Kymco Agility 50-imal neko da je vozio..

Status
Not open for further replies.
Kapetan Mikula Mali said:
Joke moram ti reci da si totalno u krivu. Piaggio je po kvaliteti bio daleko losiji od Kymca i prije nego su proizvodnju poceli seliti u Kinu.
A sto vise modela se bude tamo proizvodilo to ce vise propadati.Osobno poznajem Piaggio dilera iz jednog gradica na moru koji je po
prodaji jedan od najjacih u drzavi. On kaze doslovno da je Kymco od prvog do zadnjeg sarafa bolji od Piaggia. Piaggio se prodaje samo
zbog imena. Ali situacija se mijenja jer koliko ja pratim statistiku u Moto Pulsu Kymco svake godine znacajno povecava udio na trzistu,
a to moze biti samo zbog kvalitete svojih motora.
A to da Baotian i Agility imaju iste masine reci onima koje ja trceci preteknem na malo vecoj uzbrdici.
Znam da mi je ovo prvi post, ali sta ces svima jednom bude prvi put.
Kymco je Tajvanski i prodavao se jer je bio jeftin. Otkad su došli kinezi oni su mu uzeli tržište jer su jeftiniji. U Splitu je Kymco dealer zatvorio... Piaggio ljudi ne kupuju zbog cijene nego zbog kvalitete pa ti sad vidi
 
gle, inzistiras na nepisanje off topic postova, a onda ih sam pises. no, posto se ovo sto pises dolje moze smatrati odgovorom na moje tvrdnje, evo i mog odgovora tebi, a ako treba, mozes otvoriti novi topic, ako je to ovdje off.

joke said:
Činjenica je i da je službeni servis, odnosno postprodajna usluga Kymca zaku*ac ako on tvrdi da ima istu mašinu agility i baotian, a to nije istina

    ne kuzim tko bi to mogao tvrditi, ako je iz splita. Zao mi je ako je to istina, jer to naravno nije uopce istina. Uostalom, netko je na forumu ovdje izbacio informaciju da svi kinezi imaju zongshen mashine. Znaci li to da i zip ima jednaku mashinu kao baotian? Naravno da to nije istina, kao ni paralela agility-baotian

joke said:
Činjenica je i da Kymco ima problema s uvoznikom, i koliko me pamčenje služi promjenjen je 2 ili 3 puta do sada(bar adresa)

  uvoznik nije mijenjan od prvog dana, od 1996. godine, prosle godine promijenila se samo tvrtka, da bi se kymco biznis odvojio od ostalog poslovanja, vlasnik je isti, a isti su i ljudi koji rade posao. AFAIK, kymco je uz Hondu, Yamahu i Peugeot jedini koji od prvog dana ima istog uvoznika, cak je i piaggio promijenio uvoznika, nakon poznate igre bijega iz Brodomerkura.

joke said:
Činjenica je i da 4 registrirana motora u RH nisu dokaz da postoji uvoznik te godine

  dokaz su reklame u novinama, dokaz je paralelni test u prvom ili drugom broju Motopulsa, na kojem je, izmedju ostalih bio i Kymco K12. Taj motopuls podatak barem nije tesko provjeriti, u svakom broju ima tablica sa testovima.

joke said:
Činjenica je i da nisam ovde moderator zato što neznam ništa o skuterima( a sve o meni možete saznati u topicima koje niste posjetili; u forumu "predstavljanje....")

    nitko tvoje znanje ne osporava, ali dozvoli da nisi jedini koji ponesto zna.
    Meni je jasno da je piaggiu kymco trn u oku, i ljudski je hvaliti ono sto prodajes, jer to znaci da u svoj posao vjerujes, sto je prvi preduvjet da budes u tome kvalitetan i uspjesan. Ali, dozvoli da nije svijet stao sa piaggiom, i da ima i drugih firmi koje znaju raditi posao, o cemu na kraju krajeva govore i statistike, ne samo hrvatske, vec i u svim evropskim zemljama. Sta mislis, zasto je jedino kymco od svih tajvanskih firmi medju 5 najprodavanijih proizvodjuaca na svim evropskim trzistima? Sigurno ne zato sto je los.

  Od prvog se dana srecemo sa podmetanjima tipa, servis ne valja, dijelova nema, motori se raspadaju... uglavnom od indoktriniranih trgovaca drugih (da ne kazem kojih) marki. Sve to nema veze s istinom, jer nakon preko 6.000 kymca koji se voze hrvatskim cestama, i rezultata koji su iz godine u godinu sve bolji, mislim da se kymco vec dokazao na hrvatskom trzistu.
    Evo, ove godine, nakon sto je piaggio preuzeo prodaju aprilie, neki piaggio dileri sa kojima sam dobar su na cudu i kazu "jebate, ucili su nas da pljujemo arpiliu, a sad je moramo prodavati i pricati da je super". Isti ti kazu "jebate, ucili su nas da pljujemo kineze, sad moramo objasnjavati zasto je piaggio made in china". Neki od tih, a kojima je piaggio hrvatska okrenuo ledja, jer su u njihovom gradu angazirali Apriliinog dilera, jer je bio uspjesniji na lokalnoj razini od piaggia, sad su na cudu i gledaju da prodaju neke druge marke, a do jucer su godinama bili indoktrinirani da pljuju sve sto je non-piaggio i non-gilera, kao da nema sanse da ce ikad morati prodavati nesto drugo.

    Gle Joke, zbog ovoga gore sto sam napisao, ne treba a priori pljuvati nikoga, jer nikad ne znas sto se moze dogoditi sa tvojim dilerstvom piaggia, i mozda se (radi tisucu mogucih razloga) nadjes u situaciji da prodajes nesto drugo, a tvoji raniji stavovi morati ce biti pometeni ispod tepiha, kao da ih nije ni bilo. Ali ljudi pamte. Nitko ni za koga nije vezan pupcanom vrstom, i ja sam svjestan da mozda jednog dana vise ne budem vezan sa kymcom, iz bilo kojeg razloga. Bas zbog toga, ne dozvoljavam si da se upustam u sprdnju i optuzbe na racun drugih marki, koje to ne zasluzuju, jer tko zna, mozda vec unaprijed pilim granu na kojoj cu mozda jednog dana sjediti :) Tako i tebi, vjerujem da si uspjesan diler i iz tvojih postova vidi se da si nedvojbeno strucan i da imas pasiju za posao koji radis. Nece vrijeme stati ako budes prodavao nesto drugo, jer ti si taj koji prodaje neku robu, ne kupuju ljudi kod tebe piaggio jer je to piaggio, vec jer si to ti, i stojis sa svojom karizmom i svojim sposobnostima, rezultatima i krvavo stecenim ugledom. Meni ne pada na pamet, ako kymco propadne, ili se pokvari, ili mi otkaze posao, da prestanem raditi posao kojem sam posvetio 10 godina zivota, koji znam raditi, i u kojem me cijene, vec se nadam da cu na temelju svojih referenci uspjeti nastaviti s poslom.

    Za mene, ljudi vrijede vise od strojeva, a nadam se da ces se sloziti sa mnom :)
 
zalosno je to da se kod nas kao promidzba proizvoda sve svodi na pljuvanje po konkurenciji, a ne na hvaljenje proizvoda koji se prodaje.p a se zato i pljuje po recimo ducatiju i augusti kad daju javnosti svoje financijsko izvjesce na uvid, sto ne rade japanci da se ne vide neke stvari(al nikom nista)

@kapetan mikula mali - povecanje prodaje od 100% ne znaci nista. ako si prije 2 godine prodao 1 skuter, a prosle godine 2, povecanje prodaje od 100% je postignuto, al zarada i nije bila neka. tocnije bi bilo da si napisao koliko se skutera prodalo vise, i to po segmentima jos bolje
 
jolly the roger said:
zalosno je to da se kod nas kao promidzba proizvoda sve svodi na pljuvanje po konkurenciji, a ne na hvaljenje proizvoda koji se prodaje.p a se zato i pljuje po recimo ducatiju i augusti kad daju javnosti svoje financijsko izvjesce na uvid, sto ne rade japanci da se ne vide neke stvari(al nikom nista)

@kapetan mikula mali - povecanje prodaje od 100% ne znaci nista. ako si prije 2 godine prodao 1 skuter, a prosle godine 2, povecanje prodaje od 100% je postignuto, al zarada i nije bila neka. tocnije bi bilo da si napisao koliko se skutera prodalo vise, i to po segmentima jos bolje

slazem se sa svime sto si napisao.
povecanje prodaje sa 600 na 1200 vozila, i pritom iskorak na 4. mjesto najprodavanijih marki, pretekavsi eminentne i kvalitetne takmace gileru i yamahu, i veci dio godine i peugeot, ipak ima odredjenu tezinu :)
 
Nike said:
Kymco je Tajvanski i prodavao se jer je bio jeftin. Otkad su došli kinezi oni su mu uzeli tržište jer su jeftiniji. U Splitu je Kymco dealer zatvorio... Piaggio ljudi ne kupuju zbog cijene nego zbog kvalitete pa ti sad vidi

ne mogu se sloziti. kymco je jedini od svih tradicionalno jakih marki na trzistu povecao prodaju u 2005. svi su drugi podbacili:
              2004      2005
Piaggio    3300      2823
Gilera      1083      906
Peugeot    1815      1245
Yamaha    811          609
Aprilia      915        359
Malaguti  334        188
CPI          403        291
SYM        471          301
========================
KYMCO    524          984

i naravno
Baotian    1083        4432 :)

navedeno je registracija skutera, da ne bude zabune, sluzbeni podaci o novoregistriranim u 2004 i 2005. Vidljivo je da je jedino Kymco povecao prodaju, i to duplo, bez obzira na baotian, qingqi, keeway, cf moto, xinling, zongshen ili kako se vec zovu.

da se kymco prodavao samo zato jer je bio najjeftiniji, onda bi prvi pokleknuo pred najezdom jefitnih shrot kineza. Ali, gle cuda, popusili su jedino ovi navodno kvalitetni. Moj je osobni stav da se Kymco etablirao kao ponajbolji omjer ulozenog i dobivenog, jer zaista za razuman novac nudi dobru kvalitetu.

to su istiniti podaci, naklapanja pustimo po strani.
 
2djenka i svi ostali koji idu off topic

Sve što smo pisali stoji, ali malo se osvrnite i pokušajte se asimilirati u rad foruma prije nego stanete u gard koji ste zauzeli, ono što je sad najbitnije je da se vaše tvrdnje nalaze u krivom topicu. Slobodno otvorite novu temu u ovom podforumu, jer ako vam je stalo do vaših stavova, na ovaj način če biti nakon nekog vremena izgubljeni (nisu pod odgovarajučim naslovom)

p.s. već sam promijenio marku koju zastupam, i svi to znaju. na svaku vašu tvrdnju imam odgovor ali ovaj topic stvarno nije mjesto na kojem bi pisao odgovor
 
Status
Not open for further replies.