Točno. Kad su na prvi put išli htjeli su kupiti KTM i samo su molili KTM da ih sponzorira u dijelu opreme i dijelova koje će trebati po putu. KTM ih je odbio ali su to čuli u BMW-u i zgrabili priliku i sve im dali besplatno. Ostalo je povijest. Vrhunski potez za BMW. Vjerujem da tisuće GSovaca svršava na tu seriju dok se voze na kremšnite u Samobor ili u OroGoro na pizzu.
Da, totalni komercijalni promasaj KTM-a.
Ono kad je Charlie Borman rasparao poster KTM-a se tesko zaboravlja.
Trazili su i motore pod sponzorstvom jer je Charlie komentirao da su mozda puno trazili, ta tko su oni da traze motore.
Charlijeva je prevaga bila KTM i dvojili su 640 Adv ili 950 Adv.
... i ima prica iza svega toga.
KTM 950 Adv je taman nekako izasao na trziste i jos nisu imali feedback o proizvodu i spoznaju o eventualnim greskama prve serie (bez obzira sto su im "savjetnici" govorili o neprohodnosti cesta prica je o novom proizvodu). Nisu se tili "osramotiti".
Kakva greska!
Za razliku od BMW-a koji ima servis automobila a time i kakvu-takvu dobavljivost dijelova pa i za motore u svakoj pripizdini na zemaljskoj kugli (vidilo se u serijalima da je sve dobavljivo) ovi u KTM-u nisu imali nikakvu logistiku.
Da im je pameti bilo mogli su/trebali organizirati makar helikopterom support dijelova i naglasiti da je motor tek izasao na trziste i da se ocekuju mozda djecije bolesti.
Da su to zapakirali u pricu o "ultimate first test-u" i kakav-takav support organizirali nebi im bilo lose.
.... ali nisu jer su u marketingu ocito imali nekog preplasenog.
Ostalo je svima jasno. BMW-je profitirao samo tako i tu nema dvojbe.
Pucali su amortizeri al su ih u razumnom roku dobavljali na teren.
Onda u Race2Dakar serialu puknu dijelovi na autu a oni usred nicega i uspiju dobaviti dijelove.
Elem, ta proizvodna serija 2004. KTM Adv-a je imal probleme ali nista nije bilo nerjesivo u nekom selu s par komada alata.... sjekirom, lopatom, motikom i cekicem. I dan danas su ti motori na cestama i prakticki su nepoderivi.
Evo je u ovom novom serijalu Harley dao LiveWire na test.
Naucili ljudi u BMW-ovoj skoli