Inače stvarno ne divljam, prepisat cu to manjku koncentracije. :misli:Modesty40 said:Divljak![]()
Soundslave said:Jednom sam prebrzo doletio i prije samog zavoja skužio da je full oštar zavoj koji se prelama (usrao se kao grlica shockbilo je 2 niže kočenje ko konj dok nisam došao blizu crte popustio kočnicu i mrtvi pod molivši se Bogu da se izvučem i hvala Bogu jesam i to 2 puta na isti način.
Soundslave said:Očito jesaminace bih zavrsio u zidu :shocked: i nebih se dobro proveo.
Skripter said:@Sasa10
Neki su postrugali i ralicu pa ti mogu stručno odgovoriti :wink:
Neki su i pali jer im je fuzer zapel u betonsku pasicu ili u cestu, pa ti i oni mogu odgovoriti
A ja budem si uzel slobodu i rekel ti da postoji velika razlika između kuta pod kojim jesi nagnut i kuta pod kojim misliš da si nagnut :neznam:
Sasa10 said:jel to znaci da dok ne pocnem strugat nogarama i cipelama o cesti da imam jos ohoho fore naginjat se, mislim na dobrom asfaltu naravno :misli:![]()
3alfa3 said:Ne. Jer neko bu opal na 35% nagibu dok ce drugi taj zavoj svladat sa 45% bez problema (isti motor)
Skripter said:Tako je, nagib dolazi sa stilom vožnje i ostalim preduvjetima
Jedino bih dodal malo opažanje, ne isprobavaš nagib da bude što veći prije nego se ispružiš po cesti. Ideš u nagib samo s jednim ciljem - da ne padneš u zavoju
milanche said:Hmmm neki otresu i na malom nagibu u poluzavoju a neki kao Marqez struzu ramenom laktom bubregom i butinom pa se izvuku![]()
Sasa10 said:pa naravnoali, sta je veci nagib to je veci i gust :wink: