KTM:ROZA EKIPA - HUSABERG FRIENDLY

matej said:
stari na tvom i nije toliko ali na malom 640 sm 07 god je baš žilavo,to i ne dolazi do izražaja dok si sam na motoru već u dvoje kada suvozać pritišće i pomiće vozaća prema naprijed,nekako kao da se oboje tišćete za prevlast u rupi a nijedan nemože upasti kako treba u pregib ,ma oćaj,baš me je to nerviralo.

Imao sam 640sm jednu sezonu i tu sam napravio oko 11-12 tkm,inaće jaaaaako dobar motor,samo u dvoje mu fali snage na dugim špurama,do 120-130 ide a poslije je na majke mi...no daleko bolje ide od neke strade koja se u vožnji ponaša kao termofor :mrgreen:.no hard filings to owners...

da si mene pita isto bi ti reka za udobnost (y)
 
matej said:
Prije Kawasakija sam imao KTM i onada kupio kawca koji je super ali sam tražio ktm u njemu,zvršna obrada,ovjes,koćnice, rućice,fuzrasteri,Sve to služi svrsi i na kawcu ali na KTM-u je i ukras i umjetnićko djelo a ja voooolim umjetnost.

Prodao sam kawca kojeg sam kupio novog  krajem 2 mj i kupio si Yamahu midnightstar 1300,nije mi vrag dao mira,nisam nikad imao čoopper i reko ajde da i to probamo,u 2 tjedna koliko sam ga vozio napravio sam 300 km,to ti sve govori,nikad više :palacdolje:.

pitam jel sam u dvojbi za sljedecu sezonu.... SM ili R motor.... sad voz,n naked i to je ni sim ni tam... vozim se svaki dan na posao po autoputu p ami treba zastita od vjetra, sto na nakedu nemam, dok bi recimo na R-u imao zastitu, a i dobar i jak i pouzdan motor ( kao moj naked ) .. s druge strane bi uzeo sm-a radi voznjica ono za zajebanciju, tako i tako su mu brzine blizu mog nakeda a imam dojam da je puno iskoristiviji od nakeda...

dakle r vs naked...

sto je tebi prevagnulo? stil voznje? cijena? odrzavanje? udobnost ? sigurnost ili iskljucio izgled?

thx


btw:

nije offtopic posto biram izmedu ktm 625 smc ili yamaha r6  :mrgreen:
 
Fanatic said:
pitam jel sam u dvojbi za sljedecu sezonu.... SM ili R motor.... sad voz,n naked i to je ni sim ni tam... vozim se svaki dan na posao po autoputu p ami treba zastita od vjetra, sto na nakedu nemam, dok bi recimo na R-u imao zastitu, a i dobar i jak i pouzdan motor ( kao moj naked ) .. s druge strane bi uzeo sm-a radi voznjica ono za zajebanciju, tako i tako su mu brzine blizu mog nakeda a imam dojam da je puno iskoristiviji od nakeda...

dakle r vs naked...

sto je tebi prevagnulo? stil voznje? cijena? odrzavanje? udobnost ? sigurnost ili iskljucio izgled?

thx


btw:

nije offtopic posto biram izmedu ktm 625 smc ili yamaha r6  :mrgreen:
Teško je sad dati valjan savjet pogotovo zato što ja vooooolim sve vrste motora .

No ajmo ovako,veliki sm sam odabrao zato što je jak,ide lijepo po zadnjem,možeš sa njime na put narućio sam ga sa putnim bisagama,touring vizirom,i tako još nekim điđama,990 lc8 je vrlo kvalitetna mašina koja je na motorevijinom testu na 50.000km pokazala uzornu kvalitetu kakvu mnogi mogu samo sanjati.
Mali BMW f 800 ,znaći prićamo o BMW-z+u rođaci se je pokazao kao šrot za razliku recimo a dođe kop sv.Petra kajgana.
Položaj vozaća je super,ne umara,ovjes je WP i dalje nemoramo ni proćati o njemu,zakoooon.
Koćnice brembo velike ko tanjuri za kotlovinu .
Udoban i spreman na najdalje putovanje a opet divljak koji kad želiš prašiš po zadnjaku i to mu je prirodan položaj.

Svestran motocikl i kad negdje dođeš možeš biti siguran da ih nema kao npr gsx ili r1 ili slićne konfekcije kakav je bio i moj kawić.
 
Fanatic said:
pitam jel sam u dvojbi za sljedecu sezonu.... SM ili R motor.... sad voz,n naked i to je ni sim ni tam... vozim se svaki dan na posao po autoputu p ami treba zastita od vjetra, sto na nakedu nemam, dok bi recimo na R-u imao zastitu, a i dobar i jak i pouzdan motor ( kao moj naked ) .. s druge strane bi uzeo sm-a radi voznjica ono za zajebanciju, tako i tako su mu brzine blizu mog nakeda a imam dojam da je puno iskoristiviji od nakeda...

dakle r vs naked...

sto je tebi prevagnulo? stil voznje? cijena? odrzavanje? udobnost ? sigurnost ili iskljucio izgled?

thx


btw:

nije offtopic posto biram izmedu ktm 625 smc ili yamaha r6  :mrgreen:

stari moj, bez uvrede ali čini mi se da si dosta toga pomiješao...
za početak dvoumiš se izeđu R-a i SM-a....to su potpuno dva različita koncepta vožnje i stila...kažeš da ako kupiš R-a da bi imao jak i pouzdan motor i super zaštitu od vjetra...to je sve relativno..kojeg R-a,koje godište itd...i da...zaštita od vjetra na njima i nije toliko bajna..mislim okej je al nije kao na nekom tuoring motoru s ogromnim vizirom...jačina i pouzdanost su također relativni ako kupuješ nešto polovno..
glede SM-a...na njemu je gora zaštita od vjetra nego na R-u...pritom mislim na sm950 kojeg i vozim...ali taj će ti motor pružit neviđene užitke i zezanciju..moraš jednostavno probat da bi razumio o čemu ti govorim..brutalna ubrzanja,dizanje na zadnji, ulaženje u zavoj da ni ne stisneš niti jednom kočnicu..ono što mi se sviđa je to što taj motor daje jako veliku sigurnost u vožnji..rupa na cesti kao da ni nema,jednostavno guta cestu...
dakle...razmisli malo kakav ti je stil vožnje, s kojim novcima raspolažeš i potraži malo u tražilici..ima dosta korisnih stvari...
now back to the subject :mrgreen:
 
prika moj pozalit ces ako uzmes 625 smc i vozis ga po auto putu svaki dan vitar ce te ubit i stalno ces bit na zadnjem...ali ako krenes na posao obilaznim putem po svim onim zavojima viruj mi da neces pozelit stat a kamoli ic radit stoga daj si razmisli (y)
-i nemoj mislit da je KTM-a lako odrzavat jer su ti servisni intervali kratki pa ako mlatis km bome ces se i natrosit para :mrgreen:
 
primo said:
stari moj, bez uvrede ali čini mi se da si dosta toga pomiješao...
za početak dvoumiš se izeđu R-a i SM-a....to su potpuno dva različita koncepta vožnje i stila...kažeš da ako kupiš R-a da bi imao jak i pouzdan motor i super zaštitu od vjetra...to je sve relativno..kojeg R-a,koje godište itd...i da...zaštita od vjetra na njima i nije toliko bajna..mislim okej je al nije kao na nekom tuoring motoru s ogromnim vizirom...jačina i pouzdanost su također relativni ako kupuješ nešto polovno..
glede SM-a...na njemu je gora zaštita od vjetra nego na R-u...pritom mislim na sm950 kojeg i vozim...ali taj će ti motor pružit neviđene užitke i zezanciju..moraš jednostavno probat da bi razumio o čemu ti govorim..brutalna ubrzanja,dizanje na zadnji, ulaženje u zavoj da ni ne stisneš niti jednom kočnicu..ono što mi se sviđa je to što taj motor daje jako veliku sigurnost u vožnji..rupa na cesti kao da ni nema,jednostavno guta cestu...
dakle...razmisli malo kakav ti je stil vožnje, s kojim novcima raspolažeš i potraži malo u tražilici..ima dosta korisnih stvari...
now back to the subject :mrgreen:

ma sve to stoji, nisam pobrkao nista, vozio sam i sm i r i svasta... samo nisam u dubinu objasnjavao razloke zasto sm i zasto r , nego samo ovako okvirno otprilike....idealno bi bilo fazer i ktm odjednom...ali to nejde.... mislim uzimat iskljucivo novi motor tako da ne sumnjam na pouzdanost  (y)

bit ce vjerojtano nesto od sm-a, neka blaza varijanta.... vidit cu

hvala na dobirm savjetima i odogovirma..
a sada dosta offa
 
http://www.youtube.com/watch?v=TDlGV1Ky0og

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :skuter: :skuter: :skuter: :skuter: :skuter:
 
matej said:
vidim da ti fale neki djelovi kao npr Akrap komplet (y) (y) (y)

Btw motor je strava

stizu neki djelovi next week  8)
 
speed attack said:
stizu neki djelovi next week  8)
690sm obićni i duke imaju 2 auspuha a smc ima jedan,znaš i sam da su stavili 2 zbog buke i na natjecanjima i bla bla,no stari moj,tvoj smc kad je sa akrapom radi kao da gromovi pucaju,ćuo sam ga,perverzija....moj naklon.
 
Fire Breath said:
aj ko zna, koje su sve razlike izmedju obicnog SD 990 i R ?  (y)
Prvenstveno u boji zatim zapremini rezervara,slabije tapecirano sjedalo na R,nešto drugaćije-tvrđe napunjen ovjes i to je to uglavnom koliko ja znam kompadre.