Prosle su mi desteke kymca vitalitya 2t kroz ruke (2012 godina), odrzavao ih par godina za ekipi za dostave i osobno sam ga koristio, skuter je peri deri.
Zracno hladenje, plastike kvalitetne i otporne, puno puno kvalitetnije nego u yamahe neos npr kojoj sve kopce popucaju pri prvom naslanjanju a kamoli padu.
Kymco prelazi 40.000km bez otvaranja masine, pozeljno nakon toga staviti nove original karike za 150kn i ide jos.(eventulano lezaje radilice ako se krenu cut)
Uljna pumpa je znala na jednom od deset otic, odnosno nepovratni ventil se zacepi i treba ga propuhat i vozi dalje(mjesavina najsigurnija) i to je jedina mana ako te potrefi.
Ekipa iz makarske ih koristila za najam isto, tako da mogu bez pardona rec da je masina u rangu yamahe ako ne i zahvalnija(recimo koljeno na airboxu na yamahi postane plasticno i vuce fals zrak dok je na kymcu metalni spoj i ne moze nikad otic) . Kad se skine samo sjedalo imas pristup cijeloj masini, a karburator je na ruku bez skidanja icega.
Ako je radena vec generalka skuter mora palit na zub i vuc kako treba, zamjensko RMS i slicno izbjegavat u sirokom luku.
Prodavali su se po 4000-4500kn oni žuti i ovima za dostave se isplatio, mijenjale su se samo prednje plocice, remen,rolice, klizaci variomata i svjecica po intervalima i to je to.
Tako da kymco definitivno nema veze sa kinom i losom kvalitetom, prekidaci,plastike i sitnice su kvalitenije odradene nego kod piaggia npr a skuter je kao novi jeftiniji dobrih 6000kn
Ko uzme lijep primjerak navozat će se sa minimalnim troskovima
.
4t nije los izbor radi potrosnje, samo ulje mijenjat na max. 4-5tkm i podesavanje ventila sa brtvama odradit na 30.000km tako da ide.