lakat zavoj!

Dok si u komadu sve je ok, zezam te  :wink:
 
Soundslave said:
Jednom sam prebrzo doletio i prije samog zavoja skužio da je full oštar zavoj koji se prelama  (usrao se kao grlica shock:) bilo je 2 niže kočenje ko konj dok nisam došao blizu crte popustio kočnicu i mrtvi pod molivši se Bogu da se izvučem i hvala Bogu jesam i to 2 puta na isti način.

Uspio si i 2 niže ubaciti, znači bilo je vremena :mrgreen:
 
Soundslave said:
Očito jesam  :mrgreen: inace bih zavrsio u zidu  :shocked: i nebih se dobro proveo.

ma kakve dve nize  :misli:

ja kad vidim da je jako zavoj, na nepoznatoj cesti po znakovima naravno, ja prije zavoje roknem u drugu brzinu i drzim ga naspananog...ako vidim da se zavoj pojacava i ide u lakat samo otpustim gas i masina sama koci i to poprilicno dobro  (y)

samo treba pazint na vecim okretajima kad se rokne niza u drugu da ne blokiras zadnji kotac  :mrgreen:

nemoj mislit da pametujem nego samo djelim svoja iskustva posto vidim da vozimo slicne pile  (y)
 
Moze jedno pitanje pravim znalcima???

naime citao sam negdje na forumu da neki uspjevaju strugat nogarima kad se dobrano nagnu  :misli:

ja sam danas bio jaaako nisko ko nikad do sada i malo sam se i prestrasil misleci da bum proklizal al nista mi nije zastrugalo  :?

predpostavljam da ima razlike i u motorima i kod nekih su nogare jako visoko tj jako ih je tesko dovest do mjere da struzu po alfaltu  :misli:

 
uglavnom neki naked motori. Na R-u teško, ali javit će se već Kralj pa će ti sigurno vrlo stručno objasnit  :mrgreen:
 
i kile i podesenost ovjesa i stil voznje... Isti motor, razlicito podesen ovjes, razlicit stil, isti nagib - jedan ce debelo strugat, drugi nece ni taknut asfalt fuzerom - udaljenost od tla ce bit drugacija
 
@Sasa10

Neki su postrugali i ralicu pa ti mogu stručno odgovoriti  :wink:
Neki su i pali jer im je fuzer zapel u betonsku pasicu ili u cestu, pa ti i oni mogu odgovoriti  :mrgreen:

A ja budem si uzel slobodu i rekel ti da postoji velika razlika između kuta pod kojim jesi nagnut i kuta pod kojim misliš da si nagnut :neznam:

 
Skripter said:
@Sasa10

Neki su postrugali i ralicu pa ti mogu stručno odgovoriti  :wink:
Neki su i pali jer im je fuzer zapel u betonsku pasicu ili u cestu, pa ti i oni mogu odgovoriti  :mrgreen:

A ja budem si uzel slobodu i rekel ti da postoji velika razlika između kuta pod kojim jesi nagnut i kuta pod kojim misliš da si nagnut :neznam:

jel to znaci da dok ne pocnem strugat nogarama i cipelama o cesti da imam jos ohoho fore naginjat se, mislim na dobrom asfaltu naravno  :misli:  (y)
 
Sasa10 said:
jel to znaci da dok ne pocnem strugat nogarama i cipelama o cesti da imam jos ohoho fore naginjat se, mislim na dobrom asfaltu naravno  :misli:  (y)

Ne. Jer neko bu opal na 35% nagibu dok ce drugi taj zavoj svladat sa 45% bez problema (isti motor)
 
Hmmm neki otresu i na malom nagibu u poluzavoju  a neki kao Marqez struzu ramenom laktom bubregom i butinom pa se izvuku :mrgreen:



 
3alfa3 said:
Ne. Jer neko bu opal na 35% nagibu dok ce drugi taj zavoj svladat sa 45% bez problema (isti motor)

Tako je, nagib dolazi sa stilom vožnje i ostalim preduvjetima  (y)

Jedino bih dodal malo opažanje, ne isprobavaš nagib da bude što veći prije nego se ispružiš po cesti. Ideš u nagib samo s jednim ciljem - da ne padneš u zavoju  :wink:
 
Skripter said:
Tako je, nagib dolazi sa stilom vožnje i ostalim preduvjetima  (y)

Jedino bih dodal malo opažanje, ne isprobavaš nagib da bude što veći prije nego se ispružiš po cesti. Ideš u nagib samo s jednim ciljem - da ne padneš u zavoju

pa naravno  (y) ali, sta je veci nagib to je veci i gust  :wink:

 
milanche said:
Hmmm neki otresu i na malom nagibu u poluzavoju  a neki kao Marqez struzu ramenom laktom bubregom i butinom pa se izvuku :mrgreen:

Marquez i kad padne - ne padne  :LOL: