Kontrola kakvoće benzina

loudpipes said:
kompa moj bilo je i toga,ne znam da li jos tako rade ali radilo se
kad smo vec kod toga,u rafineriji u rijeci smo imali pravo brdo kamenja prije ulaza na puniliste,sofer bi uzeo u kabinu kamenja izmedju 50-100 kg,kad prodje vagu,prije punilista ga izbaci,100 kila svaka tura pa ti vidi
a znam i decka koji je radio kao kontrolor benzinskih,naglo se opario,bio pohlepan pa pao,kantama su lijevali vodu!

Milim da vise ne ulijevaju ali nisam siguran Postalo je prerizicno jer su novi auti preosjetljivi vodu i slicne gluposti
 
vickodu said:
Milim da vise ne ulijevaju ali nisam siguran Postalo je prerizicno jer su novi auti preosjetljivi vodu i slicne gluposti

i ja mislim,nekad si trebao imat jakog igraca u zagrebu da bi dobio posao na pumpi u rijeci....naglasak na nekad
 
loudpipes said:
i ja mislim,nekad si trebao imat jakog igraca u zagrebu da bi dobio posao na pumpi u rijeci....naglasak na nekad

Nije se ni sad to puno promijenilo Jos uvijek stoje varijante ulijevanja goriva u autobuse u dogovoru sa vozacom a tu potorsnja moze jako varirat Da se na pumpi jos uvijek lijepo zaraditi
 
mario31 said:
Moje mišljenje je da 90% ovoga kaj je tu napisano u ovoj temi je totalna glupost i neznanje, ne mogu vjerovat kakve sve fiks ideje ljudi tu imaju  :mortal: .
Takvo pljuvanje po ljudima i (meni jer već 10 godina vozim cisternu) a bez razloga i dokaza sramota  :(
Ako želite baš znati OMV i EUROPETROL i neke privatne pumpe dobivaju gorivo iz skladišta JANAF KRK ,to se gorivo razlikuje dosta od pošiljke do pošiljke ovisno od kud je brod doplovio, stim da nekad nadopunjuju svoje crpke i iz pRugih Skladišta INA-PETROL slo itd. INA večinom koristi svoje gorivo osim što nekad dođe kakva pošiljka iz Mađarske pretežno euro dizel, stim da rafinerija Rijeka ima dosta kvalitetnije gorivo nego Sisak .
TIFON isključivo uvozi gorivo sad za kvalitetu ne znam jer ga nisam nikad vozio.
I odgovor na nečiji post od prije da u Gorici ima netko SLO98-jedini uvoznici goriva u RH su -INA / PETROL / OMV / TIFON /LUKOIL , stoga nema šanse da netko uveze cisternu goriva sam tak,jer treba ispuniti hebene uvjete da bi se dobila dozvola za uvoz naftnih prerađevina !!!

prijatelju moj da mi je 1% od cisterni omv-a koje sam natocio u rafineriji rijeka......
 
vickodu said:
Nije se ni sad to puno promijenilo Jos uvijek stoje varijante ulijevanja goriva u autobuse u dogovoru sa vozacom a tu potorsnja moze jako varirat Da se na pumpi jos uvijek lijepo zaraditi

ma moze,slazem se,jos uvijek se konekcija na brojacu malo odvrne pa malo nakapa u kante prilikom iskrcaja na pumpi,
jos uvijek se priznaje da su isparavanja iz cisterne cca 100 litara od ina-e urinj do benzinske kantrida(!)....
a da znas koliko trose brodovi jadrolinije,plovio ne plovio,jbg pije,brod je to  :LOL:
 
loudpipes said:
ma moze,slazem se,jos uvijek se konekcija na brojacu malo odvrne pa malo nakapa u kante prilikom iskrcaja na pumpi,
jos uvijek se priznaje da su isparavanja iz cisterne cca 100 litara od ina-e urinj do benzinske kantrida(!)....
a da znas koliko trose brodovi jadrolinije,plovio ne plovio,jbg pije,brod je to  :LOL:

O znam  :wink: Ina za brodove mi 50 metara od kuce
 
Ja mislim da bi trebalo pozvati Mulder i Scully jer su u ovaj slučaj mulja sigurno upleteni mali zeleni  :LOL:
 
vickodu said:
Imas neku ideju odakle necistoce i voda u gorivu  :misli: Nisam od onih sto misle da vozaci cisterne i radnici na pumpama uljevaju vodu

Nečistoće u gorivu!

Benzini - nečistoće nastaju uglavno krivim rukovanjem. Oktanska vrijednost je često upitna, pa je tako na zadnjoj analizi u ovlaštenom laboratoriju za gorivo vrijednosti 95 oktana izmjereno 92,1. Voda je nus-produkt u proizvodnji (tkz. tehnološka voda) i svaka priča o nalijevanju vode je smiješna i muljatori na benziskama vole dok to mislite jer svatko upućen zna da se voda odmah odvaja od goriva, tj. gorivo pliva na vodi (radi razlike specifične težine vode i goriva). Nešto malo vode nastaje i radi kondezacije spremnika što je na novijim pumpama rješeno. Radi "mrtve visine" spremnika gotovo je nemoguće je da se natoči u rezervoar. Postoji samo jedna mogućnost a to je dok korpa dođe na mrtvu visinu da "vrtlog" povuče malo vode.

Dizelska goriva - tu je stvar malo složenija a mogućnosti makinacija su puno veće. Kao prvo u dizelska goriva je moguće natočiti čuda i sve se to lijepo pomiješa pa ispadne da u spremniku od 50.000 litara goriva imate 2.000 litara starog ulja i 1000 litara otpadnog jestivog ulja (malo karikirano). Također udio sumpora u dizelskom gorivu je puno veći, a u starim rafinerijama (kao Sisak) je i prevelik.

Na novim pumpama koje imaju sonde i centralno praćenje visine goriva, većina makinacija je spriječena.

Vozači cisterna su nekad po cisterni uzimali do 200 lit. goriva. Danas su sretni ako maznu 40 litara, ali to ne znači da mjenjaju kvalitetu goriva već imaju druge načine.

Pošto sam godinama bio voditelj jedne b/c koja je radila 24 sata mogao bi napisati i elaborat ali i ovo je dosta.
 
Toma HR said:
Nečistoće u gorivu!

Benzini - nečistoće nastaju uglavno krivim rukovanjem. Oktanska vrijednost je često upitna, pa je tako na zadnjoj analizi u ovlaštenom laboratoriju za gorivo vrijednosti 95 oktana izmjereno 92,1. Voda je nus-produkt u proizvodnji (tkz. tehnološka voda) i svaka priča o nalijevanju vode je smiješna i muljatori na benziskama vole dok to mislite jer svatko upućen zna da se voda odmah odvaja od goriva, tj. gorivo pliva na vodi (radi razlike specifične težine vode i goriva). Nešto malo vode nastaje i radi kondezacije spremnika što je na novijim pumpama rješeno. Radi "mrtve visine" spremnika gotovo je nemoguće je da se natoči u rezervoar. Postoji samo jedna mogućnost a to je dok korpa dođe na mrtvu visinu da "vrtlog" povuče malo vode.

Dizelska goriva - tu je stvar malo složenija a mogućnosti makinacija su puno veće. Kao prvo u dizelska goriva je moguće natočiti čuda i sve se to lijepo pomiješa pa ispadne da u spremniku od 50.000 litara goriva imate 2.000 litara starog ulja i 1000 litara otpadnog jestivog ulja (malo karikirano). Također udio sumpora u dizelskom gorivu je puno veći, a u starim rafinerijama (kao Sisak) je i prevelik.

Na novim pumpama koje imaju sonde i centralno praćenje visine goriva, većina makinacija je spriječena.

Vozači cisterna su nekad po cisterni uzimali do 200 lit. goriva. Danas su sretni ako maznu 40 litara, ali to ne znači da mjenjaju kvalitetu goriva već imaju druge načine.

Pošto sam godinama bio voditelj jedne b/c koja je radila 24 sata mogao bi napisati i elaborat ali i ovo je dosta.

znaci 98-ica ima cca 95 oktana.... :wink:
 
brunost said:
znaci 98-ica ima cca 95 oktana.... :wink:


Bilo je i slucajeva kad su prodavali 98 a pumpa je bila spojena na tank od 95  :wink:
 
vickodu said:
Bilo je i slucajeva kad su prodavali 98 a pumpa je bila spojena na tank od 95  :wink:
Ne mora biti spojeno-samo u spremnik 98 natoče 4t lit 95. Na kraju dana razlika u djep.

Ili dizel pod eurodizel-omiljena rabota!

Mislite da je plavi dizel plav zato da bi policajci virili u rezervoare vozila? Nije.

Najviše volim nazive "millenium dizel", "supereurodizel" i slične koje se u zadnje vrijeme viđaju na pumpama. :LOL:

Jedino je žalosno da su nekad pumpaši, njihove obitelji, birtije i restorani u koje su navraćali kao i njihove ljubavnice živjeli ko bogovi. Danas toga više nema - sve u profit megakorporacijama.
 
Toma HR said:
Ne mora biti spojeno-samo u spremnik 98 natoče 4t lit 95. Na kraju dana razlika u djep.

Ili dizel pod eurodizel-omiljena rabota!

Mislite da je plavi dizel plav zato da bi policajci virili u rezervoare vozila? Nije.

Najviše volim nazive "millenium dizel", "supereurodizel" i slične koje se u zadnje vrijeme viđaju na pumpama. :LOL:

Sto su cesto i osjecali vlasnici modernih dizelasa placajuci jako skupe poravke ako nisu imali auto pod garancijom  :mrgreen:
 
vickodu said:
Sto su cesto i osjecali vlasnici modernih dizelasa placajuci jako skupe poravke ako nisu imali auto pod garancijom  :mrgreen:
ne vjeruj previše ni servisima  (y)
 
mario31 said:
ne vjeruj previše ni servisima  (y)

A sam sebi  :mrgreen: kad je izasao HDI motor psa grupacije namjenjao sam se visokotlacnih koje su na srecu ljudi bili mijenjane na garanciju  :wink:
 
Muljanja sa gorivom je bilo uvijek, a uvijek će i biti, samo što se sada malo strože provjerava al još uvijek ima prostora za razna kemijanja  :wink:
 
Pa dobro jel postoji onda prodajno mjesto na kojem se moze kupit bar 10 litara cistog benzina tipa za natjecateljske motocikle i sl.? :misli:
 
brunost said:
Pa dobro jel postoji onda prodajno mjesto na kojem se moze kupit bar 10 litara cistog benzina tipa za natjecateljske motocikle i sl.? :misli:

Grobnik  :mrgreen:

Ili si zamješaj sam pa se vozi  :mrgreen:

nitrometan 20% - metanol 80%
propilen oksid 5% - etanol 95%
toluen 10% - bencin 90%
metanol 50% - bencin 35% - bencol 10% - aceton 5%
bencol 50% - bencin 50%
aceton 15% - bencin 85%
aceton 10% - metanol 90%
 
brunost said:
Pa dobro jel postoji onda prodajno mjesto na kojem se moze kupit bar 10 litara cistog benzina tipa za natjecateljske motocikle i sl.? :misli:

Postoji kupis ga u plombiranoj bacvi od 50 litara  :wink:
 
Ghostrider-SB said:
Grobnik  :mrgreen:

Ili si zamješaj sam pa se vozi  :mrgreen:

nitrometan 20% - metanol 80%
propilen oksid 5% - etanol 95%
toluen 10% - bencin 90%
metanol 50% - bencin 35% - bencol 10% - aceton 5%
bencol 50% - bencin 50%
aceton 15% - bencin 85%
aceton 10% - metanol 90%

Ovo mi je bas pomoglo! :mrgreen:

vickodu said:
Postoji kupis ga u plombiranoj bacvi od 50 litara  :wink:

(y)