KTM 1290

Bilo bi ok i da se napise uz slike sto je problem sa killerom i okle ciki voda.
BTW, nisu mi nikad bili jasni likovi koji na bajkove od 25-30 iljada stavljaju serdarevice, kucelje, akraponovice i slicno. Al aj.. Ima nas svakakvih.
Je drlog je ludilo, uzivo jos bolji.
Ja sam sa sfs iz 2009 na ciljnoj lezo skroz na rezervaru pa bi prezivio, a po zavojima je ludilo.
Nakedi su zakon! :D
 
Bilo bi ok i da se napise uz slike sto je problem sa killerom i okle ciki voda.
BTW, nisu mi nikad bili jasni likovi koji na bajkove od 25-30 iljada stavljaju serdarevice, kucelje, akraponovice i slicno. Al aj.. Ima nas svakakvih.
Je drlog je ludilo, uzivo jos bolji.
Ja sam sa sfs iz 2009 na ciljnoj lezo skroz na rezervaru pa bi prezivio, a po zavojima je ludilo.
Nakedi su zakon! :D
Ma lega bi i ja na rezervar na ciljnoj, al na izlazu mi se rita, a i nemam muda leci i pun gas, pa ovako na po’ kurca vodim borbu

A to sa kilerom, na 3.0 je napravljeno bolje rjesenje nego na 2.0 modelu ( koji je ima problem sa podloskama i tankom koji je pritiska hladnjak, pa onda probije, pretezno od voznje na zadnjem ). Ima primjera sa 30.000 km na stazi bez problema, a ima i nesritnjaka sa 4.000 km i problemom.
Ja sam u garanciji prijavia problem, motor nije ima ostecenje, i odjednom doslovno idem na kavu, i vidim zelenjavu na patikama.

Lala, slikaj, guglaj, prijavi, i sve u garanciji zamjenjeno, i bez plaćanja, osim 2-3 l antifriza, 50 kn.
Čim je tako, priznaju problem.
Ljudi su radili varove na vrhu hladnjaka, da je cvrsca konstrukcija, stavljali zip tie na dno, i svasta nesto, da podebljaju slabu podrsku hladnjaka.
Vise sam i zaboravia, a na 2.0, doslovno postoji tutorial sto napraviti da se izbjegne taj problem.
Ono sto je problem, u Italiji jedan prika prominia 3 hladnjaka i hladnjak koji je dosa njemu nije isti kao na mom.
Njegov je ima redizajn, koji je pocea na EVO izlaziti, sa cvrscom konstrukcijom, tj dodatnim varom u kutevima hladnjaka.

Zadnja smo rupa na sviralu, ko inače 😂

Ali nakedi su zakon. Motor sam proda i niti jedan motor mi nije nesto napet kao zamjena.
 
Ma lega bi i ja na rezervar na ciljnoj, al na izlazu mi se rita, a i nemam muda leci i pun gas, pa ovako na po’ kurca vodim borbu
Par je tu problema.
Ili se u krivom trenutku prebacivas sa tijelom, ili volan drzis koda ti o zivota ovisi, postavke ovjesa...
Uglavnom, nebi trebalo biti tako, bar ne u extremnoj kolicini, tj van zabave a u situaciji ajme majko ispalit ce me... heheheh
Vezano za hladnjak. Da, jbg, salju na boranija trzista stare dijelove dok se ne prodaju komplet. Klasika.
Nisam ga nikad vozio, a volio bio. Ostao je zadnji predstavnik naked klase koji je blesav i lud i ima zabavu u voznji kao prioritet.
Ovo ostalo od naked klase se podjelilo ili na preozbiljne, kirurski precizne, superjake polugole sbk strojeve, ili jeftine krseve koji se zele prodavat za posten motor...
 
  • Like
Reactions: leCo
Par je tu problema.
Ili se u krivom trenutku prebacivas sa tijelom, ili volan drzis koda ti o zivota ovisi, postavke ovjesa...
Uglavnom, nebi trebalo biti tako, bar ne u extremnoj kolicini, tj van zabave a u situaciji ajme majko ispalit ce me... heheheh
Vezano za hladnjak. Da, jbg, salju na boranija trzista stare dijelove dok se ne prodaju komplet. Klasika.
Nisam ga nikad vozio, a volio bio. Ostao je zadnji predstavnik naked klase koji je blesav i lud i ima zabavu u voznji kao prioritet.
Ovo ostalo od naked klase se podjelilo ili na preozbiljne, kirurski precizne, superjake polugole sbk strojeve, ili jeftine krseve koji se zele prodavat za posten motor...
Pocea sam pisati sirok odgovor, ali cu probati skratiti.

Mista za napredak ima uvik.
Prosa sam sa Tomasinijem poligon i stazu, pa mozemo reci da znam linije staze.
Ovjes- Vugrinec napravia setup, opruge prednje i zadnje tvrde, pasu kilazi, tako da je to cisto.

Motor nije da se ekstremno rita, nego u nekoliko dolazaka na stazu, ta brzina od 220 km/h je moja komfort zona, a ruke od 2.05 m ne mogu bas predobro skriti.
Da je bolje da se spustim i gas, je, al mi onda jedini dokaz da sam bia ( go pro ) smeta.
Puno problema ima, a ne par, istina. :)
Nisam rejseRR, nit obaram brzinski rekord nego sam se otisa zajebavati i izgustirati.
Vecini je cudno, kako s tako skupim motorom, a jebiga, kako, lipo.

Odijelo broj manje nije pomoglo.
 
  • Like
Reactions: s2r
Pocea sam pisati sirok odgovor, ali cu probati skratiti.

Mista za napredak ima uvik.
Prosa sam sa Tomasinijem poligon i stazu, pa mozemo reci da znam linije staze.
Ovjes- Vugrinec napravia setup, opruge prednje i zadnje tvrde, pasu kilazi, tako da je to cisto.

Motor nije da se ekstremno rita, nego u nekoliko dolazaka na stazu, ta brzina od 220 km/h je moja komfort zona, a ruke od 2.05 m ne mogu bas predobro skriti.
Da je bolje da se spustim i gas, je, al mi onda jedini dokaz da sam bia ( go pro ) smeta.
Puno problema ima, a ne par, istina. :)
Nisam rejseRR, nit obaram brzinski rekord nego sam se otisa zajebavati i izgustirati.
Vecini je cudno, kako s tako skupim motorom, a jebiga, kako, lipo.

Odijelo broj manje nije pomoglo.
To je jedino bitno.
Da gustas ko svinja u malo blata :)
Jasno da, sad je to drukcija prica kad si do par dodatnih informacija.
Ne znam, ja sam vazda vise gusto na nakedu na Grobniku nego rr-u.
 
  • Like
Reactions: leCo
Ja sam ti lijepo rekao, da mi se javiš kad dođeš na Grobnik, zamjenimo se, ja vozim taj tvoj drlog, a ti vrhunski tuono gen 2 i vidio bis da bis mogao i lec na tank i ne bi te treslo i mogao bis vozit pun gas, a posto mi se i lijeva rucka veti na mjestu, imao biš dojam duplog gasa, ali dobro, ti radi po svom :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: go-go
Ja sam ti lijepo rekao, da mi se javiš kad dođeš na Grobnik, zamjenimo se, ja vozim taj tvoj drlog, a ti vrhunski tuono gen 2 i vidio bis da bis mogao i lec na tank i ne bi te treslo i mogao bis vozit pun gas, a posto mi se i lijeva rucka veti na mjestu, imao biš dojam duplog gasa, ali dobro, ti radi po svom :mrgreen:
Ma stare slike, objavljujem jer je bilo aktivnosti u temi.
javia bi se, da sam dosa, da vidim taj 1.66 😂
 
Ma stare slike, objavljujem jer je bilo aktivnosti u temi.
javia bi se, da sam dosa, da vidim taj 1.66 😂
Koliko mi se čini, i tih mojih 1.66 ce ostat prvi i zadnji odlazak na stazu :mrgreen:
Osim ako se go-go ne isprsi i ko bratu bajkeru bar malo pomogne sa dunlopom.
 
nisam bas bio na forumu, od kad sam stavio auspuh, ali iznenadenje

IMG_3810.jpg


u procesu sam vrlo velikog online prostacenja koje je usmjereno na austin racing. pa nemozes nakon 2 mjeseca cekanja ovo dobit. ide serdarevic gore opet ocito
 
  • Wow
Reactions: leCo
nisam bas bio na forumu, od kad sam stavio auspuh, ali iznenadenje

View attachment 786056

u procesu sam vrlo velikog online prostacenja koje je usmjereno na austin racing. pa nemozes nakon 2 mjeseca cekanja ovo dobit. ide serdarevic gore opet ocito
A u 3pm.
Nažalost, vidia sam da je bilo problema.
Meni je npr otpalo naljepnica sa zastavom, al je cak i bolje izgledalo bez, pa mi je bilo svejedno.

Sad ces slati, platiti postarinu, oni sanirati to i opet vratiti, ali uz cekanje od opet 1-2 mj.

Sto kazu??
 
Koliko mi se čini, i tih mojih 1.66 ce ostat prvi i zadnji odlazak na stazu :mrgreen:
Osim ako se go-go ne isprsi i ko bratu bajkeru bar malo pomogne sa dunlopom.

znao sam da nisam trebao zalutat u ovu temu za slijepce..😎
ja mislio da ćeš reći, uletit će gogo dat dukca, pa da usput proba stroj za probijanje rekorda, vrhunski tuono gen 2..😂