KTM Super Adventure

jessy

Well-known member
KTM priprema obnovljeni Adventure. Super Adventure, agregat iz Super Duka 180ks, 1301 ccm itd itd

http://www.automotoportal.hr/2014/08/11/ktm-dovrsava-brutalni-1290-super-adventure/
 
Da je riječ o nekoj drugoj marki sigurno bi to bio pucanj u prazno ali ovo je KTM  pa mora da je savRRšen. :mrgreen:

Čekam da Vicko objasni zašto je to najbolja stvar koja se dogodila u svijetu motociklizma  :mrgreen:
 
Rijesio sam problem...Sad znam koji je moj sljedeci motor  :0648:
 
danijel044 said:
Da je riječ o nekoj drugoj marki sigurno bi to bio pucanj u prazno ali ovo je KTM  pa mora da je savRRšen. :mrgreen:

Iz domaće perspektive, gdje na cijeloj "sceni" ne poznajem ni tri čovjeka koji posjeduju više od pet motora, izgleda suludo, jer će nasvirati i cijenu.
Međutim, po Austriji i Njemačkoj ima malo više njih koji su "pri penezima", o Amerima da ne govorimo, pa će prodati dovoljno.

Do savRRšenstva će lako. Imaju agregat koji su već dotjerali, imaju "šasiju" koju su već dotjerali. Malo to pripašu, isprobaju.

A osjećaj će biti krasan. Imaš najšašaviji motor na svijetu. Zamažeš ga, da kakti bude enduro i onda "pereš" R-ovce na semaforima i autoputu. (Grbavu cestu nisam naveo, tu se zna da je i onaj "mali" endurRRo najbRRži".  :mrgreen:)
 
(y)

Evo ga. Malo pretjerivanja, ali nije uopće loš. Valjda su riješili mane i poboljšali izradu.

A za vlasnike sadašnjih ko dionice.. ovima sa 1190 pade vrijednost 30% preko noći.

http://blog.ktm.com/new-super-ktm/
 
Obožavam  KTM-ove Adventurere ,posebice aktualni model 1190 . Osobno ne vidin razlog ovome , moglo bi se reći pretjerivanju osim ako ne žele biti brutalno "jači od konkurencije" a pod time smatram samo GS-a i ST . Za mene je ovo marketinški potez i privlačenje pažnje odlaženjem u krajnost .

A možda čemo dobiti i još jednu klasu motora kojih fala bogu ne fali - AdventureRR , a more i EnduRRo  :LOL:
 
2W said:
Obožavam  KTM-ove Adventurere ,posebice aktualni model 1190 . Osobno ne vidin razlog ovome , moglo bi se reći pretjerivanju osim ako ne žele biti brutalno "jači od konkurencije" a pod time smatram samo GS-a i ST . Za mene je ovo marketinški potez i privlačenje pažnje odlaženjem u krajnost .

A možda čemo dobiti i još jednu klasu motora kojih fala bogu ne fali - AdventureRR , a more i EnduRRo  :LOL:

Zasto pretjerivanju  :misli:
 
vickodu said:
Zasto pretjerivanju  :misli:

Ma samo moj osobni feeling , nekako mi je i 1190 več bija psihološki u plafonu barem za tu klasu . Samo ne znan di ta klasa ide ... više kubika ...više konja ..pa naprednija elektronika koja če sve to skupa prigušiti i držati pod kontrolon ...
 
2W said:
Ma samo moj osobni feeling , nekako mi je i 1190 več bija psihološki u plafonu barem za tu klasu . Samo ne znan di ta klasa ide ... više kubika ...više konja ..pa naprednija elektronika koja če sve to skupa prigušiti i držati pod kontrolon ...
I dobiješ Austrijskog BMW-a s drugačije položenim cilindrima.
:mrgreen:
 
2W said:
Ma samo moj osobni feeling , nekako mi je i 1190 več bija psihološki u plafonu barem za tu klasu . Samo ne znan di ta klasa ide ... više kubika ...više konja ..pa naprednija elektronika koja če sve to skupa prigušiti i držati pod kontrolon ...

Ma naviknes se nabrzinu na konje ..Elektronika i sad vrhunski odradiva  :wink:
 
2W said:
Ma samo moj osobni feeling , nekako mi je i 1190 več bija psihološki u plafonu barem za tu klasu . Samo ne znan di ta klasa ide ... više kubika ...više konja ..pa naprednija elektronika koja če sve to skupa prigušiti i držati pod kontrolon ...
Po toj teoriji čovječanstvo još nebi ni kotač izmislilo. Prije 20 god. yugo 45 bio je normala, a 55 kraj svijeta. Danas su auti standard 100-150 ks pa naviše.
Super adventure će ionako biti motor za velike dečke. Ako je za R ove 180 ks standard nevidim razloga da super enduro nebi imao 180 ks.
Od kad vozim FJR nikad nije vožen na T mapi 100 ks. Abs mi se nije gotovo nikad aktivirao, a traction control uopće neznam dal funkcionira :mrgreen:Da ima još kojih 30 tak ks uopće mu nebi bilo previše. Ako u glavi nema blokade previše je i 5 ks.
 
http://www.moto.it/news/ktm-1290-super-adventure-arrivera-nel-2015.html

kažu da je ktm potvrdio ovo za 2015, drugo ništa posebno ne piše, ali ima još par slika desno
 
ttboy said:
http://www.moto.it/news/ktm-1290-super-adventure-arrivera-nel-2015.html

kažu da je ktm potvrdio ovo za 2015, drugo ništa posebno ne piše, ali ima još par slika desno

Bolje da izbace 690 adventure....
 
AnteK said:
Bolje da izbace 690 adventure....

Ja bi umjesto singla neki manji V2, sa recimo 75 ks i 150 kg. Da, to bi ja.
Đoli, de isprojektiraj mi to na brzinu, pa ću dati Makazici da mi napravi.
 
lb said:
Ja bi umjesto singla neki manji V2, sa recimo 75 ks i 150 kg. Da, to bi ja.
Đoli, de isprojektiraj mi to na brzinu, pa ću dati Makazici da mi napravi.
lb strpi se malo uskoro će ti yamaha izbacit takav motor






:mrgreen:
 
Pletikosa34 said:
lb strpi se malo uskoro će ti yamaha izbacit takav motor

Odlično, samo šteta što ti pederčići iz jamahe nikada ne ugrade ovjes na motor, a geometriju uporno kopipejstaju sa ovoga:

IMG_0610.JPG