VOPA said:
Moj Pegaso (Strada da ne bi bilo zabune) je znao potrošiti i oko 7 l (karting staza), ne znam da li XT toliko manje troši ili ga ti još nisi protjerao kako može.
Ja sam i na Pegasu radio servise na 6000 iako propisuju na 10000 jer sam vidio kako se ulje razbije prilikom žešće vožnje, tako da to dođe na isto kao KTM, jedino su za KTM malo skuplji (rad), materijal je tu negdje.
Na XT-u je po tvornickim navodima servis svakih 10 000km.
Ja ga radim svakih 5tkm. Motor je kupljen u drugom mjesecu, sada imam oko 8,5-9tkm.
Ne ganjam ga bas cesto, uglavnom laganica otvorenom cestom, ali jednom sam vozio na recimo 90-95% mogucnosti, te mjerio potrosnju (kratki/brzi zavoji, puno ubrzanja pa kocenja), trosio je u vrh glave 5.4 litre. Na nekoj stazi ga nisam nikad vozio, ocekujem da bi tu potrosnja nesto porasla, ali ipak nije on za to namjenjen.
Potrosnja normalnom voznjom otvorenom cestom - 4.9; 5 litara. Sad u nedjelju ide nas nekoliko tu s foruma PU-Ucka-Opatija i nazad, pa ako se sjetim, budem izracunao tocnu potrosnju otvorenom cestom.
Inace, bio je jedan usporedni test s Pegasom Strada, KTM-om LC4 640 (to je masina iz Duke II, jel'da?), XTX-om prije redizajna, te jos po jedna Honda, Suzuki i Husquarna. Link ti je negdje pri pocetku XT topica.
Pozz...
P.S. Evo: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,106214.msg1864563.html#msg1864563