gle, inzistiras na nepisanje off topic postova, a onda ih sam pises. no, posto se ovo sto pises dolje moze smatrati odgovorom na moje tvrdnje, evo i mog odgovora tebi, a ako treba, mozes otvoriti novi topic, ako je to ovdje off.
joke said:
Činjenica je i da je službeni servis, odnosno postprodajna usluga Kymca zaku*ac ako on tvrdi da ima istu mašinu agility i baotian, a to nije istina
ne kuzim tko bi to mogao tvrditi, ako je iz splita. Zao mi je ako je to istina, jer to naravno nije uopce istina. Uostalom, netko je na forumu ovdje izbacio informaciju da svi kinezi imaju zongshen mashine. Znaci li to da i zip ima jednaku mashinu kao baotian? Naravno da to nije istina, kao ni paralela agility-baotian
joke said:
Činjenica je i da Kymco ima problema s uvoznikom, i koliko me pamčenje služi promjenjen je 2 ili 3 puta do sada(bar adresa)
uvoznik nije mijenjan od prvog dana, od 1996. godine, prosle godine promijenila se samo tvrtka, da bi se kymco biznis odvojio od ostalog poslovanja, vlasnik je isti, a isti su i ljudi koji rade posao. AFAIK, kymco je uz Hondu, Yamahu i Peugeot jedini koji od prvog dana ima istog uvoznika, cak je i piaggio promijenio uvoznika, nakon poznate igre bijega iz Brodomerkura.
joke said:
Činjenica je i da 4 registrirana motora u RH nisu dokaz da postoji uvoznik te godine
dokaz su reklame u novinama, dokaz je paralelni test u prvom ili drugom broju Motopulsa, na kojem je, izmedju ostalih bio i Kymco K12. Taj motopuls podatak barem nije tesko provjeriti, u svakom broju ima tablica sa testovima.
joke said:
Činjenica je i da nisam ovde moderator zato što neznam ništa o skuterima( a sve o meni možete saznati u topicima koje niste posjetili; u forumu "predstavljanje....")
nitko tvoje znanje ne osporava, ali dozvoli da nisi jedini koji ponesto zna.
Meni je jasno da je piaggiu kymco trn u oku, i ljudski je hvaliti ono sto prodajes, jer to znaci da u svoj posao vjerujes, sto je prvi preduvjet da budes u tome kvalitetan i uspjesan. Ali, dozvoli da nije svijet stao sa piaggiom, i da ima i drugih firmi koje znaju raditi posao, o cemu na kraju krajeva govore i statistike, ne samo hrvatske, vec i u svim evropskim zemljama. Sta mislis, zasto je jedino kymco od svih tajvanskih firmi medju 5 najprodavanijih proizvodjuaca na svim evropskim trzistima? Sigurno ne zato sto je los.
Od prvog se dana srecemo sa podmetanjima tipa, servis ne valja, dijelova nema, motori se raspadaju... uglavnom od indoktriniranih trgovaca drugih (da ne kazem kojih) marki. Sve to nema veze s istinom, jer nakon preko 6.000 kymca koji se voze hrvatskim cestama, i rezultata koji su iz godine u godinu sve bolji, mislim da se kymco vec dokazao na hrvatskom trzistu.
Evo, ove godine, nakon sto je piaggio preuzeo prodaju aprilie, neki piaggio dileri sa kojima sam dobar su na cudu i kazu "jebate, ucili su nas da pljujemo arpiliu, a sad je moramo prodavati i pricati da je super". Isti ti kazu "jebate, ucili su nas da pljujemo kineze, sad moramo objasnjavati zasto je piaggio made in china". Neki od tih, a kojima je piaggio hrvatska okrenuo ledja, jer su u njihovom gradu angazirali Apriliinog dilera, jer je bio uspjesniji na lokalnoj razini od piaggia, sad su na cudu i gledaju da prodaju neke druge marke, a do jucer su godinama bili indoktrinirani da pljuju sve sto je non-piaggio i non-gilera, kao da nema sanse da ce ikad morati prodavati nesto drugo.
Gle Joke, zbog ovoga gore sto sam napisao, ne treba a priori pljuvati nikoga, jer nikad ne znas sto se moze dogoditi sa tvojim dilerstvom piaggia, i mozda se (radi tisucu mogucih razloga) nadjes u situaciji da prodajes nesto drugo, a tvoji raniji stavovi morati ce biti pometeni ispod tepiha, kao da ih nije ni bilo. Ali ljudi pamte. Nitko ni za koga nije vezan pupcanom vrstom, i ja sam svjestan da mozda jednog dana vise ne budem vezan sa kymcom, iz bilo kojeg razloga. Bas zbog toga, ne dozvoljavam si da se upustam u sprdnju i optuzbe na racun drugih marki, koje to ne zasluzuju, jer tko zna, mozda vec unaprijed pilim granu na kojoj cu mozda jednog dana sjediti
Tako i tebi, vjerujem da si uspjesan diler i iz tvojih postova vidi se da si nedvojbeno strucan i da imas pasiju za posao koji radis. Nece vrijeme stati ako budes prodavao nesto drugo, jer ti si taj koji prodaje neku robu, ne kupuju ljudi kod tebe piaggio jer je to piaggio, vec jer si to ti, i stojis sa svojom karizmom i svojim sposobnostima, rezultatima i krvavo stecenim ugledom. Meni ne pada na pamet, ako kymco propadne, ili se pokvari, ili mi otkaze posao, da prestanem raditi posao kojem sam posvetio 10 godina zivota, koji znam raditi, i u kojem me cijene, vec se nadam da cu na temelju svojih referenci uspjeti nastaviti s poslom.
Za mene, ljudi vrijede vise od strojeva, a nadam se da ces se sloziti sa mnom