Kontrola kakvoće benzina

3alfa3 said:
Ne kazem da je slika laznjak, ali svakako nije realno stanje stvari. Ko zna koje sve okolnosti su morale bit zadovoljene da u flasi bude bas toliko smeca....


Kao to moze tvrditi sa sigurnoscu  :misli: Koje to okolnost trebaju biti zadovoljene Izlijes iz palsticnog rezervara benzinu i na dnu se odvoji smeda voda a toga sam se kroz servis i previse nagledao  :?
 
zaoglas said:
Ovo je jedan slučaj...pravilo nije...dečko veli da je točio na Ini....ali moš si mislit kak to utječe na bilo koji agregat....i sad da ti ideš tužit tu kompaniju oni će ti nać miljon razloga i izgovora da nisu krivi....
ne mogu zamislit toliko mulja u litri benzina,a ni kako je uopče to moguče,možda rezervoar nije čiščen nikad od kad je napravljen pa da se nagomilalo te šporkice-mulja kojeg opet nebi trebalo bit nikako nakon procesa proizvodnje,a ni usisi iz rezervoara su napravljeni da ne mogu povuč tu šporkicu???? :misli: :mrgreen: :misli:
 
vickodu said:
Kao to moze tvrditi sa sigurnoscu   :misli: Koje to okolnost trebaju biti zadovoljene Izlijes iz palsticnog rezervara benzinu i na dnu se odvoji smeda voda a toga sam se kroz servis i previse nagledao  :?
vodu je Vicko moguče nač u tanku ,u svaki tank bi se trebalo kontrolirat ima li je ili ne,ako ima i količina vode to je vrlo jednostavno i brzo ,ovo govorim iz iskustva sa brodova (nemam ama baš nikakve veze sa inom)nego ono šta je momak slika nije voda več mulj,a to mi je zabrinjavajuče,neznam????
 
vickodu said:
Kao to moze tvrditi sa sigurnoscu   :misli: Koje to okolnost trebaju biti zadovoljene Izlijes iz palsticnog rezervara benzinu i na dnu se odvoji smeda voda a toga sam se kroz servis i previse nagledao  :?

Procitaj ovo sto je rus iznad ovog posta napisao. Tako nekako i ja razmisljam i to bi bile te okolnosti.


Ispada da bi onda cisterne svaki put uz benzin kojeg istoce u spremnik na pumpi trebale istovariti i par stotina kg smeca. To je nemoguce.
 
3alfa3 said:
Procitaj ovo sto je rus iznad ovog posta napisao. TAko nekako i ja razmisljam i to bi bile te okolnosti

Procitao sam Daj mi onda objasni odakle smeda voda u plasticnim rezervarima i to kod raznih proizvodaca motora i kod raznih vlasnika  :misli: :misli:
 
vickodu said:
Procitao sam Daj mi onda objasni odakle smeda voda u plasticnim rezervarima i to kod raznih proizvodaca motora i kod raznih vlasnika  :misli: :misli:

A koliko je litara proslo kroz te plasticne rezervoare da bi doslo da te smedje "pojave"? Sigurno ne 1 litra kao na slici.

Ne kazem da je gorivo bez necistoca, ali svakako se ne radi o toj kolicini kao na slici koju sam komentirao, jer da je tako, onda bi auti nakon 10 tankanja ostali bez volumena u rezervoaru jer bi smece bilo do cepa  :mrgreen:
 
3alfa3 said:
A koliko je litara proslo kroz te plasticne rezervoare da bi doslo da te smedje "pojave"? Sigurno ne 1 litra kao na slici.

Ne kazem da je gorivo bez necistoca, ali svakako se ne radi o toj kolicini kao na slici koju sam komentirao, jer da je tako, onda bi auti nakon 10 tankanja ostali bez volumena u rezervoaru jer bi smece bilo do cepa  :mrgreen:


Koliko goriva moze proci kroz skuter star par mjeseci  :misli: :misli:
 
neznam,neznam :LOL: :LOL:znam da nam rafinerije nisu baš oličenje tehnološke obnove,ali opet??na brodovima znam da je česta  gotovo uobičajna pojava velike količina vode ,ali to muljaju distributeri i oni odgovorni iz škverova za opskrbu broda ipak se tu radi o stotinama tona,ali ovo neznam u tom lancu distribucije ko?i kako?
 
vickodu said:
Koliko goriva moze proci kroz skuter star par mjeseci  :misli: :misli:

Dovoljno za kilu-dvije smeca koje bi bilo u njemu kad bi gorivo bilo prljavo kao ovo sa slike?

Konkretno, u mom skuteru u rezervoaru nakon 42.000km ima pijeska koliko ima i crnog pod noktima kad se dijete iglra u pjescaniku. Ne vise od toga. Znam, jer sam gledao kroz otvor plovka sa svjetiljkom
 
3alfa3 said:
Dovoljno za kilu-dvije smeca koje bi bilo u njemu kad bi gorivo bilo prljavo kao ovo sa slike?

Konkretno, u mom skuteru u rezervoaru nakon 42.000km ima pijeska koliko ima i crnog pod noktima kad se dijete iglra u pjescaniku. Ne vise od toga. Znam, jer sam gledao kroz otvor plovka sa svjetiljkom

Svatko ima pravo na svoje misljenje a ja se ne slazem sa tvojim iz jednostavnog razloga sto godinama gledam rezervare pune raznih necistoca
 
vickodu said:
Svatko ima pravo na svoje misljenje a ja se ne slazem sa tvojim iz jednostavnog razloga sto godinama gledam rezervare pune raznih necistoca

Slazemo se mi obojica, samo se nismo dogovorili o mjernim jedinicama kojima mjerimo necistocu u odredjenoj kolicini goriva (µg, mg, g, dag, kg)   :D
 
3alfa3 said:
Slazemo se mi obojica, samo se nismo dogovorili o mjernim jedinicama necistoce (µg, mg, g, dag, kg)   :D

Sto se tice necistoce ja ti tu imam misljenje da je imas u rezervaru kakve imas srece .U bit mislim da ako lijevas odmah nakon punjenja tankova na pumpi da imas puno vise sanse dobit vece kolicine necistoca i vode U tankovima na dnu ima razno raznih necistoca kada cisterna napuni sve se to podigne sa dna i zamjesa sa cistom benzinom Ako nemas srece dok se ne slegne i ti dobijes dio u svoj rezervar
 
Ja na benzisku dodjem sa kanisterom od 20 litara u kojem je 4dl ulja i natocim do vrha. Onda kod kuce to prebacim u flase od 2 litre jer mi je tako lakse ulijevat u skuter. I nikad nisam vidio u tim flashama niti naznaka necistoce. Nikad.


vickodu said:
U bit mislim da ako lijevas odmah nakon punjenja tankova na pumpi da imas puno vise sanse dobit vece kolicine necistoca i vode U tankovima na dnu ima razno raznih necistoca kada cisterna napuni sve se to podigne sa dna i zamjesa sa cistom benzinom

Apsolutno se slazem.
Inace, tocim na vrlo frekventnim pumpama, sto bi trebalo povoljno utjecat na cistocu
 
putovanje tog naseg mulja pocinje u rafineriji
proizvedeni benzin ide u rezervoare,ovi se odmah dreniraju zbog vode i raznih drugih necistoca(atmosferski ostaci)
ali ako je potraznja povecana ili je bilo kakvog zastoja u proizvodnji pa su kratki s benzinom nema se vremena cekat da se necistoca stalozi
pa benzin ide odmah u prodaju
tu sad igra faktor srece,kao sto je netko prije rekao,ako naletis u krivo vrijeme...

evo neki podaci pa vidite sami
rezervoar od 10.000 kubika se cisti odprilike svakih 5 godina i iz njega se izvadi oko 75 kubika stalozene necistoce(luzina,atmosferski ostatak)

a jos tome i dodajte da 98 oktana ima nekih 96,5
a i ne zaboravite da vam u knjizici vozila pise pod gorivo-NAJMANJE 95
sta mislite koliko ima onaj od 95 ? :mrgreen: :shock: :misli:
 
Moje mišljenje je da 90% ovoga kaj je tu napisano u ovoj temi je totalna glupost i neznanje, ne mogu vjerovat kakve sve fiks ideje ljudi tu imaju  :mortal: .
Takvo pljuvanje po ljudima i (meni jer već 10 godina vozim cisternu) a bez razloga i dokaza sramota  :(
Ako želite baš znati OMV i EUROPETROL i neke privatne pumpe dobivaju gorivo iz skladišta JANAF KRK ,to se gorivo razlikuje dosta od pošiljke do pošiljke ovisno od kud je brod doplovio, stim da nekad nadopunjuju svoje crpke i iz pRugih Skladišta INA-PETROL slo itd. INA večinom koristi svoje gorivo osim što nekad dođe kakva pošiljka iz Mađarske pretežno euro dizel, stim da rafinerija Rijeka ima dosta kvalitetnije gorivo nego Sisak .
TIFON isključivo uvozi gorivo sad za kvalitetu ne znam jer ga nisam nikad vozio.
I odgovor na nečiji post od prije da u Gorici ima netko SLO98-jedini uvoznici goriva u RH su -INA / PETROL / OMV / TIFON /LUKOIL , stoga nema šanse da netko uveze cisternu goriva sam tak,jer treba ispuniti hebene uvjete da bi se dobila dozvola za uvoz naftnih prerađevina !!!
 
mario31 said:
Moje mišljenje je da 90% ovoga kaj je tu napisano u ovoj temi je totalna glupost i neznanje, ne mogu vjerovat kakve sve fiks ideje ljudi tu imaju  :mortal: .
Takvo pljuvanje po ljudima i (meni jer već 10 godina vozim cisternu) a bez razloga i dokaza sramota  :(
Ako želite baš znati OMV i EUROPETROL i neke privatne pumpe dobivaju gorivo iz skladišta JANAF KRK ,to se gorivo razlikuje dosta od pošiljke do pošiljke ovisno od kud je brod doplovio, stim da nekad nadopunjuju svoje crpke i iz pRugih Skladišta INA-PETROL slo itd. INA večinom koristi svoje gorivo osim što nekad dođe kakva pošiljka iz Mađarske pretežno euro dizel, stim da rafinerija Rijeka ima dosta kvalitetnije gorivo nego Sisak .
TIFON isključivo uvozi gorivo sad za kvalitetu ne znam jer ga nisam nikad vozio.
I odgovor na nečiji post od prije da u Gorici ima netko SLO98-jedini uvoznici goriva u RH su -INA / PETROL / OMV / TIFON /LUKOIL , stoga nema šanse da netko uveze cisternu goriva sam tak,jer treba ispuniti hebene uvjete da bi se dobila dozvola za uvoz naftnih prerađevina !!!

Imas neku ideju odakle necistoce i voda u gorivu  :misli: Nisam od onih sto misle da vozaci cisterne i radnici na pumpama uljevaju vodu
 
ne znam na koga se odnosi tvoj post ali ako vozis onda i znas da laboranti uzimaju uzorke goriva i iz rezervara i iz cisterni i izdaju potvrdu o vrijednostima u gorivu(oktani,sumpor...)
pa prema tome nema veze od kud je gorivo doslo,oni ga trebaju isporucit u odredjenoj kvaliteti


ups,ovo je za post od maria
 
loudpipes said:
ne znam na koga se odnosi tvoj post ali ako vozis onda i znas da laboranti uzimaju uzorke goriva i iz rezervara i iz cisterni i izdaju potvrdu o vrijednostima u gorivu(oktani,sumpor...)
pa prema tome nema veze od kud je gorivo doslo,oni ga trebaju isporucit u odredjenoj kvaliteti
pa tko kaže da ga ne isporuče u određenoj kvaliteti
 
vickodu said:
Imas neku ideju odakle necistoce i voda u gorivu  :misli: Nisam od onih sto misle da vozaci cisterne i radnici na pumpama uljevaju vodu

kompa moj bilo je i toga,ne znam da li jos tako rade ali radilo se
kad smo vec kod toga,u rafineriji u rijeci smo imali pravo brdo kamenja prije ulaza na puniliste,sofer bi uzeo u kabinu kamenja izmedju 50-100 kg,kad prodje vagu,prije punilista ga izbaci,100 kila svaka tura pa ti vidi
a znam i decka koji je radio kao kontrolor benzinskih,naglo se opario,bio pohlepan pa pao,kantama su lijevali vodu!
 
mario31 said:
pa tko kaže da ga ne isporuče u određenoj kvaliteti

ja