KTM:ROZA EKIPA - HUSABERG FRIENDLY

Marko ti je sve rekao. Možda još samo da Duke ima nešto više vibracija od spomenuta 2 i poprilično je neudobniji, ako misliš pravit duže ture onda je najlošiji i ima najmanji rezervar. Što se tiče same upravljivosti, osječaja vožnje i povratne informacije, tu je puno bolji.
@Marko:jesi siguran da se pravio do 2007, ja sam bio siguran da se ranije prestao proizvoditi? :misli:
 
Znaći svakih 5tkm lagano na servis

Koliko bi mašina trebala izdržati bez otvaranja i većih zahvata ako je naravno uredno održavana i šta je onda sve potrebno za zamjeniti(klip,karike,predihtati...)?

 
Čuj, frend je kupio novog mislim 2004 i lani ga je prodao frendu. Motor je prije 2-3 mj kad sam ga zadnji put vidio imao preko 30000 km i do sad je jedini kvar bio čep rashladne tekućine koji je zamijenjen na garanciju i brtva dekla koja košta jedno par kuna. Samo redovni servisi.
 
uvijek sam se palio na Duketea a ovaj novi III mi je prej38en!!!
Istina je da ima puno bolja vozna svojstva od xt-a i pegasa.
Ja sam se odlučio za pegasa samo zbog love.
Najjeftiniji je od trojce, djeli istu mašinu sa xt-om, i ima duže servisne intervale od ktm-a.
Sa rezervarom napravim cca 200-230km, ima širi(malo udobniji) sic, ali je malo nizak.
Volim se malo i izgubiti van grada pa mi se pegaso pokazao kao dobar odabir što se tiče udobnosti, ali vjerujem da nečeš pogrješiti bilo kojeg odabereš od ove trojce.
 
Nažalost duka 2 nisam probao ali sam vozio duke 3 na marofu i motor je bomba iako mi je duke 2 veća legenda 8)

Imam cijelu zimi da prespavam prije odluke iako se već zna da srce govori KTM a razum xt i pegaso

thnx na pomoči
 
exfreerider said:
Nažalost duka 2 nisam probao ali sam vozio duke 3 na marofu i motor je bomba iako mi je duke 2 veća legenda 8)

Imam cijelu zimi da prespavam prije odluke iako se već zna da srce govori KTM a razum xt i pegaso

thnx na pomoči
uzmi ktm jer će ti ovo dvoje brzo dosadit (zbog snage) pa ćeš bit lud što nisi ktma uzeo
 
Znam da je najmanje bitno koliko ide u špici ali me zanima,čitao sam da troši od 5-8 jel točno i koliko dođe rega?
 
Špica 2-ke je oko 180, s tim da je Pegasa lakše voziti na brzinama preko 140 jer je bolja zaštita od vjetra i sjediš više "u" motoru. Potrošnja ti je od 5-9, Pegaso nešto manje troši, pretpostavljam i XT, to Marko bolje zna, on je imao XT-a, sad vozi KTM, ja sam imao Pegasa a prijatelj Duke 2 pa smo se često mijenjali tako da mogu uspoređivati ta dva, XTX sam vozio možda 500-ak km tako da njega ne mogu previše uspoređivati. Registracija ti je ista jer spadaju u istu skupinu, u Osijeku ti je osiguranje oko 1100 kn s 50% tako da sve skupa izađe oko 2000 za prvu registraciju (ako imaš 50%), ako ne onda oko 3000 kn. U ZG je osiguranje nešto skuplje.
 
VOPA said:
@Marko:jesi siguran da se pravio do 2007, ja sam bio siguran da se ranije prestao proizvoditi? :misli:
to sam odavde izvukao  :mrgreen: http://www.bikez.com/search/index.php
a radio se je do ovog novog koji je izašao ove godine ,  :? jel tako ?
s time da ktm (i husaberg) rade modele od 9. mjeseca na dalje za sljedecu godinu , znaci modeli prozvedeni poslje 9. mj . 2006 se piše kao prizveden 2007.
 
exfreerider said:
Nažalost duka 2 nisam probao ali sam vozio duke 3 na marofu i motor je bomba iako mi je duke 2 veća legenda 8)

Imam cijelu zimi da prespavam prije odluke iako se već zna da srce govori KTM a razum xt i pegaso

thnx na pomoči
e trojka je druga prica , puno je uglađeniji i manje vibrira , to je bila jedna od mana starog lc4
 
r.cougar said:
Ma najbolje da kupis SD990 i to je to :D :D :D
probo , oduševio me
miran na malim okratajima (ocu reci mirniji naspram singla) a opet leti kad ga digneš u okretaje (V2  :D) , totalno upravljiv i "dobrocudan" , dobre kocnice   (y)
 
exfreerider said:
Znam da je najmanje bitno koliko ide u špici ali me zanima,čitao sam da troši od 5-8 jel točno i koliko dođe rega?

Neznam za KTM, ali znam da moj XT trosi između 4.9 i 5.5 litara. Ako ciljas na XT-a, ciljaj godista '07. pa nadalje, jer ta godista sigurno ne muci gasenje.

Sto se KTM-a tice, Duke "duja" mi je nekako veca "spica" od novog, iako me iznenadilo da su servisni intervali (preporuceni) tako kratki.  :shock:  BTW, KTM sigurno bolje drzi cijenu.  :misli:

Ako te zanima nesto vise o XT-u, pitaj u XT topicu slobodno. Pegaso nisam vozio, ali navodno ima nesto vecu krajnju a slabiji start od XT-a (drugi set-up). Za ovaj "novi" model, masina je ista kao i na XT-u 660 R/X, te nekom Derbiju i Yamahi MT-03.

Pozz...  (y)
 
exfreerider said:
Kakve si još razlike primjetio u vožnji između navedene trojke?
Pegaso je odlican za mirniju voznju, prilikom zesce voznje po zavojima sam imao dosta losiji osjecaj za prednji tocak, vjerovatno zbog vise turistickog polozaja sjedenja nego na druga 2. I u dugackim brzim zavojima kad vozis na granici se lako uznemiri, ali nista opasno samo malo neugodno. Na otvorenoj brzoj cesti i za duze ture je po meni najbolja od navedena 3. E, da, ima i najnize sjedalo ak ti to sta znaci. Duke je prilicno razlicit od nje, prava adrenalinska bomba, dosta je eksplozivniji od novog, po uskim zavojima ubija, ravnice i voznja pod konstantnim okretajima mu bas ne pasu kao drugom dvojcu. I u gradu u guzvi kad moras voziti u koloni je losiji od druga dva, malo je prenervozan za takvo kilavljenje. Jos jednom:Duke je cista zabava, uzbudljiviji od novog modela, rekao bih: od navedenog trojca Duke je hard, Pegaso soft, a XTX negdje izmedju ta dva.
 
biker4life said:
Neznam za KTM, ali znam da moj XT trosi između 4.9 i 5.5 litara.
Sto se KTM-a tice, Duke "duja" mi je nekako veca "spica" od novog, iako me iznenadilo da su servisni intervali (preporuceni) tako kratki.  :shock:  BTW, KTM sigurno bolje drzi cijenu.  :misli:
Moj Pegaso (Strada da ne bi bilo zabune) je znao potrošiti i oko 7 l (karting staza), ne znam da li XT toliko manje troši ili ga ti još nisi protjerao kako može.
Ja sam i na Pegasu radio servise na 6000 iako propisuju na 10000 jer sam vidio kako se ulje razbije prilikom žešće vožnje, tako da to dođe na isto kao KTM, jedino su za KTM malo skuplji (rad), materijal je tu negdje.
 
VOPA said:
Moj Pegaso (Strada da ne bi bilo zabune) je znao potrošiti i oko 7 l (karting staza), ne znam da li XT toliko manje troši ili ga ti još nisi protjerao kako može.
Ja sam i na Pegasu radio servise na 6000 iako propisuju na 10000 jer sam vidio kako se ulje razbije prilikom žešće vožnje, tako da to dođe na isto kao KTM, jedino su za KTM malo skuplji (rad), materijal je tu negdje.

Na XT-u je po tvornickim navodima servis svakih 10 000km.
Ja ga radim svakih 5tkm. Motor je kupljen u drugom mjesecu, sada imam oko 8,5-9tkm.
Ne ganjam ga bas cesto, uglavnom laganica otvorenom cestom, ali jednom sam vozio na recimo 90-95% mogucnosti, te mjerio potrosnju (kratki/brzi zavoji, puno ubrzanja pa kocenja), trosio je u vrh glave 5.4 litre. Na nekoj stazi ga nisam nikad vozio, ocekujem da bi tu potrosnja nesto porasla, ali ipak nije on za to namjenjen.
Potrosnja normalnom voznjom otvorenom cestom - 4.9; 5 litara. Sad u nedjelju ide nas nekoliko tu s foruma PU-Ucka-Opatija i nazad, pa ako se sjetim, budem izracunao tocnu potrosnju otvorenom cestom.

Inace, bio je jedan usporedni test s Pegasom Strada, KTM-om LC4 640 (to je masina iz Duke II, jel'da?), XTX-om prije redizajna, te jos po jedna Honda, Suzuki i Husquarna. Link ti je negdje pri pocetku XT topica.

Pozz...  (y)

P.S. Evo: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,106214.msg1864563.html#msg1864563
 
Imam taj Motopuls kod kuće(kao i još tonu drugh), baš sam ga nekidan listao. Znam da sam negdje vidio link al se nisam mogao sjetiti gdje, dobro si to stavio (y). Tu su dosta dobro opisani, jedino još neki subjektivni osjećaj koji ovisi od vozača do vozača, kako kome paše koji motor.
 
Kolika mu je potrošnja,ubrzanja 0-100km/h,jel se može na putovanje s njim bar 250 km s 2 stajanja?? Dal se mora mijenjati poslije 10 000 km djelovi neki u mašini,Maximalna brzina?? Ako je tema na krivom mjestu sorry!!
 
VOPA said:
Imam taj Motopuls kod kuće(kao i još tonu drugh), baš sam ga nekidan listao. Znam da sam negdje vidio link al se nisam mogao sjetiti gdje, dobro si to stavio (y). Tu su dosta dobro opisani, jedino još neki subjektivni osjećaj koji ovisi od vozača do vozača, kako kome paše koji motor.

Hvala, s tim da imas na umu da to nije najnoviji LC4, i da je to XTX prije redizajna (bez alu-vilice i par sitnica). Bilo bi zanimljivo da ponove taj test sa aktualnim modelima. (y) Pozz...