Kupujem prvi motor ikada ...

Ajd ne jebite po tavanu, podrazumijeva se da je zdravije da čovjek ima A kategoriju, tu mu neću solit pamet, Darwin to sam određuje...

Kaj se tiče gospodina koji je započeo temu, vidio sam da je u motore koji mu se sviđaju stavio Yamu XV950R, točno na nju sam i mislio bio... isto tako stavio je i Vulcan 650... po meni, odlični motori u tim segmentima za startat, oba... jdean primjer klasničnijeg, jedan modernijeg dizajna, oba dobrih voznih osobina i u bilo kojem planu isplativi.. Ako mu već izgledom neće u potpunosti odgovarat, sa nikakvim znanjem može ga odfurat u neki shop i dat doradit u razlici cijene koju bi pljunuo za novi Indian od pola tone... i imat svoj unikatan i prigodan i smislen motor, s kojim se neće mučit ko zadnji bogec i nauživat ne znam ti kakvih strahova, i neće ga iznenadit skok sa 4 na 7 i pol hiljada u četvrtoj dok su iza njega 3 auta i dolazi kamion iz kontra smjera... a moći će sve šta i Indian, osim ić 230km/h, ali ako ga to i zanima onda ne treba gleadt takve motore...
 
  • Like
Reactions: Nino777
A vidi ako si se precjenija padas i sa 50cc, losija amortizacija i mala kola
bogami nikako nije isto pasti npr,sa 45 km/h ili sa 145 km/h,
sa 45 se istina možeš pošteno izderati a sa 145 moliš Boga da se izdereš....
 
bogami nikako nije isto pasti npr,sa 45 km/h ili sa 145 km/h,
sa 45 se istina možeš pošteno izderati a sa 145 moliš Boga da se izdereš....
U pravu si, al procitaj jos jednom moj post na koji si se nadoveza.
 
U pravu si, al procitaj jos jednom moj post na koji si se nadoveza.
vidin da ja šta si ti napisa ali neman pojma shvaćaš li pravac u kojem ja idem,
iskustvo je tu ključno a ono se mora ići skalin po skalin osim ako dotični nije destruktivan lik pa onda ipak njegov novac,njegov motor i njegov život......
 
vidin da ja šta si ti napisa ali neman pojma shvaćaš li pravac u kojem ja idem,
iskustvo je tu ključno a ono se mora ići skalin po skalin osim ako dotični nije destruktivan lik pa onda ipak njegov novac,njegov motor i njegov život......
Pa ne sprema se za moto GP pa da ide skalu po skalu klasu po klasu i skuplja iskustvo 🤣

145 u nas nesmis vozit ni na auto putu tako ako se pridrzavas zakona i uvjeta na cesti nema straja
 
  • Like
Reactions: strom 1000 rider
Svi tu pametujete o kubicima i ograničenju brzine, to su sve zakonske stavke, ali Bridgestone RS11 nije i zato moj savjet je RS11.
 
Da mi je prvi motor sigurno nebi kupio nešto bez da probam bar 100km čak i sada da kupujem npr nekakav čoper opet bez probe ništa jer nije svaki motor za svakoga.
 
Bome na chopperu nakon 100 km shvatiš jel za tebe ili ti je prostata ipak draga.
 
Ako pare nisu problem imas motora na biranje,
uff samo kad bih imao viska i para i mjesta u garazi...

 
  • Like
Reactions: hulk1970
kako je meni ekipa napisala prije dosta kad sam ja kupovao prvi motor: nemoj kupovat motor, to je najbolji izbor :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: ikral
Shvatio je da je u svrhu očuvanja mentalnog zdravlja možda najbolje odustati od kupovine motora, jer ako je to prvi korak u smjeru ovakvih razmišljanja... :LOL:
 
Bome na chopperu nakon 100 km shvatiš jel za tebe ili ti je prostata ipak draga.
kako sam se ja sad nasmijao.... ja svima govorim da na choperu ledja znaju boliti, ali ovo je bolje
 
Ma sve je to rokenrol. Ja sviram bas na Maršalu iz 1983. godine, težak je ko smrt, glava 35kg, box 40kg... najebem mu se majke dok ga donosim i odnosim sa svirke, svi mi govore da sam lud, da imam lipa nova tranzistorska pojačala slične snage a 5 puta lakše, ljepšeg dezena, žućkasta, sivkasta, čuju se u miksu, imaju štimer, efekte... Al volim lampu i jebiga, stavit na njega miljetić i derat rokenrol. Al mene moja leđa bole kad ga nosim, i to ti je to. Kako sad nekome objasnit to... Tako i sa motorom. Čoper je takav kakav je, ima svoju publiku, tu publiku bole leđa i prostate, ostale ne boli.
 
Ma sve je to rokenrol. Ja sviram bas na Maršalu iz 1983. godine, težak je ko smrt, glava 35kg, box 40kg... najebem mu se majke dok ga donosim i odnosim sa svirke, svi mi govore da sam lud, da imam lipa nova tranzistorska pojačala slične snage a 5 puta lakše, ljepšeg dezena, žućkasta, sivkasta, čuju se u miksu, imaju štimer, efekte... Al volim lampu i jebiga, stavit na njega miljetić i derat rokenrol. Al mene moja leđa bole kad ga nosim, i to ti je to. Kako sad nekome objasnit to... Tako i sa motorom. Čoper je takav kakav je, ima svoju publiku, tu publiku bole leđa i prostate, ostale ne boli.

Markbass? 😊
Ili tako nesto ili SVT. Sve izmedju je ni vrit ni mimo :mrgreen:
 
Nije bitno MB, GK, TE, TC... bitno je da mene leđa bole od mog pojačala, od mog motora, a ne nekoga drugoga :)
čoviku je lipo reć mane motora, al virujte mi, početniku to malo znači. on je 90% već odlučio u kojem smjeru ide.
ja sad govorim kao početnik, većina vas ovdi su iskusni, žele pomoć, meni ste pomogli.
kao početnik što da ja probam a nisam sjeo na motor 25 godina...probao sam 2 motora (jedan u školi i jedan moj što sam uzeo, nemaju veze jedan sa drugim) i oba su mi bila vrhunska...oba sam vozio preko 100km i nisam osjetio nikave rupe, trešnje, osjetio sam samo gušte vožnje, smijao se cilo vrime..... u formi sam ok, sportski rekreativac, ako ne mogu vozit motor 2 sata u komadu, triba se vratit u auto.
i ono sa skuterom kao prvim motorom mi nikako nije jasno. dakle položit A ktg, uzet skuter godinu dana...noge stoje zakurac...i onda uzmeš motor sa mjenjačem odjednom obe noge nešto moraju radit...stvarno mi nije jasno di je caka....
 
@dermat stvar je u krivulji učenja... nitko od nas ne uvjetuje nešta ni ništa, ali kolektivno raspolažemo sa velikim fondom (subjektivnog) iskustva, a sve odluke su i dalje na pokretaču teme...
da se mene osobno pita svi bi mi vozili cbr600... dobra mašina, 100 konja, lagano, dobre bremze, upravljiva... al jbg, ni sam ju ne vozim a i bilo bi bzvz da ih vidiš 30 svaki dan, a i ima cura koje vole choppere, custome i sl... treba netko i tim tržištem baratat...