Tibor
Well-known member
elektricar86 said:Na mojoj Hondi je bio taj ZVMX kad sam je kupio,uglavnom,i na njemu ispadaju gumice.
moj je za sad čitav, makar kolko sam ga platio što se mene tiče može se i sutra očerupat
elektricar86 said:Na mojoj Hondi je bio taj ZVMX kad sam je kupio,uglavnom,i na njemu ispadaju gumice.
Onda ok.tibor_zg said:moj je za sad čitav, makar kolko sam ga platio što se mene tiče može se i sutra očerupat
:misli: HONDA NC700XD?doms said:Na mojoj Hondi lanac je nejdnako rastegnut i to je jako lose. Imam 22000 km. No ono sto je meni nejasno, kako se lanac rasteze u zadnji cca 2000 km. Tako se naglo poceo rastezati kao da je od gume. Vec je dva puta dotezan u nekih 2000 km. I sada opet mlatara. Jel to tako uobicajeno kad je na kraju? Kao da se nesto sa njim dogodilo i da jednostavno gubi cvrstocu i to progresivno. Ne znam koji buh drugi kupio. Ovo mi je malo prebrzo za moj motocikl koji i nije jurilica.
doms said:Na mojoj Hondi lanac je nejdnako rastegnut i to je jako lose. Imam 22000 km. No ono sto je meni nejasno, kako se lanac rasteze u zadnji cca 2000 km. Tako se naglo poceo rastezati kao da je od gume. Vec je dva puta dotezan u nekih 2000 km. I sada opet mlatara. Jel to tako uobicajeno kad je na kraju? Kao da se nesto sa njim dogodilo i da jednostavno gubi cvrstocu i to progresivno. Ne znam koji buh drugi kupio. Ovo mi je malo prebrzo za moj motocikl koji i nije jurilica.
DADO+ said::misli: HONDA NC700XD?
… neki dan pričam u birtiji s čovjekom koji već dosta dugo vozi Hornet 600 i
stvarno je pycajzla što se tiče održavanja motora, a vozi strogo po PS-u
i netko bi rekao dosadno - ziheraški i baš ga pitam; koliko je lanaca promijenio
na koliko km, pa kaže 24ooo km svaki i nema teorije više
nit je motor zvijer, niti on divlja, vozi se uglavnom sam, a lančanici serijski
edit:
može još 10ooo km, ali...
3alfa3 said:Lanac kako se trosi (habaju se pinovi), tako vise nije na lancanicima napet na veliki broj karika i zubaca, nego svega na njih par. Normalno da tada trajnost rapidno pada jer tada manji broj karika/zubaca trpe isto opterecenje kao i prije kad je vise karika/zubaca bilo optereceno. Iz toga bi slijedio zakljucak da kad se dostigne "kriticna tocka", prijenos ce se pocet trosit ubrzano.
Iz toga bi bio logican zakljucak da ce lanac dugo bit u super stanju, vremenom se trosit umjereno, a pred kraj bitno jace.
A mozda se i varam - do sad sam uvijek mijenjao motor prije nego bi lanac bio za zamjenu
maredo said:Koji i gdje petrolej kupiti za čišćenje lanca? U "Boje i lakovi" imaju u zelenoj litra piksi petrolej za rasvjetu po 35 Kn, jel to taj? Da se malo s tim igram umjesto spreja...
maredo said:Koji i gdje petrolej kupiti za čišćenje lanca? U "Boje i lakovi" imaju u zelenoj litra piksi petrolej za rasvjetu po 35 Kn, jel to taj? Da se malo s tim igram umjesto spreja...