KTM Super Adventure

Evo da se i ja malo uključim,pošto imam priliku voziti 1190 AR i 1290 SDR. Po meni je to čista marketinška zajebancija . Sadašnji Adventure je naprimjer usporedivši ga s BMW-om (posto vidim da ga tu spominjete) več sad puno okretniji,brži,jači al s tim i manje udobniji tak da mu nema potrebe dizati konje i moment to je ono kaj fali konkurenciji :) :) :) I BMW i KTM su  motori za put oko svijeta i natrag osim što s KTM-om tu radiš još uz zajebanciju i puno više adrenalina.
Naprimjer stara cesta Karlovac-Rijeka ,1190AR (tu se često vozimo) likovi na ovim kosookim R mopedima trebaju dobro sajle napinjati :) :) a da ne govorim o 1290 SDR-u :) :)
Po meni nema ga potrebe mjenjati al uvjek je ona  .... VIŠE , BRŽE , JAČE pa ko voli .....
 
Alera Dugi said:
Honda
Nova africa

Imaš neki link, ja uspijevam naći jedino da planiraju neku od cca 1000 ccm?  :misli:
 
cosmic said:
To bi Coma, Despres i ostatak isto htjeli.

E, ja bi takav kao sto bi i oni, samo malo bolji  :mrgreen:
 
Vi bando enduraska stvarno niste normalni  :mrgreen:
 
444546


:mrgreen:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
lb said:
Imaš neki link, ja uspijevam naći jedino da planiraju neku od cca 1000 ccm?  :misli:
Ciljaju kilazu od 180kg. Punili bi offroad nisu koja je prazna odkako se veliki ktm adv pomakao ka cesti.


Zivi bili pa vidili!  :mrgreen:
 
Alera Dugi said:
Ciljaju kilazu od 180kg. Punili bi offroad nisu koja je prazna odkako se veliki ktm adv pomakao ka cesti.


Zivi bili pa vidili!  :mrgreen:
Che?
 
I.. evo ga... skinuli su pred koji dan plahtu s njega na sajmu...

Nema što nema od električnih "điđica", a najuzbudljivije je ipak to što je regulator grijanja stražnjeg sjedala odvojen, pa mala može sama odabrati koliko će joj guza biti vruća na kraju puta.  :0648:

Malo sam se smijao kad sam vidio "kornering lajts", al' sam se sjetio koje je veselje furati se po noći bez mjesečine preko zagorskih brega.
A i ono automatsko držanje na uzbrdici nije loše, osim što će Makazica reći da je to za pičkice. :)
 
U dobrom se smjeru to sve skupa razvija.. Kroz koju godinu ce motori sami u djir ici...
 
  • Like
Reactions: pesti1950
Samo ga spojis na smartphone ucrtas mu rutu da je odvozi, a ti doma u fotelji gledas omiljenu tursku sapunicu :mrgreen:
 
tiki said:
I.. evo ga... skinuli su pred koji dan plahtu s njega na sajmu...

Nema što nema od električnih "điđica", a najuzbudljivije je ipak to što je regulator grijanja stražnjeg sjedala odvojen, pa mala može sama odabrati koliko će joj guza biti vruća na kraju puta.  :0648:

Malo sam se smijao kad sam vidio "kornering lajts", al' sam se sjetio koje je veselje furati se po noći bez mjesečine preko zagorskih brega.
A i ono automatsko držanje na uzbrdici nije loše, osim što će Makazica reći da je to za pičkice. :)

Kad me već zazivaš.....naravno da ću reć da je bilo kakva asistencija u brdu za pičkice.
Osim one koja uključuje gurtnu i na pre pametnog krkana na vrhu istoga.
 
Kad sve skupa vidiš i zbrojiš KTM SA je top u klasi. Drugi će naravno njegovim stopama, a cijene će da  :bojimse: :letim: Koja se cijena očekuje? :misli: :neznam:
 
Ako na KTMovoj web stranici odabereš Austriju i nakon toga model, pokaže cijenu u EUR (cca 21.000 EUR za SA).
 
Evo naša sam cijenu u HR 143730 kn. E sad razlike u opremi 1190 i 1290 jel vride 17000 kn. :misli: ne računamo 10 ks i 100 kubika.