Kymco Agility 50-imal neko da je vozio..

Status
Not open for further replies.
joke said:
Okvir je možda Kymcov, ali je agregat isti kao i kod baotiana(zongshen)

slucajno znam da agregat nije isti kao i kod baotiana, niti baotian ima zongshenov agregat. baotian je najveci shrot od kineskih proizvodjaca, naravno ni drugi native kineski proizvodjaci nisu puno bolji (keeway, zongshen, qingqi, giantco, cfmoto, xinling, generic...), postoji cca 15 kineskih proizvodjaca koji imaju euro homologacije, i svi imaju baotian look-a-like proizvod, koji je vizuelno kopija modela Kymco filly iz 1996. godine, i koji je bio prvi 4-taktni skuter od 50ccm.

kymco, za razliku od piaggia koji je proizvodnju svojih skutera povjerio OEM proizvodjacu (zongshenu), ima svoju tvornicu u kini, u kojoj rade agility. Sta mislis zasto Zip kosta vise nego dvostruko vise od baotiana, a pripadaju istoj klasi (10' kotaci ekonomska klasa)? Sigurno ne zato jer mu lijepe piaggio naljepnicu, nego zato jer se radi od kvalitetnijih komponenti. Kvaliteta izrade i zavrsna obrada, ugradjene komponente su vrlo bitna stavka u cijeloj kalkulaciji. Kad bude baotian dosao na tu razinu kvalitete (ako budu zeljeli vjerojatno i hoce), tada vise nece u maloprodaji kostati 3500kn, vec ce biti najmanje 6000.
 
joke said:
Mašina od Zipa je HI-Per4, Piaggio je proizveo, mislim da se ne sklapa u Kini

Daj molim te, razmisli malo -  sta zaista mislis da se masina sklapa u italiji, pakira u kontejnere i salje u kinu, tamo se ugradjuju na okvire i onda opet pakiraju u kontejnere i vracaju u evropu?

Taj bi zip onda kostao kao gilera runner u najmanju ruku, nakon svih tih troskova.

Naravno da se sve radi u kini, neki se vitalni dijelovi sigurno dostavljaju od kvalitetnih OEM proizvodjaca, ali se sve sklapa u kini.
 
gastajbarter said:
odoste sa teme :D-mene samo interesuje onako u voznji jel sta otpada sa njega i to-50-65-80km/h ne bitno uopste-4t normalno da nema snagu ko cvajo al zeto ne dimi i nemislis o tome kad ce zaribat zato sto nema ulja-polako i moze ti bit 20godina-bice ili agility ili zip-zavisi sta se mulcu vise svidi-pozdrav

mi u firmi imamo agility 50, svi ga jasemo, skuter vuce dva covjeka doslovno svugdje, ide super o odnosu na baotian i ostalu kramu, iako smo se malo pribojavali 4T masine i made in china etikete, ali kvaliteta je zaista super, zavrsna obrada takodjer, plastike su cvrste, sjedalo je udobno i naslonjac za vozaca je prava stvar. I to sto kazes za dimljenje, nije uopce nezanemarivo, roba i kos vise ne smrde na ulje  :) a potrosnja je zakon
 
djenka said:
Daj molim te, razmisli malo -  sta zaista mislis da se masina sklapa u italiji, pakira u kontejnere i salje u kinu, tamo se ugradjuju na okvire i onda opet pakiraju u kontejnere i vracaju u evropu?

Taj bi zip onda kostao kao gilera runner u najmanju ruku, nakon svih tih troskova.

Naravno da se sve radi u kini, neki se vitalni dijelovi sigurno dostavljaju od kvalitetnih OEM proizvodjaca, ali se sve sklapa u kini.

Bit priče je da je to Talijanska mašina, sklapala se ona u Belgiji ili u Tunguziji
 
joke said:
Bit priče je da je to Talijanska mašina, sklapala se ona u Belgiji ili u Tunguziji
sjeti se price kad su neki nasi hahari sjebali seriju alfi jer su neke dijelove masine(ili mjenjaca) montirali "od oka"
moze se to desiti i bilo kojoj firmi :wink:
 
Može, ali polazeči od takvih mogučih situacija i saznanja da će "kineski" zip biti pod lupom javnosti, Piaggio je na 1500 kineskih radnika postavio čak 300 kontrolora kvalitete i to Talijana
 
Zato što;
1. Ja sam prodavatelj Piaggia već 8 godina i znam točno i argumentirano sve o čemu pričamo, tj .ne pričam pizdarije
2. Zato što smo otišli van topica, a ja sam moderator
3. Zato što znam iz pouzdanog izvora (ovlašteni servis) da je mašina od Agilitya ista kao i Baotianova
4. Zato što mi se neda prepirati
itd....
 
joke said:
Može, ali polazeči od takvih mogučih situacija i saznanja da će "kineski" zip biti pod lupom javnosti, Piaggio je na 1500 kineskih radnika postavio čak 300 kontrolora kvalitete i to Talijana

posto si mi obrisao post iz meni nepoznatih razloga (niti sam psovao, niti sam vrijedjao, niti sam lagao), rezimirat cu samo jos jednom, bas me zanima da li ces ga opet obrisati:

mislim da nema sanse da je piaggio poslao 300 kontrolora kvalitete, jer je to preveliki izdatak:
300 radnika * 5000EUR mjesecnog troska = 1.500.000EUR troska mjesecno * 12 mjeseci = 18.000.000 EUR godisnje!
dodaj jos tri avionske karte godisnje za ici doma za tih 300 kontrolora = novih 1.000.000 EUR godisnje.

po mome misljenju, nema sanse da se piaggiu isplati takav pothvat, 20.000.000 EUR godisnjeg troska za jedan jedini model za evropsko trziste, koji nema sanse da se proda u vise od 50.000 jedinica u evropi:
Piaggio ZIP u maloprodaji 1150 EUR, minus PDV = 942EUR - rabat za dilera = 820EUR - marza uvoznika = 650 EUR. Znaci VPC od piaggia za taj model je 650EUR

650EUR * 50000 jedinica = 32.500.000 EUR prometa od tog modela. Prometa, a troskovi su 20.000.000 EUR. NEma racunice.

ne kuzim zasto bi mi ovo obrisao
 
joke said:
Zato što;
1. Ja sam prodavatelj Piaggia već 8 godina i znam točno i argumentirano sve o čemu pričamo, tj .ne pričam pizdarije
2. Zato što smo otišli van topica, a ja sam moderator
3. Zato što znam iz pouzdanog izvora (ovlašteni servis) da je mašina od Agilitya ista kao i Baotianova
4. Zato što mi se neda prepirati
itd....

mogu li ja tvoju poruku obrisati jer:
1. radim za uvoznika Kymco skutera vec 10 godina i znam o čemu govorim i to vrlo argumentirano
2. znam iz service manuala, iz service traininga sa tajvana i kataloga rezervnih dijelova da nema sanse da je masina ista kao i na baotianu.
3. vjeruj da se ne da ni meni prepirati :)

zao mi je da si obrisao moj post o racunici za 300 kontrolora. Po mome misljenju, takve informacije nije pametno plasirati, vjerujem da si ti tu informaciju dobio od svojih dobavljaca, ali se radi o tome da nekako piaggio mora opravdati otkud sad odjednom piaggio made in china, kad su do sada uvijek svojim dilerima davali instrukcije da pljuju po svemu sto se proizvodi istocnije od trsta, a zapadnije od genove :)

mislim, no hard feelings, ali ne mozes poreci da je to tako.

nema smisla svadjati se, ti si iznio svoje argumente, ja sam iznio svoje misljenje, koje si ti obrisao, a mislim da to nije u redu.

EOD

 
Sad već ovo prelazi u našu internu prepirku, ali dalje od ovog sve brišem, jer kad sam ja poćeo prije 8 godina kymco nije ni imao uvoznika, a ti spominješ  nekih 10 god.

Dalje brišem sve što nije topic

p.s. predstavi se kako spada, na za to predviđenim mjestima, ne možeš upast na forum kao padobranac i još zauzimat takav gard
 
Stat cu na djenkinu stranu po pitanju rasprave jer, eto, vise ne radim ni za jednog dealera pa mogu "lajat"
okolo kako me volja. Sve sto je napisao je tocno. I ne, nisam dilao Kymco.
 
Ti i djenka imate skupa 20 postova, a to je na forumu ipak bitno. Svoje kvalitete možete dugoročno pokazati i dokazati, pa onda imate argumente za stati jedan iza drugoga.(ako to volite)
 
p.s. Joke, na site-u koji ti je u signature-u pise da Liberty 200 ima 15,5ks.
Otkad?
 
joke said:
Sad već ovo prelazi u našu internu prepirku, ali dalje od ovog sve brišem, jer kad sam ja poćeo prije 8 godina kymco nije ni imao uvoznika, a ti spominješ  nekih 10 god.

Dalje brišem sve što nije topic

p.s. predstavi se kako spada, na za to predviđenim mjestima, ne možeš upast na forum kao padobranac i još zauzimat takav gard

gdje se predstavlja, rado cu to napraviti :)
ne kuzim zasto sam uletio kao padobranac, vidio sam topic o kojem sam pomislio da imam sto za reci, i napisao par postova.
BTW, kymco je u hrvatskoj od 1996. godine :) Te godine prodano je 4 komada :)
sorry ako je ovo OT poruka, ali si trazio od mene informaciju.
 
Joke, nitko ne prica o temama koje su podlozne subjektivnom dojmu nego o brojevima i cinjenicama, buduci
da smo svi radili identican posao, samo sa drugim firmama.

Boze sacuvaj da netko sa par postova napise da je 1+1=2 prije nego sto je dokazao svoju "kvalitetu" ili
tu tvrdnju argumentirao.
 
Cortez said:
Joke, nitko ne prica o temama koje su podlozne subjektivnom dojmu nego o brojevima i cinjenicama, buduci
da smo svi radili identican posao, samo sa drugim firmama.

Boze sacuvaj da netko sa par postova napise da je 1+1=2 prije nego sto je dokazao svoju "kvalitetu" ili
tu tvrdnju argumentirao.

Činjenica je da o svemu što govorim postoje tvornički dopisi koji nisu tlapnje uvoznika, ali isto tako je činjenica da ih ne smijem stavit na net.
Činjenica je i da je službeni servis, odnosno postprodajna usluga Kymca zaku*ac ako on tvrdi da ima istu mašinu agility i baotian, a to nije istina
Činjenica je i da Kymco ima problema s uvoznikom, i koliko me pamčenje služi promjenjen je 2 ili 3 puta do sada(bar adresa)
Činjenica je i da 4 registrirana motora u RH nisu dokaz da postoji uvoznik te godine
Činjenica je i da nisam ovde moderator zato što neznam ništa o skuterima( a sve o meni možete saznati u topicima koje niste posjetili; u forumu "predstavljanje....")

p.s. Liberty 200 ima 11,88 KS, a ta stranica je poremečena od kad je Al Qaida hackirala
 
Cinjenica je i da pricas sa uvoznikom Kymca a ne sa nekim njegovim dilerom u tunguziji :)

joke said:
Činjenica je i da nisam ovde moderator zato što neznam ništa o skuterima( a sve o meni možete saznati u topicima koje niste posjetili; u forumu "predstavljanje....")

I resent that.

Predstavio sam se u mejlu za registraciju (ib me zna vise godina sa useneta) i prvi post mi je bio u podforumu upravo za predstavljanje gdje sam se nepotrebno opsirno opisao.

Inace, nisam tu da bi se flejmao.

p.s. Nezgodna ta alkajida :-\
 
Sve ok, ajmo ovo zaključit, imat će te još puno prilika za branjenje svojih stavova.
Daleko smo od topica
 
Joke moram ti reci da si totalno u krivu. Piaggio je po kvaliteti bio daleko losiji od Kymca i prije nego su proizvodnju poceli seliti u Kinu.
A sto vise modela se bude tamo proizvodilo to ce vise propadati.Osobno poznajem Piaggio dilera iz jednog gradica na moru koji je po
prodaji jedan od najjacih u drzavi. On kaze doslovno da je Kymco od prvog do zadnjeg sarafa bolji od Piaggia. Piaggio se prodaje samo
zbog imena. Ali situacija se mijenja jer koliko ja pratim statistiku u Moto Pulsu Kymco svake godine znacajno povecava udio na trzistu,
a to moze biti samo zbog kvalitete svojih motora.
A to da Baotian i Agility imaju iste masine reci onima koje ja trceci preteknem na malo vecoj uzbrdici.

Znam da mi je ovo prvi post, ali sta ces svima jednom bude prvi put.

 
Status
Not open for further replies.