KTM 1290

pa iskreno od kad sam prodao zx10r 09 nisam na miru, yamaha je bila dobra prilika kao i zx10r 2015 pa sam prodao. ali ovo, ovo ne vidim da ce skoro iz garaze
kakav je za nas 194cm/110 kg,
jeli kako to čudo upravljivo i koliko je ustvari težak jer pari dosta velik ..?
 
Last edited:
Ne mozes ovo bas usporedivati sa Supertenere. Tvoj je 21/18, iskreno ne znam tko 160 KS moze iskoristiti na offroadu.
Realno ni supertenere nije za off road, a vozio sam je vise puta po svakakvim zabitima. KTM mi je i na cesti bolji u svemu, osim udobnosti i zastiti od vjetra (ovo isto uzeti s rezervom jer sam tamo imao airflow vizir)
Znam i ja da je SAS primjereniji za cestu, ali aluminijski kotaci su mi no go, plus potencijalne komplikacije sa aktivnim ovjesom....i eto me na SAR.
Ideja je bila probati voziti ovako, i ak bude fkt lose kupiti set zbicanih 17/19 kotaca (ako je to uopce moguce). Za sad, jedini minus 21" kotaca vidim na autocesti i brzinama 200kmh+...
 
  • Like
Reactions: Tomo 3
kakav je za nas 194cm/110 kg,
jeli kako to čudo upravljivo i koliko je ustvari težak jer pari dosta velik ..?

ovaj decko od kojeg sam uzeo motor je slicne visine i tezine i normalno je izgledao na njemu, nije izgledao ko grdosija. ja sam 186 ali mi je taman, bas mi pase motor. a vozi se ko bicikla, jako je lagan i naspram mt10 je puno puno agilniji
 
  • Like
Reactions: DA-IM
nisu ostavili taj elektroovjes kao nadoplatu na obicnom modelu, vec je serijski.
ja sam isao probat 2015 model, citavo vrijeme mu zujalo nesto iz vilica.
 
Imam 1290 ADV S 2020 i nema bas nikakvih problema sa elektronskim ovjesom, imai sam 1190 ADV i taj motor je sad kod frenda ima oko 70K km i nikad nije imao nikakvih problema sa elektronskim ovjesom.
 
  • Like
Reactions: nigda_vz
mislim ak ces tak gledat, onda ti je 400 kubika dosta, pa opet svi uglavnom vozimo dosta vise

cisto sumnjam da se kupuju 1000+c motori radi off roada 🤣
Imam 1290 ADV S 2020 i nema bas nikakvih problema sa elektronskim ovjesom, imai sam 1190 ADV i taj motor je sad kod frenda ima oko 70K km i nikad nije imao nikakvih problema sa elektronskim ovjesom.
Kod KTM lektricnog ovjesa je samo bitno da ne mijenjas postavke opterecenja dok sjedis na motoru. Moj je na 105000 nikada problema.
 
nisu ostavili taj elektroovjes kao nadoplatu na obicnom modelu, vec je serijski.
ja sam isao probat 2015 model, citavo vrijeme mu zujalo nesto iz vilica.
Moj je iz 2015 i ta serija ima neke zvukove iz ovjesa. Ponekad. Mislim da je bilo dosta opoziva po tom pitanju.
 
Zamjena za super tenere. Neudobniji, losija zastita od vjetra....ali puno puno zabavniji motor :mrgreen:
Nisam siguran da je neudobniji, bar meni nije (187cm/120kg)… a LC8 netriba niti usporedjivat sa Super Tenere, druga dimenzija. 2023g, R… Ergo sicevi od powerpartsa su povecali udobnost za 50%
 
8A08CFC3-D16B-4B00-B7A4-FEF74F36CD80.jpeg
 
  • Like
Reactions: Pletikosa34
Slažem se, nikako mi ne ide u glavu 21 col kotač i 160 konja.
Mislim, sa tim na 250 kmh je čisti horor vozit.
A 240 uhvati dok pukneš prstima.
Ja san isto mislia, ali OK je i kod brze voznje. Ovjes je brutalan i na dobrim gumama nema greske. Ja san ga kupia iskljucivo za voznju po cesti, zalutam tu i tamo na makadam, ali jako rijetko. Pravi off-road nisam niti cu provat na motoru od 250kg, fali skilla za to😂
 
  • Like
Reactions: Sredju
Nisam siguran da je neudobniji, bar meni nije (187cm/120kg)… a LC8 netriba niti usporedjivat sa Super Tenere, druga dimenzija. 2023g, R… Ergo sicevi od powerpartsa su povecali udobnost za 50%
Imao sam oem sic na teneri, i oem sic na ktm-u. Da agregati nisu za usporedbu, to se slazem. Pod zabavniji sam mislio vise na ukupni dojam ciklistike, ubrzanja, hooligan faktora :cool:
Mozda se trebam priviknuti, ali na ktm-u me dupe ubija. Do 500km u danu nije nikakav problem, ali iznad toga vise stojim nego sjedim...
Polozaj nogu je isto dosta "agresivniji", ali to mi odgovara.

Dal ovaj powerparts sic jos podize visinu sjedista?
 
  • Like
Reactions: Kadet
Imao sam oem sic na teneri, i oem sic na ktm-u. Da agregati nisu za usporedbu, to se slazem. Pod zabavniji sam mislio vise na ukupni dojam ciklistike, ubrzanja, hooligan faktora :cool:
Mozda se trebam priviknuti, ali na ktm-u me dupe ubija. Do 500km u danu nije nikakav problem, ali iznad toga vise stojim nego sjedim...
Polozaj nogu je isto dosta "agresivniji", ali to mi odgovara.

Dal ovaj powerparts sic jos podize visinu sjedista?
Sta se sidala tice imas ergo viši i niži. Ja sam uzea viši (15mm visi od standarda) i malo mi je smanjilo kut nogu, ali nije drasticno. Jos uvik je to dosta agresivniji polozaj nego na motorima u klasi. Ali meni odgovara.
 
Osobno mišljenje, mrvicu kraća verzija bi mi bolje pasala.
Nadam se da nisi uzea road legal…

IMG_8888_Original.jpeg


Pripazi na:
IMG_9023_Original.jpeg

IMG_9019_Original.jpeg
 
  • Like
Reactions: Zek@n
Kako je s tim motorom na 200+? Mislim, motor je perverzija
190 cm i 105 kg
Do 200-220 mi je ok bilo, priko 250 borba; ka panjina na buri…
Na slici koju sam prije stavia je izlaz na ciljnu na cca 220 km/h ( jebiga, ne znam brze ) i ne mogu se preklopiti vise od toga sto vidis…
 
Motor izgleda odlično, šteta šta nisu riješili problem s kilerom, na tom mjestu propusti na gen1 i gen2 isto.