Low budget motori.

Ovako, zamisljeno je da obradimo motore koji su odrzavanjem, registracijom i potrosnim djelovima jeftini a i time bitno dostupniji plicem dzepu hrvatskog gradanina.Svako iskustvo prijedlog ili ako znate neku "caku" kako doci do motora tj ako ste culi mozda licitacija i slagaje motora od vise djelova.Pa napisite jer tako pomazete siroku zajednicu ljudi koji bi uzeli motor ali im je teze naci nacin ili skupiti na hrpu vise love odjednom.Znam da se motor bira srcem ali takvo je vrijeme da sad moramo prilagoditi novcanom stanju ali opet da se mozemo vozati i dozivljavati onaj osjecaj slobode(relativno od covjeka do covjeka.
Evo imamo od biker4life (hvala!) -yamaha xt660x, za one koji raspolazu pribliznom kolicinom novca odlican motoric uz low budget odrzavanje.Pa yamaha sr 250 mozete li napisati (onaj tko ima iskustva sa njima) detaljnije o odrzavanju, pouzdanosti(ima dosta ljudi koje to zanima i interesira).E sad me par ljudi pitalo o MZ ETZ 125 150 250 ,Vespa px 150 200 i Yamaha YBR 125 pa tko ima iskustva sa navedenim ako moze navesti troskove,pouzdanost istih i subjektivan dojam. I pitanje isplativosti uzimanja motora starije generacije se takoder postavlja, pozivam forumase koji su uzimali motor starije generacije da napisu svoje iskustvo. Hvala.
 
Honda cb 500, ali samo uvjetno. Registracija povoljna, potrošnja relativno niska, 58 ks, dosta brz motor, moglo bi se reći i udoban. E sad smo došli do dijelova. Skupi do zla boga. Sva sreća pa se ne kvari često.
 
low budget motori se može shvatiti na različite načine...
ja bi tu svrstao cbr 600 f 1999-2000 godina.

fenomenalan motor , relativno malo troši , poprilično je brz , nabavi se dobar već za 20 000 kuna , spada ispod 81 kw pa porez nije velik , ne kvari se , položaj je odličan , mogućnost ugradnje svih kofera itd...
 
Yamaha thundercat..u solidnom stanju se nade za cca 2000€..udoban,ide,nije pretjeran potrosac i ima sportskog stiha..
 
ivos11 said:
Yamaha thundercat..u solidnom stanju se nade za cca 2000€..udoban,ide,nije pretjeran potrosac i ima sportskog stiha..

Dajem glas  (y) Jednu sam imao i da mi nije dosadila bila bi mi savršena  (y)
 
duxx said:
E sad me par ljudi pitalo o MZ ETZ 125 150 250 ,Vespa px 150 200 i Yamaha YBR 125 pa tko ima iskustva sa navedenim ako moze navesti troskove,pouzdanost istih i subjektivan dojam.

Ne kužim zbog čega se Vespa uopće spominje. Motor nije, a skuteri su praktičniji i lijepše se voze. Ostaje jedino subjektivni užitak posjedovanja Vespe. Defitivno joj nije mjesto u ovoj temi.
Inače, ne staje, vrluda, svako tankanje treba nadolijevat i ulje, puca sajla od kuplunga, zajebano je kurblat u mokrim japankama. Zadnje serije s diskom i alnaserom su malo bolje. Izmjena gume je dječja igra. Ne troši puno.
U mojoj garaži uvijek ima mjesto. :0648:
 
sto se tice Japanaca, definitivno Suzuki GS 500E, pravi sirotinjski Japanac, jeftina registracija, potrosnja i vise nego razumna, masina prosta, 2 cilindra 4 ventila, vazdusar, 2 kociona diska... a performanse, pa sad, nekome nece biti zadovoljavajuce, ali za neku normalnu upotrebu je sasvim ok, uostalom, on ni nije predvidjen za jurnjavu, mada ima sasvim sposobne kocnice, prednji disk 310mm je preuzet sa GSXR1100...
i dizajn motora je (bar meni) prelep, klasican naked  (y)
imao sam ga 2 godine, i da budem iskren, ponekad mi BAS nedostaje (kad treba platiti troskove odrzavanja, i kad stanem da tankiram)  :mrgreen:
 
motorash said:
sto se tice Japanaca, definitivno Suzuki GS 500E, pravi sirotinjski Japanac, jeftina registracija, potrosnja i vise nego razumna, masina prosta, 2 cilindra 4 ventila, vazdusar, 2 kociona diska... a performanse, pa sad, nekome nece biti zadovoljavajuce, ali za neku normalnu upotrebu je sasvim ok, uostalom, on ni nije predvidjen za jurnjavu, mada ima sasvim sposobne kocnice, prednji disk 310mm je preuzet sa GSXR1100...
i dizajn motora je (bar meni) prelep, klasican naked  (y)
imao sam ga 2 godine, i da budem iskren, ponekad mi BAS nedostaje (kad treba platiti troskove odrzavanja, i kad stanem da tankiram)  :mrgreen:

meni ga ima stric i već neko vrijeme slinim da odem djir ali neda odkad sam pao s mojim rizojedom ali ako bude nesto novaca preko sezone bi kupio odmah makar imao 50 000km  :undecided:
 
blade8699 said:
Taj drugi je moj :D

Ali s obzirom da do sad nije otišao, a cijena je bila sasvim povoljna, ne isplati mi ga se prodavat. A i plaćeno mi je nešto poslova, tako da nisan bez kune, pa nije ni hitno više.

Radije ću ga popravit pa guštat još malo... ili ga prodat za malo veću cijenu  :LOL:

kompa da sam ja vidio taj oglas odmah bi ga uzeo...ili moj prijatelj,koji je uzeo slicnog takvog ali da nis ne treba mjenjat,nije bio regan,za 2400 eura.Ovisi kako ubodes,iz vlastitog iskustva znam da cim vise se*es da je motor u super stanju a makar nije,prije ces ga prodat,tu ti je greska jer si napisao da je trosak 300 eura za "nepotrebne" stvari,automatski jako inteligentni ljudi misle da je to neisplativo i ne zeli ni zvat da vide sta je u pitanju,a da napises da je sve bajno i krasno,kad dodu vidit kazes sta teba promjenit malo ce ti gundat i svejedno ga uzet...ljudskoj gluposti nema kraja...
 
diesel power said:
meni ga ima stric i već neko vrijeme slinim da odem djir ali neda odkad sam pao s mojim rizojedom ali ako bude nesto novaca preko sezone bi kupio odmah makar imao 50 000km  :undecided:
ja ti ga prodam za 5 mjeseci :D
 
2004,17 000 km,bit ce malo vise poslije sezone :D regan,sad mi je za promijenit.gume,i ovo je f model a ne E...Rijeka
(y)
 
Pojam "low budget" motora se može tumačiti na sto načina, a jedan je i da se unutar iste klase jednako starih ili novih motora odabere onaj (naj)jeftiniji... znači, želim ući u određenu klasu motora određene namjene, no unutar ponude istovrsnih i jednako starih motora nemam love za ono najskuplje ili najbolje, pa uzmem nešto "low budget" jer si bolje ne mogu priuštiti... npr, unutar iste klase - jedan novi GSXR 1000 je low budget naspram jedne MV Aguste F4...

Zato je sam naslov teme vrlo diskutabilan jer se može tumačiti na mali milijun načina...
 
The Officer said:
Pojam "low budget" motora se može tumačiti na sto načina, a jedan je i da se unutar iste klase jednako starih ili novih motora odabere onaj (naj)jeftiniji... znači, želim ući u određenu klasu motora određene namjene, no unutar ponude istovrsnih i jednako starih motora nemam love za ono najskuplje ili najbolje, pa uzmem nešto "low budget" jer si bolje ne mogu priuštiti... npr, unutar iste klase - jedan novi GSXR 1000 je low budget naspram jedne MV Aguste F4...

Zato je sam naslov teme vrlo diskutabilan jer se može tumačiti na mali milijun načina...


Hmda,
pojam MALO -VELIKO (ili jeftino-skupo) jest zaista relativna stvar.
Ali, ta varijabla moze se dodatno povezati sa koeficijentom (npr. prosječne Hrvatske plaće, iliti prosječne Hrvatske štedne knjizice iliti broj mjesećnih plaća potrebnih da se otplati neki motor) pa se tome doda postotak redovnih troškova motora (ulje, rega, gume....) prema prosječnoj hrvatskoj plaći i onda se već prema tome moze okvirno dobiti slika što je to LOW-Budget motor za hrvatski narod. ( jer ipak govorimo za Hrvate, a bogatuna kojima je novi GSXR1000 sića, ima i u Hrvatskoj, ali i u Senegeiju i u Rumunjskoj ;-)


Znači, ovak napamet,  za Hrvate bi u prosjeku to bio motor do 1000 eurića s ne većim mjesečnim troškom od 70€ bez benzina.

Karikiram, Za švabu 3000€ i mjesećno 100€, za švicarca 5000€ i 200€..... i tak dalje

 
Trenutačno gledam neku low budget kombinaciju, pa me zanima je li netko uzimao SR250? Da tražim oglase ili da pričekam neki sajam?