KTM superduke 990

elektricar86

Well-known member
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/ktm-super-duke-998-cm3-oglas-15891891

Dakle,oni koji mozda znaju motor,kakva je prica oko ovog primjerka?    Vidim prodaje se dugo,uvjek iste slike i kilometri...itd.

I,tko zna,opcenito nedostaci i plusevi ovih motora. 

Btw. sta bi mi bilo bolje za svakodnevniju voznju,ovakav superduke,ili aprilia tuono.
Moze i usporedba,ovjes snaga,udobnost,kocnice?

Ajmoo,navali narode s odgovorima!  :mrgreen:
 
od novije linije sam nekako više za sd, stariji tuono mi je ljepši, ali to moje subjektivno mišljenje (y)
 
Ako su oba ok, tezak izbor jer su mi bomba oba za vozit. Uz speed triple tih godina to su top tri nakeda po meni.
 
elektricar86 said:
Ok,cijenim misljenje.  (y)  :)
sve ovisi kolko si spreman love dati
imaš onaj tuono za 3 stariji, imaš onaj noviji od drugog forumaša za 5 što je isto ok ako ti se sviđa taj model i ako si spreman dati tolko love, 7 za sd je onda po meni puno love jer su već odavno izašli noviji i bolji modeli tuona i sd-a, budimo realni :mrgreen:
 
s2r said:
Ako su oba ok, tezak izbor jer su mi bomba oba za vozit. Uz speed triple tih godina to su top tri nakeda po meni.
A udobnost? 
Koji bi bio vise za,recimo,laganini kruzanje?  :)
 
To troši ulja i goriva ko 2 cbr-ke

:wink:
 
elektricar86 said:
A udobnost? 
Koji bi bio vise za,recimo,laganini kruzanje?  :)
Ni jedan. Oba su za peglanje  ;)
V2, stuca i grije. Ako ti je do laganice voznje radje japanca. Cb1000r recimo
 
smile 77 said:
mislim da tu nema puno udubnosti. :mrgreen:
udobnost je tu u drugom planu
Mislio sam vise na polozaj sjedenja.  Recimo,kod R-a ,nema voznje ispod 120-130km/h ,mislim ima,ali je to onda drek  :mrgreen: ,zabole ruke,noge,ledja,i gust je nikakav.
Zato bih se i prebacio na nakeda,jer sam se zazelio i malo laganije viznje :) ,recimo 100-ka i lagano zvirkanje naokolo,gledanje pejzaza i sl.  :mrgreen: A kada zatreba,imam zvijer za po zavojima.  :)
I sada,dali bi ovaj ktm bio pravi izbor? 
 
Ninja said:
To troši ulja i goriva ko 2 cbr-ke

:wink:
Cuo sam da v2 voli popiti malo vise benge,i da konkretno ovaj model voli i ulja  :mrgreen: ,ali,ako je u granicama neke normale,nebi trebao biti problem. :)
Koliko deci ulja srkne na 1k km? 
 
s2r said:
Ni jedan. Oba su za peglanje  ;)
V2, stuca i grije. Ako ti je do laganice voznje radje japanca. Cb1000r recimo
Ok,ovo sta kazes se i meni cini kao logicniji izbor,ali,kocnice i ovjes na cb?  Cini mi se da su za klasu,ako ne i vise,losije nego na ova dva modela. Ma ja bih ustvari volio imati sve kao sta sam imao na hondi,ali da imam udoban polozaj sjedenja.  :)
 
Neznam kako je na SD, ali za usporedbu na Tuonu se moze kruzati, pa cak i dosta udobno.
Moje drustvo za voznju je bilo na Vstromu,  990Adv itd. tako da je tempo bio laganiji, relativno
Uvijek mozes malim promjenama malo poboljsat udobnost,  opet za Tuona,  malo jos dignut volan pa si ispravis polozaj sjedenja,  uza zadnja guma (original je 190,pa ekipa ide na 180),spustit pedale,  zupcanik sa zubom manje ili vise,  ovisi sta  ti pase.
Ovjes i kocnice su vrh,  netreba trositi rijeci.
E sad,  V2 ili ga volis ili ne,  ja osobno jedino sto bi osim V2 izabrao je novi V4,  ali nekima jednostavno ne pase.  Da i grije i trosi,  meni ulja nista,  ali je znao trositi i 10litara benza.
Jedinu stvar na koju sam pazio na tuonu je da bude dobar akumulator, neznam kako je na SD,  ali na Tuonu odlaze namotaji ako vergla los aku,  ja nisam imao taj problem.
Ako ikako mozes, probaj napravit djir na nekom V2,  pa ces ga ili zavolit ili odustat
 
Gledaj KTM 990 SMT. Sve skoro isto ko i na SD, ali udobniji.
 
možda ga ja ne vozim kak spada, iako se jako rijetko vozim u 5.-6. i većinom sam preko 5 tisuća, ali meni tuono i rsv NIKAD kad sam pratio nisu trošili više od 8 litara (a mislim da sam i to puno rekao), i nijedan mi nije trošio praktički ni kap ulja, ustvari zaboraviš i gledati jer nema potrebe, na vtr je bila sasvim obrnuta priča :mrgreen:

za sd sam čuo da oče popit više svega :misli:

što se vožnje tiče, tuono mi je najudobniji motor koji sam posjedovao, a ni žena se ne žali, iako su me upozoravali da se suvozačici neće svidjeti, jedino kaj definitivno nije za brzine prek 200, bez obzira na vizir (y)
 
elektricar86 said:
Mislio sam vise na polozaj sjedenja.  Recimo,kod R-a ,nema voznje ispod 120-130km/h ,mislim ima,ali je to onda drek  :mrgreen: ,zabole ruke,noge,ledja,i gust je nikakav.
Zato bih se i prebacio na nakeda,jer sam se zazelio i malo laganije viznje :) ,recimo 100-ka i lagano zvirkanje naokolo,gledanje pejzaza i sl.  :mrgreen: A kada zatreba,imam zvijer za po zavojima.  :)
I sada,dali bi ovaj ktm bio pravi izbor?

Vstorm,CB1000 to ti trazis,
superduke i tuono su prerušeni R-ovi
 
Hvala svima na info,upijam.  (y)  :)

990 SMT  ipak nebih,to je pak previse udobnosti.  :mrgreen:

Ninja said:
Vstorm,CB1000 to ti trazis,
superduke i tuono su prerušeni R-ovi
Pa to ustvari i zelim,R na kojem se sjedi usapravno.    :)
Za Vstrom sam premali ,CB bi mozda mogla u nekom scenariju,ali tesko.

Ma ipak mislim da ce na kraju biti superduke,ipak srce vuce u tom smjeru.  :)
 
Bit ce da sam malo zabrijao sto se tice potrosnje,  nemam vise tuona 3 godine.
Jedino sto mi jos pada na pamet u toj nekakvoj klasi je fz1/fz8, ali neznam nista o tim modelima.

Gledam i ja nesto na moto.it, ali poslje sezone...
A tu su ti jos i subito.it i autoscout23.it
 
Tuono vs Superduke, obadva su motori za prave muškarce.  :cool:
Nisam mjerodavan da kažem koji je bolji pošto sam još uvjek vlasnik jednog Tuona, vozio sam i superduka 2011 dosta jer mi ga frend ima, baš kako se već reklo to su sportive sa dignutim volanom.
Ako sad voziš 4 cilindra v2 ti se sigurno neće svidjeti prvu ali kasnije ili ga zamrziš ili se zaljubiš.
Što se tiče potrošnje ulja na superduku nije to tako strašno već je jako mala razlika između minimuma i maximum što zbunjuje vozače.
Bili smo na putovanju od 4000km i superduke od frenda je skurio manje od litru ulja što ni nije tako strašno.
Što se tiče potrošnje goriva, od pumpe do pumpe u društvu tuon, superduke i fazer 1000 i svi točimo na svakoj pumpi u par deci razlike.
Najbitnije je imati dobar akumulator i dobre gume. (y)