Nemoj se ljutiti, ali sa 7200 kn plaće ići u dužničko ropstvo za komad pleha koji svakodnevno gubi na vrijednosti je po meni glupo.Planiram Kupiti Kawasaki z900 2022 godište, pa sam vidio da dućan koji prodaje prihvaćaju plaćanje na leasing, a nikad nista nisam uzimao na kredit niti leasing pa nisam upucen u to...
7200 je OK placa……pogotovo ako zivi sa roditeljimaNemoj se ljutiti, ali sa 7200 kn plaće ići u dužničko ropstvo za komad pleha koji svakodnevno gubi na vrijednosti je po meni glupo.
Velik je izbor 600 Naked klase za 4000€, od GSRa, Fazera, Shivera, Horneta i sličnih, na svima ćeš guštati i uvijek ćeš ih moći prodati uz minimalan gubitak.
Nemoj se ljutiti, ali sa 7200 kn plaće ići u dužničko ropstvo za komad pleha koji svakodnevno gubi na vrijednosti je po meni glupo.
Velik je izbor 600 Naked klase za 4000€, od GSRa, Fazera, Shivera, Horneta i sličnih, na svima ćeš guštati i uvijek ćeš ih moći prodati uz minimalan gubitak.
Volim i ja brzinu, ali na to sam tako odgovori...Ili... štednja do proljeća i godinu dvije star MT03, Z400 ili CB500F, jer ako stvarno vozi 60 (ili 80, ili 100 ili 120) gdje je 60, uživat će u tome sa pol gasa sa bilo kojim od 3 navedena. Uz to imat će nov siguran i izuzetno štedljiv motor. Sve drugo za nekoga tko ovako postavlja pitanja je daleko previše.
Dolazin iz mista di bi vas dovjica voljela da ljetujete pozdrav brateMa iz Ljubuskog je 100%
Hvala ti, od <3Generalno, kupnja vozila na leasing ti je povoljnija u odnosu na kupnju na kartice.
Kartična kuća (npr visa Premium, Diners...) uzimaju svoj dio kolača, i zato će ti cijenu uvećati za X iznos (npr ako je motor 75 000kn, oni će provuć iznos na 85 il ivise, ovisi kolika je provizija). S druge strane, kartičnu kuću boli briga šta kupuješ, jel imaš kasko i slično. Rate ti sjednu svaki mjesec ko da si kupio skupi TV i to je to .
Leasing (financijski) ti je zamjena za autokredite, otplatom zadnje rate(uz manju kamatu), postaješ vlasnik vozila, leasing ti uvjetuje da imaš kasko (i kakav, mora biti full, moraju ga odobrit). Ne znam kakva je situacija kad kupujes nesto starije vozilo, preko neke starosti ti ne odobravaju. Isto tako, svi servisi moraju biti u ovlastenom.
Isto tako, kod leasinga nisi vlasnik vozila dok ga ne otplatis, pa ne znam kako ide sa naknadnom ugradnjom (Akrap, druga pumpa, lajtunzi ili jednostavno harris ručke ... )
Operativni leasing je najbliže dugoročnom najmu, a nisam vidio ni ponudu za operativni za motore, pa nema potreba da o tome raspravljamo.
Sretno u svakom slucaju
Ma nisi iz Neuma 100%Dolazin iz mista di bi vas dovjica voljela da ljetujete pozdrav brate
Sa ovim razmisljanjen sam se i ja vodio iako nikada nije bilo isplativije kupiti novi motor uz ove cijene rabljenih.. Planirao sam novi Tuono/Rs 660 pa na kraju kupio rabljeni Fazer 800 i to samo jer je bio prakticki besprijekoran i u pola cijene Aprilie. Kad razmisljam financijski jos uvijek se pitam jesam li trebao uzeti novo?Nemoj se ljutiti, ali sa 7200 kn plaće ići u dužničko ropstvo za komad pleha koji svakodnevno gubi na vrijednosti je po meni glupo.
Velik je izbor 600 Naked klase za 4000€, od GSRa, Fazera, Shivera, Horneta i sličnih, na svima ćeš guštati i uvijek ćeš ih moći prodati uz minimalan gubitak.