustvo i znanje drugo sve je nagadjanje  (y)
 
Kilometraža je nekad psihološka stvar, dva auta sam prodao koji su imali 120000 km u godinu i pol. Voženi uglavnom autoputom, servisirani na 15000 km umjesto na 20000 km. Pola ljudi koji su me zvali su poklopili slušalicu čim su čuli kilometražu. da sam čekao da budu stari tri godine vjerojatno ih nikada ne bi uspio prodati. Kad mi pila navrši nekih 70000 km ide u prodaju, jer km ne kanim skidati, a opet kupcu je ljepše kupiti pilu sa 70 tkm nego sa 120 tkm. Mislim da je servisna bitna jer sa njom ideš na provjeru u servis i po računima provjeriš što se radilo. kupio sam Varadera sa 85000 km u odličnom stanju, GS-a sa 50000 km isto odličan. Po meni je bitna ne samo marka već i vlasnik (možda i važniji). Sorry malo sam ga razvukao.
 
znači nije više bitno u kupnji pitati dali je cjena fiksna ,sad se postavljaju pitanja tipa : Jeli kilometraža fiksna ?? heheh :LOL: :LOL:
 
tomo3 said:
Kilometraža je nekad psihološka stvar, dva auta sam prodao koji su imali 120000 km u godinu i pol. Voženi uglavnom autoputom, servisirani na 15000 km umjesto na 20000 km. Pola ljudi koji su me zvali su poklopili slušalicu čim su čuli kilometražu. da sam čekao da budu stari tri godine vjerojatno ih nikada ne bi uspio prodati. Kad mi pila navrši nekih 70000 km ide u prodaju, jer km ne kanim skidati, a opet kupcu je ljepše kupiti pilu sa 70 tkm nego sa 120 tkm. Mislim da je servisna bitna jer sa njom ideš na provjeru u servis i po računima provjeriš što se radilo. kupio sam Varadera sa 85000 km u odličnom stanju, GS-a sa 50000 km isto odličan. Po meni je bitna ne samo marka već i vlasnik (možda i važniji). Sorry malo sam ga razvukao.

odi odi, pol njih ce ti rec racune izgubio, a ako mislis da ce ti servis vadit racune tesko ali ajde nije nemoguce, osim ako ti ˝rodjo˝ ne radi u servisu pa ti ispecatira ispuni knjizicu i pokaze ko zna cije racune  :LOL:
 
Mario_hornet_ said:
znači nije više bitno u kupnji pitati dali je cjena fiksna ,sad se postavljaju pitanja tipa : Jeli kilometraža fiksna ?? heheh :LOL: :LOL:

pa ako cemo iskreno i to je blesavo pitanje, on ti kaze svoju cijenu ti kazes koliko bi ti dao ostalo je dogovor, a pitanje jel fiksna cijena ili koliko mozes najvise spustit najradje bi odgovorio nije fiksna i ko je rekao da mislim spustat  :mrgreen:
 
tkubasa said:
odi odi, pol njih ce ti rec racune izgubio, a ako mislis da ce ti servis vadit racune tesko ali ajde nije nemoguce, osim ako ti ˝rodjo˝ ne radi u servisu pa ti ispecatira ispuni knjizicu i pokaze ko zna cije racune  :LOL:
Računi su u servisima u bazi podataka, dva puta sam kupovao i na taj način provjeravao, uz plaćeni pregled motora i nisam imao iznenađenja ni sa km ni sa troškovima. Možda imam sreće.
 
ahhh dalo bi se o tome  :mrgreen:


u neznanju je sreca  :mrgreen:    (y)

nebitno, samo sam htio rec i to nis skoro ne znaci, ovo je balkan  :wink:
 
8) Ako se malo voziš a kupio si novi motor, onda je sigurno da će tvoja kilometraža biti mala i istinita. Sa kilometrima se troši sve i tu nema pomoći osim ulaganja u vozilo. Svako ima svoj modus života pa i vožnje.  :021:
 
:misli:

  -  zna često biti motor sa više km i konstantnom upotrebom uz kvalitetno održavanje u boljem stanju,
    od tih sa realno malo km, ali ja opet ne bih nikada kupio polovni motor/auto :neznam:


                        ... možda neki oldtimer, što se kaže za dušu  8)  ali to onda i ne bi bilo za svakodnevne vožnje
 
I ja sam tako razmišljao novo je novo, ali kad usporedim razliku u cijeni između rabljenog i novog i dodam troškove popravka na rabljenom, uz činjenicu da me svako malo zasvrbi pa bi mijenjao, kalkulacija mi je da se isplati kupiti (solidno) rabljeno. I auto i motor. ne vozim jurilice, pa mi je i rizik kupnje napaćenog manji.
 
Nadovezat cu se samo na vasu pricu iako sam nekada radio u ovlas.servisu, (samo za automobile i kamione)

1) Ugrađuju se dijelovi koji nemaju veze sa orginalnim ili cak se i ne promjene al se uredno naplate
2) Ulje se sipa totalno drugacije nego li sto pise na racunu
3) Servisna knjizica pečatirana do posljednje rubrike, a vlasnik napravio samo dio servisa (za dio nije imao novaca)

Sta vam znaci servisna knjizica sad?

Dalje:
Probajte otici regularnim putem u policijsku postaju i pokusajte dobite bilo kakvu informaciju o motornom vozilu koje zelite kupiti - nisu ovlasteni davati takve informacije pa ako je i ukradeno vi cete snosoiti posljedice odnosno kupite pa cete se poslije j.b.ti kako vratiti svoje novce, a kamoli da dobijete informacije (sto je u inozemstvu normalna stvar) da li je motorno vozilo bilo razbijano itd...  :LOL:

 
jalic said:
Nadovezat cu se samo na vasu pricu iako sam nekada radio u ovlas.servisu, (samo za automobile i kamione)

1) Ugrađuju se dijelovi koji nemaju veze sa orginalnim ili cak se i ne promjene al se uredno naplate
2) Ulje se sipa totalno drugacije nego li sto pise na racunu
3) Servisna knjizica pečatirana do posljednje rubrike, a vlasnik napravio samo dio servisa (za dio nije imao novaca)

Sta vam znaci servisna knjizica sad?

Dalje:
Probajte otici regularnim putem u policijsku postaju i pokusajte dobite bilo kakvu informaciju o motornom vozilu koje zelite kupiti - nisu ovlasteni davati takve informacije pa ako je i ukradeno vi cete snosoiti posljedice odnosno kupite pa cete se poslije j.b.ti kako vratiti svoje novce, a kamoli da dobijete informacije (sto je u inozemstvu normalna stvar) da li je motorno vozilo bilo razbijano itd...  :LOL:

Mi to ne želimo znat. :LOL: :mrgreen:
 
kilometraža je malo važna, vlastite oči, stanje motora, vlasnik i servisna knjižica, a veliki dečki su si kupovali motore jer je to IN i kad su prvi put opali onda su se sparkirali u garažu  8)
 
mg749ie said:
kilometraža je malo važna, vlastite oči, stanje motora, vlasnik i servisna knjižica, a veliki dečki su si kupovali motore jer je to IN i kad su prvi put opali onda su se sparkirali u garažu  8)
(y) (y) (y) (y)
U biti je uho i oko vazno. Svako ko ima imalo sluha cuje kako motor radi i da li tu nesto klepece ili ne. Naravno da ovo ne vazi za ducatija. Taj motor kad radi, imas osjecaj da ce mu sve sto je posarafano popadati.
 
Zog said:
Mi to ne želimo znat. :LOL: :mrgreen:

Ne zelis to znat al isto vam je drago kad kupujete motor, a vlasnik ponosan izvadi servisnu knjizicu i racune da je sve napravio dok ste vi dosli do njega, kilometri se poklapaju sa knjizicom (a on tri puta u gepektu bio)
 
Status
Not open for further replies.