Koliko km godišnje radite motorom.

2010 je bilo 8000km, 2011 je bilo 7000km, kad bi 2012 bilo 6000 ja bi bil zadovoljan, al nažalost mislim da bude dosta manje :palacdolje:
 
12-13000 km po sezoni.
 
sa nekih 10000km prosječno pao na 4000 a kako mi se čini ove godine će biti i manje..... :cry:
 
Sve nešto razmišljam,oni koji idu na susrete vjerovatno će ih prepoloviti a možda i ne.Ekipe koje idu na duže ture n.p.r. preko Bosne,Makedonije ili ture po Azurnoj obali oni su se već odrekli dijela sredstava i otiči će jer jednom se živi,mislim da su najviše na*ebali dečki koji imaju potencijal i voze trke(kakve takve kod nas) jer im je do sada bilo teško a sad još teže.Drugo nekad se auto smatralo luksuzom a ja danas smatram 3-4 auta preseravanjem koji ionako dva koriste za kavicu.Motor po meni nije luksuz jer ima jako puno nebitnih stvari koje ljudi kupuju i služe za skupljanje prašine a sad nekog će stisnuti tko ima 2-3 motora ali bilo je i gorih dana.Motor će se voziti koga voli a kilometraže mi (već ponavljam) nisu nikad bile važne - dok ide i ima ulja sve je dobro a koliko sam kilometara napravio prošlu godinu ne znam ali znam da sam svaki dan na njemu(osim snijega i orkanskih udara bure) i da ću još visiti pa makar ponovo uveli bonove i par-nepar  :mrgreen:
 
T-T said:
Par-nepar...Davno je to bilo :mrgreen:
Da ali su se ipak nabijali kilometri  :wink:
 
papillon said:
Sve nešto razmišljam,oni koji idu na susrete vjerovatno će ih prepoloviti a možda i ne.Ekipe koje idu na duže ture n.p.r. preko Bosne,Makedonije ili ture po Azurnoj obali oni su se već odrekli dijela sredstava i otiči će jer jednom se živi,mislim da su najviše na*ebali dečki koji imaju potencijal i voze trke(kakve takve kod nas) jer im je do sada bilo teško a sad još teže.Drugo nekad se auto smatralo luksuzom a ja danas smatram 3-4 auta preseravanjem koji ionako dva koriste za kavicu.Motor po meni nije luksuz jer ima jako puno nebitnih stvari koje ljudi kupuju i služe za skupljanje prašine a sad nekog će stisnuti tko ima 2-3 motora ali bilo je i gorih dana.Motor će se voziti koga voli a kilometraže mi (već ponavljam) nisu nikad bile važne - dok ide i ima ulja sve je dobro a koliko sam kilometara napravio prošlu godinu ne znam ali znam da sam svaki dan na njemu(osim snijega i orkanskih udara bure) i da ću još visiti pa makar ponovo uveli bonove i par-nepar  :mrgreen:

Ja se slažem,
jedan motor nije luksuz, luksuz je imati 3-4 (onako jedan za na poso, jedan za u šumu, jedan za utrke i još jedan za na kavu)
isto tako i sa autima.
 
    ...do sada radio po 3000 godišnje.
    Motor mi služi isključivo za odlaske na kavu u 20:30, nešto malo "izleta" u nepredvidive dane (penzić pa mogu  :jesus:), i poneki moto susret, ako se sakupi društvo. Obećao sam sebi jednom otići na more s njime i obići sve forumske poznanike na potezu Zadar-Split  :mrgreen:, ali malo mi je nepraktično: motor nema suvozački sic, i služio bi samo u tu svrhu, a za odlaske na plažu bi žena i dalje morala koristiti auto.
    Možda ove godine ipak to učinim... 
 
...nisam nikad imao motor cijelu godinu :misli:, ali znam da mi je 2009. u 6mj. drndanja po okolici i 5 puta na more 18500km, a 2011.g. u 3mj. 10000km
 
...napravim oko 10tkm godišnje.....ne idem na vikend-đireve i slabo se vozam po gradu (mali je grad, pa mi je bolje sa biciklom) :wink:

...odem na par susreta, 1 il 2 duže ture sa ekipom i odem sa motorom na more (žena i klinci idu autom)  :mrgreen:
 
oko 10000 Km, sasvim dovoljno i ove godine bu valjda isto  :021:
 
loudpipes said:
ja sam stekao drugaciji dojam,mozda ce se manje lokat po birtijama i trosit na susretima ali ce se svejedno ici....ipak je benzin najjeftinija stavka ako ides negdje s ekipom


da,baš kako je neko prije spomenuo...  popije se jedno piće(tura) manje i eto razlike u cijeni benzina... (y)
 
karadolo46 said:
da,baš kako je neko prije spomenuo...  popije se jedno piće(tura) manje i eto razlike u cijeni benzina... (y)

ma neeee, odeš pješke u birtiju i popiješ par pića(tura) više.... 8) (y)
 
pričam gluposti  :bonk:, doguraš motor i parkiraš ispred birtije, i onda ne izlaziš dok sve ne popiješ.. :shocked:
 
OldBoy said:
    ...do sada radio po 3000 godišnje.
    Motor mi služi isključivo za odlaske na kavu u 20:30, nešto malo "izleta" u nepredvidive dane (penzić pa mogu  :jesus:), i poneki moto susret, ako se sakupi društvo. Obećao sam sebi jednom otići na more s njime i obići sve forumske poznanike na potezu Zadar-Split  :mrgreen:, ali malo mi je nepraktično: motor nema suvozački sic, i služio bi samo u tu svrhu, a za odlaske na plažu bi žena i dalje morala koristiti auto.
    Možda ove godine ipak to učinim...
Old, kad dogovorim vožnju sa moja dva 50+ frenda prema moru, možeš snama, ne baš Zadar-Split ali Rijeka-Senj-Karlobag! :misli: (y)
 
mladen59 said:
Old, kad dogovorim vožnju sa moja dva 50+ frenda prema moru, možeš snama, ne baš Zadar-Split ali Rijeka-Senj-Karlobag! :misli: (y)

    ...to kaj ti predlažeš je za prek godine, a ja sam mislil preći na G.O.(cca 30 dana, od kraja 7. do kraja 8. mjeseca) u Šibenik s motorom , pa odonud na vožnjicu koji put prema jugu, koji put prema sjeveru...
 
OldBoy said:
    ...to kaj ti predlažeš je za prek godine, a ja sam mislil preći na G.O.(cca 30 dana, od kraja 7. do kraja 8. mjeseca) u Šibenik s motorom , pa odonud na vožnjicu koji put prema jugu, koji put prema sjeveru...
(y) (y) Ok, tak sam ja bio prošle godine kod Floyda par dana u Šibeniku i obišli smo slapove Krke i cijeli dio oko Šibenika. Ak buš za jednodnevnu vožnju sjeverni Jadran, nema frke! (y)
 
Ja vozim motor preko cijele godine, ali nažalost, večinom je to do posla i nazad..Ljeti do na plažu i do Dubrovnika, Šibenika ili Zadra, koji put...Prosječno napravim oko 3.000 km na motoru i oko 1.000 km na skuteru..Kod mene gume umiru od starosti, a ne od potrošenosti :)...
 
Kao prvo i prvo, nije isto preći 10.000km s 250ccm i s 1000ccm  (y)