lanac ???

elektricar86 said:
Na mojoj Hondi je bio taj ZVMX kad sam je kupio,uglavnom,i na njemu ispadaju gumice.  :mrgreen:

moj je za sad čitav, makar kolko sam ga platio što se mene tiče može se i sutra očerupat :mrgreen:
 
Na mojoj Hondi lanac je nejdnako rastegnut i to je jako lose. Imam 22000 km. No ono sto je meni nejasno, kako se lanac rasteze u zadnji cca 2000 km. Tako se naglo poceo rastezati kao da je od gume. Vec je dva puta dotezan u nekih 2000 km. I sada opet mlatara. Jel to tako uobicajeno kad je na kraju? Kao da se nesto sa njim dogodilo i da jednostavno gubi cvrstocu i to progresivno.  Ne znam koji buh drugi kupio. Ovo mi je malo prebrzo za moj motocikl koji i nije jurilica.
 
doms said:
Na mojoj Hondi lanac je nejdnako rastegnut i to je jako lose. Imam 22000 km. No ono sto je meni nejasno, kako se lanac rasteze u zadnji cca 2000 km. Tako se naglo poceo rastezati kao da je od gume. Vec je dva puta dotezan u nekih 2000 km. I sada opet mlatara. Jel to tako uobicajeno kad je na kraju? Kao da se nesto sa njim dogodilo i da jednostavno gubi cvrstocu i to progresivno.  Ne znam koji buh drugi kupio. Ovo mi je malo prebrzo za moj motocikl koji i nije jurilica.
:misli: HONDA NC700XD?

… neki dan pričam u birtiji s čovjekom koji već dosta dugo vozi Hornet 600 i
stvarno je pycajzla što se tiče održavanja motora, a vozi strogo po PS-u
i netko bi rekao dosadno - ziheraški i baš ga pitam; koliko je lanaca promijenio
na koliko km, pa kaže 24ooo km svaki i nema teorije više

nit je motor zvijer, niti on divlja, vozi se uglavnom sam, a lančanici serijski ;)

edit:
može još 10ooo km, ali...  (y)
 
doms said:
Na mojoj Hondi lanac je nejdnako rastegnut i to je jako lose. Imam 22000 km. No ono sto je meni nejasno, kako se lanac rasteze u zadnji cca 2000 km. Tako se naglo poceo rastezati kao da je od gume. Vec je dva puta dotezan u nekih 2000 km. I sada opet mlatara. Jel to tako uobicajeno kad je na kraju? Kao da se nesto sa njim dogodilo i da jednostavno gubi cvrstocu i to progresivno.  Ne znam koji buh drugi kupio. Ovo mi je malo prebrzo za moj motocikl koji i nije jurilica.

Lanac kako se trosi (habaju se pinovi), tako vise nije na lancanicima napet na veliki broj karika i zubaca, nego svega na njih par. Normalno da tada trajnost rapidno pada jer tada manji broj karika/zubaca trpe isto opterecenje kao i prije kad je vise karika/zubaca bilo optereceno. Iz toga bi slijedio zakljucak da kad se dostigne "kriticna tocka", prijenos ce se pocet trosit ubrzano.

Iz toga bi bio logican zakljucak da ce lanac dugo bit u super stanju, vremenom se trosit umjereno, a pred kraj bitno jace.
A mozda se i varam - do sad sam uvijek mijenjao motor prije nego bi lanac bio za zamjenu  :LOL:
 
DADO+ said:
:misli: HONDA NC700XD?

… neki dan pričam u birtiji s čovjekom koji već dosta dugo vozi Hornet 600 i
stvarno je pycajzla što se tiče održavanja motora, a vozi strogo po PS-u
i netko bi rekao dosadno - ziheraški i baš ga pitam; koliko je lanaca promijenio
na koliko km, pa kaže 24ooo km svaki i nema teorije više

nit je motor zvijer, niti on divlja, vozi se uglavnom sam, a lančanici serijski ;)

edit:
može još 10ooo km, ali...  (y)

Da Honda je automatik tj. DCT sto svakako cuva i motor i mjenjac i lanac jer u pravilu glatko mijenja, bez trzaja itd.. Ali eto lanac je otisao. Ne znamvkako je odrzavan prije, no zadnjih par tisuca ga uredno odrzavam.  Sada je skroz neugodno jer vec lagano cuka pri jednolicnoj voznji i nije to vise to. I zvuk je los.  Lancanici su ok. Nikako da uhvatim vremena za zamjenu.
 
3alfa3 said:
Lanac kako se trosi (habaju se pinovi), tako vise nije na lancanicima napet na veliki broj karika i zubaca, nego svega na njih par. Normalno da tada trajnost rapidno pada jer tada manji broj karika/zubaca trpe isto opterecenje kao i prije kad je vise karika/zubaca bilo optereceno. Iz toga bi slijedio zakljucak da kad se dostigne "kriticna tocka", prijenos ce se pocet trosit ubrzano.

Iz toga bi bio logican zakljucak da ce lanac dugo bit u super stanju, vremenom se trosit umjereno, a pred kraj bitno jace.
A mozda se i varam - do sad sam uvijek mijenjao motor prije nego bi lanac bio za zamjenu  :LOL:

Ovo ima logike, dobro objasnjenje.
 
Koji i gdje petrolej kupiti za čišćenje lanca? U "Boje i lakovi" imaju u zelenoj litra piksi petrolej za rasvjetu po 35 Kn, jel to taj? Da se malo s tim igram umjesto spreja...
 
maredo said:
Koji i gdje petrolej kupiti za čišćenje lanca? U "Boje i lakovi" imaju u zelenoj litra piksi petrolej za rasvjetu po 35 Kn, jel to taj? Da se malo s tim igram umjesto spreja...

bilo koji petrolej u "boje i lakovi"
možeš i naftu koristiti umjesto petroleja
 
maredo said:
Koji i gdje petrolej kupiti za čišćenje lanca? U "Boje i lakovi" imaju u zelenoj litra piksi petrolej za rasvjetu po 35 Kn, jel to taj? Da se malo s tim igram umjesto spreja...

to je to

Nafta isto igra, al nekako je komfornije (ali i skuplje) kupit litru petroleja. Sve to je daleko jeftinije od sprejeva za tu namjenu (a iskreno, ni nebi volio neko otapalo spricat pod pritiskom na lanac)
 
Završio po mraku, je malo dulji posel s petrolejom alu je lanac NOF!! Podmazao Repsol sprejom, upalio zavrtio i nigdje ne baca...very zadovoljan :D
 
Ja sam danas svoj sredjivao isto....
Novi!!!!
(y)

Nisam mijenjao jos koja je razlika u cijeni original lanca i lancanika i ovih zamijenskih,na Yamahi je original DID ?!
 
Nakon što sam u četvrtak oprao i podmazao lanac sa petrolejom sam aktivirao gnojščinu na prednjem zupčaniku ispod plastika. Danas kad sam išao s posla ispod mjenjača masna flekica. Bivši vlasnik je podmazivao ali higijena mu nije bila jača strana...anyway
f43c1dd5c591ac7684a5e9cce9b2937f.jpg

27908ff5a2c5b8f7ebdc23a07a1f5957.jpg

195c7c353a43c123981a2e01019a9f26.jpg

e1e50e73d4282799518f56a721ad442a.jpg


....sve fino očistio a kad budem idući put prao lanac i ovaj prednji dio ću pošteno srediti s petrolejom 8)
 
Ako pacijenti, ko želi da mu lanac kratko traje neka ga čisti naftom ili petrolejem (i ja sam tako čistio do savjeta čovjeka koji vozi motore više od 50 g.). Lanac se čisti uljem i traje dosta dulje nego kad se čisti petrolejem!!! Meni sadašnji lanac traje više od 50% dulje nego original, a još ga nisam ni jednom dotega! :wink: :afro:
 
Tu se ne zna ko koga i kako jebe..kako da uljem očistim sva ova govna koja su se nakupila? Nečim treba to otopiti...onda, 80% ljudi se kune u petrolej (ne naftu) jer nije agresivan a ti veliš da ne...onda, u servisu SkuterMoto su mi čistili lanac TRW Brake Cleanerom (imam ga i na računu) vele da on nije agresivan a svi tvrde ni za boga s tim...koga onda slušati? Naravno svi tvrde da su baš oni u pravu...
 
sa petrolejom cistio oduvjek..najjeftinija varijanta..stavim u spricu od onoga za prat stakla..makar se cesto nekaj sjebalo pa nije htjelo spricat..valda se nekaj rastopilo..no nabavil sam neku bolju spricu koja sve trpi..i nikad nikakvih vise problema nit sa lancem nit sa spricom