Leo Vince na Piaggio Zip 50 4T?

Status
Not open for further replies.
joke said:
pa to je kit kojeg sam ja stavio sliku :misli:

s tim da sad znamo još dvije stvari, a to je
1. da u skutermotu i globalu nemaju pojma, jer u manualu ljepo piše
CILINDRO
Alesaggio Ø 49 mm; Corsa 41,8 mm; Cilindrata 78,8; Rapporto di compressione 1:11,5.

tako da je zapremnina ipak 80 a ne 70 cc,

2. da su ti utezi nepotrebno ugrađeni jer se ne dobijaju s kitom :mrgreen:
80ccm?joke ko je ode lud?? :shock:šta se tiče kuglica:*ebali majku 8)
 
Biker686 said:
ma nabijem ih lude..   :mrgreen:

ja lakse rolice dobio kad mi decki mjenjali remen!   (y) 

s utezima ne dobiješ apolutno ništa osim okretaja koji su ti potrebni u slučaju da imaš manjak snage iz bilo kog razloga (kod 2T 50 ccm obično se to desi kad se skine original i stavi kompresioni ispuh). u slučaju tvorničkog postava vozila nepotrebno je dirati težinu utega
 
baldeks said:
80ccm?joke ko je ode lud?? :shock:

postoji izreka RTFM, a pojašnjenje je READ THE FUCKING MANUAL.
Njihova je greška što ti nisu dali manual od proizvoda koji si kupio, i šta ga nisu (ako kažu da je 70 ccm) pročitali, a tvoja što isti nisi tražio.
 
joke said:
postoji izreka RTFM, a pojašnjenje je READ THE FUCKING MANUAL.
Njihova je greška što ti nisu dali manual od proizvoda koji si kupio, i šta ga nisu (ako kažu da je 70 ccm) pročitali, a tvoja što isti nisi tražio.
ja ništa nisan dobija osim računa,a i njega mi je istipka ne nekom digitronu na solarnu energiju...a vlasnika ću pitat kakve ljude zapošljava,a ja san sam pretpostavija da je 80 ccm..
 
baldeks said:
ja ništa nisan dobija osim računa,a i njega mi je istipka ne nekom digitronu na solarnu energiju...a vlasnika ću pitat kakve ljude zapošljava,a ja san sam pretpostavija da je 80 ccm..

Tako ti i triba kad nisi iša u ovlašteni Piaggio servis  :mrgreen:
 
joke said:
s utezima ne dobiješ apolutno ništa osim okretaja koji su ti potrebni u slučaju da imaš manjak snage iz bilo kog razloga (kod 2T 50 ccm obično se to desi kad se skine original i stavi kompresioni ispuh). u slučaju tvorničkog postava vozila nepotrebno je dirati težinu utega

tu se nebi slozio.. nakon promjene rolica skuter je "zivnuo".. na ubrzanju dobio jako puno a i krajnja brzina se povecala za par km/h..

jebi ga lakse rolice, lakse razvrtavanje!  :mrgreen:
 
Nije baš tako. Lakše kuglice ne ostvaruju dovoljnu centrifugalnu silu da toliko stisne remenicu koja dalje isto prenosi u konačnu brzinu. Osim što težina uvjetuje i silu (mala moja nek' ti je na znanje, sila masi daje ubrzanje :mrgreen:) stiskanja remenice, s druge strane jačina opruge kvačila (one velike) ne može se predvladati usljed te, smanjene težine utega.
Dakle, kod tebe se dogodio efekt čiste autosugestije :mrgreen:
 
Biker686 said:
tu se nebi slozio.. nakon promjene rolica skuter je "zivnuo".. na ubrzanju dobio jako puno a i krajnja brzina se povecala za par km/h..

jebi ga lakse rolice, lakse razvrtavanje!   :mrgreen:
NEMOGUCE....sa laksim rolica se dobije bolje ubrzanje tj. bolje se dizu okretaji a krajnja brzina je slabija i pri toj brzini se skuter previse vrti,provjereno na serijali 50ccm, na 70ccm i 200ccm
 
malaguti said:
NEMOGUCE....sa laksim rolica se dobije bolje ubrzanje tj. bolje se dizu okretaji a krajnja brzina je slabija i pri toj brzini se skuter previse vrti,provjereno na serijali 50ccm, na 70ccm i 200ccm

bolje se dižu okretaji, ali bez razloga, samo se može dogoditi da osjetite udarac kad spoji kvačilo, ali taj udarac je i pokazatelj da ubrzanje nije dalje išlo linearno, več je naišlo na otpor i tu stalo(jer utezi nemaju težinu da otpočme sa stlačivanjem remenice variomata i dalje putem prijenosnog sklopa opruge kvačila
 
malaguti said:
ma to ja tako od milja zovem zipa,jedva cekam da nabavim jednoga.... nesto kao pikaču pokemon :LOL:

eto naš nesuđeni moderator uhvaćen u offtopicu  :LOL: :jesus:
 
joke said:
Nije baš tako. Lakše kuglice ne ostvaruju dovoljnu centrifugalnu silu da toliko stisne remenicu koja dalje isto prenosi u konačnu brzinu. Osim što težina uvjetuje i silu (mala moja nek' ti je na znanje, sila masi daje ubrzanje :mrgreen:) stiskanja remenice, s druge strane jačina opruge kvačila (one velike) ne može se predvladati usljed te, smanjene težine utega.
Dakle, kod tebe se dogodio efekt čiste autosugestije :mrgreen:

onda ispada da sam ja lud!  :mrgreen:  i isto tak ispada da neki skuteri koji su me imali prije ocito ne voze punim gasom kad im mjeru uzimam!  :misli:  :mrgreen:
 
Biker686 said:
onda ispada da sam ja lud!   :mrgreen:  i isto tak ispada da neki skuteri koji su me imali prije ocito ne voze punim gasom kad im mjeru uzimam!   :misli:   :mrgreen:

čovik je radija u piaggiu a sad radi u yamahi, a ti si tek nedavno  dobija skuter pa nevidim smisao rasprave  :LOL: :LOL:
ili si se i ti urotio protiv njega  :palacdolje:  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Biker686 said:
onda ispada da sam ja lud!   :mrgreen:  i isto tak ispada da neki skuteri koji su me imali prije ocito ne voze punim gasom kad im mjeru uzimam!   :misli:   :mrgreen:

razlike u konačnoj brzini ovise uvelike i u stanju istrošenosti remena, te istrošenosti samih utega variomata čija se težina smanjuje otpadanjem plastike sa istih(neki znaju i metalni dio obrusiti :?)
npr. istrošeni utezi smanjuju konačnu brzinu jer nemaju silu za povečat promjer remenice variomata na največu moguču, a istrošeni remen (kut klinastog dijela) se dublje usjeca u samu prednju remenicu i ne može se istovremeno dovoljno "dignuti" na remenici kvačila. Da bi lakše razumjeli variomatski prenos vizualizirajte ga kao prenose na biciklu s brzinama. Dakle da bi išao brže moraš imat velik promjer napred i najmanji otraga(s tim da se stražnji promjer dobija time da bokovi remena odguruju remenicu ljevo i desno, što je nemoguče sa istrošenim remenom)
 
josko said:
čovik je radija u piaggiu a sad radi u yamahi, a ti si tek nedavno  dobija skuter pa nevidim smisao rasprave  :LOL: :LOL:
ili si se i ti urotio protiv njega  :palacdolje:  :LOL: :LOL: :LOL:

i vozio uspješno utrke skutera 3 sezone 8)
 
josko said:
čovik je radija u piaggiu a sad radi u yamahi, a ti si tek nedavno  dobija skuter pa nevidim smisao rasprave  :LOL: :LOL:
ili si se i ti urotio protiv njega  :palacdolje:  :LOL: :LOL: :LOL:
i nisam ga "tek" dobio..  ima tomu skoro 3 ljeta!  :mrgreen:
 
joke said:
razlike u konačnoj brzini ovise uvelike i u stanju istrošenosti remena, te istrošenosti samih utega variomata čija se težina smanjuje otpadanjem plastike sa istih(neki znaju i metalni dio obrusiti :?)
npr. istrošeni utezi smanjuju konačnu brzinu jer nemaju silu za povečat promjer remenice variomata na največu moguču, a istrošeni remen (kut klinastog dijela) se dublje usjeca u samu prednju remenicu i ne može se istovremeno dovoljno "dignuti" na remenici kvačila. Da bi lakše razumjeli variomatski prenos vizualizirajte ga kao prenose na biciklu s brzinama. Dakle da bi išao brže moraš imat velik promjer napred i najmanji otraga(s tim da se stražnji promjer dobija time da bokovi remena odguruju remenicu ljevo i desno, što je nemoguče sa istrošenim remenom)
a da san bija u ovlaštenom servisu tek bi me onda oderali i zajebali..eno onaj momak vx209 je pumpu za vodu uzea u tom servisu pa ga pitaj kako mu je bilo...nego tija san te pitat jednu stvar..dakle zip mi je u zadnje vrime izgubija 5-8kmh krajnje(jebiga svaki kmh zlata vridi na tom motoriću),ali je zato dobija na startu i ubrzanju...krajnja bi mi bila 85,sada 78-80max maximuma al zato do 65-70 diže odlično za njegove uvjete...u čemu je razlika,di je problem???
 
Status
Not open for further replies.