KONDICIJSKA PRIPREMA MOTORISTA

Ja imam dvije mogučnosti prije sezone. Kondicijske pripreme ili kupnja nove opreme pošto sam preko zime narastao (u širinu). :wink:
 
Voznjom se sigurno trenira viznja, ali izdrzljivost za odvozit trku se trenira kondicijskim treninzima. Za trke je dobro da si sto laksi a i dalje da te drzi snaga i kondicija. Tome sluze treneri koji slazu program i vjezbe ovisno o zahtjevima sporta, sto nema puno veze s klasicnim treningom i obicnim kardijanjem.
Teretana te usporava, ali zato postoje nabacaji, trzaji i slicno da bi se odrzala eksplozivnost.
 
jota said:
Nakon 10 krugova grobnika bi se ispuhao zadnja 2 kruga padnem 30% , ili cestom ZD-Ri boli guzica , boli liva šaka od kvačila - ramena itd. a i kičma .
Dakle otišao u tretanu i uzeo osobnog trenera ( ne bez veze već stručnog ) , djeta skinuo sa 115kg na 105 (mogu ponovo normalno ući u kombinezon) . Nakon 3 mjeseca treninga išli lani krajem 9og ZD-Grobnik bili tamo 2-3sata i nazad , sve magistralom i to prilično živahno , na povratku se odljepimo nas 2 a ja se na po puta između Karlobaga i Starigrada i dođem doma 20min prije svih .
Uglavnom svi tresu livu ruku , boli ih ovo i ono .
Ništa me nije bolilo čak ni guzica utrnula .
Dakle što se mene tiče dobar trener i tretana .
E da jedan bitan detalj imam 48 godina , sad mi u kombinezonu ima mjesta oko trbuha ali mi je tjesno u nogavicama - rukavima a i ramena su mi tisna .

Osobnog trenera na 3 mjeseca ili na 3-4 sata da napravi samo da ti napravi program da radis po njemu??
 
sehrz said:
Osobnog trenera na 3 mjeseca ili na 3-4 sata da napravi samo da ti napravi program da radis po njemu??
ako si rekreativac moze ti biti dovoljno platiti trenera na nekoliko treninga pogotovo ako imas staza u teretani..dakle da ti napise program i provede kroz njega

e sad..sportasi ga uzimaju na duze jer postoje progresije promjene treninga i slicno..ovisno o sezoni napredovanju poteskocama

valjda ce se ritm javiti pa reci nesto :mrgreen:
 
Daemona said:
ako si rekreativac moze ti biti dovoljno platiti trenera na nekoliko treninga pogotovo ako imas staza u teretani..dakle da ti napise program i provede kroz njega

e sad..sportasi ga uzimaju na duze jer postoje progresije promjene treninga i slicno..ovisno o sezoni napredovanju poteskocama

valjda ce se ritm javiti pa reci nesto :mrgreen:

staza nemam ...jer nemam bas iskreno ni vremena (posao ,redoviti student... bla) .. ali preko ljeta bi uhvatio malo vremena jer nisam se bavio nicime 3 god. :) uglavnom citam da je oko 150-200kn sat...
 
sehrz said:
staza nemam ...jer nemam bas iskreno ni vremena (posao ,redoviti student... bla) .. ali preko ljeta bi uhvatio malo vremena jer nisam se bavio nicime 3 god. :) uglavnom citam da je oko 150-200kn sat...
u pravilu je tako..
ako si se imalo bavio sportom neke stvari ces lako pohvatat
ako pricamo o jednostavnijem treningu na psravama i utezima bez trzaja i olimpijskih dizanja
za ovo drugo treba dosta vjezbanja
 
osobni trener je samo za ljencine :wink:
 
Branko-ST said:
osobni trener je samo za ljencine :wink:

ak cemo tak razmisljat onda je i teretana za ljencine jer uvijek mozes bacat gnoj po polju i bit u formi ,a uostalom i motocikli su za ljencine kojima se neda hodat kaj ne?? :p

ma bavio sam se kosarkom ali nakon problema s koljenom po preporuci doktora prestao :( uglavnom cu uhvatit nesto vremena i otici kod nekog tko se razumije da mi napravi program pojasni i onda udarat po tome pa nakon 2-3 mjeseca provjerit program i onda opet i mislim da ce to bit dovoljno :)
 
antefz6 said:
Odlična tema!!!  (y)
Inače ja sam prošao sve programe od trčanja , teretane i svih ostalih opče poznatih treninga i došao sam do toga da mogu pretrčati 10 kilometara za 50 minuta, 8 km za 37 minuta znači sve super rezultati o onda dođem na Alpe adriu na grobnik i od 11 krugova odvezem 5 brzih krugova ostalo mrtvo tijelo na motoru :LOL: znači potpuni debakl.
Uzmemi HR monitor i gledam, trčanje prosjek HR cca 140, odem na grobnik i rundam , prosjek 168 max 174 ili tak nešto. Znači ja vježbam na 135 a trkam se na 170 što daje zaključak da su mi svi treninzi u pogrešnoj hr zoni jer mi se nakon 3-4 kruga na grobniku počinje crniti pred očima i pada mi koncentracija i razina svijsti
Sad sam promjenio pripremu za 180 stupnjeva, radim isključivo kružne hit treninge 45 min-60 min, girije, zgibovi, spoolovi, skok-sklek i kad to radim hr mi je od ¸155-165m uopće nisam trčao 2 mjeseca, otišao sam na trčanje jednom i bilo mi je teško prvih 4 km jer sam se teško zagirjao a kad sam postigao radnu temepraturu odvalio sam 4 km za 17 minuta što je spektakularno bar za mene,
Eto toliko do mene :021:

Sve to stoji,
da bi radio HIT treninge, moraš imati aerobnu bazu, dakle, moraš napraviti bazičnu pripremu na niskoj HR zoni (cca 130) i tek onda raditi HIT treninge, To će bi omogućiti lakše treniranje i bolji opravak nakon vikokoenergetskih i zahtjevnih treninga poput HIT-a.
 
Vidim tema se lijepo širi, ima pametnih postova, drago mi je zbog toga... Hvala Daemoni na nekoliko izvrsnih misli  (y)

Važno je reći da treninzi nikako ne mogu biti isti za različite kvalitativne kategorije natjecatelja. Nije isto da li vozim mx/enduro/xc/jet ski vikendom radi gušta i druženja ili pak na visokoj međunarodnoj razini i želim tamo napraviti ozbiljan rezultat.
Prvoj će skupini biti najvažnije napraviti dobru bazu (teretana, trčanje), a specifičnu kondiciju će uglavnom steći vožnjom. Takođet će im biti važna prevencija ozljeda i to će im biti domet. Za više vrlo vjerovatno u životu nemaju vremena ili novaca. Druga je skupina malo zahtjevnija; često su to treninzi i dva puta na dan plus vožnja, prehrana, suplementacija, opravak...skupi se tu i cijelo radno vrijeme. To se dvije krajnosti i ako niste u niti jednoj onda se nalazite negdje između  :misli:
 
Da kažem i ja koju riječ na ovu temu .Otkako sam počeo trenirati (imam 43godine) nevjerovatno koliko sam si olakšao vožnju na motoru i dobio samo pouzdanje ,inače vozim R-a,a oni su nekako naj zahtjevniji za vožnju jer tu se dosta umara što zbog položaja ,što zbog samog načina vožnje (cesta -staza)...nakon pola sata vožnje  bolile su me  ruke,vrat ,leđa  i da sad ne nabrajam (Godina moje proizvodnje) ,vježbajući u teretani sa programom za masu i kombinirajućim gimnastičkim trenzima(bez utega ,samo vlastita težina) taj sam problem bolova i ukočenosti trajno riješio tako da mi je sad stvarno ok što se tiče vožnje na motoru , a malo sam se i dizajnirao pa tako da ima  više razloga za vježbu  (y)
 
tornado 111 said:
Vidim tema se lijepo širi, ima pametnih postova, drago mi je zbog toga... Hvala Daemoni na nekoliko izvrsnih misli  (y)

Važno je reći da treninzi nikako ne mogu biti isti za različite kvalitativne kategorije natjecatelja. Nije isto da li vozim mx/enduro/xc/jet ski vikendom radi gušta i druženja ili pak na visokoj međunarodnoj razini i želim tamo napraviti ozbiljan rezultat.
Prvoj će skupini biti najvažnije napraviti dobru bazu (teretana, trčanje), a specifičnu kondiciju će uglavnom steći vožnjom. Takođet će im biti važna prevencija ozljeda i to će im biti domet. Za više vrlo vjerovatno u životu nemaju vremena ili novaca. Druga je skupina malo zahtjevnija; često su to treninzi i dva puta na dan plus vožnja, prehrana, suplementacija, opravak...skupi se tu i cijelo radno vrijeme. To se dvije krajnosti i ako niste u niti jednoj onda se nalazite negdje između  :misli:

Mene pak zanima, ako si iz Bj, kako to da se nismo sreli ni na jednoj enduro voznji :misli: gdje bi utreniran vozac i te kako dosao do izrazaja :misli: :misli: :misli: :misli:
 
da vidim u kojem smjeru će se ova tema razvijati, tornado 111 i Daemona po načinu na koji pišete vidim da smo kolege koje su kod Jukića i Milanovića prošle dril... :misli: :misli:
 
Za trening najviše koristim orbitrek.......doma gledaš neki film ili sjednicu sabora i vrtiš, kada se umoriš napraviš par sklekova, trbušnjaka, malo utega, pa se opet odmoriš na orbitreku.....nemoraš nikud ići, vježbaš kad ti paše i potpuno je besplatno, važno je imati dobar orbitrek, ne zbog kvalitete već zbog hoda ruku i nogu, probao sam neke koji su imali vrlo mali hod. Probao sam i na veslačkom ergometru, ali nisam uspio otići preko 130? Vidim i da neki misle da je cestovna vožnja zahtjevna.......dođi na 10 (deset) minuta na cross stazu ili trial  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
stavi da ti mjeri snagu, i drži 200-250w po zaveslaju, pa da vidiš pulsa :mrgreen:

210 u minuti mogu imati :mrgreen:
 
Sip said:
Mene pak zanima, ako si iz Bj, kako to da se nismo sreli ni na jednoj enduro voznji :misli: gdje bi utreniran vozac i te kako dosao do izrazaja :misli: :misli: :misli: :misli:

Stvar je za sada vrlo jednostavna; nemam motor! Tj, imam Nexusa 300 za po gradu.
Kupovinu MX motora sam ostavio za neko bolje vrijeme.
BTW, vozio sam promo XC utrku u 2010. na Lepircu i bio 2. u klasi amatera, rentao motor od Šipeka. Mislim da je od 13 ljudi u klasi na cilj došlo 3 ili tako nešto.

Sip, cijenim tvoj smisao za humor, ali ako imaš kakvo konstruktivno pitanje koje bi moglo pomoći tebi i većini na forumu - samo pucaj! Kobasice, pljeskavice se sirom i slične delicije ćemo ostaviti za nakon neke vožnjice kod nas u BJ  (y)
 
paranoid said:
da vidim u kojem smjeru će se ova tema razvijati, tornado 111 i Daemona po načinu na koji pišete vidim da smo kolege koje su kod Jukića i Milanovića prošle dril... :misli: :misli:

Čini mi se da je to ta ista škola  :mrgreen:
 
tornado 111 said:
Stvar je za sada vrlo jednostavna; nemam motor! Tj, imam Nexusa 300 za po gradu.
Kupovinu MX motora sam ostavio za neko bolje vrijeme.
BTW, vozio sam promo XC utrku u 2010. na Lepircu i bio 2. u klasi amatera, rentao motor od Šipeka. Mislim da je od 13 ljudi u klasi na cilj došlo 3 ili tako nešto.

Sip, cijenim tvoj smisao za humor, ali ako imaš kakvo konstruktivno pitanje koje bi moglo pomoći tebi i većini na forumu - samo pucaj! Kobasice, pljeskavice se sirom i slične delicije ćemo ostaviti za nakon neke vožnjice kod nas u BJ  (y)

Evo konstruktivno, ja imam alergiju na gluten, tj, tu neku celijakiju, pa imam mali problem :? a zelim imati plocice na stomaku, sto da radim :misli:
( konkretno slusam bez zezanja savjet i drzim se do zadnjeg programa (y) )

P.S. e onda samo se na trci vidjeli :mrgreen: