Kontrola kakvoće benzina

vickodu said:
A sam sebi  :mrgreen: kad je izasao HDI motor psa grupacije namjenjao sam se visokotlacnih koje su na srecu ljudi bili mijenjane na garanciju  :wink:
svatko ima i dobra i loša iskustva, da postoji gorivo loše kvalitete na nekim crpkama istina,zašto ljudi govore da im auti bolje rade na plavi dizel nego na euro dizel !! Baš iz tog razloga šta se (kemičarima) isplati muljati za euro dizelom .dok za plavu nema računice !!
A šta se  servisam tiče-gospodin toči auto isključivo kod mene na pumpi i u dogledno vrijeme mu se razleti pumpa-auto ima 300t km dovuku oni njega u servis i drugi dan evo čovjeka sa uzorkom goriva iz rezervara kod mene .
Pokaže on meni flašu punu mulja a smrdi po nitru ko da je netko prao djelove pa to stavio u flašu !!
Odem ja i izvadim čovjeku uzorak goriva iz agregata i uzorak iz spremnika,naravno to nema nikakve veze sa onim šta je on donio za uzorak,ali čovjek tvrdi da je to iz njegovog rezervara..
Pitam ja njega gdje mu je bosh pumpa,kaže on tu u autu, uzmem ja pumpu i odvinem odzračnik a iz pumpe iscuri gorivo iste boje i mirisa kakvo je kod mene na pumpi!!! Čovjek naravno vidi da ono šta su njemu dali za uzorak nema veze sa gorivom u njegovom autu i gorivom koje je on točio....
 
brunost said:
Pa dobro jel postoji onda prodajno mjesto na kojem se moze kupit bar 10 litara cistog benzina tipa za natjecateljske motocikle i sl.? :misli:

Da! Gorivo za klipne avio-motore.
 
Čitajuči postove došao sam do zaključka : POSLIJE TOČENJA BENZINA NA PUMPAMA DILJEM LIJEPE NAŠE, AKO STIGNETE NA ODREDIŠTE BEZ PIZDARIJA I PROBLEMA UZROKOVANIM GORIVOM, IMALI STE VELIKU SREČU ŠTO NE ZNAČI DA ČE SREČE BITI I SLJEDEĆI PUTA ,MAKAR TOČILI NA ISTOJ PUMPI !!!  :shock:  :mrgreen: :mrgreen:

Molio bi nekoga ko stvarno dobro poznaje situaciju kod nas ,da mi preporuči na kojoj pumpi da točim i kojim redom (od najpouzdanije na niže, znači OMV ili TIFON ili LUKOIL ili INA ili netko X )  (y) Nadam se da takva postoji!!
 
Nije baš tako strašno!

Sve nove i moderne pumpe opremljene su sondama i centralno se prati promjena i usklada. To bi značilo da se ne može puno muljati jer je svako dolijevanje zabilježeno, kao i svaki izlaz. U realnom vremenu se prati kretanje temperature i vrši se automatska korekcija.

Za izbjegavati je stare Inine pumpe i sve privatne. Nove Inine i većina Tifonovih su OK. Lukoil i OMV su na nekim lokacijama od privatnika u zakup uzeli neke pumpe a radi stara ekipa sa starim navikama pa je i te dobro izbjegavati.

Stvarno sam se raspisao, sada bi bilo dosta.
 
Toma HR said:
Nije baš tako strašno!

Sve nove i moderne pumpe opremljene su sondama i centralno se prati promjena i usklada. To bi značilo da se ne može puno muljati jer je svako dolijevanje zabilježeno, kao i svaki izlaz. U realnom vremenu se prati kretanje temperature i vrši se automatska korekcija.

Za izbjegavati je stare Inine pumpe i sve privatne. Nove Inine i većina Tifonovih su OK. Lukoil i OMV su na nekim lokacijama od privatnika u zakup uzeli neke pumpe a radi stara ekipa sa starim navikama pa je i te dobro izbjegavati.

Stvarno sam se raspisao, sada bi bilo dosta.

Potpis na boldano  (y), motor točim isključivo na novim tifonovim pumpama i to eurosuper class, a auto di stignem jer mi se je*e za njega  :mrgreen:
 
Toma HR said:
Nije baš tako strašno!

Sve nove i moderne pumpe opremljene su sondama i centralno se prati promjena i usklada. To bi značilo da se ne može puno muljati jer je svako dolijevanje zabilježeno, kao i svaki izlaz. U realnom vremenu se prati kretanje temperature i vrši se automatska korekcija.

Za izbjegavati je stare Inine pumpe i sve privatne. Nove Inine i većina Tifonovih su OK. Lukoil i OMV su na nekim lokacijama od privatnika u zakup uzeli neke pumpe a radi stara ekipa sa starim navikama pa je i te dobro izbjegavati.

Stvarno sam se raspisao, sada bi bilo dosta.

Zahvaljujem  (y) Napisao sam zaključak na osnovu pisanja postova, ne znači da stvarno tak mislim ,makar ima svega to je sigurno !! :misli:  (y)
 
Ghostrider-SB said:
Potpis na boldano  (y), motor točim isključivo na novim tifonovim pumpama i to eurosuper class, a auto di stignem jer mi se je*e za njega  :mrgreen:
Normalno da mi je MOTOR .... MOTOR , ali jbg i auto je moj i svako sranje ide iz mog džepa ,tak da i jedno i drugo volim natočit kvalitetnim gorivom .  (y)
 
Tocim kad mi treba gorivo a tocio sam i u svakakvim vukojebinama i vazda radi motor bez problema  :mrgreen:
 
vickodu said:
Tocim kad mi treba gorivo a tocio sam i u svakakvim vukojebinama i vazda radi motor bez problema   :mrgreen:
za sve u životu postoji prvi put!  :wink:
 
goc said:
za sve u životu postoji prvi put!  :wink:

Daj mi reci na kojoj cu benzinskoj naliti gorivo u Albaniji  :misli:
 
vickodu said:
Daj mi reci na kojoj cu benzinskoj naliti gorivo u Albaniji  :misli:
ne znam,nisam nikad bio...ali ako se ne varam tema se odnosi na teritorij naše države!
 
goc said:
ne znam,nisam nikad bio...ali ako se ne varam tema se odnosi na teritorij naše države!

Kod mene i nemam izbora nego INU a posto sam cesto po drugim drzavama prisiljen sam ulijevati na razno raznim pumpama Kad sam nakon 30000 km izvadio filter iz rezervara bio je potpuno cist  :mrgreen:
 
to nam je svima drago čuti jer stalno kolaju priče o lošoj kvaliteti goriva tako da je tvoj primjer vrlo ohrabrujuć za sve nas!  (y)
 
mladen59 said:
Natoči prije i poslije Albanije   (y) (y) Šala mala- vidimo se na cugi!! :D

Ulio ja u da vidim ima li razlike s nihovim gorivom . I nema nikakve  :wink: Vidimo se  (y)
 
To vjerojatno ovisi od pumpe do pumpe. Starost rezervara poštenje djelatnika. Moj prijatelj da ga ne imenujem točio stalno u Novskoj na INI i odjedanput motor počeo slabo vući i nije htio nabrati preko 240 km/h  otišao na servis i tamo mu kompjuter pokazao grešku na ubrizgavanju. Čovjek iz servisa kaže ne znam šta da napravim takvih problema na takvom motoru još se nikada nisam s tim susreo. Uglavnom da ne duljim čovjek od onda toči u Kutini OMW 100 i  nikakvih problema s motorom nakon trećeg rezervoara ide ko lud troši puno manje i nabire 300 km/h ko od šale.